Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on myös se , että nuoret miehet eivät suostu isäksi.

Vierailija
82/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kaks tai kolmikymppisestä tulee myös äiti ja miehelle sama tarina jatkuu yhä uudestaan. Yhtäkkiä se nuori nainen ei olekaan se kiva tyttö, vaan äiti velvollisuuksineen.

Tämä. Täälläkin miehet hehkuttaa jatkuvasti nuorempaan vaihtamista eikä yksikään tunnu tajuavan että se kolmekymppinen pamahtaa paksuksi alta aikayksikön ja sitten sekin on kohta 10 kg painavampi ja raskausarpinen ja miehen lapsiperhe-elämä loppuu kun hän on lähemmäs 70 v. Mahtava diili.

Onpa sulla synkkä elämänkuva 😁

Tokikaan kenenkään ei kannata lapsia tehdä YLIPÄÄTÄÄN, jos se lapsiperhe-elämä ei kiinnosta vaab odottaa vain sen loppumista. Lapsiperhe-elämä on ihanaa jos on oikea tyyppi vieressä.

Moni ihana asia on sellainen että kerta riittää ja sitten halutaan vaihtelua. Varsinkin sellainen ihana asia joka vaatii vähintään 15 vuotta lähes kaiken ajan ja panostuksen.

No ihan sama neuvoo pätee tähänkin. Älä tee lapsia jos et enää halua sitä elämää. Simple.

Mutta jos haluaa, niin ei +40v mies ole mitenkään liian vanha isäksi - saatikka papparainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on hedelmällisimmillään noin plus miinus 30 vuotiaina. Siitähän se johtuu, että niitä vauvoja syntyy. Väliäkös sillä, vaikka mies on vanhempi. Kun nainen lähtee ns. toiselle kierrokselle, ei enää ehkä ole lisääntyminen mielessä tai edes mahdollista.

Luonnon laki se on eikä mikään muoti.

Vierailija
84/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonvaihtaminen on kallista. Parempi on hakea rusinat pullasta muilla keinoin.

Kiinni jäät kuitenkin ja se vasta kalliiksi tulee.

Vierailija
85/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli 40 v kun esikoinen syntyi ja kuopuksen syntyessä oli 50. Itse olen miestäni 12 vuotta nuorempi.

Ja ekalla kierroksella ollaan molemmat. Eikä ole muita lapsia kuin yhteiset. Miksi teimme lapset niin ”myöhään”? Koska en itse raskautunut, lääkäri oli tuominnut minut lapsettomuuteen. Ei ne lapset synny kaikille nappia painamalla.itkin onnesta sekaisena kun raskaudet oli vahvistunut testeissä. Muistan ikuisesti miten käteni tärisivät kun soitin lääkärille testituloksesta. Kymmenen vuoden odotuksen jälkeen olin raskaana!

Vierailija
86/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kaks tai kolmikymppisestä tulee myös äiti ja miehelle sama tarina jatkuu yhä uudestaan. Yhtäkkiä se nuori nainen ei olekaan se kiva tyttö, vaan äiti velvollisuuksineen.

Tämä. Täälläkin miehet hehkuttaa jatkuvasti nuorempaan vaihtamista eikä yksikään tunnu tajuavan että se kolmekymppinen pamahtaa paksuksi alta aikayksikön ja sitten sekin on kohta 10 kg painavampi ja raskausarpinen ja miehen lapsiperhe-elämä loppuu kun hän on lähemmäs 70 v. Mahtava diili.

No tämä on taas yksi tulokulma uskotella naisillle, että heidän tulee ottaa vanhempi mies. Älkää uskoko! Todellisuudessa naisen on helpompi saada parisuhde kuin miehen. Lisäksi parisuhde usein heikentää naisen elämänlaatua mutta parantaa miehen.

Sinulla on vakavia ongelmia.

Vierailija
87/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta miehet voi ihan rauhassa ruveta toiselle kierrokselle vaihtamaan nuorikkonsa kanssa vaippaa ja sijoittamaan legoihin ja talvihaalareihin. Sitä rauhallisempaa on turistirannoilla joilla aion makailla auringonvarjon alla lukemassa hyvää kirjaa, sitten kun lapset lentää pesästä.

Vierailija
88/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mun kanssa ns uudella kierroksella. Olin 31v, kun esikoinen syntyi ja 33v kuopuksen kohdalla. Mies oli 45v ja 47v. Terveitä, rauhallisia ja kaikinpuolin ihania lapsia meillä on. Miehelläni on edellisestä suhteesta lapsi, joka oli meidän esikoisen syntyessä 10v. Hyvä ja läsnäoleva isä mies on ollut myös esikoiselleen.

Meillä on ollut aina onnellinen liitto. Jopa jotenkin poikkeuksellinen, mitä nyt on kuunnellut kavereiden juttuja omista liitoistaan. Eiköhän vauva-arki väsytä aina ketä tahansa. Itseasiassa mies oli virkeäpi kuin minä.

Meidän kuopus on nyt 9v ja hyvin menee edelleen parisuhteessa ja lasten kanssa.

Onkohan miehen esikoisen mielestä mies ollut hyvä isä perheenrikkomisineen? Sä voit puhua vain omasta näkökulmastasi, joka luonnollisesti on puolueellinen.

Vierailija
89/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on miehillä eri juttu...mä ennemmin järsisin käteni poikki kun aloittaisin enää alusta.

Sama täällä :D Tosin mun mies on samaa mieltä kanssani, ja vasektomiasta onkin nyt kohta vuoden verran aikaa. Ex ukko sen sijaan on tehnyt meidän yhteisen (nyt jo aikuisen) lapsen lisäksi vielä 5 lasta eri naisten kanssa. Tosin on han se eri asia kun niitä ei edes tarvitse kaikkia nähdäkään, kun kyllähän nyt äitit lapsensa hoitaa.

Mun mies taas ajattelee että tottakai hän lapsensa hoitaa itse, joten siksi hänellä on "vain" ne kaksi teini-ikäistä edellisestä liitosta, ja piuhat nyt poikki, jotta me voimme keskittyä vain toisiimme, ja tehdä lapsettomia suunnitelmia kun viimeisetkin pesästä lentävät.

Vierailija
90/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokikaan kenenkään ei kannata lapsia tehdä YLIPÄÄTÄÄN, jos se lapsiperhe-elämä ei kiinnosta vaab odottaa vain sen loppumista. Lapsiperhe-elämä on ihanaa jos on oikea tyyppi vieressä.

Moni ihana asia on sellainen että kerta riittää ja sitten halutaan vaihtelua. Varsinkin sellainen ihana asia joka vaatii vähintään 15 vuotta lähes kaiken ajan ja panostuksen.

No ihan sama neuvoo pätee tähänkin. Älä tee lapsia jos et enää halua sitä elämää. Simple.

Mutta jos haluaa, niin ei +40v mies ole mitenkään liian vanha isäksi - saatikka papparainen.

Kyllä on.

Ei ole.

Vierailija
91/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa keväällä vauva. Kun vauva syntyy, olen juuri ehtinyt täyttää 32v ja mies täyttää kesällä sitten 46v. Me olemme molemmat hyvätuloisia, joten millään tavalla kyse ei ole siitä, että mun olisi pitänyt etsiä joku elättäjä. Olemme myös olleet yhdessä melkein 6-vuotta, kun vauva syntyy. Vauva ei siis synny mihinkään pikasuhteeseen. Vauva on hartaasti toivottu ja nelisen kuukautta ehdittiin yrittää ja sitten tärppäsi. Aika nopeasti lopulta.

Suhteemme alussa mun ikä oli enemmänkin miehelle se ongelma, sillä aluksi epäröi olenko liian nuori.

Enkä osaa kuvitella edes, että mieheni olisi joku papparainen jonkun mielestä. Ei taida löytyä vielä edes harmaita hiuksia yhtäkään. Urheilee enemmän, kuin suurin osa parikymppisistä ja touhaa koko ajan jotain.

Vierailija
92/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mun kanssa ns uudella kierroksella. Olin 31v, kun esikoinen syntyi ja 33v kuopuksen kohdalla. Mies oli 45v ja 47v. Terveitä, rauhallisia ja kaikinpuolin ihania lapsia meillä on. Miehelläni on edellisestä suhteesta lapsi, joka oli meidän esikoisen syntyessä 10v. Hyvä ja läsnäoleva isä mies on ollut myös esikoiselleen.

Meillä on ollut aina onnellinen liitto. Jopa jotenkin poikkeuksellinen, mitä nyt on kuunnellut kavereiden juttuja omista liitoistaan. Eiköhän vauva-arki väsytä aina ketä tahansa. Itseasiassa mies oli virkeäpi kuin minä.

Meidän kuopus on nyt 9v ja hyvin menee edelleen parisuhteessa ja lasten kanssa.

Onkohan miehen esikoisen mielestä mies ollut hyvä isä perheenrikkomisineen? Sä voit puhua vain omasta näkökulmastasi, joka luonnollisesti on puolueellinen.

Miehen ex lähti aikoinaan toisen miehen matkaan..mieheni ei ollut syyllinen heidän eroonsa. Toki ex pysyi vaihdokkinsa matkassa vain vuoden ja sen nyt on toki naimisissa sitten jonkun eri miehen kanssa.

Vierailija
93/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelivitonen mies vielä mikään vanha ole isäksi, kuusvitonen vasta kun lapsi on jo parissäkymmenissä. Siinä ei minusta ole ongelmaa.

Itse olen nelivitonen nainen, pitkässä liitossa ihanan, pari vuotta itseäni vanhemman  miehen kanssa. Useampi lapsi tehtynä iässä 25-32. Omassa elämässäni on kaikki hyvin, aikataulutus ja muut, sekä koko tämä elämäntilanne tuntuu tosi kivalta.

Mutta viime vuosina ystäväpiirissä on näkynyt selvästi sellainen asia, että vaimot, joiden mies on selvästi vanhempi, esim. 45v.-65v. ovat ajautuneet asian kanssa kriisiin ja useampi ero on tullut. On helppo ymmärtää, että noinkaan suuri ikäero ei ole ongelma silloin kun ollaan 25v.-45v. mutta parinkymmenen vuoden päästä tilanne on yllättävän toinen. Jo ihan fyysisetkin erot pariskunnan välillä näyttävät sivullisenkin silmiin todella suurilta.

Vetreille nelikymppisille naisille näyttää tuossa vaiheessa tulevan vahva elämän ja nuoremman miehen kaipuu. Ja sitten nämä vanhemmat miehet itkeskelevät riittämättömyyden tunnetta, kun eivät oikein voi tehdä mitään, että vaimo olisi tyytyväinen. 

Omalle parikymppiselle tyttärelleni olen kyllä jutellut, että tämä kannattaa huomioida kun lapsilleen isää valitsee. Minullekin itsellenikin tässä vielä nuorelta tuntuvassa ja aktiivisessa elämäntilanteessa kuusvitonen harmaantunut ja hidastuva eläkeläis-mies olisi lähes mahdoton ajatus, ei voi mitään. Suunnilleen samanikäisyydessä on oma biologinen viisautensa.

Vierailija
94/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on että kuinka moni mies ymmärtää mitä on tekemässä kun lähtee metsästämään sitä nuorempaa naista ja laittaa deittipalstalle ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi "koska olen niin nuorekas" . Ajatellaanko asia loppuun asti, että diili on 20 vuotta nuorempi nainen + KOLME LASTA. Tämän palstan kirjoittelun perusteella ei tajuta eikä ajatella loppuun asti.

Vierailija
95/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on tulossa keväällä vauva. Kun vauva syntyy, olen juuri ehtinyt täyttää 32v ja mies täyttää kesällä sitten 46v. Me olemme molemmat hyvätuloisia, joten millään tavalla kyse ei ole siitä, että mun olisi pitänyt etsiä joku elättäjä. Olemme myös olleet yhdessä melkein 6-vuotta, kun vauva syntyy. Vauva ei siis synny mihinkään pikasuhteeseen. Vauva on hartaasti toivottu ja nelisen kuukautta ehdittiin yrittää ja sitten tärppäsi. Aika nopeasti lopulta.

Suhteemme alussa mun ikä oli enemmänkin miehelle se ongelma, sillä aluksi epäröi olenko liian nuori.

Enkä osaa kuvitella edes, että mieheni olisi joku papparainen jonkun mielestä. Ei taida löytyä vielä edes harmaita hiuksia yhtäkään. Urheilee enemmän, kuin suurin osa parikymppisistä ja touhaa koko ajan jotain.

Niin nyt. Mutta kun saavutat seksuaalisen huippusi noin nelikymppisenä, se 50+ ei oikein sinulle riitä. Todennäköisesti siinä vaiheessa vaihdat miestä.

Vierailija
96/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla miesten versiot näistä tapauksista. Tiedän itsekin useita tapauksia joissa aloitetaan miehen toimesta toinen kierros lapsineen, ja tietysti nuoremman kanssa, vaikka ikä nyt tässä ei viittaa kuin siihen että 30v lisääntyy mieluummin kuin 40v nainen. 

Sen mitä itse olen näitä tuttavamiehiä jututtanut(siis näistä tunnen vain miehet, koska itse olen heidän kanssaan samanikäinen, enkä siis tunne näitä uusia äitejä) niin sama on tarina kaikissa ollut. Ensimmäisestä perheestä lapset on jo teinejä tai poismuutaneita, erotaan, ja löydetään ihanat tunteet jotain kaunista virkeää naista kohtaan, jonka eteen ollaan valmiita tekemään kaikki. Huuma on kovaa.

Sitten muutama kk-puoli vuotta seukkailua takana, ja nainen ilmoittaa että haluaa sitten myös lapsen, ettei aio jäädä lapsettomaksi vain siksi että mies on jo hankkinu lapset edelliseen suhteeseen. Noh, ei auta kuin luopua rakkaasta, ja jäädä odottamaan seuraavaa(vaikka tuntuu että sitä ei ikinä tule, että tämä on viimeinen mahdollisuus onneen!) tai sitten pitää taipua vielä yhteen(ja myöhemmin toiseen, mutta sitä ei vielä tässä vaiheessa mies tiedä) lapseen.

Mun nähdäkseni nämä pariskunnat ovat ihan onnellisen oloisia, (heillä on nyt 0-4v lapset) vaikka miestä väsymys ja unenpuute painavatkin. Toisaalta aika sen vasta sitten näyttää, miten onnen jatkossa käy, että onko vain toistettu se sama kaava sittenkin, vai onko sitten 20 v päästä ihanaa päästä kakkosäidin kanssa viettämään kahdenkesistä elämää.

Ei helvetti.Luuleeko naiset tosissaan että mies voi saada lapsia vain pitkän ja vakaan harkinnan tuloksena? Kyllä niitä kiinnostaa se nuori nainen eikä vahingonlaukaus.

Vierailija
97/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä seurannut kaksi yli 50 v miestä joilla nuorempi naisystävä joka hups yllättäen tullutkin raskaaksi. Nämä miehet siis aika varakkaita. Siinäpä elävät uudelleen vauva elämän arkea, sääliksi käy. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
98/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta miehet voi ihan rauhassa ruveta toiselle kierrokselle vaihtamaan nuorikkonsa kanssa vaippaa ja sijoittamaan legoihin ja talvihaalareihin. Sitä rauhallisempaa on turistirannoilla joilla aion makailla auringonvarjon alla lukemassa hyvää kirjaa, sitten kun lapset lentää pesästä.

Tapasin eroni jälkeen eronneen miehen, jolle oli tehty vasektomia. Yhteistä meille on se, että olemme molemmat pistäneet hyvin paljon energiaa nyt jo aikuisten lastemme kasvattamiseen. On ihanaa olla yhteisellä melontakurssilla ja suunnitella ensi kesän reissua. Voi hemnetti, jos nyt pitäisi lähteä uudelleen pikkulapsirumbaan. Ensimmäistä kertaa minullakin on elämässäni rahaa tuhlattavaksi vai itseeni.

Vierailija
99/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Syntyvyys nousuun.

Vierailija
100/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet vielä kuolevat nuormepina kuin naiset eksimäärin; niiden koko elämä siis menee lapsia hoitaessa kun kierroksia on useita. Huh, sääliksi käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme