Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutti naapuriin tällainen pariskunta. Nainen on kolmikymppinen ja mies väittää olevansa viisikymppinen, mutta näyttää isäni ikäiseltä (70v). Heillä on oman lapseni ikäinen pikkulapsi. Naisella on kovat vaatimukset kodin, auton ym suhteen, hänen oma alansa ei ole kovin hyvin palkattu, joten miehen liksalla mällätään.

Tai mällättiin. Olen nyt jo monta kuukautta pihan hiekkalaatikolla kuullut valitusta, kun mies lomautettu eikä rahat riitä rouvan kaavailemiin sisustusprojekteihin. Mies luimistelee pihalla hartiat kyssässä.

Vierailija
102/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v nainen ja tykkään eräästä fiksusta 19 vuotiaasta. Hän on paljon kypsempi kuin moni itseni ikäinen mies, joten hänestä varmasti olisi lasteni isäksi :)

Pitää odotella, että hän pääsee intistä.

Itse en ole uskonnollinen, mutta mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itselläkin tavoitteena vielä on. Ikää on 47 eikä lapsia vielä ole. Kunpa vain jostain löytäisin mukavan naisen, jonka kanssa tehdä ainakin yksi lapsi.

Vierailija
104/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kai ajattelee voivansa sitoa nuoren naisen paremmin itseensä lapsen avulla.

Vierailija
105/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on naisen päätös kun nuoren naisen ensimmäinen lapsi. Nainen haluaa lapsia myös etenkin jos miehellä isompia/aikuisia lapsia ennestään.

Mies saattaisi olla tyytyväinen pelkään nuorempaan naiseen mutta myöntyy painostuksesta.

Vierailija
106/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v nainen ja tykkään eräästä fiksusta 19 vuotiaasta. Hän on paljon kypsempi kuin moni itseni ikäinen mies, joten hänestä varmasti olisi lasteni isäksi :)

Pitää odotella, että hän pääsee intistä.

Itse en ole uskonnollinen, mutta mies on.

Älä jaksa. Ja jos olet tosissasi, jätä nuoret rauhaan ja etsi ikäistäsi seuraa.

Vierailija
107/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies nelikymppisenäkin tykkää eniten max kolmekymppisistä, niin vaihtaako sitten jälleen kymmenem vuoden päästä uuteen? Miten on miehet, joilla on (tai ollut) nuorempi nainen?

Vierailija
108/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itselläkin tavoitteena vielä on. Ikää on 47 eikä lapsia vielä ole. Kunpa vain jostain löytäisin mukavan naisen, jonka kanssa tehdä ainakin yksi lapsi.

Kyllä sinulle gold-digger löytyy, jos sinulla on näyttävä asunto tai talo paremmalla alueella, premium-luokan auto ja pystyt sellaisen naisellekin hankkimaan. Sekä kykenet lennättämään teidät molemmat nelisen kertaa vuodessa jonnekin vähän hienompaan lomakohteeseen.

Toisaalta.... Jos nuo speksit olisi kasassa, sinulla olisi se nainenkin jo.

Vierailija
109/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi-yi. Ettäs kehtaavat tehdä mukuloita itseään nuorempien naisten kanssa, nämä 45-vuotiaat "papparaiset".  Toinen jalka jo haudassa, onnettomuudessa menetetty.

Sitten kun lapsi on 20-vuotias, on isä 65-vuotias. Mitä sitten? Kohtahan se lapsi jo itsenäistyy.

Nykyään eletään pitkään, aktiivisena ja terveempinä kuin koskaan. Mitä enempää voisi ihmisen lapsi tarvita tai pyytää kuin hyvät lähtökohdat ja rakastavat vanhemmat? Olisiko parempi jos lapsi ei syntyisi ollenkaan? Jos näin, niin kenelle se olisi parempi? Suomelleko?

Entäs menestyneet näyttelijät? Joku, mikälie Matt Damon tai Bradley Cooper tai Mark Wahlberg, mitä paappanoita. Ajatelkaas jos joku näistä menisi panemaan jonkun viattoman 30-vuotiaan blondin paksuksi. Voivoi blondi parkaa ja ennen kaikkea voivoivoi laps parkaa, sillä on vanha isä?

Tai Sauli? Ei kukaan täyspäinen tuomitse hänen ja puolisonsa valintoja.

Jos tavallisen aikuisen miehen isäksi tuleminen herättää negatiivisia tunteita, niin onko vika heissä, vai onko vika teissä?

Vierailija
110/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se muoti ole niillä naisilla. Naiset päättävät (Suomessa) kenelle antavat. Miehet sitten saavat keneltä saavat.

Vierailija
111/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että täällä jopa naiset ovat niin sisäistäneet sen, että nainen on vain jokin näyttelyesine, tavara - mitä nuorempi sitä parempi. Miehet ovat kuin karkki- tai autokaupassa: pitää saada kaikki samassa paketissa, vaihtaa vanha tarvittaessa uuteen. Onko se parisuhde vai palveleeko vain jonain miehen egon jatkeena?

Vierailija
112/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää vain nuoremmista naisista. Se on seurustellut aina itseään nuorempien kanssa, 5 vuotta vähintään nuorempien. Minä olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Uskollinen mies, ei ole ollut tarvetta hyppiä vieraissa. Mieheni haukkuu vanhempia ja itsensä ikäisiä naisia rumiksi, lihaviksi ja epäseksikkäiksi mummoiksi toisinaan. Tosin kehuu minua joka päivä. Ja huomioi kaikin tavoin. Miehelleni menen aina kaiken ohi. Tämähän on mulle ihanaa; mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja kysyntää olisi sen tietää mieheni. Saman ikäiset Työkaverinsa olivat kertoneet kadehtivansa kun näkivät minut ensi kertaa... :)

Vierailija
113/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla miesten versiot näistä tapauksista. Tiedän itsekin useita tapauksia joissa aloitetaan miehen toimesta toinen kierros lapsineen, ja tietysti nuoremman kanssa, vaikka ikä nyt tässä ei viittaa kuin siihen että 30v lisääntyy mieluummin kuin 40v nainen. 

Sen mitä itse olen näitä tuttavamiehiä jututtanut(siis näistä tunnen vain miehet, koska itse olen heidän kanssaan samanikäinen, enkä siis tunne näitä uusia äitejä) niin sama on tarina kaikissa ollut. Ensimmäisestä perheestä lapset on jo teinejä tai poismuutaneita, erotaan, ja löydetään ihanat tunteet jotain kaunista virkeää naista kohtaan, jonka eteen ollaan valmiita tekemään kaikki. Huuma on kovaa.

Sitten muutama kk-puoli vuotta seukkailua takana, ja nainen ilmoittaa että haluaa sitten myös lapsen, ettei aio jäädä lapsettomaksi vain siksi että mies on jo hankkinu lapset edelliseen suhteeseen. Noh, ei auta kuin luopua rakkaasta, ja jäädä odottamaan seuraavaa(vaikka tuntuu että sitä ei ikinä tule, että tämä on viimeinen mahdollisuus onneen!) tai sitten pitää taipua vielä yhteen(ja myöhemmin toiseen, mutta sitä ei vielä tässä vaiheessa mies tiedä) lapseen.

Mun nähdäkseni nämä pariskunnat ovat ihan onnellisen oloisia, (heillä on nyt 0-4v lapset) vaikka miestä väsymys ja unenpuute painavatkin. Toisaalta aika sen vasta sitten näyttää, miten onnen jatkossa käy, että onko vain toistettu se sama kaava sittenkin, vai onko sitten 20 v päästä ihanaa päästä kakkosäidin kanssa viettämään kahdenkesistä elämää.

Ei helvetti.Luuleeko naiset tosissaan että mies voi saada lapsia vain pitkän ja vakaan harkinnan tuloksena? Kyllä niitä kiinnostaa se nuori nainen eikä vahingonlaukaus.

Niinhän kirjoitinkin, että siinä on miehen mietittävä tehdäkö se lapsi uuden naisen kanssa yhdessäpysyäkseen, vai erotako. Monesti se eron syy on myös ollut tuo uusi nainen, joten olisihan sekin ikävää että meni se edellinen suhhde tämän takia, jos nyt ei tämä uusikaan sitten onnistu. Mutta sen mitä olen nähnyt, niin nämä miehet ovat kyllä vaikuttaneen ihan tyytyväisiltä ratkaisuunsa lisääntyä toisella kierroksella. Lopputulemanhan näkee sitten vasta kun lapset ovat sen ikäisiä mitä ne edellisen suhteen lapset olivat eron hetkellä, että paraniko vaihtamalla ja uuden perheen aloitusella asiat, vai ollaano taas samassa pisteessä 20 v myöhemmin...

Sen sijaan ne naiset joille ero on tullut kun lapset ovat olleet jo isoja, eivät suurin surminkaan tekisi ikinä enää yhtään lasta. Todellakin se käden irti järsiminen tulisi ennemmin kyseeseen ;)

Vierailija
114/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että täällä jopa naiset ovat niin sisäistäneet sen, että nainen on vain jokin näyttelyesine, tavara - mitä nuorempi sitä parempi. Miehet ovat kuin karkki- tai autokaupassa: pitää saada kaikki samassa paketissa, vaihtaa vanha tarvittaessa uuteen. Onko se parisuhde vai palveleeko vain jonain miehen egon jatkeena?

Tässä tapauksessahan molemmat joustavat?!? Nainen joustaa vaatimuksistaan miehen nuoremmalle iälle, ja virkeydelle, saadakseen lapsen vakavaraisen isän kanssa, ja mies joustaa tekemällä lapsia että saa pidettyä uuden rakkautensa. 

Vierailija
115/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.

Miksi alapeukut, tässä totuus.

N48

Kyllähän siinä varmasti totuuden siemen on.. Varakkaimmat ja statukseltaan korkeimmalla olevat miehet lähtevät nuorempien naisten kanssa toiselle kierrokselle yhä herkemmin. Samaan aikaan yhä suurempi joukko miehiä jää kokonaan ilman parisuhdetta ja perhettä. Monella tavoin valitettava asia, jolle ei varmaankaan voi edes tehdä yhtään mitään, ja tulevaisuudessa tulee vielä polarisoitumaan entisestään.

Vierailija
116/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onnistuu jonnekin sinne saakka, kun mies on 50-55 ja hyväpalkkaisessa duunissa. Sen jälkeen tilanne alkaa aika nopeeta tahtia muuttumaan ja kuudenkympin jälkeen mies on jo nuoremman naisen silmissä ongelmajätettä. Nelikymppisen naisen mielenkiinto kohdistuu väistämättömästi nuorempiin, seksuaalisesti vitaaleihin miehiin.

Viimeistään eläkeiässä miehen peli on siis lopullisesti ohi. Vai montako eläkeläisvaaria tiedätte jonka rinnalla on pysynyt se parikymmentä vuotta nuorempi siippa? Harvassa ovat.

Siippa on lähtenyt mutta elatusmaksut säilyy :D

Vierailija
117/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onnistuu jonnekin sinne saakka, kun mies on 50-55 ja hyväpalkkaisessa duunissa. Sen jälkeen tilanne alkaa aika nopeeta tahtia muuttumaan ja kuudenkympin jälkeen mies on jo nuoremman naisen silmissä ongelmajätettä. Nelikymppisen naisen mielenkiinto kohdistuu väistämättömästi nuorempiin, seksuaalisesti vitaaleihin miehiin.

Viimeistään eläkeiässä miehen peli on siis lopullisesti ohi. Vai montako eläkeläisvaaria tiedätte jonka rinnalla on pysynyt se parikymmentä vuotta nuorempi siippa? Harvassa ovat.

Monta. Ei ne isänikäisen kanssa perheen perustavat naiset ole sellaisia gold diggereitä kuin kuvittelet. Daddy issues siellä usein takana on.

Vierailija
118/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.

Miksi alapeukut, tässä totuus.

N48

Kyllähän siinä varmasti totuuden siemen on.. Varakkaimmat ja statukseltaan korkeimmalla olevat miehet lähtevät nuorempien naisten kanssa toiselle kierrokselle yhä herkemmin. Samaan aikaan yhä suurempi joukko miehiä jää kokonaan ilman parisuhdetta ja perhettä. Monella tavoin valitettava asia, jolle ei varmaankaan voi edes tehdä yhtään mitään, ja tulevaisuudessa tulee vielä polarisoitumaan entisestään.

Mutta nuo on silti pitkän päälle usein aika surullisia ihmissuhteita ilman aitoa välittämistä, puolin ja toisin. Tehdään ehkä molemminpuolisen hyödyn toivossa diili, hankitaan siihen lapsikin, mutta kyllä ne varakkaiden, vanhempien miesten vaimot pettää paljon niitä miehiään ja usein jättääkin sitten kun vanhuus tulee ja status laskee. 

Oma nelikymppinen mieheni usein naureskelee että hänen työpaikkansa kolme-nelikymppisten miesten keskuudessa on yleinen tieto, että pahimpia munahaukkoja aina viihteellä ovat ne rikkaiden, vanhojen miesten paljon nuoremmat vaimot. Niiltä olis kuulemma todella helppoa saada ja moni toki saakin.

Vierailija
119/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa tulla isäksi vielä toisen kerran. Olin melkein 46v kun poikani syntyi. Mun mielestä oli aivan upea asia ja pikkulapsiarki on ihan jees. Ja mitenkään en erityisesti hakenut nuorempaa naista. Sattui olemaan 14v nuorempi. Yhdessä me haluttiin lapsi. Täydellisen kaunis ja ihana vaimoni synnytti meille terveen pojan 1/2018.

Ei sinulla mitään nuorta naista ja lasta ole, vaan alhaisen ferritiinin aiheuttama psykoosi.

Vierailija
120/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä tuli ovista ja ikkunoista näitä 43-48 v. miehiä, jotka olisi halunnut lapsia. Olisin itsekin halunnut perheen, mutta en riipaksi henkisesti keskenkasvuista ja fyysisesti rapistuvaa ukkoa. Jostain syystä useampi lääkäri oli hyvin kiinnostunut. Vähän meni luotto lääkärikuntaan. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän