Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT KE-TO-PE

10.05.2006 |

No niin sata on taas poikki.Tässä uusi aloitus

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Pipsa

Vierailija
82/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 3 tytön jälkeen olikin kova hinku työelämään,aikuis kontaksteihin.Mutta yhä enemmän mitä enemmän näitä lapsia on tullut,olen viihtynyt kotona.Ennen nelosta tein pienen rupeaman perhefirmassa ja sain hiukan paremmat äp-rahat.Mutta nyt en jaksaisi sitäkään vaivaa nähdä=)Ja paikka kuitenkin olisi aina olemassa,että jos joskus kaipaan töihin niin menoksi vaan...

Levinia ja te muut kun ootte kirjoitellut siitä miten on samaa sukupuolta olevia lapsia.Mulla oli aluksi vaikeuksia uskoa kun sain ultrassa kuulla 3 tytön jälkeen tulevan pojan.Sitten kun poika synty oli outoa käsitellä poikaa.Ne vehkeet harovälissä oli ihan ihmeelliset=0)

Ja toinenkin poika syntyi.Sitten se olikin jo rutiinia.Jos nyt tulis taas vauva olis se varmasti kolmas poika tän kaavan mukaan.Mutta itse toivoisin vielä sitä yhtä tyttöä...

Olis kaapissa niin paljon säästössä ihania tytön vaatteita ja nää edelliset on jo niin isoja ettei ole paljoa sanavaltaa niiden vaatetukseen(vaikka kyllä aika pitkälle ne määrään)

Näin.

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sukupuolta olevat lapsukaiset omilla serkuilla on kaikki poikia - olin eka joka tempaisi tyton aikanaan! Eli koko ikani oon ollu lapsenlikkana poikavauvoille! Arvatkaa oliko kummallista hoitaa omaa vauvelia kun vehkeet puuttuivat heh hee..

Vierailija
84/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensäkkin se on kiukkunen sillon kun mulla on menkat,, Hänellä vissiin joku oma PMS..?

Pikaruokaa: Ranskikset nakeilla, kalapuikoilla, lihapullilla.

spagetti lihapulilla tai tomattikastikkeella.

Tai joskus jopa ihan " roiskeläppiä"

Mulla, kunoli 2 ekaa poikaa, niin ku 3 olikin tyttö niin, kunoli tottunut pesemään poikien peffoja niin se tytön pesu olikin ihan omituista, kun sieltä puuttui jotain :)

Mä olenkin tässä naureskellut, eetä seuraava varmaanolis tyttö, kun teen järjestyksessä :)

2poikaa 2 tyttöä 2poikaa...

Vierailija
85/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä jo 14 vuotta :)

Enkä vaihtaisi, nyt kyllä suunittelen töitä lähinnä lisätulojen takia, mutta nekin haluan tehdä kotoa käsin .

Vierailija
86/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti olen minäkin ollut ajasta ennenesikoisen syntymää asti eli nyt jo kuusi vuotta. Töihinmenosta haaveilin ennen kuopuksen tuloa, mutta se tyssäsi raskaustestin plussaan. Paikkaa minulla ei ole odottamassa.Parhaillaan olen työnhaussa, kun aikuisten pariin välillä tekee mieli vaikka periaatteessa hyvin kotona viihdynkin. Rahaakin pitäisi välillä päästä tienaamaan. Tässä onkin syy, miksi ukkokulta ei juuri nyt hirveästi lämpene vauvakuumeelleni. Ensin pitäisi vähän hankkia tuloja ja vaikka vakipaikkakin ennen uutta vauvaa. Uskon, että jos nyt kuitenkin kaikesta huolimatta raskautuisin, menisin vähäksi aikaa töihin, edes ne paremmet päivärahat hankkimaan.

Meilläkin mies tekee pitkää päivää, melko tuore yrittäjä kun on. Aamuisin yhdeksän aikaan lähtee ja tavallisesti illalla myöhään kotiutuu. Sitten on näitä ympäripyöreitä päiviä, jolloin vuorokauden tunnit eivät tahdo riittää, niinkuin juuri viime päivinä. Yksinhuoltajaksi välillä tunnen itseni...Viikonloput yrittää pitää suurinpiirtein vapaata.

Vauvoista, taas. Miehen suku on meillä tosi poikavoittoista, siispä olen iloinen, että edes yhden tytön olen saanut. Itse (siis mies)on kotoisin pelkkiä poikia omaavasta isosta perheestä. Toistaiseksi vain yksi veljensä on uskaltautunut lastentekoon ja poikaenemmistö sielläkin on, tosin yksi tyttökin, ettei meidän ainokaisen tyttären ihan ainoana tarvitse sukupuoltaan edustaa serkkulaumassa...

Mutta nyt hommiin, viljelypalsta odottaa kunnostajaansa.

Suviruusu

Vierailija
87/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitos Leanna tilausvinkistä, kuulosti aikas halvoilta joten ehkäpä voisi tilailla. Helposti mulla vain käy niin, että kun testi kaapissa niin testailen ihan turhanpäiten !

Vieläkös Levinialla on täti kadoksissa (0=?

Minäkin olen kotiäitinä ollut jo useamman vuoden, melkein tuon 10, jos ei nyt ihan tuollaista pikapyrähdystä , kakkokosen ja kolmosen välissä lasketa mukaan . Minäkin hyvin viihdyn kotosalla, mutta kun mies on paljon, siis todella paljon, pois kotoa, niin joskus ajattelen että olisipa ihana päästä töihin ! Mutta tiedän kyllä että työssäkäyntikin tulisi olemaan rankkaa, juuri siitä syystä, että mies usein viikonkin pois kotoota.

Meilläkin mies ihan todella toivoi nelosesta tyttöä ja samoin on sanonut jos joskus vielä vitosen saamme. Toki poika aivan yhtä tervetullut, mutta ehkäpä sitä ei enää osaa toivoakkaan neljän tytön jälkeen (0= !

Nyt alan siivoushommiin, edes vähän kun on niin hiljainen huusholli .

Mami ja tytöt

Vierailija
88/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin siis:

Täällä etelässä sataa--tuo helpotusta allergisille.Toivottavasti myös Röllin suunnalla sataa!!!

kaikkea hyvää lauantaihin!

L+5[color=red][size=6]♥[/size][/color]

Vierailija
89/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kotiäiti minäkin, kahtena päivänä viikossa olen työssä päiväkerhossa, yht. 9 viikkotuntia + joka toisena viikkona pari tuntia perhekerhossa. Vakituista paikkaa ei ole koskaan ollutkaan, lastenhoitoalalla on työntekijöistä runsaudenpula. Esikoisesta jäin kotiin 11v sitten, välillä olen käynyt koulun penkillä yhden lukukauden kakkosta odottaessani. Päiväkerhotyön aloitin vähän ennen kun aloin kolmosta odottaa. Kuopusta odottaessani olin edellisen lisäksi koululaisten iltiksessä puolipäiväisenä. Oli pakko jotain hakea kun ei saanut enää kotihoidontukea. Vuoden päästä on taas sama tilanne edessä ellei vitonen ole tullakseen. Tuolla mun työni palkalla ei osta talouteen edes ruokaa kuin pariksi viikoksi, mut ei tarvi viedä muksuja hoitoon. Isommat on tietty koulussa, kolmonen mukana kerhossa(vihoviimeinen vaihtoehto muuten) ja kuopuksen hoitaa isäntä vapaapäivänään ja äitini toisen päivän.

Nyt lattian pesuun... innostavaa mut pakollista, kuopuksen 2v-päivää vietetään huomenna. Kakkukin pitäis leipoa eli korkeintaan iltamyöhäsellä palailen.

Vierailija
90/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillapain isukki sita ' rippusoossiksi' kutsuu ja salaattia, niin piti oikein huahtaen istahtaa tahan koneen aareen: en oo pariin viikkoon muussia kai tehnykkaa?!

Kakkonen meni takas kouluun, ykkonen on sen vakiopaikalla eli tv:n aaressa, kolmonen isansa mukana toissa ja nelonen jossain anopin puolella: IHANA HILJAISUUS

Tosin pieni hetki nyt,mulla on kakku uunis ja alkaa tuoksahtaa niin vilasen ihan pikasesti!

Pari minuuttia viela!

Nyt tuli tyovaki kotiin,joten taytyy alkaa passaan niita! En ma kylla yleensa mutta jos nyt haapaivan kunniaksi, heh hee!!

Tadit on viela pois; huomenissa niita odotan jos ihan ajallaan tulisivat, tiistaihin kylla oottelen jos onkin pidempi kierto... Keskiviikkona sitten testailen jos tuntuu tarvetta?????

KAUNISTA AITIENPAIVAA vaan kaikille teille ja meille suurperheellisille tietenkin supertuplasti!!!! Toivottavasti pysytaan terveina, onnellisina ja kovahermoisina, heh hee!

Vierailija
91/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt sitten pikaisesti piipahdan, vaikka onkin äitienpäivä.

Täti löysi meille tänä aamuna. En kyllä kauheasti ole pettynyt, kun raskauden todennäköisyys oli niin pieni että sitä järjellä yritin ajatella. Tietty vähän jo aloin toivoa kun kaksi päivää oli täti myöhässä, mutta taitaa nämä toiveet tosiaan heittää kiertoakin. Niin että uusi kierto käynnissä. Plussatuulia seuraavaksi sitten Levinialle, Mami:4lle ja Leannalle bd+++++++bd. Unohtuiko joku? No kaikille tasapuolisesti.

Levinialle myöhästyneet hääpäiväonnittelut!

Sukupuolista oli. Meillä kun lapset ovat vuorotellen niin ne ensimmäiset pyllynpesut on olleet pientä totuttelua. Meillä muuten kukaan lapsista ei ole sanonut että ette kai te enää hanki lapsia. Meillä menee niin että lapset odottaa että koska te teette sen pikkuveljen. Lasten mielestä meille " kuuluu" tulla vielä yksi lapsi ja se on poika kun on kerta pojan vuoro:)

Siinä sitten selitetään ettei niitä lapsia niin vain " tehdä" pikkuveljeä, saattaa se olla myöskin tyttö jos meille vielä vauva tulee. Lapset ei meillä tiedä että haaveillaan, itsekseen vaan ajattelevat että meille vielä yksi tulee.

Meillä muuten aikoinaan kun kakkonen syntyi niin oli miehen isovanhemmille ensimmäinen poika lapsenlapsen lapsi. Ennestään oli vain tyttöjä.

Nyt en muista mitähän muuta oli juttua, HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!

Medison+5

Vierailija
92/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saatais tuo sata poikki viela taman paivan viesteista!

Ei oo tateja viela nakyny?! Taitaa akkihyokkaysta suunnitella, heh heee!!

Ihan vaan kurkkasin tanne, ja nyt lounaspoytaan; Huomenna uus' pino tietysti..

Vierailija
93/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen ihan horkassa.Peitot ja täkit ei auta mitään.Nukuin hetkisen.

Olen sata varma raskaudesta.Ihan ihmeissäni olen jos nyt tulkitsen itseni väärin.

Medisonille pahoittelut kk:sta!Mutta itse kun olit niin positiivisen kuuloinen,ensi kuuhun parempi tuuri!

Mikä on mami4:lle tilanne????

Ja leviniakaan ei ole viellä tippunut.Jännää!!!

peukkuja meille kaikille.Ja Suviruusulle myös!

L+5

Vierailija
94/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä vaan vuodankuin niagara.. heh.

Isäntä lähti katsomaan äitiään sairaalaan , muutamien muksujen kanssa jotta saan rauhassa ommella.

Anopilla on todettu joitain aikoja sitten syöpä ja ennuste on, että hyvä jos 2 viikkoa kukkuu vielä...

Joten katsotaan millaisella fiiliksella ukko tulee kotiin jahka kotiutuu, on kuskaamassa samalla isäänsä sairaalaan.

Leanna: bdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbbdbdb toivokaamme että et ole tulossa kipeäksi.. vaan että " pullat on uunissa"

Vierailija
95/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduimme reissusta pari tuntia sitten. Oli tosi ihanaa kun sai olla näistä arkiympyröistä hetken poissa =) Jospas menisi taas pari viikkoa vähän helpommin.

Kyllä tytöt pelasivat hienosti, saivat oman sarjansa kultaa sekä turnausvoitosta toisen kultamitalin! Voitte uskoa että oli hymy kaikilla herkässä.

Kotiäitinä olen kanssa ollut useita vuosia, nyt talvella aloittivat hoitolapset meillä, eli nyt kai olen kotona " oikeasti" töissä ;) Nykyiset hoitolapset siirtyvät syksyllä päiväkotiin, tarkoitus olisi jatkaa uusien lasten kanssa, kunnes sitte jossakin vaiheessa onnistutaan saamaan viitonen aikaiseksi.

Yrittäjä on mies meilläkin ja päivän venyvät välillä hyvinkin pitkiksi n.8-17tuntia, joten paljon saan olla lasten kanssa keskenään täällä. kotona ollessaan mies kyllä osallistuu kaikkeen kiitettävästi, ruoanlaittoa ja ulkoilua myöten =) (ainoastaan pyykkeihin ei kajoa;))

Pikaruoka kysymykseen: spagetti ja tonnokalakastike kaikkien suosikki, myös ranskalaiset ja nakit/kananugetit.

Tyttö- ja poikalapsia tasan, serkut 6 poikaa ja 2 tyttöä. Tulokkaaksi vähän toivoskelemme poikaa, tuntuvat olevan paljon helpompia kuin tytöt. (Tietysti salaa toivon vielä yhtä pikkuprinsessaa jotta pääsen taas ostelemaan kaikenlaisia ihania hepeneitä joita kaupat suorastaan pursuavat) On vaan kumma ettei isoille tytöille enään löydy mitään kaunista. Joku aiemmin jo samaa tuumaili. Viime keväänäkin jouduin useita kauppoja kiertelemään ennenkuin löysin 10v tytölle kevätjuhla vaatteet.

Marlett

Vierailija
96/96 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotimatkalla ollaan; sunnuntaisinkin taytyy kayda vilasemassa, on se uskollisuutta tai mita lie...

Sain haalahjaksi eilen uuden kannykan, noh kylla oltiin jo ennen puhuttu uuden hankkimisesta.. ja likat sai mp4 kaksi niista, kakkonen sai mun vanhan puhelimen, on onnellinen siina olevasta kamerasta, heh hee...

Leannalle onnittelut lahes- plussasta: mulla ei mitaan oireita 29/29 siis tanaan.. maha on sellai ' taysnaisen' oloinen siina kaikki, eli edelleenkin aattelin tatioireiksi!

Mutta uusiin juttuihin taas ens' viikolla: Heips kaikille!