etsin veljelleni mukavaa ja jämäkkää tyttöystävää
Hän on ihan komea 23 vuotias nuorimies ja mielestäni olisi jo aika asettua aloilleen. On kova poika menemään, mutta kunnollinen naisihminen saisi hänet varmaan rauhoittumaan. Ja itse haluaisin myös kälyn. Halukkaita?
Kommentit (15)
Lapsirakas ihminen on kyseessä! Kerrohhan lisää itsestäsi
opiskelee amk:ssa automaatio jotain (?) . harrastaa aktiivisesti jääkiekkoa ja on muutenkin urheilullinen!
mutta ollaan kovin läheisiä ja jotenkin tuntuu että se vois jo kaivata sitä oikeeta ihmistä
t. 5
No kysy jos haluat tietää musta lisää! Missäpäin tämä veljesi asuu? Voisitko kertoa ulkonäöstä tai luonteesta jotain?
5 kerrotko omista mielenkiinnon kohteistasi? ja mitä teet työksesi? kuten jo mainitsin velipoika on välistä kovasti meno päällä ja saattaa olla rasittava kännissä... saisitkos sen ruotuun?Ei välttämättä kuulosta ihanalta, mutta on todella hieno ihminen jolla on arvot ja kotikasvatus kohdallaa. Arvostaa naisia . suuttuisi myös varmaan mulle jos jäisin näistä " järjestelyistäni" kiinni...
on useimmiten kalju, nyt taitaa olla jo vähän tukkaakin. n.180 pitkä ja kun kovasti urheilee niin ihan hyvä vartalokin. Pukeutuminen ok, ei mitään huippu trendikästä, mut siistiä ja peruskamaa.
Vierailija:
5 kerrotko omista mielenkiinnon kohteistasi? ja mitä teet työksesi? kuten jo mainitsin velipoika on välistä kovasti meno päällä ja saattaa olla rasittava kännissä... saisitkos sen ruotuun?Ei välttämättä kuulosta ihanalta, mutta on todella hieno ihminen jolla on arvot ja kotikasvatus kohdallaa. Arvostaa naisia . suuttuisi myös varmaan mulle jos jäisin näistä " järjestelyistäni" kiinni...
Työkseni valvon mm yleistä turvallisuutta;) Mielenkiinnon kohteina urheilu, biletys ja shoppailu=) 170/60..pitkä tukka..kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!
t.5
siis sä viitonen. mitenköhän saattaisin teidät yhteen...
Vierailija:
on useimmiten kalju, nyt taitaa olla jo vähän tukkaakin. n.180 pitkäihan hyvä vartalokin.
Pukeutuminen ei mitään huippu trendikästä,
peruskamaa.
varsinkin jos oisin kaunis sporttinen nainen..
Järkkätä sokkotreffit tätä kautta. Siitä vaan ja sitten voitte meidän iloksenne tulla kirjoittamaan raporttia treffeistä ja miten suhde kukoistaa!!!!!!
t. mamma ilman elämää :)
Mitään keskenkasvuista bilehilettä ala kaitsemaan...
Olen 24v. akateeminen, sporttinen typsy, mut en mikään pirttihirmu. Mitä sun veli tekee työkseen/ opiskeleeko? Harrastuksia/ mielenkiinnon kohteita?
=) mä vaan