Missä vaiheessa voi joulutähden laittaa ikkunaan?
Kommentit (11)
Ensi viikonloppuna aion itse laittaa, kun Halloween on juhlittu alta pois.
Ihan silloin, kun itse haluat. Vaikka nyt heti, jos siltä tuntuu. Et sinä siihen keneltäkään mitään lupaa tarvitse.
Adventtina ekat joulukoristeet. Toki naapurin ikkunassa ollut viime joulusta saakka, joten ei niin tarkkaa.
Vierailija wrote:
Adventtina ekat joulukoristeet. Toki naapurin ikkunassa ollut viime joulusta saakka, joten ei niin tarkkaa.
En mä adventtiin asti jaksa vartoa. Joulunaika jää sitten liian lyhyeksi. Haluan katsella joulukoristeita kauemmin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En mä adventtiin asti jaksa vartoa. Joulunaika jää sitten liian lyhyeksi. Haluan katsella joulukoristeita kauemmin.
Mun joulu alkaa adventista, mutta jatkuu nuuttiin. En ymmärrä, että joulu riisutaan jo tapanina.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun joulu alkaa adventista, mutta jatkuu nuuttiin. En ymmärrä, että joulu riisutaan jo tapanina.
Mä aikaistan jouluni nyt jo marraskuulle mutta lopetan loppiaisena.
Eiköhän jo juhannuksen jälkeen. Itse asiassa eräässä kaupungissa on yhden asunnon parvekkeella joulukoristeet 24/7 ympäri vuoden.
Voit laittaa niin paljon joulukoristeita kun haluat ihan koska haluat. Et tarvitse siihen kenenkään hyväksyntää.