Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flawless karvanpoistolaite, kokemuksia?

Vierailija
18.11.2018 |

Onko kukaan tilannut/hankkinut muualta tuon tv-shopissakin mainostetun laitteen? Onko ollut hyvä? Itseä laite kiinnostaa, kun iän myötä on alkanut naamaan puskea "nukkaa", mutta hieman epäilyttää, koska periaatteessahan tuo on partakone. Pelkään sänkeä, mikä kiiltelee vielä nukkaakin pahemmin. Eli olisin kiitollinen jos kertoisit mikä laitteessa on hyvää ja mikä huonoa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans kiinnostas, eikö kukaan ole käyttänyt Flawlessia?

Vierailija
2/26 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän vielä, jos joku olisi kokeillut. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakonehan tuo on.

Jos partakone jättää jäljen, niin jättää tuokin. Ei se ajopään feikkikultaus siihen auta.

Vierailija
4/26 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimi ainakin on kauhea. Ihokarvat ei ole mitään virheitä.

Vierailija
5/26 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukaan teistä ei ole käyttänyt sitä? t. ap

Vierailija
6/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele käyttämään. Sama asia kuin partakone. Mainos oli surkea ja sen mukaan karvat on virheitä ja pitää hävetä, jos poistaa iho karvoja.

Vierailija
7/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohta ajat partaas joks päivä kuin mies ☻

Vierailija
8/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia kasvoepilaattori mieluummin, nyppää karvan juurineen eikä tule sänkeä.

Vierailija
9/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ulkomaisessa nettikeskusteluissa mainitaan, että tehoaisi kasvojen hentoihin nukkakarvoihin hyvin, mutta pidemmät ja paksummat karvat ovat ongelmallisia.

Vierailija
10/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny tätä jo muutaman vuoden, ja onhan se kätevä käyttää, ei tarvi enää mitään vahaliuskoja, mikä vielä otti niin kipeetäki

Vierailija
11/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyttäny tätä jo muutaman vuoden, ja onhan se kätevä käyttää, ei tarvi enää mitään vahaliuskoja, mikä vielä otti niin kipeetäki

Onko lähtenyt leuasta ja ylähuulesta ne pidemmät, paksummat ja mustat hormoonien aiheuttamat vaihdevuosikarvat?

Vierailija
12/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lähtenyt leuasta ja ylähuulesta ne pidemmät, paksummat ja mustat hormoonien aiheuttamat vaihdevuosikarvat?

Kasvoissa mulla ei vielä oo niin paksuja karvoja, mutta testasin säärikarvoihin, niin kyllä ne lähti

Vierailija
13/26 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Millä/miten olet ladannut Flawless ihokarvojen poistokoneen? USB:llä tietokoneesta vai sähköpistorasiasta vaikkapa kännykän laturiin piuhalla yhdistettynä?

Vierailija
14/26 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan kätevä, jos liikennevaloissa putkahtaa karva esiin.

Vierailija
15/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt varovasti., jos tiettyyn kohtaan aina ilmestyy paksumpi karva. Mutta... ei kannata mitään nukkaa ruveta ajelemaan, kasvu kiihtyy ja "sänki" on kovempaa ja kasvaa nopeasti. Arvelen, että sitten vanhainkodissa minulla on pikku karvatupsuja kasvoissani, kun kukaan ei ehdi sellaisia ajella enkä itse enää pysty . Otan kannettavastani virran, joten laitteen lataaminen on helppoa.

Vierailija
16/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alakarvat tiheäkasvuiset niin pitääkö ekaks saksilla vähän parturoida, siis se vähän kolmion näköinen karvatupsu

Vierailija
17/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ajelee niitä kasvojen pehmeitä karvoja? Kohta kasvaa sitte mustaa sänkeä...

Vierailija
18/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki TV-Shopeissa yms. mainostetut tuotteet on enemmän tai vähemmän kusetusta. Miksei niitä sitten myydä vakavasti otettavissa liikkeissä?

Vierailija
19/26 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki TV-Shopeissa yms. mainostetut tuotteet on enemmän tai vähemmän kusetusta. Miksei niitä sitten myydä vakavasti otettavissa liikkeissä?

Flawlessia myydään monissa kaupoissa Suomessa ja ulkomailla. Ja kyllä se on hyvä, vaihtopäät vain ovat kalliita.

Vierailija
20/26 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omani Prismasta ja olin tyytyväinen tuotteeseen. Mutta noin vuoden käytön jälkeen lakkasi toimimasta.

Seuraavaksi etsin jonkun toivottavasti kestävämmän vastaavan laitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi