Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että täällä jopa naiset ovat niin sisäistäneet sen, että nainen on vain jokin näyttelyesine, tavara - mitä nuorempi sitä parempi. Miehet ovat kuin karkki- tai autokaupassa: pitää saada kaikki samassa paketissa, vaihtaa vanha tarvittaessa uuteen. Onko se parisuhde vai palveleeko vain jonain miehen egon jatkeena?

Tuo onnistuu jonnekin sinne saakka, kun mies on 50-55 ja hyväpalkkaisessa duunissa. Sen jälkeen tilanne alkaa aika nopeeta tahtia muuttumaan ja kuudenkympin jälkeen mies on jo nuoremman naisen silmissä ongelmajätettä. Nelikymppisen naisen mielenkiinto kohdistuu väistämättömästi nuorempiin, seksuaalisesti vitaaleihin miehiin.

Viimeistään eläkeiässä miehen peli on siis lopullisesti ohi. Vai montako eläkeläisvaaria tiedätte jonka rinnalla on pysynyt se parikymmentä vuotta nuorempi siippa? Harvassa ovat.

Siippa on lähtenyt mutta elatusmaksut säilyy :D

Just niin, eihän ne naiset mitään tyhmiä ole  :D

Vierailija
122/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat jo kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

:D. No tuostahan voit nyt helposti laskea milloin sinusta tulee ruma ja epäseksikäs ja miehesi siirtyy seuraavaan. Ei Jeesus näitä tyhmiä blondeja...

Hei ei ole pelkoa;) mun mies ei ole mikään hottis. Kun minun työkaverini näkivät mieheni lipsautti eräs kollega vahingossa, että olen jäätävän paljon vetävämpi kuin mun mies... mies polttaa tupakkaa, on 55 vuotias, ylipainoinen... minä urheilullinen, siro, hoikka, muodokas, pienikokoinen ja babyface.

En ole kiinnostunut miehissä rahaan, statukseen tai ulkonäköön. Minulle merkkaa miehen sydämen lämpö, seksi ja hyvyys. En juokse rahat tai aseman perässä, haluan rakkautta ja seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuossa iässä lapsia haluaa, ni paljon fiksumpaahan se on ottaa paljon itteään nuorempi nainen.

Fiksua kai sillä hetkellä kun mies 47 ja nainen 30. Mutta entäs kun nainen on 39 ja mies jo 56? Naisella on vielä tuossa iässä vientiä toisella kierroksella. 56-vuotias mies, joka on NN-kierroksella on vain säälittävä. Niihin 40-vuotiaisiin ei saumaa, ja ikäisensä nainen haluaa jo nauttia elämästä ilman lapsia, ei ryhtyä alakoululaisten äitipuoleksi.

Vierailija
124/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi keski-ikäinen mies tyhtyy vauvantekoon uudessa suhteessa. Sehän on varma kuolinisku sille suhteelle. Luulisi että haluaa viettää kahdenkeskistä aikaa ja harrastaakin jotain ja nukkua yöllä, ja varsinkin harrastaa seksiä. Mutta sitten tuleekin uusie kierros yövalvomista ja pikkulapsiarkea ja väsyneenä riitoja ja seksinpuutetta.

Eivätkö miehet tajua sitä, vai huijaavatko ne naiset ne miehet saamaan lapsia? Eivät voi helposti erotakaan, varsinkin jos ovat toisella kierroksella, kun elarit monesta lapsesta köyhdyttävät aika rankasti. Kamalassa nalkissa ovat. Olen itse 48 v nainen ja uusi vauva-arki olisi hirveä tuomio tässä vaiheessa. Pikemminkin kiva, kun alkas jo saada omaa aikaa enemmän lapsen kasvettua.

Vierailija
125/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat jo kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

:D. No tuostahan voit nyt helposti laskea milloin sinusta tulee ruma ja epäseksikäs ja miehesi siirtyy seuraavaan. Ei Jeesus näitä tyhmiä blondeja...

Hei ei ole pelkoa;) mun mies ei ole mikään hottis. Kun minun työkaverini näkivät mieheni lipsautti eräs kollega vahingossa, että olen jäätävän paljon vetävämpi kuin mun mies... mies polttaa tupakkaa, on 55 vuotias, ylipainoinen... minä urheilullinen, siro, hoikka, muodokas, pienikokoinen ja babyface.

En ole kiinnostunut miehissä rahaan, statukseen tai ulkonäköön. Minulle merkkaa miehen sydämen lämpö, seksi ja hyvyys. En juokse rahat tai aseman perässä, haluan rakkautta ja seksiä.

Heh heh! Ja lehmätkin kai lentää?

Vierailija
126/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun oikee nimi Jeesus?

Vierailija
127/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh! Ja lehmätkin kai lentää?

Voi sinä elämän kyynistämä. Kyllä tämä ihan totta on. Mieheni on duunari ja minä taas rahoitusalalla.. olen blondi mutta en tyhmä vaan fiksu ja osaava. Just sain palkankorotuksen ja kehuja esimieheltä ja lisää vastuita töissä.

Vierailija
128/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta :D. Eihän tässä ole mitään väliä sillä mikä sulle merkkaa kun se ukkos on täysi psykopaatti jolle merkkaa vain ulkonäkö ja joka haukkuu sydämettömästi naisia joiden ikäinen sinäkin - usko tai älä - tulet vielä olemaan. No, nauti nyt vielä kun pystyt.

Vierailija
129/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että täällä jopa naiset ovat niin sisäistäneet sen, että nainen on vain jokin näyttelyesine, tavara - mitä nuorempi sitä parempi. Miehet ovat kuin karkki- tai autokaupassa: pitää saada kaikki samassa paketissa, vaihtaa vanha tarvittaessa uuteen. Onko se parisuhde vai palveleeko vain jonain miehen egon jatkeena?

Tuo onnistuu jonnekin sinne saakka, kun mies on 50-55 ja hyväpalkkaisessa duunissa. Sen jälkeen tilanne alkaa aika nopeeta tahtia muuttumaan ja kuudenkympin jälkeen mies on jo nuoremman naisen silmissä ongelmajätettä. Nelikymppisen naisen mielenkiinto kohdistuu väistämättömästi nuorempiin, seksuaalisesti vitaaleihin miehiin.

Viimeistään eläkeiässä miehen peli on siis lopullisesti ohi. Vai montako eläkeläisvaaria tiedätte jonka rinnalla on pysynyt se parikymmentä vuotta nuorempi siippa? Harvassa ovat.

Siippa on lähtenyt mutta elatusmaksut säilyy :D

Niitä elatusmaksuja on kiva sitten eläkeläisenä maksella.

Vierailija
130/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta miehet voi ihan rauhassa ruveta toiselle kierrokselle vaihtamaan nuorikkonsa kanssa vaippaa ja sijoittamaan legoihin ja talvihaalareihin. Sitä rauhallisempaa on turistirannoilla joilla aion makailla auringonvarjon alla lukemassa hyvää kirjaa, sitten kun lapset lentää pesästä.

Mä ajattelin kanssa näin - jos tämä avaus on jokin yritys saada kateutta aikaiseksi, vedeltävä naru on täysin väärä :D. N39,T17

Vierailija
131/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös tälläisen tapauksen lähipiiristä. Mies 43 ja nainen tasan 30. Saivat juuri lapsen ja tälle naiselle eka. Miehellä aikasemmasta suhteesta jo pian teini-ikäinen lapsi.

Tunnen yhden 45 v miehen, jolla on edellisestä liitosta aikuinen lapsi ja uudessa suhteessa tuli uusi lapsi. Se mies on vilkuillut mua siihen tyyliin, että taitaa olla aikamoisessa puutteessa siinä uudessa suhteessaan. Voin kuvitella, että alun ihana romanssi ja hyväntuulinen tyttöystävä ja kiihkeä seksi on mennyt viemäristä ja nyt on tilalla uusi vauva-arki ja seksi loppu ja vaimo on yhtä vaativa ja huonotuulinen kuin edellinenkin. Mies ihmettelee, että miten tässä taas näin kävi. Hän on siis jo alkanut katsella ympärilleen muita naisia, en usko olevan kovin onnellinen.

Vierailija
132/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipäivä kuka nyt 45-47 vuotias mies haluaisi elää samanikäisen rupsahtaneen naisen kanssa joka ei voi enää tehdä lapsiakaan? kyllä 15-20 vuoden ikäero on huippujuttu!

Vierailija
133/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

Lopultahan et voi olla varma, ettei mies petä sinua. Lisäksi sinullekin voi käydä kuten monelle muulle, eli kaunis kolmekymppinen rapistuu nelikymppisenä. Ei siinä auta kampaaja, kosmetologi tai kuntosali, jos kasvonut muodot katoavat.

Vierailija
134/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

normipäivä kuka nyt 45-47 vuotias mies haluaisi elää samanikäisen rupsahtaneen naisen kanssa joka ei voi enää tehdä lapsiakaan? kyllä 15-20 vuoden ikäero on huippujuttu!

Terveisin syrjäytynyt päänsä lyönyt ikineitsyt...

Vierailija
135/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Mutta tuskin tarjolla sulle. Et ulosantisi perusteella vaikuta kouluja käyneeltä, saati korkeassa asemassa olevalta mieheltä.

Vierailija
136/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Mun mies. Meillä on seksiä 5 krt viikossa ja omaa aikuista aikaa. Edellisessä liitossaan (olivat eronneet jo ennen tutustumistammw) hän oli ollut 2 vuoyta selibaatissa. Ero tuli osin siksi ja osin sikdi, että oli paljon riitoja lastenhoidosta ja kotitöistä. Heillä oli erotessa 2 oientä lasta. Nyt mies maksaa niistä elareita 800 euroa / kk, mutta ainakin saa elää mukavammin. Hänen ex-vaimonsa iski heti eron jälkeen uuden miehen ja jo pian häiden jälkeen heille syntyi vauva... Mieheni kauhistelee sen uuden miehen puolesta usein, että miesparka astui siinä melkoiseen ansaan.

Vierailija
137/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

Lopultahan et voi olla varma, ettei mies petä sinua. Lisäksi sinullekin voi käydä kuten monelle muulle, eli kaunis kolmekymppinen rapistuu nelikymppisenä. Ei siinä auta kampaaja, kosmetologi tai kuntosali, jos kasvonut muodot katoavat.

Ai että. Ottaako koville.;) mun mies ei petä, koska aidosti rakastaa minua, ja hän itse sanonut että hänelle olen seksikkäin nainen. Ollaan oltu uskollisesti aviossa jo 18 vuotta, joten tuskin tuo tulee muuttumaan. Mieheni vei neitsyyteni. Hän sanoo voittaneensa lotossa kun tapasi minut. Ja meillä mies oli se, joka ehdotti vauvaa.;)

Vierailija
138/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huippua elää tätä ikääntyneemmän naisen elämää. Lapset ovat jo omillaan, ei lapsenlapsia. Voi keskittyä täysillä työhön, ja vapaa-ajalla on aikaa itselle. Voit tehdä, mitä itse haluaa. Taloudellinen tilanne hyvä. Ei miestä nurkissa pyörimässä. Ihanaa elämää.

Vierailija
139/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en missään nimessä olisi miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin vihamielisesti., mutta kukin tyylillään. Mitä muuten olet ajatellut tehdä, kun muutut epäseksikkääksi mummoksi?

Vierailija
140/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en missään nimessä olisi miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin vihamielisesti., mutta kukin tyylillään. Mitä muuten olet ajatellut tehdä, kun muutut epäseksikkääksi mummoksi?

Eipä siinä paljon voi muuta tehdä kuin seurata kuinka mies toteaa että heippa, ruma epäseksikäs mummo. Ja nainen jää itkemään tämän helmen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi