Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT KE-TO-PE

10.05.2006 |

No niin sata on taas poikki.Tässä uusi aloitus

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsin sisälle, suostui tytötkin tulemaan kodin lämpöön =0). Tuli jo hieman kylmä, vaikka aurinko paisteleekin, mutta ei ole kyllä mikään helle.

Marlett taisi kysellä niistä oviksen aikaisista " kivuista" . Minä kyllä olen sellainen, että oviksen aikoihin ikäänkuin munasarjoihin särkee ja muutoinkin ei ole mikään hyvä fiilis tuolla kohdun kohdilla. Se on jonain kuukausina vienyt ihan fiiliksiä koko pupuilulta, kun särkee. En tiedä onko kuinka yleistä tai normaalia ?!

Medisonillakos ne nyt oli TODELLA jännittävät paikat ?!! Toivon sinne oikein paljon plussasäteitä, olisihan ne kaksi viivaa vaikka mukava äitienpäivälahja!!

Itselläni menkkoihin se viikko ja kovasti luulen, että sieltä ajallaan saapuvat =0/, mutta eihän se sitten auta kun uudella onnella seuraavaan kiertoon.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja etenkin ihanaa ja nautinnollista äitienpäivää !!

Mami ja tytöt

Vierailija
62/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko paiva ollut taas linjat poikki - siita tama hiljaisuus!

Ja eika viela ole alkaneet nuo tadit - tosin mulla on sunnuntaihin aikaa ja kylla ne tulevat... juoksen kylla ' kurkkimassa' vessassa vahan valia kun mukamas tuntuu ' hulvahdus' : voi tata...

Oviksesta viela, etta mullakin ' nuorempana' ei ollu kylla oikein mitaan kipuja ja tuntemuksia oviksen aikaan,nyt ' kokeneempana' jo tuntuu oikein kunnolla ja paivan tietaa varmasti! Ja tosi on ettei sina paivana paljon pupuilut huvita; ehka siks' meilla onkin nelja tyttoa?!

Muuten tanaan on tullut siivottua ja jarjestettya keittiota, imuroitua, jarjestelin likkojen vaatekaapit uudelleen ja silittelin valmiiksi huomiset tyovaatteet; eli jotain hyotyakin ettei kone/linjat toiminu tanaan heh hee! Ja lisaks tietty pari koneellista pyykkia ja ne pihalle ja tiskikone jne jne!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla on haapaiva huomenna , ja aateltiin menna illalliselle sillai ' rakastavaisten tyyliin' tanaan/huomenna kynttilanvalossa...

Vierailija
64/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Levinia sinulle myös paljon plussa säteitä!!!!

Meillähän myös neljä tyttöä, joten taidat olla oikeassa tuon " syyn " suhteen (0= ! Pupuilut varmasti ajoittuvat juuri ennen ovulaatiota ei juuri silloin kun se tapahtuu, joten ehkäpä jonain päivänä minulla kirmailee täällä se viides rinsessa, jos hyvin käy !

On kyllä nyt jänniä päiviä edessä kun kuumeisesti odottelen Levinian ja Medisonin uutisia!

Jälleen kerran hyvää viikonloppua ja todella toivotaan että niitä plussia alkaisi pinossa näkymään !

Mami ja tytöt

Vierailija
65/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein romanttista ja hyvää hääpäivää Levinia! Ihanaa , että pääsette kaksin nauttimaan romanttista illallista =0) !

Mami

Vierailija
66/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ettette karkaa minnekään!! Mä n töiden päälle jaksa tänne enää päivittäin tulla, enkä niin muutenkaan enää pyöri ahkerasti, mutta suru kuiteskin olis tullut jos ei teitä täällä olisi näkyny!

Medisonille ja näemmä myös Levinialle bd++++bd!!! Jospa se pllussapino taas siitä lähtisi kasvamaan!? Jännittävää!! Ja ihan varulta myös Leannalle ++++bd!! Jospa se kuitenkin..?! Monta tapausta tullut tietooni tässä lähiaikoina, että kun on heitetty se kirves kaivoon, onkin se plussa tikkuun pärähtänyt!! :) (ja mä olen jo myrkynvihreänä kateudesta kaikille vauvamassuille..) Töissä tänää syötin pullosta hetkisen sellaista n.½vuotiasta(äiti kaiveli rahapussiaan kassista), tuntui niin pieneltä vauvalta vaikka kuopuskaan ei ole kun 1v2kk...

Kukas se nyt kyselikään niistä oviskivuista?? Sori kun en muista!! Ihan dementikko nykyään.. *nolo* Mutta mä myös tiedän tarkalleen koska se mulla on. Koko alavatsa turpoaa ja on TOSI kipeä ja tärinäarka pari kolme päivää. Seksi tasan viimeinen asia mikä siinä on mielessä! Ja kaksi nuorempaahan on myös meillä tyttöjä, vaikka kuopus on saanut alkunsa ovispäivänä!! Minulla ne kivut tosin aiheuttaa enemmän tahi vähemmän sairastamani endometrioosi.. Toivottavasti ei sinulla johdu mistään sen kaltaisesta!! Kivut on nyt melkein täysin poissa kierukan ansiosta, ainoastaa ovisaikaan on nippailuja ja kouristuksia. Nekin kuitenkin vain n. 1/10 siitä mitä ennen kierukkaa! Ja miten ihanaa, vaikkakin hieman luonnottoman oloista, ettei vuotoja ole ollenkaan! Menkkakivut mulla sitä luokkaa, että mielelläni olen ilman!!

mä sitten en jaksanut käydä niihin kilometrien mittaisiin galluppeihin kuitenkaan vastaamassa.. Jos tässä illan mittaan vaikka yrittäisi, tai sit jätän vastaamatta. Työt imee mehut tehokkaasti, ja lapset loput!! Nyt mentävä silityspuuhiin..

Vierailija
67/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 1/28 että sillain.

no kyllä on tänään ollutkin niin äkänen olo kun olla voi. kaikki ketuttaa ja mikään ei ole hyvä..

Pitäsiköhän sanoa, niinkuin, mun toinen tytöistä sanoi tänään mulle, kun komensin siivoamaan huoneensa,: tänään on ihan huono päivä.

Vierailija
68/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia ja Medison pitävät meitä jännityksessä.Toivottavasti saatais plussa aalto alkamaan!!!!!

Oviskivuista.Mulla on jokaisen synnytyksen jälkeen entistä selvemmin alkanut oireilla ovis.Jomman kumman puolista särkyä vatsalta joka säteilee kovin jalkoihin ja lantioon.Kipua kestää noin 1/2 vuorokautta ja välillä joudun ottamaan panadolia.Ei kiva.

Mulle iski tänään paniikki!Apua jos taas odotan,miten siitä selvitään.Jaksanko ja pystynkö...

Voi hyvänen aika mua ja mun ajatuksia.

Niitä ei yhtään vähennä että palelen parasta aikaa horkkaisena ja silti korvia ja poskia kuumottaa inhottavasti.Koiran kanssa lenkillä meinasin antaa ylen kun nostin kakkat kakkapussilla koiran jätös laatikkoon,josta nousi karsea lemu.Aamulla meinasin kuolla kun väsyneenä onnistui polttamaan puuron pohjaan.Se haju...

Ja vessassa juoksen kaiken aikaa.Olo on myös kuin menkat alkais.

Ja kaiken tän mä taidan kuitenkin kuvitella.

Tilasin netistä testejä 2 kpl ja maanantaina ne varmaan tulee.Sitten testaan yhden sillon jos vielä aihetta.

Toisen jätän myöhemppään.

Nyt plussatuulia puhallan kaikille teille muille ja hyvät yöt!

L+5

Vierailija
69/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Levinian hääpäivään ja paljon rakkautta[color=red][size=8]♥[/size][/color]

Oliko vielä muuta mitä piti muistaa?????

L+5

Vierailija
70/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja rakkautta hääpäivänä,Levinia!

[color=red][size=8]♥[/size][/color]

Vierailija
71/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen piti tulla iiiiiso sydän...

Vierailija
72/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä pois koneelta ja taas te olette ehtineet kilometrin kirjoitella!

Jospa jotain muistaisin...

Maitoa meillä menee teihin muihin verrattuna vähän, n. 15 l viikossa. Jos leivontaan tai ruoanlaittoon menee, niin sitten ehkä 20 l. Pyykkikone yleensä käy väh. kerran päivässä, useimmiten parikin kertaa. Tiskikone samoin pari kertaa. Silitettävien pyykkien pino ylettyy taivaisiin, se on toivoton urakka, ja erittäin epämieluinen.

Kohtalotovereille eli tätien saavuttamille tsemppiä tulevaan. Itsellä oli jotain hämminkiä, koska tänään, kolmantena vuotopäivänä tuli valtava pallomainen hyytymä. Saattoi olla varhainen km, en tiedä kun en ole testaillut. Asia saa olla sillään ellei mitään muuta oireilua ala tulla.

Huusholli olis aika hyvällä mallilla, enää laattalattiat pesemättä, pölyt ja wc:t laittamatta. Tosin meillä tuo laattalattioiden osuus on melkein puolet talon pinta-alasta. No, huomenna kun kuopuksen kanssa vauvauinnista tulen, niin laitan loput.

Naapurissa vietetään huomenna ristiäisiä ja meillä esikoinen odottaa jo malttamattomana tietoa vauvan nimestä. Ei uskoisi, että hän niinkuin muutkin meidän lapsista, on moneen kertaan sanonut, että eihän äiti meille vaan enää tule vauvaa. Niin kiinnostavia ne kyseiset ihmisenplantut kuitenkin ovat, että varmasti perässä seuraavat, jos naapurissa piipahdan.

Huomiseen...

Vierailija
73/96 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=6]♥[/size][/color]Levinialle!

Vierailija
74/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaa ihan hirveesti!

Yöllä joku nuorisolauma piti meteliä ja klo 03 keksi joku tyttö alkaa kiljua ulkona.Äänen avausta harjoitteli varmaan.

Nyt jätän tilaa muille!Kaikki reippaasti kirjoittelemaan,mars!

L+5 ja olisko 23/28

Vierailija
75/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Ensinnäkin kovasti plussatuulia Medisonille ja Levinialle ja pahoittelut Röllille! Niin ja ihanaa hääpäivää Levinia!

Aamu alkoi tänään minullakin huonosti, kiukuttaa. Pikkuinen on oppinut viime aikoina kurjia temppuja. Aamun temppu numero yksi on heitellä tuttia pahaan paikkaan sängyn alle,ja sitten herätetään äiti kiljumalla etsimään se sieltä pois! Ja sama toistetaan niin kauan, että äiti tajuaa nousta ylös sängystä lopullisesti; rasittavaa.

Minä en näytä saavan sitä " vauvalupaa" ! Tosin eilen laskeskeltiin päiviä ja viime viikonlopun tapahtumia (äkillistä mielenhäiriötä) ja mies tuntuu olevan varma, että kyllä se taas varmaan tärppäsi. Toivottavasti! Ja voisipa olla tällä kertaa se tyttö, jota vielä kaipaisin...No mutta höpötykset ja liiat toiveet hukkaan!! Ei meillä voi niin hyvä tuuri nyt käydä.

Esikoinen heräsi ja vaatii puuroa. Mukavaa päivää kaikille!

Suviruusu

Vierailija
76/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaalleen jo kirjoitin pitkät stoorit, mutta jostain syystä minulla nämä sivut ei nyt ihan toimi, mutta uusi yritys!

Röllille pahittelut tädistä !

Elikkä minä olen jälleen noussut kuopuksen kanssa kukonlaulun aikaan, tietää siis sitä, että taas päivä menee silmät sikkaralla . En tiedä miten en osaa mennä koskaan ajoissa nukkumaan, vaan aina tulee valvottua myöhään. Jotenkin sitä vain nauttii illasta kun lapset ovat nukkumassa, saa olla ihan rauhassa ja touhuta omia juttuja tai katsella tv:tä, kait se on sitä minun omaa aikaani, mutta siitä sitten seurauksena ainainen väsymys.

Meillä kuopus nyt 1v2kk, melkein 3. Hän usein vielä heräilee myös öisin, onkos muilla enää tämänlaisia ongelmia? Minulla kyllä kaikki ovat olleet ns. huonoja nukkujia. Nyt kylläkin mennyt taas pari yötä niin ettei neiti ole herättänyt ollenkaan, joten pitää nauttia tästä (0= !

Mistä Leanna tilasit testejä? Oliko halvempia kun nuo apteekin halvimmat testit?

Minullakin muka oireiluna huonovointisuutta ja huimausta, mutta voivat kyllä johtua jostain ihan muusta kuin raskautumisesta.

Nyt hörppäsen kylmän kahvini loppuun ja vaipanvaihtoon !

Mami ja tytöt

Vierailija
77/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin testit kotitestit.com.Aconin 2 testiä maksoi 5,5e.Eli mielestäni halpaa.Ei postimaksuja ja tulee kotiin postin kanssa.Jos tilaat maanantaina ja maksat klo 14 mennessä on testit sulla tiistaina postin mukana.Toinen mistä saa tilattua testejä on mammaksi.fi.

Sieltä joskus aikaisemmin tilasin viime syksynä mutta ei tullut niin nopeaa kun kotitestit.comista.

pala kurkussa täälläkin.Enpä vaan tiedä mitä pitäis ajatella.

Maanantaina kun testit tulee ajattelin testata.Jos mennään edellisen kierron mukaan,sillon on 24/24 mutta luulen että noin 28 päivän kierto on kuitenkin se oikea ja tuo viimekertainen lyhyt kierto joko häikkä.Mene ja tiedä.

Lisää kahviseuraa huhuilen=)

L+5

Vierailija
78/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo nuorimmainen antaa mun ees hetken kirjoittaa. Isommat katsoo lasteohjelmia ja tuo nuorin on levittänyt kaapista kaikki lasten palapelit tuohon lattialle. Jospa jaksais vielä hetken niitä tutkia.

Mitähän kaikkea täällä olikaan kyselty. Maitoa menee 25 litraa viikossa. Tiskikone pyörii 1-2 kertaa päivässä, samoin pyykkikone. Enimmäkseen siivoan minä, mies joskus imuroi ja lapset kerää lelut. Kiitos vinkistä sille, joka kertoi, että peliaikaa saa vain jos oma huone siivottu. En nyt muista kuka oli. Eilen tuo 11v poika siivos ja imuroi oman huoneen. Sanoi vaan, että mistä sä äiti keksit näin tyhmiä uusia sääntöjä. En viitsiny sanoa mistä. tytöt meillä aika hyvin huolehtiikin huoneistaan, mutta tuo 6v ja 4v:n huone on välillä ku pommin jäljiltä.

Pikaruokia: meillä menee makkara ja ranskalaiset, pasta ja kastike, pinaattikeitto ja hernekeitto. Tähän liittyen kysyisinkin, että kuka teillä kokkailee? Meillä yleensä minä, mutta mies kyllä osaa tehdä ruokaa ja viikonloppuisin sitten osallistuu siihen hommaan. Onko teillä muilla miehet pitkiä päiviä töissä? Mulla ehkä 10h ja mulla välillä ärsyttää ku tulee niin myöhään. Lähtee töihin yhdeksän aikaan ja siitä sitten menee iltaan usein ennen ku on kotona. Onneks viikonloput vapaat.

Nyt tuo neiti hermostuu. Täytyy lähteä hakemaan maitopullo. Plussaonnea kaikille. Onkin jännä viikko edessä ku saa odotella teidän kuulumisia. Itse odottelisin tätiä ens viikon lopulla, mutta en kyllä osaa varmasti sanoa, ku maito ei heti ottanu loppuakseen ja nyt vasta helpottaa. Eli voi vielä parikin viikkoa mennä. Alkais vaan niin sais alkaa laskeen kp:ä.

Nyt meen...

Pipsa+5

Vierailija
79/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies oli tana aamuna aikas pahalla paalla: heh hee; kun heratti mut ennen kukonlaulua haaveena ' sillai' ja mina kaansin kylkea!! Etta mua arsyttaa nousta ennen kuutta ylos kun ei oo pakko!! Hirvee eukko, eiko??

Mutta, muta kyl se paivan mittaan taas asettuu; kaffeet tuli juotua; ostin oikein ison kiulun ettei koko aikaa tarvii lisata keittiossa..

Meilla tuo neiti kirppunelonen on tullu hiukan takapakkia: loysi jostain tutin ja nyt on yotutti tullu takaisin!! Etta ottaa paahan. Se oli ison homman takana saada se pois ensinnakin, mina kun odotin ihan liian kauan; nelonen kun myonnan reilusti on mun lellikki; taustalla kun oli ajatuksia etta jaa viimeiseksi! Nooh..kahtellaan heh hee

Meilla myos isommat lapset; ykkonen ja kolmonen; jaksoivat tehda kommentteja tyyliin ' ei kiitos lisaa siskoja!' - nyt tassa yks' paiva ykkonen sitten huomautti etta kylla yks' vauva vois viela tulla! Naureskelin sille, etta paperi kateen ja allekirjoita tunnustus!!! Lahetan tan valilla..

Vierailija
80/96 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkaan tan koneen taas tyssaavan ennen lahettamista!

Elikka kakkonen olis jo kauan halunnu uutta vauvaa, mutta hanpa haluaa pikkuveljen! Tyttoja kun on suvussa kuulemma ihan tarpeeks' !!(8 tyttoserkkua ja 1 poika) Ja miehen siskon masuasukkikin on tytto!

Ja mies haluaa viidetta; ehdottomasti tyttoa! Uskomatonta mutta totta..Mina ehka kuitenkin ihan pikkuisen haaveilisin pojasta, vaikka tytto sielta kumminkin tulee ja tervetuloa kylla sillekin!

Mies kyseli eilen etta onkos teikalaiset toissa? Kun hermoilee mun koneella istumisesta aatteli kaikkien olevan puhtaasti kotiaiteja?! Ma en taalla asuessa ole kaynyt toissa kodin ulkopuolella; Suomessa sain tarpeekseni.. Miehen siskolla on hotelli, saisin sielta heti ' paallysmiehen' hommia, muttei ole haluja! IHANAA olla vaan kotona!!