Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rohkaista ujoa naista?

Vierailija
20.11.2018 |

Olen tapaillut 3kk mukavaa ja kaunista naista. 1-2 kertaa ollaan viikossa nähty. Muuten kaikki olisi todella hyvin, mutta isoksi ongelmaksi on kehkeytymässä seksi. Naiseni ei osoita yhtään innostusta asiaa kohtaan vaikka muuten roikkuu mussa niin, että sekin on jo alkanut vähitellen ahdistaa. Olen ajatellut että kun riittävän kauan tapaillaan, hän rohkaistuu, mutta mitään ei tapahdu. Seksi menee niin että itse joudun tehdä aloitteen, hän makaa selällä hiljaa kuin se kuuluisa lahna eikä tee mitään ellen minä käske tai ohjaile hänen käsiään ym. Seksin aikana hänestä ei lähde pihahdustakaan. Itseäni moinen ei juuri sytytä ja viime seksikertamme jäi puolitiehen, koska mieskuntoni lähti tunnelman myötä, sekään ei hätkähdyttänyt häntä mitenkään. Mikään teini eikä kokematon hän ole. Itselle tulisi tosi itsekäs olo jos tämän takia hänet heivaisin, mutta seksi on kuitenkin minulle todella tärkeää. Kerran otin asian hänen kanssaan puheeksi, hänen mielestään kaikki oli ok, yritin vihjailla fiiliksistäni, mutta tuli olo että tässä täytyisi alkaa asioita rautalangasta vääntää, hän ei ymmärtänyt yhtään mistä puhuin.. Itse olen mies parhaassa iässä, elämäni kunnossa, rakastan seksiä ja seksiä myös muualtakin saisin.
Tahtoisin mielipiteitä onko tässä mitään tehtävissä vai onko pakko laittaa muuten hieno ihminen kiertoon?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin ujous on valloittava piirre naisessa. Hän on mulle kuin kukka kämmenellä jonka sitten saan liekkeihin, toivottavasti, ja kumpikin nauttii seksistä. Vähän kuin tossa edellä kuvailtiin.... tykkään pitkitellä omaa nautintoa ja lisätä hänen.

Voi kun olisikin kohdalleni osunut tämänkaltainen mies, eilä kuten ex-mieheni joka lopulta sai minut inhoamaan itseäni ja uskomaan että olen vääränlainen ja huono.

Minulla olisi (ollut) paljonkin annettavaa myös seksin saralla, mutta se vaatii luottamusta kumppaniin ja jos sen kerran rikkoo oikein kunnolla niin se kerta riittää.

Onneksi on edes tämä palsta, niin voi edes etäisesti muistella mitä seksi oli :)

Vierailija
22/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen oli alussa just tollanen sängyssä ku kuvailit tosi ujo ja passiivinen ja koko homma tuntu vähä nihkeeltä.. en kuitenkaa luovuttanu tän suhteen kun muuten täys kymppi tapaus kaikin puolin. Mitä nyt vähän ujo muutenkin mut musta se on vaan plussaa. Ja onneks en koska kun niitä kertoja tuli ja oppi luottaan ja itekkin kun opin miten naisen saa syttyy niin parasta seksiä on ollu mitä ikinä. alussa piti ite vaan olla tosi huomaavainen ja rauhallinen ja ei siinä lopulta sit kauaa mennykkään kun sai sitä rohkeutta ja kaikki rupes toimii. Nyt ihan vastakohta sille mitä alussa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni rohkeus seksissä tuli vasta uuden kumppanin myötä kolmekymppisenä. Hän saikin tehdä töitä minun kanssa, että itseinho ja itseluottamuksen puute lakkasivat pyörimästä mielessä ja uskalsi heittäytyä. Tätä kumppania myös rakastan enemmän kuin ketään koskaan ja se uskomaton (seksi)yhteys on tullut sitäkin kautta.

Eli sanoisin naisen olevan vähän niin kuin nuppu, joka odottaa vielä aukeamistaan kukaksi.

Vierailija
24/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa hyvät ihmiset ongelmistanne! Ei ne ongelmat täällä kyselemällä ainakaan ratkea. Vähän vaikuttaa ettei se nainen sulle kauheesti merkitse jos et ole yhtään valmis näkemään vaivaa asian selvittämiseksi. Helposti selviää mikä tilanteessa mättää kun avaa suun, kysyy ja keskustelee kahden kesken. Nainenkin varmaan osaa kertoa oman näkemyksensä.

Puhuminen on aika hyödyllinen taito parisuhteessa noin muutenkin, vink vink.

Vierailija
25/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa valitettavasti siltä, ettei hän vain ole kovin seksuaalinen ts. matala ellei jopa olematon libido.

Hellyydenkipeys ei kerro mitään seksivietin voimakkuudesta ja haluista, tai aktiivisuudesta sängyssä.

Jos hän olisi himokas ja kokisi sinua kohtaan seksuaalista halua ja nauttisi seksistä, ei kykenisi vain makaamaan lahnana hiljaa.

Ja olisi kyllä tehnyt selkeitä aloitteitakin seksiin, kun se kerran osa teidän suhdettanne on.

Ensimmäistä seksialoitetta ei välttämättä halukaskaan nainen kehtaa tehdä, mutta sen jälkeen kyllä.

T: nainen

Vierailija
26/76 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti te sitä seksiä olette harrastaneet? Muutama eka kerta ei oman kokemukseni mukaan kerro juuri mitään, varsinkin jos nainen on muutenkin ujon oloinen. Silloin tuo voisi mennä ihan silkan jännityksen/luottamuksen puutteen piikkiin.

Nainen on varmaan kyllä huomannut halukkuutesi sängyssä ja jos olisi todennut etteivät libidonne mitenkään kohtaa, olisi varmasti itse osannut lähteä karkuun. Kuitenkin aika alussa tuo teidän juttu. Voi olla että hän haluaisi kyllä mutta ei ehkä luota vielä tarpeeksi voidakseen heittäytyä tilanteeseen täysillä.

Ois kyl aika brutaalia jättää toinen tuon takia varsinkin keskustelematta asiasta, jos muuten vaikuttaisi lupaavalta.

Vierailija
27/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsit naisesi käytöksen johtuvan ujoudesta joten ilmeisesti hän sellainen aika vahvasti on. Eikö ole oletettavaa että on aluksi sitä myös sit seksissä. Vai mitä odotit. Jos olet ujouden jo muuten hyväksynyt niin miksei se saisi alkuvaiheen seksissä näkyä, en ymmärrä.

Toivon ettet tosissasi miettinyt jättämistä. Ujona naisena voin kuvitella järkytyksen jos niin teit.Ujous kun on ominaisuus johon voi aika vähän itse vaikuttaa.Jos ujoutta ei hväksy niin miksi alun alkaenkaan valita ujo nainen. Luojan kiitos olen itse aina kohdannut kunnon miehiä jotka ovat ymmärtäväisiä ujouteni suhteen myös seksissä eivätkä heti vaatimassa täydellisiä suorituksia. Saati aikoneet jättää!!

Kysyit miten rohkaista, minä mietin tarviiko rohkaisua? Ehkä hyväksyminen on tärkeintä. Hyväksyt sellaisena kuin on osoitat että välität ja olet luottamuksen arvoinen. Sieltä se rohkeus sit tulee.

Vierailija
28/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa valitettavasti siltä, ettei hän vain ole kovin seksuaalinen ts. matala ellei jopa olematon libido.

Hellyydenkipeys ei kerro mitään seksivietin voimakkuudesta ja haluista, tai aktiivisuudesta sängyssä.

Jos hän olisi himokas ja kokisi sinua kohtaan seksuaalista halua ja nauttisi seksistä, ei kykenisi vain makaamaan lahnana hiljaa.

Ja olisi kyllä tehnyt selkeitä aloitteitakin seksiin, kun se kerran osa teidän suhdettanne on.

Ensimmäistä seksialoitetta ei välttämättä halukaskaan nainen kehtaa tehdä, mutta sen jälkeen kyllä.

T: nainen

Edelliseen lisäyksenä että tätä en ujona itse allekirjoita. Halut voi olla kovatkin mut se ujous voi olla niin voimakasta ettei niitä vaan pysty heti näyttämään. Vaikka kuinka haluiskin.

Vierailija
29/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan ujon naisen kanssa on ehkä kaikkein ihaninta. Kun voi keksiä kaikkia pieniäkin tapoja kiihottaa häntä ja herätellä haluja. Minusta se on ihanaa kun lasken hänet makuulle ja vähitellen 'kiusaan' häntä niin että hengitys kiihtyy, riisun häntä hitaasti ja lanne lähtee kohoamaan. Ei tarvi olla välttämättä edes suuseksiä, sormet ja jäänpalat, huulet, hänen vartalonsa ihailu ja miehinen itsevarmuus. Tunnetta mukana, se tarttuu naiseen ja seksistä tulee mahtavaa vaikkei välttämättä mitään asentoakrobatiaa mennäkään.

Pari kertaa on sattunut ujo nainen. Kyllä niihin eloa tulee kun lämmittää lähelle orgasmia ja pitelee siinä. Viimeksi estot lopulta todellakin lähti ja kesken kaiken sormetti itsensä loppuun, se oli lyhyt hetki kunnes tuli. Ja sitten vasta ujostuttikin. Myönsi kuitenkin, että oli kivaa.

Vierailija
30/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujona naisena voisin sanoa, että se avain voi olla puhuminen ja odottaminen. Kerro naiselle, että haluat, että hänellä on turvallinen olla, et halua painostaa häntä mihinkään. Kerro, miten upea ja kaunis hän on, muista myös muu kohteliaisuus, hymyile paljon, halaile ja silittele. Voit kyllä sanoa, että haluat häntä, tai jos se muuten käy ilmeiseksi, niin älä peittele asiaa. Sano vaikka, että hän on niin kuuma, että et voi asialke mitään. Tee selväksi, että haluat nimenomaan häntä, etkä vain seksiä ylipäänsä. Mutta ole valmis odottamaan, älä etene. Riippuen vähän kuinka usein näette, niin antaisin mennä näin pari kuukautta. Sitten pikkuhiljaa eteenpäin. Aina, kun asia menee pidemmälle, muista kysyä saako edetä. Älä näytä pettymystä, jos kieltää. Jos ei mitään kehitystä tapahdu, niin sitten hän ei ehkä ole kovin seksuaalinen, tai ette vain sovi yhteen siltä osin. Tai mistä sen tietää, olemme kaikki niin erilaisia. Itselleni toimii turvallisuus ja muu huomioon ottaminen, hänelle voi toimia ihan joku muu.

Vierailija
31/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl kelpais ujo ja kaunis nainen mulle, harvassa on sellaset

Vierailija
32/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet malttamaton. Jos toinen on tosi ujo niinkun taitaa olla ja jos muuten kaikki ok niin on aika kohtuutonta lempata tuossa kohtaa. On kuitenkin seksiin kanssasi ryhtynyt niin on sillä halua, ei kai vielä vaan uskalla kunnolla näyttää. Varmaan vaatinu seksi itsessään jo paljon rohkeutta. Jos seksikertoja alkaa olla jo reilusti takana (joku +10 ainakin) ja tilanne yhä sama niin sitten vasta huolestuisin.

Vierailija
33/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on muuten just sitä mitä etsit, en sinuna todellakaan vielä luovuttaisi. Ujo saattaa olla aluksi vaikea, mutta panostus suhteeseen voi lopulta olla paras asia elämässäsi. Been there.

Vierailija
34/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava ketju, kun taas kerran vastuu naisen seksuaalisuudesta ja seksin laadusta sysätään TÄYSIN miehen niskaan.

No, itse en ole ujo nainen enkä taida tunteakaan ujoa ihmistä, niin en osaa samaistua ujon naisen mielenmaisemaan, mutta on kyllä karua miten totaalisesti miehet vastuutetaan seksissä oman nautintonsa lisäksi naisen nautinnosta.

Mutta näköjään ainakin osa miehistä ihan itse haluaa ottaa vastuun naisen seksuaalisuudesta ja jopa nauttiikin, kun toista joutuu ”herättelemään” ja rohkaisemaan aiheen tiimoilta.

Vierailija
35/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava ketju, kun taas kerran vastuu naisen seksuaalisuudesta ja seksin laadusta sysätään TÄYSIN miehen niskaan.

No, itse en ole ujo nainen enkä taida tunteakaan ujoa ihmistä, niin en osaa samaistua ujon naisen mielenmaisemaan, mutta on kyllä karua miten totaalisesti miehet vastuutetaan seksissä oman nautintonsa lisäksi naisen nautinnosta.

Mutta näköjään ainakin osa miehistä ihan itse haluaa ottaa vastuun naisen seksuaalisuudesta ja jopa nauttiikin, kun toista joutuu ”herättelemään” ja rohkaisemaan aiheen tiimoilta.

ap kysyi miten rohkaista ujoa, kai hän oli valmis sitä vastuuta asiasta ottamaan. ihmiset ovat erilaisia ja ujo nyt vaan vaatii yleensä alussa sitä extrahuomiota, varmasti sen useimmat ymmärtävätkin. vastuu nautinnosta on tietysti molemmilla mutta ihmisten erilaiset piirteet on hyvä huomioida myös seksissä.

Vierailija
36/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin että on täällä niitäkin keskusteluja joskus ollut missä tilanne toisin päin eli että mies on se ujo osapuoli. Harva on on kehottanu jöttämään sen miehen vaan just painotettu sitä naisen roolia asian huomioimisessa

Vierailija
37/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoop kirjoitti:

ap kysyi miten rohkaista ujoa, kai hän oli valmis sitä vastuuta asiasta ottamaan. ihmiset ovat erilaisia ja ujo nyt vaan vaatii yleensä alussa sitä extrahuomiota, varmasti sen useimmat ymmärtävätkin. vastuu nautinnosta on tietysti molemmilla mutta ihmisten erilaiset piirteet on hyvä huomioida myös seksissä.

En se ollut minä.

-ap

Vierailija
38/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoop kirjoitti:

En se ollut minä.

-ap

häh? kysyithän ketjun otsikossa :D

t: 37

ps. nyt kun oot paikalla ap niin kerro meille miten kävi! :))

Vierailija
39/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietysti ihmiset on erilaisia ja ujo/epävarma ihminen vaatii varmasti erityishuomiota vapautuakseen jos ylipäätään vapautuu, mutta on se sellaisissakin tapauksissa aika karua miten vastuutetaan vain se toinen osapuoli ja itse se ujo/epävarma on ilmeisesti täysin vastuuton omasta itsestään?

Tällainen asenne on kyllä valloillaan ihan yleisestikin eikä vain ujojen tapauksessa, siis että naisen seksuaalinen vapautuminen ja nautinto olisi miehen vastuulla.

En käsitä tuota mentaliteettia ollenkaan, kun mun nähdäkseni seksi on täysin kahden kauppa.

Vierailija
40/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietysti ihmiset on erilaisia ja ujo/epävarma ihminen vaatii varmasti erityishuomiota vapautuakseen jos ylipäätään vapautuu, mutta on se sellaisissakin tapauksissa aika karua miten vastuutetaan vain se toinen osapuoli ja itse se ujo/epävarma on ilmeisesti täysin vastuuton omasta itsestään?

Tällainen asenne on kyllä valloillaan ihan yleisestikin eikä vain ujojen tapauksessa, siis että naisen seksuaalinen vapautuminen ja nautinto olisi miehen vastuulla.

En käsitä tuota mentaliteettia ollenkaan, kun mun nähdäkseni seksi on täysin kahden kauppa.

oon täysin samaa mieltä että kyllä molemmat siinä vastuussa ovat, tottakai ujolla ja naisella ylipäänsä on vastuunsa. lähinnä halusin vaan tiettyä sensitiivisyyttä korostaa tässä ujoustapauksessa kun luonteenpiirre kuitenkin kyseessä, toisinaan aika voimakas sellainen. toinen osapuoli saatta joutua ujon kanssa alkuun joustamaan mutta se ei tarkoita sitä ettei ujolla olisi minkäänlaista vastuuta - tietysti on siinä määrin kuin ujos antaa varaa. ei ujo kuitenkaan kiusallaan toimi tavallaan vaan se on vahvasti ihmisessä se ominaisuus ja väistyy kun luottoa toiseen tulee. piirteen huomioiminen yleensä auttaa tässä.

en itse todellakaan ole sitä mieltä että naisen nautinto olisi vain miehen vastuulla. kyllä siinä seksissä on mukana kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä