Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT KE-TO-PE

10.05.2006 |

No niin sata on taas poikki.Tässä uusi aloitus

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä on mennyt kyllä kaikkiaan ihan penkin alle..

Siis nämä siitepölyt saa mut niin väsyneeksi etrtä tilttaan ihan totaalisesti ja sitten koko siivousurakka onkin mennyt ihan pieleen.. höh.

Mun olisi vaan pitänyt juoda litra teetä eikä mennä nuorimpien kanssa pötkölleen. vaikka toisaalta eipä mistään mitään tule jos on väsynyt. plääh.

Vierailija
42/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta litraa maitoa kannatte viikon aikana kotiin?

entäs monta kertaa päivässä pyörii pyykkikone j a tiskikone?

Meillä ostetaan viikossa n. 53 l maitoa.

Pyykkikone pyörii 3-5 kertaa päivässä, silti tuntuu että vuori on ja pysyy.

tiskikone n. 3 kertaa päivässä jokus useamminkin.

Välillä kaipaan oikeasti lehmää pihalle, pesulan pyykkikonetta ja laitos tiskikonetta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kuopus on tosiaan oppinut miten äitin saa pois tietokoneelta. Juuri kun sain viestin kirjoitettua niin hän painoi tietsikan virtanappulasta virrat pois. Kyllä harmittaa..

Kysymyksiin, Maitoa meillä menee viikossa noin 35l. Eli ei mun mielestä mitään kauheeta määrää. Itse en ole ikinä tykännyt maidosta, raskausaikoina väkisin juon, muuten en juo kuin kaakaon kanssa. Lapsista nro 4 on samanlainen.

Pyykkikone meillä pyörii ainakin 4 kertaa päivässä. Välillä jopa 6 kertaa. Ja silti tosiaan pyykkivuori on ja pysyy.

Tiskikone pyörii keskimäärin 3 kertaa päivässä. Jos leivon tai on vieraita niin heti menee useampi koneellinen. Olen kyllä tosi laiska tiskaamaan käsin yhtään mitään.

Nyt saunomaan.

Medison

Vierailija
44/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käynyt itelläkin mielessä hankkia lehmä tuohon pihalle =))

Meillä maitoa menee n.5-7 litraa päivässä, enemmän vielä jos lettuja tms. haluaa. Itseasiassa jonkin verran rajoitan muksujen maidon juontia, esim en anna kolmatta mukillista ruoan kanssa ottaa.

Pyykkiä pitää pestä n. 2 koneellista/pvä niin eivät koreista lattioille vallan pursuile. Joskus kun jättää parina päivänä koneen pyörittämättä saa kolmena seuraavana pestä neljä päivässä :( Eikä siinä muuten mitään, konehan se isoimman työn tekee mutta kuivattaminen onkin sitten iso ongelma. Toivoisinpa jossakin vaiheessa sen kuivausrummun saavani. Vaikkei sinne kaikkea voi laittaakaan toisi se helpotusta tuohon pyykkirumbaan. Tiskikone pyörii kerra päivässa, viikonloppuisin parikin kertaa. Jonkin verran isompia astioita pesen käsin (kattiloita, paistinpannuja..)

Mitälie kevätväsymystä, en ole tänään saanut mitään aikaiseksi vaik koko päivän oon hommia hiki hatussa tehnyt =( Pakko saada huomenna koko kämppä kuntoon jotta kehtaa anopin tänne lasten kanssa viikonlopuksi päästää. Noita muksuja kun tuossa alvariinsa ravaa ni hiekkaa on sisällä enemmän kuin ulkona laatikossa...

Marlett

Vierailija
45/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas rästihommia pikkuisen tehty, koiran kuono ja riintakarvat trimmattu, imuroitu ja käyty naapurissa kaffella.

Eilen illalla töiden jälkeen kitkin kukkapenkit, laitoin krassinsiemenet ruukkuihin kasvamaan ja siirtelin saniaisia toiseenkin paikkaan kun leviävät niin hurjasti.

Taas oli kysymyksiä, yritänpäs muistella mitä kyseltiin..

Maitoa meillä menee 20-30 l viikossa, varsikin esikoinen haluaisi juoda janoonsa kylmää maitoa mutta sen taipumuksen olen onneksi saanut miltei kitkettyä pois, ja nykyään juo pääasiassa vettä janoonsa.

Tiskikone pyörii vähintään kerran päivässä samoin olisi pyykkikasan kurissapitämiseksi hyväksi pesukonetta pyörittää ,mutta usein pesen pyykkiä sitten urakalla muutaman päivän välein.

Huomenna olisi iltavuoro ja sittenpä ajalen töistä suoraan mökille. Onpa huomenna aamupäivällä urakkaa kasata kaikki tarvittavat tavarat jotka ovat olleet talvehtimassa täällä kotona .Puolet varmaan unohdan kotiin mutta jospa tärkeimmät muistais ottaa mukaan..

Viimekeväänä oli uppopumppu hukassa mutta kummasti alkoi löytyä kun yhden viikonlopun kantoi ylämäkeen saunavedet järvestä.

Pahoittelut tädin riivaamille ja plussasäteitä piinailijoille.

Kakkonen tekee täällä munakasta itselleen ja pikkusiskoilleen iltapalaksi..siitä tulikin mieleeni että meillä pikaruokana menee ranskalaiset eri variaatioilla (makkara,nakit,lihapullat,kalapuikot) ja makarooni sekä jauheliha eri muodoissa. Valmisruuat kelpaavat kaikille muille paitsi miehelle joka EI syö sipulia missään muodossa

= noh jauheena menee, ei ole allerginen mutta ei vaan pysty syömään, ällöä kun ei voi laittaa ruokaan sipulia kun jauheena mutta

tähän on vuosien aikana jo tottunut.

Nyt kiipeän yläkertaan laittamaan pyykkikoneen pyörimään..

Illanjatkoja..

Isotiku+ pentue

Vierailija
46/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä kun kirjottaa niin tule kamalasti kirjoitusvirheitä..Koettakaa saada jotain tolkkua!

T. Isotikru

Vierailija
47/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huimalta minun korvaan kuulosti nuo maitomäärät teillä! Vaan onpa teillä isommat perheetkin kuin meillä, joten perässä tullaan. Meillä kuluu viikossa vain 11-15 litraa, riippuen siitä käytetäänkö sitä sitten ruuanlaittoonkin. Mutta meillä ei aikuiset juo eikä käytännössä yksi lapsistakaan.

Tiskikone siis pyörii tavallisimmin arkisin kerran, mutta viikonloppuisin kaksi. Ja jos leivotaan tai muuta , niin kolmekin voi mennä.

Ja pyykkikone pyörii päivittäin kahdesti. Joskus jos käy niin, ettei joku päivä pese, niin sitten myös puretaan sitä vuorta päivätolkulla. Ja lakananvaihtopäivinä kolmekin koneellista tulee helposti pyöritettyä.

Uuvuttaa; pienimmäinen on alkanut temppuilla iltaunille mennessä. Takana taas loputtoman pitkä nukutus. Tyhmä kun olen ollut ja opettanut pojan siihen, ettei yksikseen nukahda! Taisi olla laiskuutta aikanaan; sai itsekin vähän levähtää ennen viimeistä iltarutistusta! Tutistakin pitäisi vähitellen vieroittua, neuvolan tätikin jo vähän kommentoi tuota lutkutusta.

Entäpä pottailu, oletteko muiden suunnilleen samanikäisten (1 1/2 v.) kanssa pottailleet ja millaisella menestyksellä? Meillä nyt käyty vasta pari kertaa ilman tulosta ja ilman suurempaa kiinnostusta, sekä pojan että äidin puolelta...

Nyt istumaan hetkeksi, kun on aivan hiljaista, mieskään ei ole kotona.

Suviruusu

Vierailija
48/96 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on silmat ihan ristissa; kun noi neidit ei oo yhtaan suvaitsevaisia nukkumaan menijoita tana iltana! Taidan jattaa ne kiekumaan ja painua peittojen alle; voih, en oo viela miehen huomisia vaatteita silitelly: inhoon silittamista. Onneks meil on niin pienet kaappitilat ettei tarvii ennen sinne laittamista paljon silitella kun kumminkin rypistyvat, jotain hyvaa huonossakin..

Ja turvotus taas sita oloa etta ylihuomenna saapuu kutsumattomat tativieraat!!!

Mutta hyvia oita nyt kaikille; kayn viela naapurisivuilla kurkkaamassa

Vierailija
49/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin inisi klo 05:stä alkaen.Heräs kyllä vasta nyt mutta piti ääntelyllään mut hereillä.Väsyttää ihan kamalasti.

Meillä ei mee lähellekkään noita määriä maitoa vaikka kaikki sitä käyttää.15-max20 l viikossa.

Pyykkäri ei pese kuin parikertaa viikossa mutta niinä kahtena kertana sitten 3-5 kertaa.

Ja tiskari,riippuen päivästä,aamuin illoin kertaalleen.

Pottailusta.Meidän nuori mies teki muutamaan otteeseen isot hädät pottaa juuri tuossa 1v6kk iässä mutta kun mulla ei ollut voimia ja innostusta tyssäsi siihen ja nyt ei tee sinne mitään.Hädintuskin istuu siihen.

kesä kun kunnolla alkaa ajattelin poistaa vaipan ja antaa pojan kirmata pikkuhousuissa ja vaihdella niitä tarpeen mukaan.Kyllä se siitä oppii aikanaan,että mukavampi pottaan kuin housuun.

Nelkku meillä ei ollut suostunut 2v mennessä koskaan istumaan potalle tai pytylle vaikka kaikkia keinoja ja juttuja koitettiin.Olin jo hieman huolissaan kun 2v täysin vaipoissa.sitten tuli lapsille vesirokko.Pienen pojan pylly ja pippeli oli ihan täynnä vesirakkuloita ja yksi yö sitten itkettiin,vaihdettiin vaippaa 100 kertaa ja huljutettiin pyllyä veden alla.Seuraavana päivänä itse kieltäytyi vaipasta ja meni potalle=)Ja oli täysin päivä sekä yö kuiva siitä eteenpäin.Pieni ressu ymmärsi kantapään kautta.

Nyt mun täytyy mennä varmistamaan että kaikki saa aamiaista ja vaatteet päälleen.Tänään onkin selvästi kylmempi,täytyy vahtia ettei isommat lähde ilman takkia.

Palaan jos palaan.

L+5 kp 22/28 ja usko hiipunut,ei mitään oireita.Pahoin oon voinut mutta niin viimekuussa ja sitä edellisessä jne...

Vierailija
50/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätristissä minäkin täällä, aikainen oli herätys ja hieman lyhyeksi jäi tuo uniaika. Nyt koitan kiskoa tässä kahvia kitusiin jotta pääsisin edes johonkin vireystilaan !

Meillä tuota maitoa menee, tämä siis ihan arvio, 10-15l. Kuopus on erikoismaidolla ja kolmonen ei juo ollenkaan maitoa, paitsi kaakaossa jota juo harvoin.

Meillä tuo pyykkikone käy yleensä ainakin kerran päivässä, joskus kaksi ellei kolmekin. Tietysti silloin tällöin tulee päiviä, että jää pyykkiä pesemättä.

Minullakintäällä huonovointisuutta ja huimailua, mutta ennemmin kuin uskoisin raskautumiseen, pelkään että olen saamassa jonkin vatsapöpön, yöks. Tai sitten on vain jo jotain menkkaoireita. Viikko vielä aikaa.

Lapset riitelevät, yksi jo koulussa. Täytyy lähteä selvittelemään !

mami ja tytöt

Vierailija
51/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi siihen Levinian puutarha aiheiseen kysymykseen. Elikkä pensasmustikka viihtyisi varmaan hyvinkin teilläpäin; täällähän ongelma on nimenomaan taimien talvehtimisessa. Mutta mitään takuuta en voi antaa, enhän ole mikään alan ammattilainen; yli-innokas harrastelija vain.

Kiireruokana meillä syödään yleisimmin ranskalaisia makkaran tai valmislihapullien kanssa. Se on ruoka jota syövät oikeastaan kaikki tenavat/nuoriso. Teen yleensäkin ruokaa niin, että sitä syödään kahtena päivänä; en jaksa seisoa hellan ääressä tuntikaupalla joka päivä.

Maitoa meillä menee vain 20-25 litraa viikossa. Meillä ei muksut juo ruuan kanssa maitoa. Mutta jogurttia menee sitten senkin edestä; ilta/aamupalalla porukka tyhjentää 3-4 litran purkkia.

Tiskikone käy kerran päivässä. Minullakin nuo kattilat, salaattikipot sun muut ovat senverran massiivisen kokoisia etteivät ne edes mahdu koneeseen, eli ne tiskaan käsin.

Pyykinpesukoneena meillä on 7.5 kilon LG. Kone pyörii 2-3 kertaa päivässä; lakananvaihdot ym. tekevät aina hirveän pyykkisuman.

Olin eilen illalla pikkuisten kanssa ajelulla. Paha mieli päivähoidon tiimoilta katosi kyllä sinne. Katselimme ihanan kesäisiä maisemia. Ja yksi ja viisivuotiaan lauluduo on kyllä kauneinta musiikkia mitä ihminen voi ikinä kuulla. Kun saimme neidin nukahtamaan (se oli ajelun tarkoituksena, en jaksanut taistella yliväsyneen neidin kanssa ns. kakkosunista) menin viisivuotiaan kanssa käymään rannalla. Kokeilimme onko vesi vielä kylmää, ihailimme moottorivenettä ja uimaan tullutta koiraa. Kotiintultua join puutarhassani kupin kahvia. No, loppuilta sujuikin sitten tutuissa merkeissä; siivoillussa ja muksujen kanssa taistellessa.

Lopettelen tämän viikon näihin riveihin. Oikein hyvää äitienpäivää kaikille. Toivottavasti pääsemme jo viikon päästä juhlimaan ekaa plussaa.

T: Kuramyyrä

Vierailija
52/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä perjantaiaamut. Meillä kaikki koululaiset menevät yhtäaikaa kouluun ja myöskin pääsevät koulusta samaan aikaan. On kiva kun saa koko poppoon pihalle samaan aikaan.

Pottailusta. Olen jokaisen kanssa aloittanut pottatouhut tuossa 1v 6kk iässä. Hyvin on jokainen sen ikäisenä ruvennut käymään. Esikoinen oli päivä ja yökuiva juuri tuossa iässä. Häntä häiritsi hirveästi jos vaippaan tuli jotain, niinpä häneltä vaippa jätettiinkin pois jo 1v 3kk iässä. Tämän kuopuksen kanssa oltiin jo muutama viikko sitten ilman vaippaa iltaisin, koska hän kävi mielellään potalla ja tiesi mitä siinä pitää tehdä. Joka kerta tuli pienet pissat pottaan. Nyt on multa jäänyt hänen pottatouhut tuon koiranpennun takia. Ei kerta kaikkiaan energia riitä sekä lapsen että koiran kuivaksi opettamiseen. Muutenkin meinaa hermot mennä koiran lätäkköjen ja pask.... kanssa. Oppisi vaan pian ulos käymään! Minäkin ajattelin että kesällä otetaan vaippa pois ja juostaan pikkupöksyillä. Niitä on sitten niin helppo vaihtaa kuivaan jos vahinko sattuu. Tosin eipä meillä vielä ole opettelun kanssa mitään kiirettä, neiti on nyt 1v 2kk, joten en ota mitään stressiä.

Nukuttaminen on meilläkin ollut ongelma tämän viitosen kanssa. Nelonen meni aina kiltisti sänkyyn ja oppi vauvana jo itsekseen nukahtamaan. Se oli aivan ihanaa kun pystyi itse jäämään touhuumaan ihan rauhassa. Välillä ehkä kävin laittamassa tutin suuhun, mutta ei muuta. Sitten tämä viitonen. Neiti on ollut jo vastasyntyneenä täysin nukutettavaa sorttia. Muistan miten ihan pariviikkoisena jo istuin sängyn reunalla ja heijasin neitiä uneen. Kokeilin imettää, kokeilin pulloa jos kuiteskin olisi ollut vaikka nälkäkin, pistin tuttia suuhun. Mikään ei auttanut. Neiti piti nukuttaa syliin ja auta armias jos laski sänkyyn ennenkuin oli täysin unessa. Sitten piti aloittaa koko homma alusta. Puoli vuotiaasta asti neiti onkin sitten nukkunut äidin vieressä ja nukkumaan mennessä täytyy saada " räplätä" äitin hiuksia (voi kuontalo parkaani). Tuntuu että nyt kun illat on valoisia niin nukuttaminen on aina vaan työläämpää. Vääntää ja kääntää ja touhuaa ennen kuin rauhoittuu unille. Ja vain äidin viereen. Isi ei käy. Tämän kun saisi jotenkin sujumaan mukavammin.

Tänään mies tuo minun uuden pesukoneen! Pitkä päivä kun odottaa. Olen kyllä innoissani.

Medison+5

Vierailija
53/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä vaan koneella roikun vaikka pitäis pakata tavarat mökkeilykauden aloittamista varten..en edes muista mitä kaikkea olen tuonut talvehtimaan tänne kotiin.

Äsken käväsin jo kaupassa hakemassa eskikoiselle mp3-soittimen kun viimeviikonloppuisesta lastenvahtina olemisesta itse tienasi rahat siihen. Kerrankin menivät rahat johonkin " järkevään " .

Kuivaksi opettelu on meillä aloitettu esikoisella n. 1,9kk ikäisenä ja kaikilla tytöillä n.2 vuotiaana. Poika oppi helpoimmin ja nopeimmin.

Nukkuminen on ollut aina huonointa esikoisella, oli varmasti pitkälti yli vuoden ikäinen ennenkuin nukkui yhtään yötä kokonaan.

Kakkonen nukkui yönsä vuodenikäiseksi hyvin,mutta siitä alkoi korvatulehduskierre ja yöt menivät valvoskellessa ja repaleisina miltei kolmevuotiaaksi kunnes korvat putkitettiin ja kierre loppui.

Kaksoset olivat vauvoina huonoja nukkumaan, heräilivät vähän väliä ja kun toinen heräsi niin vaikka kuinka hiljaa yritit olla ja saada nukkumaan niin toinenkin heräsi..

Nukuttamaan olen ruvennut kaikkia jossain vaiheessa en vaan muista missä oisko silloin kun ollaan pinnasängystä siirrytty isoon sänkyyn ja

muistan vaan että usein taisin nukahtaa ennen muksuja ??

Miten sitä unohtaakin kaiken??

Olisi ne kaikki kirjattu ylös varmasti vauva-ajan muistokirjoihin mutta en jaksa nyt ruveta lueskelemaan.

Viime yö meni aamuneljään asti hyvin,mutta sitten tuli Neiti nro2

alakertaan kun nenästä oli alkanut tulla verta.

Onneks verentulo loppui aika pian ja siistimisen jälkeen neiti nukkui kainalossa ja sain jatkaa unia seitsemään.

Oikein hyvää äitienpäivää teille kaikille kun en ennen sunnuntai-iltaa pääse koneelle ja plussatuulia+++++++

Isotikru

Vierailija
54/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ajattelin siivota keittiön, joten ihan pikainen kurkkaus.

Äitienpäivälahjatkin pitäisi paketoida valmiiksi, lapset on onneksi askarrelleet kortit. Tuosta Isotikrun viestistä tuli vielä mieleen että nuorimmaisen vauvakirjakin pitäisi vilkaista ajantasalle ja valokuvatkin olisi syytä saada kansioon. Eli tuollaista hommaa mitä aina tulee vain siirtäneeksi ja siirtäneeksi. Jospa tänään saisi aikaiseksi.

Niin ja tätiä ei vaan näy vaikka tänään piti ilmestyä. Edelleenkään en usko raskauteen, vaan olen ihan varma että täti kyllä tulee, mutta olisi nyt sitten saanut tulla heti tänään. Tietty pidän peukut pystyssä jos kuitenkin olisi...

Pää kylmänä nyt vaan. Eli kp on nyt 28/28.

Nyt lopetan muuten ei pään kylmänä pitäminen onnistu.

Medison+5

Vierailija
55/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaamiset on nyt pakattu,,toivotaan ettei mitään hurrrjan tärkeää ole unohtunut!

Oikein paljon plussasäteitä Medisonille !! Miten säännöllinen sun kierto on ja koskas testaat ellei tätiä näy?

Nyt on pakko jatkaa touhuja ja viedä vielä koiruus ulos ennen töihin lähtöä. Sillä alkoi juoksut mutta onneks ei juuri sotke kun on niin pikkuinen...lohduttelin sitä aamulla kun on reppana niin apaattinen..

Mukavaa Viikonloppua !

Isotikru

Vierailija
56/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ei kyllä heittele, mutta ehtiihän tuo vielä tänään alkaakin.

Vatsaa nipistelee vähän väliä ja eilen vasemmalla puolen oli ilkeetä jomotusta. Odotan tätiä saapuvaksi tämän päivän aikana tai viimeistään huomenna. Jos sellainen ihme tapahtuisi ettei täti tänne löydä, niin testaan sitten joskus ensi viikolla (kummasti tekee mieli lähteä apteekkiin, onneksi mulla ei ole yhtään ainutta testiä kaapissa).

Medison+5

Vierailija
57/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli munkin tulla tänne kurkkaamaan muitten kuulumiset.

Medisonille bd +++++++++ bd !!!

Meillä noita pottajuttuja alettiin harjoitella esikoisen kanssa n. 1.5vuotiaana

mutta poika oppi kunnolla kuivaksi melko tasan 2vuotiaana. Isompi tyttö oppi kuivaksi 1.5vuotiaana mutta otti takapakkia 2vuotiaan joten jouduttiin pidemmän aikaa jatkamaan harjoituksia. Pienempien kanssa en sitten tuputtanut pottaa vaan ovat ihan itse oppineen n. 2vuotiaina pöntölle eli potat jäivät wc:n koristeiksi =)

Nyt on mentävä..... jos ehdin niin käyn illalla viel kurkkaamassa.

Oiken hyvää äitienpäivää kaikille !!!

Marlett

Vierailija
58/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolla nuo kaikki muut juttelee noista oviksista, ni piti kysymän että onko kenelläkään siihen oletettuun aikaan vaan " jotenkin arka" tuo kohdun seutu? vai onko se tunne aina toispuoleinen? Itsellä kun on vaan vähän aristusta jossakin tuolla sisuksissa....

Vierailija
59/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas tänään vähän hidas käyntiinlähtö, uloskin päästiin vasta yhdentoista jälkeen ja nyt ruuanlaitossa. Isommat siivoukset innostuin tekemään jo eilisiltana joten täksi päiväksi enää kevyempää puuhaa jäljellä, vessanpesua ja sen sellaista.

Esikoisen toinen maitohammas on irtoamassa, mutta ei vaan uskalla sitä irti napata! Pyörii suussa kuin mikäkin väkkärä, käy vielä samoin kuin ekan hampaan kanssa. Silloin tipahti itsekseen ilmeisesti aamupalan aikana ja huomattiin vasta hammaspesun yhteydesssä. Siinä sitten kontattiin koko perheen voimin ympäri huushollia ja etsittiin kadonnutta hammasta ja pelättiin, ettei olisi nielaissut sitä! Löytyipä sitten, keittön pöydän alta pitkän etsintäoperaation jälkeen.

Taas kiljuu ja roikkuu pikkumies jalassa ja tönii pois koneelta. Pitää mennä.

Suviruusu

Vierailija
60/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lupasinkin jo pysyä poissa (hommiakin kun on joskus pakko tehdä).

Elikkä Medisonille paljon peukkuja. Miten minulla tuo sinun tilanteesi on päässyt menemään vähän ohi. Toivotaankin, että nyt tulossa oikea plussasuma, jes.

Nyt takaisin siivoushommien pariin; huomenna tulee vieraita ja isäntä on sopivasti iltavuorossa...