Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiselta ok kysyä "oletko sinkku"?

Vierailija
18.11.2018 |

Kyseessä siis nainen, jota et ole ennen tavannut, tai jonka olet tavannut ehkä muutamia kertoja esim. harrastuksen tai työn kautta mutta jota et tunne millään tavalla kuin korkeintaan nimeltä. Jos miehenä olen kiinnostunut tuolleen tavatusta naisesta parisuhdemielessä, onko OK kysyä suoraan että oletko sinkku tai "saatavilla" jotenkin kiertoilmaisuna? Vai pitääkö kysyä vaan edelleen kahville ja katsoa jos nainen siinä viitsisi tuoda ilmi onko varattu vai ei. 

Kyse ei ole siis mistään setämies-lirkuttelusta vaan ihan tavallisista suunnilleen ikäisistäni naisista joita tapaan työn ja harrastuksen parissa aina välillä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mun mielestä selkeämpää vaikka kysyä just onko perhettä tms. Kun eihän se mitenkään kiellettyä ole varatun kahville lähteä ja ei jaksaisi aina arpoa, haluaako toinen vain seuraa, vai onko kiinnostunut parisuhdemielessä tms.

Vierailija
62/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaa some ensin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok

Vierailija
64/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä on kysyä. Oletusarvoisesti hän on varattu ja kertoo sinulle olevansa sinkku, jos olet itse tarpeeksi kiinnostava. 

Vierailija
65/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pahaa tuon kysymisessä olisi.

Vierailija
66/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok. Miehiltä on ilmeisesti rapistunut pois kivekset jossain välissä.

Vierailija
67/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen, mikä ettei, jos taas ruma, älä helvetissä.

Vierailija
68/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin naiselta, onko hänellä perhettä. Vähemmän iskuyrityksen tuntuista minun mielestäni.

Tulkitsisin kysymyksen niin että kysytään onko minulla lapsia. Lapsia minulla ei ole mutta puoliso kyllä eli silti jäisi epäselväksi statukseni.

Vierailija
69/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää asenteestasi. Se, että on sinkku, ei tarkoita, että olisi saatavilla.

Vierailija
70/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tyylikkäämpää kysyä kahville. Siinä se selviää onko nainen "saatavilla". Jos kysyy oletko sinkku niin jatkokysymyksenä kysyisit kumminkin treffeille eli se sinkkukysymys on turha? Ja jos naista ei kiinnosta treffailu (yleensä tai sun kanssa) olis tökeröä vastata että juu olen sinkku mutta en sulle. 

Mulle on käyny niin, että oon ollu treffeillä tajuamatta, että ne oli treffit. Jos se mies olisi kysynyt, onko mulla poikaystävää, niin asia olis selvinny kerralla. Nyt se selvis vasta elokuvatreffeillä ja oli molemmille vähän kiusallista.

Vierailija
71/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on täysin ok ja suotavaa kysyä.

N 50

Sinäpä olet viiskymppinen mummo, nyt oli kyse nuoremmista.

Vierailija
72/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tyylikkäämpää kysyä kahville. Siinä se selviää onko nainen "saatavilla". Jos kysyy oletko sinkku niin jatkokysymyksenä kysyisit kumminkin treffeille eli se sinkkukysymys on turha? Ja jos naista ei kiinnosta treffailu (yleensä tai sun kanssa) olis tökeröä vastata että juu olen sinkku mutta en sulle. 

Mulle on käyny niin, että oon ollu treffeillä tajuamatta, että ne oli treffit. Jos se mies olisi kysynyt, onko mulla poikaystävää, niin asia olis selvinny kerralla. Nyt se selvis vasta elokuvatreffeillä ja oli molemmille vähän kiusallista.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Menet toisen miehen kanssa leffaan vaikka oma odottaa kotona. Miksi? Vähintäänkin epäilyttävää.

Vierailija
73/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyi kerran yksi mies, että olenko vapaa. Tuntui jotenkin kivalta ja fiksulta, vaikka piti vastata etten ole. Ilmaisi kiinnostuksensa, muttei halunnut minun määrittelevän sen tarkemmin asemaani.

Toikin olisi kiva tapa kysyä. Tärkeintä on juurikin se että mies ilmaisee ääneen sen kiinnostuksensa.

Eihän tuossa voi tietää, onko se mies itse kiinnostunut, vai miettikö, että tässäpä olisi hyvä heilaehdokas sille mun kaverille, jonka on ollu sinkkuna jo pitkään.

Vierailija
74/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää asenteestasi. Se, että on sinkku, ei tarkoita, että olisi saatavilla.

Myös parisuhteet tuntuu nykyisin olevan monimutkaisia. On avoimia suhteita ja polygamisia suhteita. Eli vaikka olisi puoliso, niin voi silti olla, että muillekin suhteille olisi tilaa.

Miten näissä kuvioissa toimii, jos sukupuolinen suuntautuminen ei kohtaa? Jos mies kysyy naiselta, onko tämä sinkku ja nainen on, niin missä vaiheessa tulee ilmi, jos nainen onkin kiinnostunut toisista naisista?

Vierailija
75/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kysyä, mutta en puhu tuollaisista asioista tuntemattomille ja se on se mitä minulta saisi vastaukseksi.

Vierailija
76/82 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kaljoille.

Vierailija
77/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on ok. Miehiltä on ilmeisesti rapistunut pois kivekset jossain välissä.

Näin on. Nykyajan suomalaiset miehet pelkäävät naisia. Ulkkikset sen sijaan ehdottelevat ja kyselevät häikäilemättä heidänkin edestään..

Vierailija
78/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa kysyä. Ja jos ei ole sinkku niin se ei ole este vaan hidaste naisen saamisessa sänkyyn.

Vierailija
79/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huvittavaa, kun viimeksi ihastuin naiseen, ei tullut mieleenikään miettiä, onko hän sinkku vai ei. Menin juttusille ja juttu luisti. Myöhemmin hän sitten kertoi että on ehkä suhteessa, että hänen pitää katsoa se juttu selväksi, ennen kuin voi jatkaa minun kanssani tutustumista.

Jälkikäteen ajatellen, niin hyvännäköinen ja mukava nainen, että ei pitäisi voida olla sinkku, mutta olipahan sitten kuitenkin.

Vierailija
80/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä tekee seuraavana viikonloppuna, äkkiä tulee se "me mennään leffaan",  tai sitten ei. Aika nopeasti varatut jotenkin asian paljastaa.