Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppakeskus Triplan pohjapiirros linkki tässä ! Soikuloisia kulkureittejä ja pieniä ympyröitäkin tarjolla (: Tekeekö Tripla REDIT?

Vierailija
19.11.2018 |

https://issuu.com/yitgroup/docs/mall_of_tripla_esite

Selatkaa tuota esitettä nuolta painamalla eteenpäin. Esiin putkahtaa pohjakuvat kauppakeskuksesta.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.espoo.fi/fi-FI/Asuminen_ja_ymparisto/Lommilaan_suuri_kauppa…

Missä edes on Lommila? Olen koko ikäni asunut pääkaupunkiseudulla ja olen myös reissannut työpaikoilla eri puolilla, enkä koskaan ole kuullut tuon nimisestä paikasta.

Siellä missä on Ikea. 

Ahaa kiitos! Olenhan mä siinä bussia joskus vaihtanut, ei vain ole paikan nimi jäänyt päähän.

Vierailija
62/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo veto tuo Prisma Pasilaan. 

Itse kuljen junalla, enkä voi kuvitellakaan tekeväni ostoksia ensin Pasilassa ja sitten raahaavani niitä jossain ruuhkajunassa kotiin kehyskuntaan!

Prisma on ehkä ainoa järkevä asia tuossa kauppakeskuksessa. Moni Helsingissä asuva kaipaa halvempia ruokakauppoja.

Triplaan tulee myös iso Lidl. Kun junalla huristelee pari minuuttia pääsee Malmin Prismaan ja CityMarkettiin. Käpylässä on hyvä K-supermarket.

Monelle Malmin Prisma on liian kaukana. Helsinkiläiset pelkäävät junaa. Käpylän Mustapekka on tosi hyvä, mutta myös kallis.

Mä olen käynyt tähän asti Malmilla, mutta ei tarvi enää kun Tripla aukeaa. Miten niin helsinkiläiset pelkää junaa? Tuhannet ihmiset kulkee työmatkansa lähijunilla.  Outo väittämä. 

Helsinkiläiset jotka eivät asu junan varrella ihan oikeasti vierastavat sitä junaa. Stressaavat paljon junalla matkustamista. Luulevat sen olevan niin hankalaa. Näin ainakin mun tuttavapiirissä.

Siis kulkeeko sun tuttavat omalla autolla töissä? Outoa porukkaa on jos juna pelottaa. Helpompi se on kuin metro. Ei ainakaan tarvi lasketella maan alle liukuportaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisivat nyt niin pääsis vihdoin asialliselle bussipysäkille (ehkä). Kuolettavan tylsistynyt ja kyllästynyt kun koko työmatka on yhtä vuosikausia kestävää "väliaikaista" järjestelyä. Tripla on muuten mulle aivan yhdentekevä, ehkä menen käymään jos sinne tulee kiva työmatkabaari.

Vierailija
64/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.espoo.fi/fi-FI/Asuminen_ja_ymparisto/Lommilaan_suuri_kauppa…

Missä edes on Lommila? Olen koko ikäni asunut pääkaupunkiseudulla ja olen myös reissannut työpaikoilla eri puolilla, enkä koskaan ole kuullut tuon nimisestä paikasta.

Siellä missä on Ikea. 

Ahaa kiitos! Olenhan mä siinä bussia joskus vaihtanut, ei vain ole paikan nimi jäänyt päähän.

Lienee suunnattu omalla autolla kulkeville, metro ei sinne mene. 

Vierailija
65/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo veto tuo Prisma Pasilaan. 

Itse kuljen junalla, enkä voi kuvitellakaan tekeväni ostoksia ensin Pasilassa ja sitten raahaavani niitä jossain ruuhkajunassa kotiin kehyskuntaan!

Prisma on ehkä ainoa järkevä asia tuossa kauppakeskuksessa. Moni Helsingissä asuva kaipaa halvempia ruokakauppoja.

Triplaan tulee myös iso Lidl. Kun junalla huristelee pari minuuttia pääsee Malmin Prismaan ja CityMarkettiin. Käpylässä on hyvä K-supermarket.

Malmin Prisma on valikoimaltaan huonoin Prisma minkä tiedän. Ja parkkihalli on niin ahdas että en suosittele käymään autolla ollenkaan.

Unohtamatta Malmin uhkaavasti käyttäytyviä sekakäyttäjiä. Itse en mene kuin pahimmassa hädässä Malmin Prismaan.

Vierailija
66/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplalla on ihan hyvät mahdollisuudet menestyä, koska se on ihmisten kulkureitillä, eikä syrjässä kuten Redi. Voi olla, että Tripla tekeekin Itäkeskukset. Ja minusta pohja on selkeä ja järkevän perinteinen.

Vierailija
67/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen ohi päivittäin. Ehkä tulee käytyä jos on jotain asiaa, muuten ei. Pasila on vastenmielinen paikka.

Vierailija
68/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Espoossa loppunut sellainen kauppakeskus kuin Lippulaiva kun Iso Omena tuli siihen suht viereen?

Vierailija
69/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Espoossa loppunut sellainen kauppakeskus kuin Lippulaiva kun Iso Omena tuli siihen suht viereen?

Ei vaan vanha Lippulaiva purettiin ja uutta rakennetaan samalle paikalle, mutta metroaseman päälle. Sillä aikaa on Pikkulaiva viereisellä tontilla.

Vierailija
70/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vanha Lippulaiva purettiin ja uutta rakennetaan samalle paikalle, mutta metroaseman päälle. Sillä aikaa on Pikkulaiva viereisellä tontilla.

Ok, en ole siellä suunnalla enää käynyt. Muistan vaan kun sieltä lähti melkein kaikki liikkeet Omenaan.

Vierailija
71/76 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mall of dribble/triple/three times is a fantastic place to find many unique shops like Prism and K-Citymarket.

K-Citymarket is also known as KKK-market. In your face, Wall-mart!

No it’s not! K-Supermarket is KKK.

Vierailija
72/76 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen ku näin ekan kerran et koko nimi on Mall of Tripla olin niin onnelinen et osataan käyttää istuvampia ilmaisuja. Kaikki on hyvin jos asiat ilmotetaan englanniks tai suomeks ja englanniks.

Vierailija
73/76 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuo englannin tunkeminen joka asiaan. MALL OF TRIPLA. Jospa markkinoisitte suomalaisille ihan suomalaisella nimellä.

Etkö ole kuullut Sipilän ja Rinteen kansanvaihto-ohjelmasta?

Vierailija
74/76 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pakataan lapset autoon ja ajetaan mool of triplan avajaisia viettämään. Onkohan muoviämpäreitä jaossa? 

Vierailija
75/76 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne liikkeet siellä vanhalla Pasilan asemalla mitenkään hyvin menestyneet.

Onkohan tää Tripla vaan tällainen rakennusyhtiöiden viimeinen rahastus ennenkuin tajutaan ihan oikeesti että ostaminen on nyt verkossa?

Vierailija
76/76 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuo englannin tunkeminen joka asiaan. MALL OF TRIPLA. Jospa markkinoisitte suomalaisille ihan suomalaisella nimellä.

Pasilan ostari on hyvä nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä