Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rohkaista ujoa naista?

Vierailija
20.11.2018 |

Olen tapaillut 3kk mukavaa ja kaunista naista. 1-2 kertaa ollaan viikossa nähty. Muuten kaikki olisi todella hyvin, mutta isoksi ongelmaksi on kehkeytymässä seksi. Naiseni ei osoita yhtään innostusta asiaa kohtaan vaikka muuten roikkuu mussa niin, että sekin on jo alkanut vähitellen ahdistaa. Olen ajatellut että kun riittävän kauan tapaillaan, hän rohkaistuu, mutta mitään ei tapahdu. Seksi menee niin että itse joudun tehdä aloitteen, hän makaa selällä hiljaa kuin se kuuluisa lahna eikä tee mitään ellen minä käske tai ohjaile hänen käsiään ym. Seksin aikana hänestä ei lähde pihahdustakaan. Itseäni moinen ei juuri sytytä ja viime seksikertamme jäi puolitiehen, koska mieskuntoni lähti tunnelman myötä, sekään ei hätkähdyttänyt häntä mitenkään. Mikään teini eikä kokematon hän ole. Itselle tulisi tosi itsekäs olo jos tämän takia hänet heivaisin, mutta seksi on kuitenkin minulle todella tärkeää. Kerran otin asian hänen kanssaan puheeksi, hänen mielestään kaikki oli ok, yritin vihjailla fiiliksistäni, mutta tuli olo että tässä täytyisi alkaa asioita rautalangasta vääntää, hän ei ymmärtänyt yhtään mistä puhuin.. Itse olen mies parhaassa iässä, elämäni kunnossa, rakastan seksiä ja seksiä myös muualtakin saisin.
Tahtoisin mielipiteitä onko tässä mitään tehtävissä vai onko pakko laittaa muuten hieno ihminen kiertoon?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietysti ihmiset on erilaisia ja ujo/epävarma ihminen vaatii varmasti erityishuomiota vapautuakseen jos ylipäätään vapautuu, mutta on se sellaisissakin tapauksissa aika karua miten vastuutetaan vain se toinen osapuoli ja itse se ujo/epävarma on ilmeisesti täysin vastuuton omasta itsestään?

Tällainen asenne on kyllä valloillaan ihan yleisestikin eikä vain ujojen tapauksessa, siis että naisen seksuaalinen vapautuminen ja nautinto olisi miehen vastuulla.

En käsitä tuota mentaliteettia ollenkaan, kun mun nähdäkseni seksi on täysin kahden kauppa.

En käsitä mitä tarkoitat että vastuutetaan toinen? Enkä tiedä minkämoisia naisia olet tavannut (tbh, en haluakkaan tietää) mutta tarviihan nainen siihen tiettyyn seksuaalisen vapautuneisuuteen päästäkseen sitä, että partneri osaa ottaa huomioon? Kyllä miehen siinä pitää jotain tehdä :D

Vierailija
42/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietysti ihmiset on erilaisia ja ujo/epävarma ihminen vaatii varmasti erityishuomiota vapautuakseen jos ylipäätään vapautuu, mutta on se sellaisissakin tapauksissa aika karua miten vastuutetaan vain se toinen osapuoli ja itse se ujo/epävarma on ilmeisesti täysin vastuuton omasta itsestään?

Tällainen asenne on kyllä valloillaan ihan yleisestikin eikä vain ujojen tapauksessa, siis että naisen seksuaalinen vapautuminen ja nautinto olisi miehen vastuulla.

En käsitä tuota mentaliteettia ollenkaan, kun mun nähdäkseni seksi on täysin kahden kauppa.

En käsitä mitä tarkoitat että vastuutetaan toinen? Enkä tiedä minkämoisia naisia olet tavannut (tbh, en haluakkaan tietää) mutta tarviihan nainen siihen tiettyyn seksuaalisen vapautuneisuuteen päästäkseen sitä, että partneri osaa ottaa huomioon? Kyllä miehen siinä pitää jotain tehdä :D

no ei pidä välttämättä on niitäkin naisia joilla vapautuneisuuteen riittää mies sukupuoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sen enempää kuin naisenkaan, tiedän sen itse kun olen nainen ja lähimmät ystävät myös naisia.

Et ilmeisesti käsitä joo mitä tarkoitetaan vastuuttamisella, ihan kuten minäkään en käsitä mistä täällä jauhetaan ja miksi miehen pitäisi tehdä jotain saadakseen nainen johonkin tunnelmaan tai vapautumaan?

Nainenhan tietää sen itse, haluaako vai eikö halua seksiä ja vapautuminen sekä muu nauttiminen lähtee omien korvien välistä.

Vaikuttaa siltä, että ollaan ihan eri maailmoissa tässä asiassa.

Vierailija
44/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei pidä välttämättä on niitäkin naisia joilla vapautuneisuuteen riittää mies sukupuoli

News flash: kaikki naiset eivät ole lähtökohtaisesti mitenkään lukossa ja paketissa itsensä kanssa, vaan tietävät mitä haluavat tai eivät halua.

Eli ei tarvitse mitään ulkopuolista tekijää voidakseen ”vapautua”.

Enkä oikein hiffaa, miten tuo edes liityyy ujouteen vai eikö ujo persoona voi olla henkisesti vapaa, itsevarma ja tietää mitä haluaa tai ei halua?

Tarvii aina jonkun muun kertomaan ja näyttämään?

Eikö silloin ole ensisijaisesti kyse epävarmuudesta ja huonosta itsetuntemuksesta/itsetunnosta, eikä ujoudesta?

Vierailija
45/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sen enempää kuin naisenkaan, tiedän sen itse kun olen nainen ja lähimmät ystävät myös naisia.

Et ilmeisesti käsitä joo mitä tarkoitetaan vastuuttamisella, ihan kuten minäkään en käsitä mistä täällä jauhetaan ja miksi miehen pitäisi tehdä jotain saadakseen nainen johonkin tunnelmaan tai vapautumaan?

Nainenhan tietää sen itse, haluaako vai eikö halua seksiä ja vapautuminen sekä muu nauttiminen lähtee omien korvien välistä.

Vaikuttaa siltä, että ollaan ihan eri maailmoissa tässä asiassa.

Eikö just kaikella huomioimisella vaikuteta sinne naisen korvien väliin. Kyl tää taktiikka on naisten kanssa toiminu tähän asti :D Vois joskus koittaa mitä kävis jos muuttais linjaa. On tää jo vähän off topic en voi sitä kieltää!

Vierailija
46/76 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

News flash: kaikki naiset eivät ole lähtökohtaisesti mitenkään lukossa ja paketissa itsensä kanssa, vaan tietävät mitä haluavat tai eivät halua.

Eli ei tarvitse mitään ulkopuolista tekijää voidakseen ”vapautua”.

Enkä oikein hiffaa, miten tuo edes liityyy ujouteen vai eikö ujo persoona voi olla henkisesti vapaa, itsevarma ja tietää mitä haluaa tai ei halua?

Tarvii aina jonkun muun kertomaan ja näyttämään?

Eikö silloin ole ensisijaisesti kyse epävarmuudesta ja huonosta itsetuntemuksesta/itsetunnosta, eikä ujoudesta?

Mielenkiintoinen ketju. En pää aiheeseen kommentoi mutta näihin. En ole ujo mutta tuttavissa paljon ujoja. Noin kymmenen ujoa tiedän. Löytyy ihan kaikenlaista. Moni on saman aikaisesti myös epävarmoja. Menee virran mukana ja oma tahto puuttuu. Sanon sellasia seilailijoita. Ei oikein mielipiteitä. Mutta voi ujo olla saman aikaisesti itsevarma ja määrätietoinen. Harvempi on. Yksi ujo tuttava aina tietää mitä tekee. Ei välitä ollenkaan mitä muut on mieltä. Tekee juttuaan, vahvat mielipiteet, löytyy oma pää. Ei kumartele. On vaan mitä on. Salaa kadehdin. Ja kaikkea löytyy näiden väliltä.

Vierailija
47/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies toi ap muka on ei saakeli XDDDD PAKKO olla joku trolli eihän kukaan 30 v varsinkaan mies tuu vauva palstalle kyselemään näitä tai täytyy olla henkisesti TODELLA vajaa XDDD jos ei oo trolli toivon sen naisen puolesta että pääsi eroon ja löysi MIEHEN!!

Vierailija
48/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies toi ap muka on ei saakeli XDDDD PAKKO olla joku trolli eihän kukaan 30 v varsinkaan mies tuu vauva palstalle kyselemään näitä tai täytyy olla henkisesti TODELLA vajaa XDDD jos ei oo trolli toivon sen naisen puolesta että pääsi eroon ja löysi MIEHEN!!

On selvä trolli.15-v teinipojalta vielä käsittäisi, 30-v mieheltä ei mitenkään..

Vierailija
49/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan ujon naisen kanssa on ehkä kaikkein ihaninta. Kun voi keksiä kaikkia pieniäkin tapoja kiihottaa häntä ja herätellä haluja. Minusta se on ihanaa kun lasken hänet makuulle ja vähitellen 'kiusaan' häntä niin että hengitys kiihtyy, riisun häntä hitaasti ja lanne lähtee kohoamaan. Ei tarvi olla välttämättä edes suuseksiä, sormet ja jäänpalat, huulet, hänen vartalonsa ihailu ja miehinen itsevarmuus. Tunnetta mukana, se tarttuu naiseen ja seksistä tulee mahtavaa vaikkei välttämättä mitään asentoakrobatiaa mennäkään.

Onhan toi ihan mahtavaa. Oman kokemuksen mukaan ujon naisen kanssa seksi ei sitten ikinä mitään muuta olekaan. Kaipaan kuitenkin vaihtelua. Haluan myös joskus olla se, jonka haluja herätellään.

Vierailija
50/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan ujon naisen kanssa on ehkä kaikkein ihaninta. Kun voi keksiä kaikkia pieniäkin tapoja kiihottaa häntä ja herätellä haluja. Minusta se on ihanaa kun lasken hänet makuulle ja vähitellen 'kiusaan' häntä niin että hengitys kiihtyy, riisun häntä hitaasti ja lanne lähtee kohoamaan. Ei tarvi olla välttämättä edes suuseksiä, sormet ja jäänpalat, huulet, hänen vartalonsa ihailu ja miehinen itsevarmuus. Tunnetta mukana, se tarttuu naiseen ja seksistä tulee mahtavaa vaikkei välttämättä mitään asentoakrobatiaa mennäkään.

Onhan toi ihan mahtavaa. Oman kokemuksen mukaan ujon naisen kanssa seksi ei sitten ikinä mitään muuta olekaan. Kaipaan kuitenkin vaihtelua. Haluan myös joskus olla se, jonka haluja herätellään.

No höh :( Jos aina tuota samaa niin ei taida enää olla kysymys ujoudesta vaan jostain muusta. Kyllä ujoltakin sitä rohkeutta ja oma-aloitteisuutta pitää alkaa tulla kun pahin jännitys hälvenee. Ujous rajoittuu käsittääkseni pelkästään siihen alkuun, ujokin voi olla kokeilunhaluinen ja villi.

Vierailija
51/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh :( Jos aina tuota samaa niin ei taida enää olla kysymys ujoudesta vaan jostain muusta. Kyllä ujoltakin sitä rohkeutta ja oma-aloitteisuutta pitää alkaa tulla kun pahin jännitys hälvenee. Ujous rajoittuu käsittääkseni pelkästään siihen alkuun, ujokin voi olla kokeilunhaluinen ja villi.

Samaa mieltä ei kuulosta ujoudelta. Muutaman ensimmäisen kerran ymmärtäisin sitten on jo erikoista... Oletko kertonut toiveistasi? Onkohan teillä vain erilaiset mieltymykset? Kuulostaa oudolta tosin jos jonkun mieltymys on aina saman kaavan mukaan mennä oli ujo tai ei. Eikä yhtään ala osoittaa aktiivisuutta ja huomioida kumppania:O Jos olisi ujoutta niin sitä omaa aktiivisuutta pitäis alkaa vähitellen tulla kertojen myötä.

Olen ujo nainen ja minulla oli mieheni kanssa niin että ensimmäiset kerrat piti ottaa rauhallisesti ja mies "joutui" olla aktiivisempi. Jännitti niin pirusti ettei meinannut edes tulla mitään kun olin täysin jäässä. Ihanasti mies kuitenkin ymmärsi ja malttoi "hidastella" vaikka kovin olis toista haluttanu jo mennä:'D En tiedä kauan ujoilla yleensä menee että saavuttaa uuden kumppanin kanssa täyden rentouden mutta minulla meni ehkä 4-5 kertaa kun uskalsin täysin vapaasti heittäytyä ja ottaa ohjat tilanteesta. Sen jälkeen oli tosi luontevaa alkaa kaikkea uutta kokeilla kun molemmat innokkaita siihen ollaan :)

Vierailija
52/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi olla. Se ujous vain toisilla estää sen näyttämisen käytännössä. Suostutaan jos toinen aloittaa, mutta mitään ei uskalleta itse ehdottaa / aloittaa. Ei kiitos enää.

Vierailija
53/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju sinänsä, et tämän myötä tajusin, että on olemassa yksi ihmisryhmä jota en oikeastaan ymmärrä enkä koe mitään samaistumispintaa - nimittäin ujot.

Ymmärrän jopa ter ro ris teja (en tietenkään hyväksy), mutta ujoja en kyllä ymmärrä (mutta tietysti hyväksyn).

En kyllä juuri tunnekaan ujoja ihmisiä.

Yksi lapsuudenkaveri oli ujo, ja vaikka hengasin sen kanssa suunnilleen 15 vuotta lähes päivittäin, en koskaan saanut hänestä mitään mielenkiintoista irti.

Todella tylsä ja ujo, mutta perushyvä ihminen.

Sellainen kiltti ja tunnollinen suorittajatyyppi joka ei tee kärpäsellekään pahaa, mutta jossa ei ole mitään persoonaa eikä syvyyttä.

Vierailija
54/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju sinänsä, et tämän myötä tajusin, että on olemassa yksi ihmisryhmä jota en oikeastaan ymmärrä enkä koe mitään samaistumispintaa - nimittäin ujot.

Ymmärrän jopa ter ro ris teja (en tietenkään hyväksy), mutta ujoja en kyllä ymmärrä (mutta tietysti hyväksyn).

Yksi lapsuudenkaveri oli ujo, ja vaikka hengasin sen kanssa suunnilleen 15 vuotta lähes päivittäin, en koskaan saanut hänestä mitään mielenkiintoista irti.

Sellainen kiltti ja tunnollinen suorittajatyyppi joka ei tee kärpäsellekään pahaa, mutta jossa ei ole mitään persoonaa eikä syvyyttä.

Ujoissa on niin paljon erilaisia kuin on ujojakin. Ujon ihmisen kanssa pitää päästä sinne "pinnan alle", että voi löytää sitä persoonaa ja nähdä minkälainen oikeasti on. Ujossa voi olla sitä syvyyttä jopa enemmän kuin ei-ujossa ja monesti onkin. Ujo ei sitä vaan kaikille näytä. Jokainen ujokin on yksilö, kaverisi oli yhden tyyppinen ujo. Terroristeissakin voi olla ujoja :D

Vierailija
55/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi olla. Se ujous vain toisilla estää sen näyttämisen käytännössä. Suostutaan jos toinen aloittaa, mutta mitään ei uskalleta itse ehdottaa / aloittaa. Ei kiitos enää.

No voi että. Odottavan aika on pitkä :((((((

Vierailija
56/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujoissa on niin paljon erilaisia kuin on ujojakin. Ujon ihmisen kanssa pitää päästä sinne "pinnan alle", että voi löytää sitä persoonaa ja nähdä minkälainen oikeasti on. Ujossa voi olla sitä syvyyttä jopa enemmän kuin ei-ujossa ja monesti onkin. Ujo ei sitä vaan kaikille näytä. Jokainen ujokin on yksilö, kaverisi oli yhden tyyppinen ujo. Terroristeissakin voi olla ujoja :D

Joo, ehdottomasti samaa mieltä tuosta ettei monissa ei-ujoissakaan ole mitään syvyyttä ja persoonaa eikä ujous kerro tylsyydestä.

Jotkut sosiaalisesti rohkeat ihmisethän on suorastaan sosiaalisesti lahjattomia, vaikka sosiaalisia ovatkin.:D

Ja tylsiä.

Enkä siis pidä ujoja ihmisiä lähtökohtaisesti tylsinä tai persoonattomina, vaikka oma kokemus onkin tuollainen - enhän tosiaan tunnekaan kuin sen yhden ujoksi laskettavan ihmisen, jonka perusteella ei voi yleistää mitään.

Rauhallisia, sulkeutuneita tms. tunnen kyllä paljonkin ja viihdyn heidän kanssaan, mutta tuntemani sosiaalisesti vetäytyvämmät ihmiset eivät ole ujoja.

Heitä ei vain kiinnosta olla äänessä ja tarkkailevat aina ensin, ennen kuin alkavat sosiaalisemmiksi.

Ujot on tosiaan jääneet tuntemattomaksi maaperäksi, ja siinä mielessähän ujo olisi mielenkiintoinen kun siinä olisi jotain ennennäkemätöntä jo senkin puolesta.:D

Mutta fyysisellä puolella olisi kyllä kestämistä, jos pitäisi jotain ”herätellä” ja olla täysin vastuussa toisen olemisesta ja nautinnosta.

Sellaisen ihmisen kanssa olisi varmasti paras tutustua ensin siihen pisteeseen, että seksistä voitaisiin keskustella avoimesti, ennenkuin sitä harrastettaisiin.

Niin ja voihan ei-ujokin vaikka hävetä vartaloaan tai omata kompleksisen suhteen seksiin, ei noi (alun) seksiongelmat ja estoisuus ole mikään ujojen juttu. Tuntuu olevan suht. yleisiä kaikenlaisilla.

Vierailija
57/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehdottomasti samaa mieltä tuosta ettei monissa ei-ujoissakaan ole mitään syvyyttä ja persoonaa eikä ujous kerro tylsyydestä.

Jotkut sosiaalisesti rohkeat ihmisethän on suorastaan sosiaalisesti lahjattomia, vaikka sosiaalisia ovatkin.:D

Ja tylsiä.

Enkä siis pidä ujoja ihmisiä lähtökohtaisesti tylsinä tai persoonattomina, vaikka oma kokemus onkin tuollainen - enhän tosiaan tunnekaan kuin sen yhden ujoksi laskettavan ihmisen, jonka perusteella ei voi yleistää mitään.

Rauhallisia, sulkeutuneita tms. tunnen kyllä paljonkin ja viihdyn heidän kanssaan, mutta tuntemani sosiaalisesti vetäytyvämmät ihmiset eivät ole ujoja.

Heitä ei vain kiinnosta olla äänessä ja tarkkailevat aina ensin, ennen kuin alkavat sosiaalisemmiksi.

Ujot on tosiaan jääneet tuntemattomaksi maaperäksi, ja siinä mielessähän ujo olisi mielenkiintoinen kun siinä olisi jotain ennennäkemätöntä jo senkin puolesta.:D

Mutta fyysisellä puolella olisi kyllä kestämistä, jos pitäisi jotain ”herätellä” ja olla täysin vastuussa toisen olemisesta ja nautinnosta.

Sellaisen ihmisen kanssa olisi varmasti paras tutustua ensin siihen pisteeseen, että seksistä voitaisiin keskustella avoimesti, ennenkuin sitä harrastettaisiin.

Niin ja voihan ei-ujokin vaikka hävetä vartaloaan tai omata kompleksisen suhteen seksiin, ei noi (alun) seksiongelmat ja estoisuus ole mikään ujojen juttu. Tuntuu olevan suht. yleisiä kaikenlaisilla.

Niin no, mikä kenellekin on sitten tylsä - itse en taida pitää ketään tylsänä. Jokaisesta löytyy aina erilainen yhdistelmä piirteitä, jotka tekevät ihmisestä uniikin ja sitä kautta kiinnostavan. Ne piirteet voivat olla mitä tahansa. Se lapsuudenkaverisikin olisi ollut mielestäni mitä luultavimmin ihmisenä kiinnostava :D En tiedä onko ajattelutapani sitten jotenkin poikkeva, ehkä...

Täällä keskustelussa pystyy hyvin tutustumaan siihen ujon mielenmaisemaan seksiasioissa. Valtaosaan vastauksista pystyin ujona melko hyvin samaistumaan, joitain taas en allekirjoita ollenkaan. Oma suhtautuminen ujouden hyväksymiseen ei ole ihan samalla fanaattisuustasolla kuin täällä yllättävän monella tuntuu olevan vaan tavallaan ajattelen että jos ei kelpaa niin sitten ei. Mutta onhan se hieno huomata miten hyvin ihmiset ymmärtävät ja hyväksyvät tämänkin piirteen.

Mitään traumaa ei itselläni ole seksijutuissa(kaan), huimat yksi suhde takanapäin ja siinä ei ollut asiassa ongelmia. Alussa toki sitä vaikeutta jännityksen ja kankeuden takia, mutta ei mitään överipahaa kuitenkaan. Ystäväpohjalta lähdettiin joten luotto oli jo sitä kautta.

Sitä en ymmärrä, että miehen pitäisi herätellä naista tai "tehdä jotain" saadakseen nainen vapautumaan. Ei tarvi, se tulee kyllä itsestään siinä kohtaa kun tietää, että toiseen voi täysin luottaa. Puheyhteys on tässä ilmeisesti kuitenkin se kaiken perusta ja itselleni noin muutenkin helpoin tapa päästä toisen lähelle. Fyysinen tulee sitten niin, ettei kummankaan tarvi kysyä tai miettiä :) Näin siis yhden kokemuksen pohjalta. Tosiaan kun ei muita kokemuksia ole niin sitä ei ihan ehkä itsekään tiedä miten kannattaa toimia. Olen avoin puhumaan kaikesta ja haluaisinkin, mutta uuden ihmisen kanssa pelkään vaikuttavani painostavalta. Mulle mikään aihe ei ole tabu mutta jollekin voi olla.

Muusta kuin ujouteen liittyvästä estoisuudesta tai muista seksiongelmista ei itselläni ole kokemusta mutta miksei niistäkin voisi laajentaa ymmärrystä :) Ja niin, on sitä toki alussa jonkinlaista epävarmuutta kropastakin kun uuden ihmisen kanssa on. Siinä pitää vaan ajatella että kun siihen kahdestaan ollaan päädytty, niin kyllä sitä toiselle riittää sellaisena kuin on.

Vierailija
58/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä siltä, että naisella on pahoja ongelmia eikä ole mikään seksuaalinen. En lähtisi kolmen kuukauden tapailun takia yrittämään fiksailla asioita, mitkä tuskin ovat fiksailtavissa.

Mietipä tilannetta, kun parin vuoden päästä rakkauspölly hälvenee, mutta seksi se säilyy yhtä ”hekumallisena”. Mikä teitä sitten pitää yhdessä? Ei mikään. Kyllä se seksuaalisuus on naisessa heti jos on ollakseen, oli ujo tai ei, niin vaistoat sen kyllä.

Osaako tämä nainen edes puhua seksistä, haluista, toiveista? Kirjoittaa sulle ihania, kuumia viestejä? Tuskin. Eiköhän kannata antaa hänen löytää joku toinen aseksuaali.

Vierailija
59/76 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä siltä, että naisella on pahoja ongelmia eikä ole mikään seksuaalinen. En lähtisi kolmen kuukauden tapailun takia yrittämään fiksailla asioita, mitkä tuskin ovat fiksailtavissa.

Mietipä tilannetta, kun parin vuoden päästä rakkauspölly hälvenee, mutta seksi se säilyy yhtä ”hekumallisena”. Mikä teitä sitten pitää yhdessä? Ei mikään. Kyllä se seksuaalisuus on naisessa heti jos on ollakseen, oli ujo tai ei, niin vaistoat sen kyllä.

Osaako tämä nainen edes puhua seksistä, haluista, toiveista? Kirjoittaa sulle ihania, kuumia viestejä? Tuskin. Eiköhän kannata antaa hänen löytää joku toinen aseksuaali.

Ujous ei tarkoita samaa kuin aseksuaalisuus :)

Vierailija
60/76 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkona vielä: Yhdelle jokin asia voi olla ongelma, toiselle ei. Voin olla tässäkin poikkeava, mutta en rakentaisi parisuhdetta seksin varaan. Tietysti jokainen priorisoi asiat eri tavoin, mutta nyt kun mietin - itselleni seksi on aika pieni osa kokonaisuutta eikä edes kovin tärkeä. Se, mikä vahvimmin liimaa kaksi ihmistä yhteen, on jossain syvemmällä.

On tää aika hyvä ketju. Tämän myötä on tullut ymmärrettyä asioita itsestään. Joskus etäämmältä voi nähdä paremmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi