Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

Mä taas en missään nimessä olisi miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin vihamielisesti., mutta kukin tyylillään. Mitä muuten olet ajatellut tehdä, kun muutut epäseksikkääksi mummoksi?

Eipä siinä paljon voi muuta tehdä kuin seurata kuinka mies toteaa että heippa, ruma epäseksikäs mummo. Ja nainen jää itkemään tämän helmen perään.

Hahaa! Ette sitten millään voi uskoa että mieheni aidosti rakastaa. Ja sori siitä että mies ei vaan tykkää kuin itseään nuoremmista. Ei minulla ole ongelmaa asiasta. 18 vuotta mies on minua suorastaan palvonut, ja pitänyt hyvänä. Tosiasia on että mulla olisi kysyntää vaikka kuinka paljon mutta en huoli muita. Viimeksi perjantaina kun olin keikkaa kuuntelemassa sai hätistellä miehiä pois kun halusin olla rauhassa. Minua on yritetty iskeä salilla ja vapaa-ajalla useasti. Ei kiinnosta. Mieheni hakee minut aina autolla kaikkialta koska mustasukkainen, hän itseasiassa pelkää menettävänsä minut! Vaikka en ole antanut aihetta. Että homma meillä menee kyllä toisinpäin

Ei ihme että on mustasukkainen, noilla spekseillä, mitä olet miehestäsi kertonut. Sekä sisäiset että ulkoiset piirteet sellaisia, ettei naisia todellakaan olisi jonoksi asti jos sinä uuden löytäisit. Parempi tosiaan kuskailla nuorikkoa ovelta ovelle, eikä päästää hetkeksikään omille teilleen huitelemaan :) Vaikka kirjoitteletkin Porvoosta, niin hupaisaa juttua silti.

Vierailija
162/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kana ei voi munia. Siksi on hankittava nuori kana.

Vanhalla kukolla ei ole munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin 46v miehenä niin mitä mä hakisin? Jonkun 46v naisen, vai ehkä 51v naisen ja sanoisin, että perustetaanko perhe? Just saying.... jätän tämän vain tähän.

Miksi sinä 46-vuotiaana haluaisit perustaa perheen? Lapsi heräilee 10 kertaa yössä ja lähdet siitä sitten aamulla pirteänä vastuulliseen työhösi. Öiden valvominen vastaa parin promilleen humalaa, et sinä jaksaisi jatkuvaa bilettämistäkään enää. 

Vierailija
164/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin 46v miehenä niin mitä mä hakisin? Jonkun 46v naisen, vai ehkä 51v naisen ja sanoisin, että perustetaanko perhe? Just saying.... jätän tämän vain tähän.

Miksi sinä 46-vuotiaana haluaisit perustaa perheen? Lapsi heräilee 10 kertaa yössä ja lähdet siitä sitten aamulla pirteänä vastuulliseen työhösi. Öiden valvominen vastaa parin promilleen humalaa, et sinä jaksaisi jatkuvaa bilettämistäkään enää. 

Muakin kiinnostaa syy myöhäiseen heräämiseen, pitkitetty nuoruusko on riivannut?

Vierailija
165/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

Toivottavasti pysyt aina noin nuorena, etkä milloinkaan vanhene yhtä vanhaksi kuin mitä miehesi kanssa samaa vuosimallia oleva naiset tällä hetkellä ovat. Olen varma, että juuri sinä pystyt siihen! Sinä et ole 12 vuoden päästä epäseksikäs mummo. 

Vierailija
166/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kuka tuollaista rumbaa enää vanhemmassa ikävaiheessa uudelleen haluaa. Herra 46:n ajatusmaailma on aika naiivilla tasolla.

Vierailija
167/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Onnea vaan niille, kiva kun pallo jalassa taas seuraavat 20 vuotta. 6-kymppisenä pääsevät sitten elämään vapaammin :D  Tai no sitten tulee jo ensimmäisen kierroksen isovanhempi-vastuut. Kylläpä on ihanaa olla nelikymppinen, jolla jo pois kotoa muuttaneet lapset.  Saan mennä ja tehdä mitä haluan. Ensi kuussa kutsuu 3 kuukauden komennus USA:han ja sen jälkeen Australiaan toiset 3 kuukautta. Ei tarvitse murehtia mitä lasten kanssa tekee. 

Vierailija
168/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pysyt aina noin nuorena, etkä milloinkaan vanhene yhtä vanhaksi kuin mitä miehesi kanssa samaa vuosimallia oleva naiset tällä hetkellä ovat. Olen varma, että juuri sinä pystyt siihen! Sinä et ole 12 vuoden päästä epäseksikäs mummo. 

En näe mitään ongelmaa tuossa, en ole tuo, joka tuon on kirjoittanut kuitenkaan. Jotkut +40 naiset pitävät itsestään erityistä huolta ja ovat todella vetäviä, kauniita, seksikkäitä. Jotkut ovat totaalisen mummoutuneita, ovat leikanneet lyhyen "keski-ikätukan", ei osata pukeutua, meikata tai kantaa itseään. Monella on seksuaalisuus kuollut, ei näy enää hiventäkään naisessa seksuaalisuutta, vetovoimaa tai halua. Ei kai se olekaan ihme, että miehet kyllästyy? Eihän sellaista kovin moni halua eikä jaksa.

Jos sen mies on 12 vuotta vanhempi ja nainen pitää itsestään huolta, en näe ongelmaa. Toki jos tämäkin nainen vanhetessa mummoutuu, tulee harmaaksi ja näkymättömäksi, joka kadulla väistää muita, mutta jota ei väistetä. Hiukset lyhenee siihen miehiseen leikkaukseen, joka on Suomessa uskomattoman suostuttu niin voi olla, että mies taas lähtee. Se on kuitenkin jokaisesta itsestään kiinni, miten itsensä kantaa ja huolehtii.

Vierailija
169/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän joko jotenkin yksinkertaisena tai omanarvontuntonsa kadottaneena sellaista naista joka nauttii siitä että tupakoiva ja läski miehensä haukkuu naista 10 vuotta vanhempia naisia rumiksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi. Nimittäin se 10 vuotta menee aika nopeasti.

Vierailija
170/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Onnea vaan niille, kiva kun pallo jalassa taas seuraavat 20 vuotta. 6-kymppisenä pääsevät sitten elämään vapaammin :D  Tai no sitten tulee jo ensimmäisen kierroksen isovanhempi-vastuut. Kylläpä on ihanaa olla nelikymppinen, jolla jo pois kotoa muuttaneet lapset.  Saan mennä ja tehdä mitä haluan. Ensi kuussa kutsuu 3 kuukauden komennus USA:han ja sen jälkeen Australiaan toiset 3 kuukautta. Ei tarvitse murehtia mitä lasten kanssa tekee. 

Kaikkein pahin vaihtoehto on olla 40 vuotiaana siinä, että on jo isot lapset. Se tarkoittaa, että se kaikkein tärkein elämänvaihe on jääny elämättä ja elämä rakentamatta. Pahimpia ovat tapaukset, joilla on vielä se sama mies, intohimosta ei tietoakaan enää pitkään aikaan. Sen näkee ihmisestä, jos ei ole saanut kunnon intohimoisia panoja enää vuosiin. Sellainen nainen on todella mummo ja ei siksi ymmärrä, miten jotkut +40-60 vuotiaana ovat vielä niin täynnä elinvoimaa, harrastavat kaikkea, nauttivat vaihtelevasta seksistä eivätkä kärsi perhe-elämästä.

Sitäpaitsi lapsi ei estä elämää ulkomailla, asun nyt 32 vuotiaana neljännessä maassa ja odotan ensimmäistä lastani. Olen elämässä ehtinyt rakentaa uran ja erittäin hyvän tulotason. Kokenut upeita intohimoisia suhteita erimaalaisten ja erilaisen miesten kanssa, oppinut kaikkea uutta itsestäni naisena ja seksuaalisesti. Nykyisen miehen tapasin vuosi sitten, Rakastuimme, ja menimme naimisiin ja nyt lapsi tulossa. Emme tule asumaan nykyisessä maassa ikuisesti, vaan muutamme seuraavan maahan jossain vaiheessa. Nyt vasta minulla on sellasta henkistä pääomaa, mitä todella antaa lapselle, elämänkokemusta, ja näkemystä. Ja avioliiittoni kantaa sinne minne se kantaa, en tarvitse miestä elämääni, vaikka kaikkeni tälle liitolle annankin.

Tekisi hyvää ehkä hieman avartaa sitä maailmankatsomusta nyt kerran se jäi silloin nuorena tekemättä, ja ymmärtää, miten paljon rikkaampaa elämää moni elää. Ei kaikki ole niin loppuunajettuja jo 40 vuotiaana ettei jaksaisi lapsia.

Vierailija
171/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28

Täällä olisi 45v varakas mies mille ei lapsia ole siunaantunut.

missä asut, naama, pituus, paino, minkälainen vartalo, rinnat, beba?

Joutuisit edustamaan välillä ja ulkonäön on oltava riittävä, ei näkyviä tatuointeja ym.

Monien ulkomaisten yhteistyökumppaneiden mielestä tatuointeja on vain huo*illa ja vastaavilla.

Mitå itse voit tarjota? Raha esim ei paljon lämmitå jos mies on lihava huonokuntoinen ylimielinen ja hänellä on pieni muna.

Joku syyhän siihen on että pappaikäinen mies ei vielä ole isäksi ehtinyt.

Ei tartte kuin lukea tuo teksti niin tulee kristallinkirkkaasti selväksi miksi on jäänyt lisääntymättä.

Vierailija
172/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28

Täällä olisi 45v varakas mies mille ei lapsia ole siunaantunut.

missä asut, naama, pituus, paino, minkälainen vartalo, rinnat, beba?

Joutuisit edustamaan välillä ja ulkonäön on oltava riittävä, ei näkyviä tatuointeja ym.

Monien ulkomaisten yhteistyökumppaneiden mielestä tatuointeja on vain huo*illa ja vastaavilla.

Mitå itse voit tarjota? Raha esim ei paljon lämmitå jos mies on lihava huonokuntoinen ylimielinen ja hänellä on pieni muna.

Joku syyhän siihen on että pappaikäinen mies ei vielä ole isäksi ehtinyt.

Voin tarjota mitä vain, olen aikaisemmin keskittynyt pelkkiin bisneksiin, naisia on tullut ja mennyt.

Käyn salilla 4 kertaa viikossa ym. En todellakaan ole huono kuntoinen tai lihava.

Vierailija
173/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään ongelmaa tuossa, en ole tuo, joka tuon on kirjoittanut kuitenkaan. Jotkut +40 naiset pitävät itsestään erityistä huolta ja ovat todella vetäviä, kauniita, seksikkäitä. Jotkut ovat totaalisen mummoutuneita, ovat leikanneet lyhyen "keski-ikätukan", ei osata pukeutua, meikata tai kantaa itseään. Monella on seksuaalisuus kuollut, ei näy enää hiventäkään naisessa seksuaalisuutta, vetovoimaa tai halua. Ei kai se olekaan ihme, että miehet kyllästyy? Eihän sellaista kovin moni halua eikä jaksa.

Jos sen mies on 12 vuotta vanhempi ja nainen pitää itsestään huolta, en näe ongelmaa. Toki jos tämäkin nainen vanhetessa mummoutuu, tulee harmaaksi ja näkymättömäksi, joka kadulla väistää muita, mutta jota ei väistetä. Hiukset lyhenee siihen miehiseen leikkaukseen, joka on Suomessa uskomattoman suostuttu niin voi olla, että mies taas lähtee. Se on kuitenkin jokaisesta itsestään kiinni, miten itsensä kantaa ja huolehtii.

Voi voi tätä naiiviutta. Ulkonäköhän siinä suhteessa olennaisinta on.

Vierailija
174/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin vaihtoehto on olla 40 vuotiaana siinä, että on jo isot lapset. Se tarkoittaa, että se kaikkein tärkein elämänvaihe on jääny elämättä ja elämä rakentamatta. Pahimpia ovat tapaukset, joilla on vielä se sama mies, intohimosta ei tietoakaan enää pitkään aikaan. Sen näkee ihmisestä, jos ei ole saanut kunnon intohimoisia panoja enää vuosiin. Sellainen nainen on todella mummo ja ei siksi ymmärrä, miten jotkut +40-60 vuotiaana ovat vielä niin täynnä elinvoimaa, harrastavat kaikkea, nauttivat vaihtelevasta seksistä eivätkä kärsi perhe-elämästä.

Sitäpaitsi lapsi ei estä elämää ulkomailla, asun nyt 32 vuotiaana neljännessä maassa ja odotan ensimmäistä lastani. Olen elämässä ehtinyt rakentaa uran ja erittäin hyvän tulotason. Kokenut upeita intohimoisia suhteita erimaalaisten ja erilaisen miesten kanssa, oppinut kaikkea uutta itsestäni naisena ja seksuaalisesti. Nykyisen miehen tapasin vuosi sitten, Rakastuimme, ja menimme naimisiin ja nyt lapsi tulossa. Emme tule asumaan nykyisessä maassa ikuisesti, vaan muutamme seuraavan maahan jossain vaiheessa. Nyt vasta minulla on sellasta henkistä pääomaa, mitä todella antaa lapselle, elämänkokemusta, ja näkemystä. Ja avioliiittoni kantaa sinne minne se kantaa, en tarvitse miestä elämääni, vaikka kaikkeni tälle liitolle annankin.

Tekisi hyvää ehkä hieman avartaa sitä maailmankatsomusta nyt kerran se jäi silloin nuorena tekemättä, ja ymmärtää, miten paljon rikkaampaa elämää moni elää. Ei kaikki ole niin loppuunajettuja jo 40 vuotiaana ettei jaksaisi lapsia.

En ymmärrä mistä puhut. Me olemme asuneet lasten kanssa ulkomailla eri maissa ja meillä on puolison kanssa intohimoinen suhde. Velkaa ei ole, urat on molemmilla , harrastukset on (molemmat kilpailemme eri lajeissa), elämä on mahtavaa. Ehkä sun pitäisi avartaa sitä maailmankatsomustasi? Vai katkeruusko siellä nostaa päätään? ;) Osui ja upposi? 

Vierailija
175/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kana ei voi munia. Siksi on hankittava nuori kana.

Vanhalla kukolla ei ole munaa.

Oot sä vähän daiju vai ? Miten hitossa vanhalla kukolla VOISIKAAN olla munaa, jos se styylaa wanhan haaskaan a.k.a wanhan kanan kaa, jolla Parasta Ennen -päiväys on jo ummessa ?

Vierailija
176/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän joko jotenkin yksinkertaisena tai omanarvontuntonsa kadottaneena sellaista naista joka nauttii siitä että tupakoiva ja läski miehensä haukkuu naista 10 vuotta vanhempia naisia rumiksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi. Nimittäin se 10 vuotta menee aika nopeasti.

Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Minun mies kohtelee minua ihanasti, ja hän arvostaa minua. En erityisesti nauti kun mies haukkuu epäseksikkääksi muita naisia, sanoo sen aina sivumennen. Mieheni ei ole koskaan taas haukkunut minua, päin vastoin. Miksi tämä menee niin monella tunteisiin? Onko asia tabu että joku mies on saanut nuoren ja kauniin vaimon ja siksi olen automaattisesti muka tyhmä? Mikä sekään ei pidä paikkaansa, olisiko sittenkin sellainen mahdollista, että ihminen rakastuu toiseen ihmiseen oli ikä ja ulkonäkö millainen tahansa, ja kyllä sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
177/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Itseasiassa nämä isukit ovat kaikki vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita, keskivertoa paremmin tienaavia ja keskivertoa enemmän omaisuutta omistavia. Löytyy seasta yksi maanviljelijä, mutta hän taitaa olla pikkukaupunkimme suurituloisimpia.

Sattumaa vai "sattumaa"?

En oikein ymmärrä koko höpinää.

Jos tulee ero ja löytyy nuorempi uusi ja halutaan vielä yhteinen lapsi niin noinhan se menee ja on aina mennyt. Miehillä on mahdollisuus lisääntyä pidempään kuin naisilla.

En oikein ymmärrä mikä on ongelma tai mitä ihmeellistä tässä on. Tosin eroaminen on varmaan yleisempää kuin esim 1980-luvulla joten varmaan sikäli ”muodikasta” nykyaikana 🙄

Vierailija
178/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Minun mies kohtelee minua ihanasti, ja hän arvostaa minua. En erityisesti nauti kun mies haukkuu epäseksikkääksi muita naisia, sanoo sen aina sivumennen. Mieheni ei ole koskaan taas haukkunut minua, päin vastoin. Miksi tämä menee niin monella tunteisiin? Onko asia tabu että joku mies on saanut nuoren ja kauniin vaimon ja siksi olen automaattisesti muka tyhmä? Mikä sekään ei pidä paikkaansa, olisiko sittenkin sellainen mahdollista, että ihminen rakastuu toiseen ihmiseen oli ikä ja ulkonäkö millainen tahansa, ja kyllä sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Tämä sen jälkeen kun olet ylpeänä esittänyt että miehesi rakastuu vain vähintään 5 vuotta nuorempiin. Että sääli ettei miehesi olisi sinuun samanikäisenä rakastunut.

Vierailija
179/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tinderissä ainakin tulee ihmeen paljon vastaan n.45v ja päälle miehiä "minulla ei ole lapsia, vielä"...

Vierailija
180/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ikuisesti nuori ja nätti. Nuorena tuota ei vielä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän