Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on yllättävän paljon alle 170 cm pitkiä miehiä

Vierailija
20.11.2018 |

Ihan kaikissa ikäluokissa.
Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.
Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?
Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.
Muilla samoja huomioita?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs ihme tuo on kun äm*ät vetelevät raskausaikana röökiä kaksin käsin.

Vierailija
22/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä paljonko pituutta on?

Pointti on se, valehtelevatko miehet yleisesti ja virallisestikin pituutensa pidemmäksi kuin ovat, sillä miten on mahdollista 168 cm pitkän naisen törmätä moniin kymmeniin häntä itseään lyhempiin miehiin päivittäin. Siis otannalla, että sadasta vastaantulleesta miehestä jopa 40 on tätä naista lyhyempiä.

Tuskinpa sadasta vastaantulleesta 40 on alle 168cm. Tuttavapiirissäni on yksi kantasuomalainen joka on alle 170cm, Jos ulkotaustaiset kaverit lasketaan mukaan niin muutama kyllä, muttei läheskään 4/10.

Missä päin suomea asut? Tuskinpa ne lapissakaan noin lyhyitä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se, valehtelevatko miehet yleisesti ja virallisestikin pituutensa pidemmäksi kuin ovat, sillä miten on mahdollista 168 cm pitkän naisen törmätä moniin kymmeniin häntä itseään lyhempiin miehiin päivittäin. Siis otannalla, että sadasta vastaantulleesta miehestä jopa 40 on tätä naista lyhyempiä.

Mitä tarkoittaa "valehdella virallisesti"?

Vierailija
24/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172cm sukat jalassa, olen seurustellut sekä pitkien ja lyhyiden (178cm ja 156cm) naisten kanssa ja siltä väliltä. Joitakin pituusero haittaa minua ei.

Vierailija
25/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

Ulkomaalainen MIES:

- Pitkä

- Lihaksikas

- Komea

- Sosiaalisesti taitava

- Kokenut ja itsevarma

- Positiivinen

Vierailija
26/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tilasto jossa verrataan parisuhteessa olevien ja sinkkumiesten keskipituuksia.

Löytyykö sellaista?

Vierailija
27/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-74-vuotiaista miehistä n. 12,5 % on alle 170 cm, 25-34-vuotiaista n. 6,5 %. Lähde Finriski 2012.

Tää on taas näitä huvittavia juttuja siitä satumaailmasta missä mammat elävät. Siinä missä naiset tekevät aloitteita tavismiehille. Missitkin tekevät aktiivisesti aloitteita. Puolet mammoista ovat ainakin 10v nuoremman näköisiä. On hyvännäköisiä naisia jotka eivät edes saa tinderistä seuraa. Naisen seksipartnereiden määrällä ei ole yhtään väliä. 25v rikkaat komistukset haluavat ollat parisuhteessa 40v yksinhuoltajan kanssa. JNE JNE.

Vierailija
28/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nykyisin kiinnitetään ihan liikaa huomiota yleisestikin ulkoisiin tekijöihin. Siihen onko joku pitkä, lyhyt, lihava, laiha, silmälasipäinen tai pulleajalkainen. Ihan oikeasti: mitä väliä? Usein sen suurimman ongelman ulkonäöstä muodostaa henkilö ihan itse itsestään.

Välillä oikein harmittaa miten tämä maailma valuu hukkaan :D

Vierailija
29/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä huomio. Itseäni inhottaa törmätä kenkätelineessä miesten 40-41 kokoisiin kenkiin. Ehkä ne on niitä 160+ senttisten pikku jalkimia.

Vierailija
30/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 miestä, pituudet

160

163

165

168

170

175

186

188

195

210

Keskipituus 178, 4 kymmenestä max 168 cm. Minusta ei ole mitenkään ihmeellistä, että vaikka keskipituus on 178 niin on paljon alle 170 cm pitkiä.

Vierailija
31/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sadasta vastaantulleesta 40 on alle 168cm. Tuttavapiirissäni on yksi kantasuomalainen joka on alle 170cm, Jos ulkotaustaiset kaverit lasketaan mukaan niin muutama kyllä, muttei läheskään 4/10.

Missä päin suomea asut? Tuskinpa ne lapissakaan noin lyhyitä ovat.

Pääkaupunkiseudulta tällainen huomio. En tässä ota huomioon Lähi-Idästä yms. tulleita, sillä he ovat oikestaan kaikki alle 170 cm pitkiä, kun taas suomalaisista ei kaikki ole noin lyhyitä, suomalaisista miehistä tällainen havainto, joka koskee ihan teineistä vanhuksiin.

Vanhuksissa on kyllä miniatyyri-ihmisiä, varsinkin naiset.

Vierailija
32/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset, siis noin 160 cm molemmin puolin eivät varmaan huomaa tätä alle 170 cm lyhyiden miesten armeijaa, sillä naiset ovat silti heitä huomattavasti lyhyempiä.

Vierailija
33/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä huomio. Itseäni inhottaa törmätä kenkätelineessä miesten 40-41 kokoisiin kenkiin. Ehkä ne on niitä 160+ senttisten pikku jalkimia.

Onhan sulla oksennuspussi mukana kaupassa? Voisit ehdottaa kauppiaalle pikkukempien sijoittamista "tiskin alle"?

Vierailija
34/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paljon on tosiaan lyhyitä miehiä (alle 170), mutta niin on lyhyitä naisiäkin (alle 160). Toisaalta yksi keskipituutta kymmenen senttiä pidempi kompensoi yhden keskipituuden kymmenellä sentillä alittavan. 

Itse tykkään pitkistä naisista (siis vähintään 170cm) ja näkyyhän tuon mitan ylittäviä naisia katukuvassa ihan kiitettävästi. Vielä kun joku kiva ja perusnätti (saa toki kaunotarkin olla :)) kohdalle osuis ja sinkkumarkkinoilta pelastais.

M30v 183cm

Vierailija
35/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

Ulkomaalainen MIES:

- Pitkä

- Lihaksikas

- Komea

- Sosiaalisesti taitava

- Kokenut ja itsevarma

- Positiivinen

Ai niin kuin Elliot Roger? https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings  "

On May 23, 2014, in Isla Vista, California, 22-year-old Elliot Rodger killed six people and injured fourteen others near the campus of University of California, Santa Barbara, before killing himself inside his vehicle.

///

Before driving to the sorority house, Rodger uploaded to YouTube a video titled "Elliot Rodger's Retribution", in which he outlined details of his upcoming attack and his motives. He explained that he wanted to punish women for rejecting him and that he envied sexually active men and wanted to punish them for being sexually active."

Tai ehkä Scott Paul Beierle? https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Tallahassee_shooting

"The 2018 Tallahassee shooting occurred at the Tallahassee, Florida, yoga studio Tallahassee Hot Yoga on November 2, 2018. The gunman, 40-year-old Scott Paul Beierle, shot six people, two fatally, and pistol-whipped another before killing himself.

///

YouTube videos posted by Beierle in 2014, showed that he identified with the involuntary celibate community while often complaining about his sexual rejections from women.He also sympathized with the shooter behind the 2014 Isla Vista killings, Elliot Rodger, as he too felt lonely and unloved. Other videos depicted him ranting about African-Americans and interracial relationships."

Vierailija
36/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletteko myös huomanneet ne kaikki hirveän lihavat naiset?

Vierailija
37/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 miestä, pituudet

160

163

165

168

170

175

186

188

195

210

Keskipituus 178, 4 kymmenestä max 168 cm. Minusta ei ole mitenkään ihmeellistä, että vaikka keskipituus on 178 niin on paljon alle 170 cm pitkiä.

Tähän laitettiinkin jo tuo Finriski-tutkimus, jossa on ihan oikeasti mitattu tuhansia miehiä. Nup mielikuvitusjutut on ihan turhia, kun tutkimukset selvästi kertovat, että niitä alle 170 cm miehiä ei ole kovin paljoa, etenkään nuorissa miehissä.

Vierailija
38/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oletteko myös huomanneet ne kaikki hirveän lihavat naiset?

Tietenkin. Moni nainen on miestä pidempi ja painavampi.

Vierailija
39/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 miestä, pituudet

160

163

165

168

170

175

186

188

195

210

Tähän laitettiinkin jo tuo Finriski-tutkimus, jossa on ihan oikeasti mitattu tuhansia miehiä. Nup mielikuvitusjutut on ihan turhia, kun tutkimukset selvästi kertovat, että niitä alle 170 cm miehiä ei ole kovin paljoa, etenkään nuorissa miehissä.

Eihän niitä olekkaan, mutta tietenkin melko tavanomaiset noin 175cm heput näyttävät lyhyemmiltä mitä ovat, kun Suomessa kuitenkin sattuu vilinässä lähes aina vertailukohdaksi jokunen reilumminkin yli 180cm.

Itse lähinnä kiinnitän huomiota, jos selkeästi joutuu katsomaan alaviistoon normaalilta (suomalaiselta) keskusteluetäisyydeltä (eli tyyliin 160cm tai lyhyempi).

M30 183cm

Vierailija
40/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli jotain 174 kai ja mä oon 160, mutta poika on 184. Ja on kyllä isänsä poika, ettei tarvii epäillä.