Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiselta ok kysyä "oletko sinkku"?

Vierailija
18.11.2018 |

Kyseessä siis nainen, jota et ole ennen tavannut, tai jonka olet tavannut ehkä muutamia kertoja esim. harrastuksen tai työn kautta mutta jota et tunne millään tavalla kuin korkeintaan nimeltä. Jos miehenä olen kiinnostunut tuolleen tavatusta naisesta parisuhdemielessä, onko OK kysyä suoraan että oletko sinkku tai "saatavilla" jotenkin kiertoilmaisuna? Vai pitääkö kysyä vaan edelleen kahville ja katsoa jos nainen siinä viitsisi tuoda ilmi onko varattu vai ei. 

Kyse ei ole siis mistään setämies-lirkuttelusta vaan ihan tavallisista suunnilleen ikäisistäni naisista joita tapaan työn ja harrastuksen parissa aina välillä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on kysyä, ei niistä kukaan ole :(

Vierailija
2/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin tapa saada asioita selville on kysyä. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Pahin skenaario lienee se, että nainen vetää porot nokkaansa, mutta sillähän sitten asiakin selviää.

Vierailija
4/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin naiselta, onko hänellä perhettä. Vähemmän iskuyrityksen tuntuista minun mielestäni.

Vierailija
5/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tyylikkäämpää kysyä kahville. Siinä se selviää onko nainen "saatavilla". Jos kysyy oletko sinkku niin jatkokysymyksenä kysyisit kumminkin treffeille eli se sinkkukysymys on turha? Ja jos naista ei kiinnosta treffailu (yleensä tai sun kanssa) olis tökeröä vastata että juu olen sinkku mutta en sulle. 

Vierailija
6/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on täysin ok ja suotavaa kysyä.

N 50

Vierailija
7/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin naiselta, onko hänellä perhettä. Vähemmän iskuyrityksen tuntuista minun mielestäni.

Tuo ei toimi. Voi olla lapsi/a eli perhettä, mutta ei miestä. Tai voi olla miesystävä, joka asuu erikseen, eikä varsinaisesti kuulu perheeseen.

Vierailija
8/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentoijat ovat sinut asian kanssa? Eikö tuo nyt kuitenkin voi suoraan rinnastua metoohon? Moni nainenhan voi kokea tuollaisen hyvinkin tungettelevana, ja suorastaan häiritsevänä.

Vierailija
9/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama homma, tuolla naisella ei ole sormuksia, mutta ei myös muitakaan koruja.

Mulla ei ole naamakirjaa ja en päässyt sen profiilia katsomaan olisiko siellä tietoa/kuvia perheenjäsenistä.

Vierailija
10/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti nainen on varattu tai jos ei ole sinusta kiinnostunut, tulee välttelemään sinua jatkossa.

Voithan kysyä vaikka että käykö sun mieskin tällä salilla tms niin ei ole niin ahdistelevaa.

Vierailija
11/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa voi tulla kysymään. Mitä pahaa siinä muka olisi? Mulla on tapana vastata kohteliaasti, ja mun kohdalla toimii myöskin paremmin, että kysyy ensin tilannetta. Jos suoraan pyydettäisiin kahville/treffeille, niin tulisi ehkä vähän sellainen olo, että miehelle on ihan se ja sama onko mulla joku kotona odottamassa.

Vierailija
12/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tyylikkäämpää kysyä kahville. Siinä se selviää onko nainen "saatavilla". Jos kysyy oletko sinkku niin jatkokysymyksenä kysyisit kumminkin treffeille eli se sinkkukysymys on turha? Ja jos naista ei kiinnosta treffailu (yleensä tai sun kanssa) olis tökeröä vastata että juu olen sinkku mutta en sulle. 

Outoa pyytää varattua perheellistä naista kahville! Minua on pyydetty ja en halua sitä tyyppiä enää nähdä... Mieheni kehotti kiertämään tuollaiset tyypit kaukaa...

Vierailija
13/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta. Olisi kivempi tutustua ihan kavereina ensin, ja katsoa, syntyykö oikeita tunteita. Tuo sinkkukysymys toisi heti mukaan tietyn fiiliksen.

Vierailija
14/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta. Olisi kivempi tutustua ihan kavereina ensin, ja katsoa, syntyykö oikeita tunteita. Tuo sinkkukysymys toisi heti mukaan tietyn fiiliksen.

Kokemuksesta tiedän että tämä ei toimi suurimman osan naisista kanssa.

Ja onhan se nyt päivänselvää, jos sinkkumies pyytää naista kahville että siinä voi olla jotain "taka-ajatuksia", mitä pahaa tässä on? Ei se tarkoita sitä, että välittömästi pitäisi hypätä sänkyyn tai olla menemässä naimisiin, mutta jotenkinhan se kiinnostus on osoitettava jos meinaa joskus parisuhteeseen päätyä.

Vierailija
15/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että tämä ei toimi suurimman osan naisista kanssa.

Ja onhan se nyt päivänselvää, jos sinkkumies pyytää naista kahville että siinä voi olla jotain "taka-ajatuksia", mitä pahaa tässä on? Ei se tarkoita sitä, että välittömästi pitäisi hypätä sänkyyn tai olla menemässä naimisiin, mutta jotenkinhan se kiinnostus on osoitettava jos meinaa joskus parisuhteeseen päätyä.

Riippuu miehestä, mikä toimii.

Vierailija
16/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, ne jopa tykkää siitä, ja varsinkin silloin jos olet itse.

Vierailija
17/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ap:ta olemaan kysymättä, ihan sen takia, että ei tulisi tuettua vanhoja sukupuolirooleja joissa miehen on tehtävä aloitteet, otettava riskit ja kannettava vetovastuu kaikesta. Eikö tuollaiset sosiaaliset konstruktiot joutaisi jo mennä?

Anna naisten kysyä tuo kysymys sinulta, ap. Niin päin se homma voi jopa toimia.

Vierailija
18/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna naisena sanoisin, että ei ole. Toisaalta kahville pyytäminen ihan yhtä ok myös. Itse ainakin siinä kohdin ilmaisisin olevani varattu, mikäli kahville pyydetään. Tosin on siinä se riski, että pyydetty osapuoli on tyhmä kuin saapas ja lähtee mielellään kahville uuden "kaverin" kanssa mainitsematta kumppanista sanaakaan.

Vierailija
19/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
20/82 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin on siinä se riski, että pyydetty osapuoli on tyhmä kuin saapas ja lähtee mielellään kahville uuden "kaverin" kanssa mainitsematta kumppanista sanaakaan.

Tämän takia juuri ajattelin selvittää av-palstalaisen kantaa tähän asiaan, kun näinkin on käynyt aikojen kuluessa. Toki valtaosalle naisista on ihan selvää sanoa että olen varattu, mutta kun näitäkin kyllä on joille se on joku mystinen salaisuus. Ja soppaa sekoittaa vielä varatut naiset, jotka ehkä kokeilevat olisiko kahville pyytänyt mies parempi kuin heidän nykyisensä, ja jos ei ole niin tilanteesta pääsee ulos sanomalla että olen varattu.

ap