Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flawless karvanpoistolaite, kokemuksia?

Vierailija
18.11.2018 |

Onko kukaan tilannut/hankkinut muualta tuon tv-shopissakin mainostetun laitteen? Onko ollut hyvä? Itseä laite kiinnostaa, kun iän myötä on alkanut naamaan puskea "nukkaa", mutta hieman epäilyttää, koska periaatteessahan tuo on partakone. Pelkään sänkeä, mikä kiiltelee vielä nukkaakin pahemmin. Eli olisin kiitollinen jos kertoisit mikä laitteessa on hyvää ja mikä huonoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli hommattua, minulla ainakin nipisteli tosi paljon ja sain aina käytön jälkeen punaisia kutiavia näppyjä. Olen varmaan allerginen sen laitteen metallille. Palasin takaisin vahaliuskoihin.

Vierailija
22/26 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt muutaman vuoden ja sillä saa tosiaan kasvoista sen nukan pois, mutta aika kauan sitä pitää kasvoilla käyttää - tai ehkä ne päät pitäisi uusia välillä. Nukkakarva ei lähde kasvamaan minään mustana vaan ihan samanlaisena nukkana kuin aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos antaa jo nuorille tytöille virheellisen kuvan siitä, että ihon nukka pitäisi poistaa kuin jokin virhe ja meikkaamista hankaloittava este. Se rinnastaa kainalo- ja säärikarvojen ajelun kasvojen ajeluun, joka on naisilla aivan eri asia. On toki kaikkien karvojen osalta tosi hölmöä esittää, että laitteen pitäisi olla aina mukana kuin huulipunan - ikään kuin ajettavan tasoinen karvapeite yllättäisi ihmisen monta kertaa päivässä missä tahansa.

Vierailija
24/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään merkitystä enään vanhainkodissa jos naama karvas täys 🤣

Vierailija
25/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

philips oneblade myös alakerrassa

Vierailija
26/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia kasvoepilaattori mieluummin, nyppää karvan juurineen eikä tule sänkeä.

Mikä on kasvoepilaattori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi