43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi keski-ikäinen mies tyhtyy vauvantekoon uudessa suhteessa. Sehän on varma kuolinisku sille suhteelle. Luulisi että haluaa viettää kahdenkeskistä aikaa ja harrastaakin jotain ja nukkua yöllä, ja varsinkin harrastaa seksiä. Mutta sitten tuleekin uusie kierros yövalvomista ja pikkulapsiarkea ja väsyneenä riitoja ja seksinpuutetta.
Eivätkö miehet tajua sitä, vai huijaavatko ne naiset ne miehet saamaan lapsia? Eivät voi helposti erotakaan, varsinkin jos ovat toisella kierroksella, kun elarit monesta lapsesta köyhdyttävät aika rankasti. Kamalassa nalkissa ovat. Olen itse 48 v nainen ja uusi vauva-arki olisi hirveä tuomio tässä vaiheessa. Pikemminkin kiva, kun alkas jo saada omaa aikaa enemmän lapsen kasvettua.
Niin, ja ylipäänsä kun se homma ei lopu niihin työntäyteisiin pikkulapsivuosiin. Lapsilla on myös murrosikä ja sitäkin kestää vuosikausia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Ei nyt useimmat 31v eikä monet sitä nuoremmatkaan naiset niin erinomaisia ole, etteivätkö olisi suunnilleen samaa tasoa 45v miehen kanssa. Joten aivan hyvin voi siis sellaisia pareja olla.
Mallinaiset ja missinaiset ovat toki asia erikseen, mutta ne naiset ovat tunnetusti aina vähemmistöä. Suurin osa naisista ei täytä missin eikä mallin kriteereitä, moni itse asiassa on niistä kaukanakin.
Jo samanikäinen nainen on aina valovuosia paremmassa kunnossa kaikin puolin kuin samanikäinen mies puhumattakaan nuoremmista naisista. Mies ei ole koskaan lähimaillakaan yhtä tasokas kuin samanikäinen nainen eikä siis nuoremmankaan naisen.
Se että mies haluaa paljon nuoremman naisen liittyy miehen vanhenemisen pelkoon. Kun on nuori menevä nainen kainalossa niin voi unohtaa kellontikityksen.
Sitten tehdään lapsi ja kaksi. Se on vanhalle miehelle eli yli 40v hyvin raskasta ja ei se iso ikäero muuta sitä tosiasiaa ettå lapsiperhearki on kuluttavaa ja raskasta ja mies jää auttamatta naiselle toiseksi koska ne lapset vie naisen kaiken ajan. Varsinkin kun mies ei ymmärrä omaa parastaan eli tee isän osaansa perheessä. Eli sama homma kuin sen oma ikäisen naisen kanssa nuorempana.
Säälittåä vanhana isiksi (taas) tulevat miehet. Onneksi siinä asiassa luonto on naiselle armollinen eikä tarvitse taas alkaa siihen kuluttavaan lapsirumpaan. On ihanaa olla miehen kanssa kaksin ja harrastaa seksiä silloin kun haluaa, nukkua rauhassa ja mennä ja tulla siten miten työ antaa myöten ja seurata omien lasten aikuiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)
Mä taas en missään nimessä olisi miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin vihamielisesti., mutta kukin tyylillään. Mitä muuten olet ajatellut tehdä, kun muutut epäseksikkääksi mummoksi?
Eipä siinä paljon voi muuta tehdä kuin seurata kuinka mies toteaa että heippa, ruma epäseksikäs mummo. Ja nainen jää itkemään tämän helmen perään.
Hahaa! Ette sitten millään voi uskoa että mieheni aidosti rakastaa. Ja sori siitä että mies ei vaan tykkää kuin itseään nuoremmista. Ei minulla ole ongelmaa asiasta. 18 vuotta mies on minua suorastaan palvonut, ja pitänyt hyvänä. Tosiasia on että mulla olisi kysyntää vaikka kuinka paljon mutta en huoli muita. Viimeksi perjantaina kun olin keikkaa kuuntelemassa sai hätistellä miehiä pois kun halusin olla rauhassa. Minua on yritetty iskeä salilla ja vapaa-ajalla useasti. Ei kiinnosta. Mieheni hakee minut aina autolla kaikkialta koska mustasukkainen, hän itseasiassa pelkää menettävänsä minut! Vaikka en ole antanut aihetta. Että homma meillä menee kyllä toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat jo kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)
:D. No tuostahan voit nyt helposti laskea milloin sinusta tulee ruma ja epäseksikäs ja miehesi siirtyy seuraavaan. Ei Jeesus näitä tyhmiä blondeja...
Hei ei ole pelkoa;) mun mies ei ole mikään hottis. Kun minun työkaverini näkivät mieheni lipsautti eräs kollega vahingossa, että olen jäätävän paljon vetävämpi kuin mun mies... mies polttaa tupakkaa, on 55 vuotias, ylipainoinen... minä urheilullinen, siro, hoikka, muodokas, pienikokoinen ja babyface.
En ole kiinnostunut miehissä rahaan, statukseen tai ulkonäköön. Minulle merkkaa miehen sydämen lämpö, seksi ja hyvyys. En juokse rahat tai aseman perässä, haluan rakkautta ja seksiä.
Meillä on tosi erilainen käsitys lämminsydämisestä ja hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin vasektomiassa 40-vuotiaana ettei itsestäni tule pappaisää kuten isäni oli. Oikea päätös.
Oliko lopputulos niin iso pettymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)
Lopultahan et voi olla varma, ettei mies petä sinua. Lisäksi sinullekin voi käydä kuten monelle muulle, eli kaunis kolmekymppinen rapistuu nelikymppisenä. Ei siinä auta kampaaja, kosmetologi tai kuntosali, jos kasvonut muodot katoavat.
Ai että. Ottaako koville.;) mun mies ei petä, koska aidosti rakastaa minua, ja hän itse sanonut että hänelle olen seksikkäin nainen. Ollaan oltu uskollisesti aviossa jo 18 vuotta, joten tuskin tuo tulee muuttumaan. Mieheni vei neitsyyteni. Hän sanoo voittaneensa lotossa kun tapasi minut. Ja meillä mies oli se, joka ehdotti vauvaa.;)
Olet siis vähintään 36, epäseksikäs mummo.
Ai sori, oletkin 43...12 vuotta 55-v miestä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28
Luulen että lapsesi haluaisi mieluimmin reippaan ja jaksavan isän kuin sellaisen joka lähestyy eläkeikää kun lapsi kaipaisi kaveria erilaiseen tekemiseen.
Faijani oli vähän yli 30v, kun synnyin ja uraputkessa. Ei hänellä riittänyt aika mun kanssa touhuamiseen. Oikeastaan vasta nyt aikuisiällä ollaan tehty paljon enemmän yhdessä kuin silloin kun olin lapsi, koska faija irtisanottiin eikä ole saanut uutta duunia. Reipas ja jaksava nuorehko isä toi kiitettävästi leivän pöytään, mutta enemmän pidän tästä vanhemmasta, joka jaksaa lähteä mun kanssa salille ja sulkapalloa pelaamaan
Eri
Vanhempasi ovat nyt eri elämäntilanteessa, luulempa ettei sulla olis kovin kivat lapsuusmuistot tilanteesta jossa isäsi joutuu työttömäksi kun olet syntynyt eikä saa ikänsä takia enää ollenkaan töitä.
Hankala sanoa. Ainakin rahat olisi ollut tienattu ja asuntolainat maksettu ja aika riittäisi perheen kanssa touhuamiseen. Olisi ollut aikaa käydä katsomassa mun pelejä ja reissata muutenkin kuin työn puolesta
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28
Täällä olisi 45v varakas mies mille ei lapsia ole siunaantunut.
missä asut, naama, pituus, paino, minkälainen vartalo, rinnat, beba?
Joutuisit edustamaan välillä ja ulkonäön on oltava riittävä, ei näkyviä tatuointeja ym.
Monien ulkomaisten yhteistyökumppaneiden mielestä tatuointeja on vain huo*illa ja vastaavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en missään nimessä olisi miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin vihamielisesti., mutta kukin tyylillään. Mitä muuten olet ajatellut tehdä, kun muutut epäseksikkääksi mummoksi?
Eipä siinä paljon voi muuta tehdä kuin seurata kuinka mies toteaa että heippa, ruma epäseksikäs mummo. Ja nainen jää itkemään tämän helmen perään.
Hahaa! Ette sitten millään voi uskoa että mieheni aidosti rakastaa. Ja sori siitä että mies ei vaan tykkää kuin itseään nuoremmista. Ei minulla ole ongelmaa asiasta. 18 vuotta mies on minua suorastaan palvonut, ja pitänyt hyvänä. Tosiasia on että mulla olisi kysyntää vaikka kuinka paljon mutta en huoli muita. Viimeksi perjantaina kun olin keikkaa kuuntelemassa sai hätistellä miehiä pois kun halusin olla rauhassa. Minua on yritetty iskeä salilla ja vapaa-ajalla useasti. Ei kiinnosta. Mieheni hakee minut aina autolla kaikkialta koska mustasukkainen, hän itseasiassa pelkää menettävänsä minut! Vaikka en ole antanut aihetta. Että homma meillä menee kyllä toisinpäin
Mäkin olen ollut mustasukkaisen miehen kanssa ja sekoittanut huonon itsetunnon ja omistushalun rakkauteen. Huh. Tosin olin nuori ja naiivi.
Itse olen kohta 40-vuotias mies. Ja no, en ole tuntenut itseäni tarpeeksi kypsäksi aiemmin lapsien hankkimista varten, ajattelin jo välillä että en ehkä haluakaan lapsia.
Nyt kun taas lapsia haluaa, niin melkein pakkohan tässä on niitä nuorempien kanssa tehdä jos ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän 44-46v vielä mikään vanha isäksi ole. Ihan ok ikä. Mutta 49-50 alkaa jo olla paljon.
Kyse olikin siitä että tyyppi on uudella kierroksella ja vaunuja työntelee joku 15-20 v nuorempi donna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Ei nyt useimmat 31v eikä monet sitä nuoremmatkaan naiset niin erinomaisia ole, etteivätkö olisi suunnilleen samaa tasoa 45v miehen kanssa. Joten aivan hyvin voi siis sellaisia pareja olla.
Mallinaiset ja missinaiset ovat toki asia erikseen, mutta ne naiset ovat tunnetusti aina vähemmistöä. Suurin osa naisista ei täytä missin eikä mallin kriteereitä, moni itse asiassa on niistä kaukanakin.
Jo samanikäinen nainen on aina valovuosia paremmassa kunnossa kaikin puolin kuin samanikäinen mies puhumattakaan nuoremmista naisista. Mies ei ole koskaan lähimaillakaan yhtä tasokas kuin samanikäinen nainen eikä siis nuoremmankaan naisen.
Se että mies haluaa paljon nuoremman naisen liittyy miehen vanhenemisen pelkoon. Kun on nuori menevä nainen kainalossa niin voi unohtaa kellontikityksen.
Sitten tehdään lapsi ja kaksi. Se on vanhalle miehelle eli yli 40v hyvin raskasta ja ei se iso ikäero muuta sitä tosiasiaa ettå lapsiperhearki on kuluttavaa ja raskasta ja mies jää auttamatta naiselle toiseksi koska ne lapset vie naisen kaiken ajan. Varsinkin kun mies ei ymmärrä omaa parastaan eli tee isän osaansa perheessä. Eli sama homma kuin sen oma ikäisen naisen kanssa nuorempana.
Säälittåä vanhana isiksi (taas) tulevat miehet. Onneksi siinä asiassa luonto on naiselle armollinen eikä tarvitse taas alkaa siihen kuluttavaan lapsirumpaan. On ihanaa olla miehen kanssa kaksin ja harrastaa seksiä silloin kun haluaa, nukkua rauhassa ja mennä ja tulla siten miten työ antaa myöten ja seurata omien lasten aikuiselämää.
Omassa ikäluokassa (30-35v) ja tuttavapiirissä parhaimmassa kunnossa tuntuvat olevan sinkkumiehet. Treenaavat ahkerasti ja harrastavat reservitoimintaa. Omista valinnoista se on kiinni
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös tälläisen tapauksen lähipiiristä. Mies 43 ja nainen tasan 30. Saivat juuri lapsen ja tälle naiselle eka. Miehellä aikasemmasta suhteesta jo pian teini-ikäinen lapsi.
Tunnen yhden 45 v miehen, jolla on edellisestä liitosta aikuinen lapsi ja uudessa suhteessa tuli uusi lapsi. Se mies on vilkuillut mua siihen tyyliin, että taitaa olla aikamoisessa puutteessa siinä uudessa suhteessaan. Voin kuvitella, että alun ihana romanssi ja hyväntuulinen tyttöystävä ja kiihkeä seksi on mennyt viemäristä ja nyt on tilalla uusi vauva-arki ja seksi loppu ja vaimo on yhtä vaativa ja huonotuulinen kuin edellinenkin. Mies ihmettelee, että miten tässä taas näin kävi. Hän on siis jo alkanut katsella ympärilleen muita naisia, en usko olevan kovin onnellinen.
Eikä miehessä mitään vikaa aina ne huonotuuliset vaimot, mutta niin makaa...
No eipä sitä oman ikäisten naisten kans oikein taho lasta saada. Koska vanhat munasolut.
Vanha kana ei voi munia. Siksi on hankittava nuori kana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kertojan mies on paljon rumempi, lihavampi ja epäseksikkäämpi pallomaha pappa kuin yksikään samanikäinen tai vähän vanhempikaan nainen. Siitå se viha niitå naisia kohtaan tulee kun huomaa oman eittämättömän vanhenemisen ei halua sitä vain millään itselleen myöntää.
Kertoja on 43. Tosi erikoinen ajatusmaailma tuon ikäiselle, mutta hänellähän ei ole kokemusta muista parisuhteista. Vakka ja kansi?
En kyllä tunne yhtäkään uuden kierroksen tuon ikäistä isää, jolla olisi noin nuori puoliso. Sen sijaan pitkässä parisuhteessa vanhemmiksi tulleita 40-45 v. tunnen tai uudessa suhteessa, jossa puoliso on lähes saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös tälläisen tapauksen lähipiiristä. Mies 43 ja nainen tasan 30. Saivat juuri lapsen ja tälle naiselle eka. Miehellä aikasemmasta suhteesta jo pian teini-ikäinen lapsi.
Tunnen yhden 45 v miehen, jolla on edellisestä liitosta aikuinen lapsi ja uudessa suhteessa tuli uusi lapsi. Se mies on vilkuillut mua siihen tyyliin, että taitaa olla aikamoisessa puutteessa siinä uudessa suhteessaan. Voin kuvitella, että alun ihana romanssi ja hyväntuulinen tyttöystävä ja kiihkeä seksi on mennyt viemäristä ja nyt on tilalla uusi vauva-arki ja seksi loppu ja vaimo on yhtä vaativa ja huonotuulinen kuin edellinenkin. Mies ihmettelee, että miten tässä taas näin kävi. Hän on siis jo alkanut katsella ympärilleen muita naisia, en usko olevan kovin onnellinen.
Eikä miehessä mitään vikaa aina ne huonotuuliset vaimot, mutta niin makaa...
Useimmissa tapauksissa varmasti vika on kuormittavassa ja raskaassa elämäntilanteessa, eikä miehessä tai naisessa. Ei ole sattumaa, että erot ajoittuvat pikkulapsiaikaan ja sen jälkeen. Se pilaa aika monen parisuhteen, vaikka puolisot olisivat muuten ihan kunnon ihmisiä.
Eiköhän ne jotka hankkivat lapsia haluavat juuri sitä perhe-elämää. Rakastan lapsia, kodinlaittoa, siivousta, kokkausta ja leipomista. Olen se pullantuoksuinen nainen. Ei ole mies valittanut! Toki urheilu vie aikaa, mutta mies itseasiassa kannustaa minua siinä, koska nauttii kun kropassa näkyy mun saliharrastus... toki harrastan muutakin liikuntaa. Mies mielellään aina hakee minut autollaan kuntosalilta. Haluaa että harrastan liikuntaa.