Miesten ja naisten erilainen naismaku
Oletteko huomanneet, että miesten ja naisten naismaku poikkeaa keskimäärin melkoisesti toisistaan? Miehet esimerkiksi pitävät pienemmistä naisista ja pidemmistä hiuksista. Lisäksi miehet ovat paljon tatuointivastaisempia kuin naiset. Miesten ja naisten vaatemakukaan ei oikein käy yksiin.
Mistähän tämä johtuu ja mahtaako sama päteä miesten ulkonäön kohdalla?
Kommentit (250)
Jotain realityohjelmia ollaan vaimon kanssa katsottu yhdessä ja on tullut oikein selväksi. Voi olla kyllä kyse enemmän yksilöistä, kuin sukupuolesta. Vaimon mielestä silikonirinnat, tekoripset, tekokynnet ja täyteen pursotetut huulet ovat kauniita. Minä taas suosin luonnollisemman näköisiä naisia. Miehistä olemme kyllä lähes yksimielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät yleensä pidä naisen pientä pulleutta niin suurena kauhistuksena kuin miehet.
-ei vaan JUST päin vastoin. :'DDD !!!!!!!!!!!!!!!!! toki on niitäki miehiä jotka ei voi sietää rasvaa naisessa
On sitä ihan tutkittukin. BMI 17,5-22 on miesten mielestä hyvännäköisten naisten indexi, siis kun valitsevat kuvista tai hahmoista. Kutakuinkin kaikki playboy mallit ovat 19-20,5, 60-luvulta lähtien. Toki voi olla, että näinä PC/SJW sekä nettipoke aikoina, playboy on joutunut kokeilemaan muutakin, jos ei enää voi pärjätä myymällä naiskauneutta kuvamuodossa.
17,5? Sehän on jo merkittävää alipainoa ja joskus teininä jouduin teho-osastolle anoreksian takia ja BMI:ni olikin silloin juuri tuon 17,5. Aina oon tiennyt, että miehet pitää hoikista, mutta että alipainosista.. :(
Eikös se aina ole ollut itsestäänselvyys? Jos muistelette niitä teidän luokan halutuimpia tyttöjä niin ne oli aina ne hoikimmat. Ylipäätänsä sen takia naiset pyrkii äärettömään hoikkuuteen, koska miesten mielestä mitä kuihtuneempi, sen seksikkäämpi.
Katsokaa ympärillänne olevia pariskuntia. Huomaatte, että vaan pääosin alipainosilla naisilla on mies. Normit/lihavat on yleensä ikisinkkuja tai joutuu tyytymään rumaan, lihavaan mieheen. Ja myös se lihava ruma mies himoitsee kumppaninsa selän takana alipainosia naisia, mutta rumuutensa takia joutuu tyytymään siihen mitä saa.
Ketkä pääosin haukkuu lihavia naisia? Miehet.Ei pidä paikkaansa. Miehet pitävät vantterammasta naisesta kuin naiset itse. Naiset haluavat olla hoikempia kuin heidän "tarvitsisi" miesten vuoksi olla. Nämä syyt voivat olla hyviä mutta se on eri asia. Miehillä tilanne voi olla hiukan edullisempi. Samaan aikaan kun he ovat naisia puoleensavetäviä myös esimerkiksi tyypilliset miesten vaatteet istuvat upeasti ja ryhdikkäästi.
”Ei pidä paikkaansa”? Perustelepa vankka väitteesi, kun just ylle linkkasin tutkimuksen, jonka mukaan sekä naiset että miehet suosivat alle terveysrajan menevää hoikkuutta naisessa.
Nyt pitää muistaa että lähes ankarinkaan harjoittelu ei tarkoita tavalliselle miehelle kuin sulavaa ja jäntevää olemusta ei juuri minkäänlaista massaisuutta.
Todistan nuorempien miesten puolesta, itselle tuntuu vähän hölmöltä, että todennäköisesti on erityisesti heitä silmäämiellyttävä naisvartalo. Kielii elinvoimasta ja tarmokkuudesta, voimakkuudesta. Sitähän tässä on haettu.
-yleensä miehekkäät miehet pitää kurvikkaista naisista, jotkut homomaiset taas tykkää sellasista tikuista. :DD
ai bikinikroppa kielii tarmokkuudesta ja voimakkuudesta ja elinvoimasta??? :DDDD ehkä kuitenki enemmän hedelmällisyyden näkösyydestä :DD
”Ei pidä paikkaansa”? Perustelepa vankka väitteesi, kun just ylle linkkasin tutkimuksen, jonka mukaan sekä naiset että miehet suosivat alle terveysrajan menevää hoikkuutta naisessa.
-mun kokemuksen mukaan miehet tykkää myös pyöreistä naisista, mut naiset ihannoi hoikkuutta ja usein myös LAIHUUTTA naisessa.monesti naiset on sillee "epäreilun laiha" jostain laihasta naisesta, ja miehet ei edes vilkase päinkään :D paitsi osa niistä
Nyt pitää muistaa että lähes ankarinkaan harjoittelu ei tarkoita tavalliselle miehelle kuin sulavaa ja jäntevää olemusta ei juuri minkäänlaista massaisuutta.
-tarkotatko tavallisella sellasta, jolle ei tartu lihas?? on nimittäin aika paljon niitäki miehiä joille tarttuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, miehet kyllä kuvittelee että vehkeen koolla on paljonkin merkitystä.
No eikö sitten ole?
Täällä ainakin ne oikeasti normaalikokoiset on haukuttu oikein urakalla.
Ja mistäpä sen tietää kuka se haukkuja on ollut. Joku, joka haluaa trollata ja mustamaalata toisia keskustelijoita vaikkapa. Älä vedä liian suoria johtopäätöksiä tän palstan ja tosielämän välille.
ps. sillä koolla ei ole niin paljon merkitystä kuin luulet, kunhan se on pidempi ja paksumpi kuin etusormeni (esimerkki oikeasta elämästä, kaikki muut ovat olleet varsin ok minkä kokoisena tahansa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt koetetaan vängätä herkillä runopojilla kun asiaa on tutkittu ja yksikään tutkimuksen nainen ei preferoinut heikomman näköistä miesvartaloa voimakkaamman sijaan. Tämä ei ollut Suomessa. On oletettavaa että kulttuurisista syistä Suomessa maku ei ole näin rajoittunut mutta on silti pääsääntö.
Miehet preferoivat oletettavasti myös voimakkaamman näköistä naista kuin mitä naiset itse haluaisivat olevansa mutta ovat juuri miesmakuun sopivia voimakkaan näköisiä.
Näytäpä lähde yhteenkin tieteelliseen tutkimukseen, joka antaa tuollaisen tuloksen. Ainoa, mistä minä tiedän, kertoo lähinnä, että naisilla vaihtelee voimakkaasti kuukautiskierron mukaan, miten maskuliinisista miehistä nainen pitää.
Miksi muuten romanttisten elokuvien tuottajat haluaisivat tehdä tappiota palkkaamalla sankareiksi poikamaisia hymypoikia, jos kerran naisia oikeasti viehättäisivät maskuliinisemmat miehet?
Eri kommentoi tähän väliin:
Tokkopa tuossa mitään tutkimuksia tarvitaan sen kummemmin. Riittää kun katsoo millaisia miehiä naisilla todellisuudessa on. Halutuimpia miehiä ovat esim. jääkiekkoilijat.
En mä tuolla Prismassa kyllä hirveästi mitään jääkiekkoilijoita ole bongannut. Ihan taviksia naisilla todellisuudessa on. Ja miehilläkin.
Ylipäätänsä sen takia naiset pyrkii äärettömään hoikkuuteen, koska miesten mielestä mitä kuihtuneempi, sen seksikkäämpi.
-mitä hittoo??? :DD ei vaan naisten mielestä.....
osa miehistä tykkää tosi hoikista, ja ne on sellasii suurii hoikkuus faneja, mut sit taas osa ei tykkää todellakaan :D
Vyötärö-lantio-suhde on tutkitusti tärkeä naisen vartalon viehättävyyttä arvioitaesss. Eli kapea vyötäro suhteessa lantioon.
Naisten mielestä komeat miehet on yleensä aika speden näköisiä.
Miehet tykkää pidemmistä hiuksista nuorilla tai nuorehkoilla naisilla. Seitsenkymppisellä ne eivät ole enää kovin nätit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät yleensä pidä naisen pientä pulleutta niin suurena kauhistuksena kuin miehet.
-ei vaan JUST päin vastoin. :'DDD !!!!!!!!!!!!!!!!! toki on niitäki miehiä jotka ei voi sietää rasvaa naisessa
On sitä ihan tutkittukin. BMI 17,5-22 on miesten mielestä hyvännäköisten naisten indexi, siis kun valitsevat kuvista tai hahmoista. Kutakuinkin kaikki playboy mallit ovat 19-20,5, 60-luvulta lähtien. Toki voi olla, että näinä PC/SJW sekä nettipoke aikoina, playboy on joutunut kokeilemaan muutakin, jos ei enää voi pärjätä myymällä naiskauneutta kuvamuodossa.
17,5? Sehän on jo merkittävää alipainoa ja joskus teininä jouduin teho-osastolle anoreksian takia ja BMI:ni olikin silloin juuri tuon 17,5. Aina oon tiennyt, että miehet pitää hoikista, mutta että alipainosista.. :(
Eikös se aina ole ollut itsestäänselvyys? Jos muistelette niitä teidän luokan halutuimpia tyttöjä niin ne oli aina ne hoikimmat. Ylipäätänsä sen takia naiset pyrkii äärettömään hoikkuuteen, koska miesten mielestä mitä kuihtuneempi, sen seksikkäämpi.
Katsokaa ympärillänne olevia pariskuntia. Huomaatte, että vaan pääosin alipainosilla naisilla on mies. Normit/lihavat on yleensä ikisinkkuja tai joutuu tyytymään rumaan, lihavaan mieheen. Ja myös se lihava ruma mies himoitsee kumppaninsa selän takana alipainosia naisia, mutta rumuutensa takia joutuu tyytymään siihen mitä saa.
Ketkä pääosin haukkuu lihavia naisia? Miehet.Ei pidä paikkaansa. Miehet pitävät vantterammasta naisesta kuin naiset itse. Naiset haluavat olla hoikempia kuin heidän "tarvitsisi" miesten vuoksi olla. Nämä syyt voivat olla hyviä mutta se on eri asia. Miehillä tilanne voi olla hiukan edullisempi. Samaan aikaan kun he ovat naisia puoleensavetäviä myös esimerkiksi tyypilliset miesten vaatteet istuvat upeasti ja ryhdikkäästi.
Tuo ei ollutkaan väite. Vaan se, että (te?) naiset suositte äärimmäisempää hoikkuutta oli miesten hoikkuuspreferenssi mikä tahansa. Sehän on osin muoti- ja aikakausiasia. Tämä tulee ilmi kaikissa tutkimuksissa, viihteellisisissä tai vakavemmissa mitä nyt äkkiseltään löytää.
No onhan sillä.väliä ja paljon. Kummaliista hys hys ei pahoiteta miesten mieltä höttöä aina kun totuus on ettå pienellä tai pehmeällå ei tee mitään.
Ja miten tuo terveysraja määritellään?
Usein taas naiset vaahtoaa siitä terveysrajan yläpäästä, siis että silloin näyttäisi hyvälle ja kaikki sen alle on "luuviulu anorektikkoja"
Vaikka se (bmi?) Yläpää on jo melko pullukka naisilla useimmiten, kun rasvaprosentti pyörii jossain 30-40% välillä.
Semmonen ~20% on naisellakin ihan seksikäs rasvaprosentti jos/kun muuten pitää itsestään huolta, sen yli alkaa olemaan vaan turhaa läskiä, mutta ei se ~15% näytä huonolta, ehkä jopa paremmalta.
Jokainen saa olla pullukka jos haluaa, mutta turha harrastaa itsepetosta että silloin olisi yhtä kaunis/kuuma kuin itsestään huolta pitävä nainen.
Ja hoikalla on muotoja, ei "muodokkuuden" pitäisi olla synonyymi sille että läskiä tursuaa ympäriinsä, vaan muodokas on kiinteä nainen jolla on sopivasti lihasmassaa ja hyvät mittasuhteet
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikalla on muotoja, ei "muodokkuuden" pitäisi olla synonyymi sille että läskiä tursuaa ympäriinsä, vaan muodokas on kiinteä nainen jolla on sopivasti lihasmassaa ja hyvät mittasuhteet
Valitettavan moni kutsuu itseään muodokkaaksi, kun paksu vyörätö on hävittänyt lantion kaaren kokonaan.
Eino Makunen kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että miesten ja naisten naismaku poikkeaa keskimäärin melkoisesti toisistaan? Miehet esimerkiksi pitävät pienemmistä naisista ja pidemmistä hiuksista. Lisäksi miehet ovat paljon tatuointivastaisempia kuin naiset. Miesten ja naisten vaatemakukaan ei oikein käy yksiin.
Oma nuorehkon miehen naismaku:
Itsestään huoltapitävä, pitkähiuksinen, seurallinen, klassisesti pukeutuva, sivistynyt, sydämellinen, hyvä perhetausta ja omillaan toimeentuleva. Ei tatuointeja. Tällainen on myös oma puolisoni, hän on tosin edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi myös suurituloinen ja tekee työn ohella väitöskirjaa.
Pääosa naisista on melko ihania, vaikka eivät aivan kaikkia toiveita täyttäisikään. Omasta näkökulmastani naiset lähestyvät miesten mieltymyksiä liialti ulkonäön perspektiivistä. Onhan se toki näppärää, että on nätti ja pitkähiuksinen, mutta kyllä pitkässä juoksussa eniten iloa on siitä, että korvien välistä löytyy vääntöä ja pystyy elämään omalla palkalla.
Muodollista akateemisuutta naiset korostavat liikaa suhteessa palkkaan ja muuhun sivistykseen. Vapaa-ajallaan sohvalla salkkareita tapittava matalapalkkainen lastentarhan opettaja ei ole varsinaisesti mikään catch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, että miehet itse luulee että naiset viehättyy kunnollisistä kivoista miehistä mutta totuus on se että jokainen nainen viehättyy miehestä joka osaa ottaa, on johtajamainen, itsevarma, rohkea ja jännittävä ja omaa tämän lisäksi seksikkään ulkonäön eli vahvan näköinen, komeat kasvot, tummat piireet jne.
Itse pelkään sellaisia miehiä
N21Minä en pelkää, mutta turha on sitten luulla, että musta saa kynnysmaton. Mulla on sen verran "munaakin" sanoa asiat. Olen samaan aikaan naisellinen, mutten mikään hauras ja avuton miehen edessä, vaan osaan toimia. Muistutan aika paljonkin tuota omaa kääpiöpinseri-rotuista koiraani: vahva ja täyttä rautaa pienemmässä koossa.
Minä en tahdo puolisokseni räksyttävää rakkia. Tahdon normaalipainoisen, asiallisen ja omaan elämäänsä tyytyväisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:
Oma nuorehkon miehen naismaku:
Itsestään huoltapitävä, pitkähiuksinen, seurallinen, klassisesti pukeutuva, sivistynyt, sydämellinen, hyvä perhetausta ja omillaan toimeentuleva. Ei tatuointeja. Tällainen on myös oma puolisoni, hän on tosin edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi myös suurituloinen ja tekee työn ohella väitöskirjaa.Pääosa naisista on melko ihania, vaikka eivät aivan kaikkia toiveita täyttäisikään. Omasta näkökulmastani naiset lähestyvät miesten mieltymyksiä liialti ulkonäön perspektiivistä. Onhan se toki näppärää, että on nätti ja pitkähiuksinen, mutta kyllä pitkässä juoksussa eniten iloa on siitä, että korvien välistä löytyy vääntöä ja pystyy elämään omalla palkalla.
Muodollista akateemisuutta naiset korostavat liikaa suhteessa palkkaan ja muuhun sivistykseen. Vapaa-ajallaan sohvalla salkkareita tapittava matalapalkkainen lastentarhan opettaja ei ole varsinaisesti mikään catch.
Mitä jos vaimosi olisi ollut kaikkea muuta tuossa paitsi hyvästä perheestä? ja mikä on "hyvä perhe"? En moiti kriteerejä, jokainen päättää omansa, pohdin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, että miehet itse luulee että naiset viehättyy kunnollisistä kivoista miehistä mutta totuus on se että jokainen nainen viehättyy miehestä joka osaa ottaa, on johtajamainen, itsevarma, rohkea ja jännittävä ja omaa tämän lisäksi seksikkään ulkonäön eli vahvan näköinen, komeat kasvot, tummat piireet jne.
Itse pelkään sellaisia miehiä
N21Minä en pelkää, mutta turha on sitten luulla, että musta saa kynnysmaton. Mulla on sen verran "munaakin" sanoa asiat. Olen samaan aikaan naisellinen, mutten mikään hauras ja avuton miehen edessä, vaan osaan toimia. Muistutan aika paljonkin tuota omaa kääpiöpinseri-rotuista koiraani: vahva ja täyttä rautaa pienemmässä koossa.
Minä en tahdo puolisokseni räksyttävää rakkia. Tahdon normaalipainoisen, asiallisen ja omaan elämäänsä tyytyväisen naisen.
Itse asiassa suuri(n) osa ihmisistä ei omaa mitään loistokkaita parisuhdetaitoja. Mutta siinä mielessä sekä sinulla että naisella, jolla vastasit, on hyvät pointit, että naisellisuus ei poissulje sitä, että naisella on vahva tahto. Toisaalta, jos se vahva tahto näkyy päällekäyvänä aggressiivisuutena tms., ei ole kyseessä vahvuus. Vahva ihminen on yleensä kiltti ja ymmärtäväinen, koska hänen ei tarvitse egoilla tai hyökätä.
Ei pidä paikkaansa. Miehet pitävät vantterammasta naisesta kuin naiset itse. Naiset haluavat olla hoikempia kuin heidän "tarvitsisi" miesten vuoksi olla. Nämä syyt voivat olla hyviä mutta se on eri asia. Miehillä tilanne voi olla hiukan edullisempi. Samaan aikaan kun he ovat naisia puoleensavetäviä myös esimerkiksi tyypilliset miesten vaatteet istuvat upeasti ja ryhdikkäästi.