43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Miksi alapeukut, tässä totuus.
N48
Siitä kaks tai kolmikymppisestä tulee myös äiti ja miehelle sama tarina jatkuu yhä uudestaan. Yhtäkkiä se nuori nainen ei olekaan se kiva tyttö, vaan äiti velvollisuuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Miksi alapeukut, tässä totuus.
N48
No miksi ei, ei minulle ainakaan tuo ole hylkäävä kriteeri jos muut tähdet kohtaa. Jos tuo on brutto niin onhan se vähän vähän. Itsekkin tienaan enemmän. Mutta aika monet naiset tienaa nykyään miestä enemmän ja silti ollaan naimisissa ja onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin vasektomiassa 40-vuotiaana ettei itsestäni tule pappaisää kuten isäni oli. Oikea päätös.
Samasta syystä päädyin samaan ratkaisuun pari vuotta nuorempana. Jos lapsia tekee, niin kyllä ne pitää pystyä hoitamaan ainakin kotoa omilleen ja mieluiten pidemmällekin ilman, että joutuvat huolehtimaan isästään (ikäluokkani miesten oletettu elinaika muuten 69v).
Oletettu elinaika ei tarkoita ainakaan sitä että jokainen kupsahtaa sen ikäisenä...
Me yritämme lasta minä 42v ja vaimoni 23v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani IT-alalla on kaksi korkeakoulutettua fiksua ihan ok. näköistä nelikymppistä miestä, jotka ovat jo vuosia etsineet naista, jonka kanssa perustaa perhe. Treffeille tuntuvat pääsevän noin 2-4 kertaa vuodessa. Mistähän he löytäisivät oman lisääntymishaluisen naisystävän, kun ei millään tunnu löytyvän. Kerro ap!
No auttaisi jos meitä naisia viitsittäisiin palkata sinne IT-alan yrityksiin, mutta kun on nätti niin ei voi osata koodata, tätä mieltä ovat työnantajat.
Meillä on ainakin jatkuva rekry päällä ja pulaa tekijöistä. Jos osaat homman, johon haet, saat takuuvarmasti paikan. Minäkin olen nainen ja työyhteusö on aivan mahtava.
No kerro nyt ihmeessä mikä yritys tämä on niin haen teille töihin.
N30v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n30v. kirjoitti:
Hyvä. Olen 30v ja haluaisin vielä yhden lapsen lisää. Pitääpä suunnata katseet vähän vanhempiin miehiin myös. On siinä varmasti etunsa jos mies on kypsempi. Ja onhan monet miehet tosi seksikkäitä vielä 40-50-vuotiaana.
Juu, ja sen jälkeen täysiä pappoja lapsesi isänä ja omaishoidettavia. Hyvä idea.
Ei 10 vuoden ikäero ole kovin merkittävä. Jos nyt tekisin lapsen 40-vuotiaan kanssa, ei hän olisi vielä edes eläkeiässä kun lapsi jo lentäisi pesästä.
Maailma muuttuu, ei ihmiset nykyään ole pappoja 50-vuotiaana monikaan. Toki riippuu yksilöstä ja monella ihan esim. elintapavalinnoista. 20 vuoden ikäero olisi jo merkittävämpi, mutta harvempi mies nyt enää 50-vuotiaana isäksi haluaa.
Tokikaan en kenen tahansa kanssa enää lapsia tee ja voin olla kokonaan tekemättäkin. Ikä ei ole ratkaiseva tekijä. Miehen tulee olla kypsä, aktiivinen, perhesuuntautunut ja omillaan toimeentuleva (niinkuin itsekkin olen). Miehillä nämä tuntuu korreloivan hieman korkeamman iän kanssa.
Ja toki minuun hullaantunut.. 😌
* itsekin
Vierailija kirjoitti:
Siitä kaks tai kolmikymppisestä tulee myös äiti ja miehelle sama tarina jatkuu yhä uudestaan. Yhtäkkiä se nuori nainen ei olekaan se kiva tyttö, vaan äiti velvollisuuksineen.
Tämä. Täälläkin miehet hehkuttaa jatkuvasti nuorempaan vaihtamista eikä yksikään tunnu tajuavan että se kolmekymppinen pamahtaa paksuksi alta aikayksikön ja sitten sekin on kohta 10 kg painavampi ja raskausarpinen ja miehen lapsiperhe-elämä loppuu kun hän on lähemmäs 70 v. Mahtava diili.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 ja kun 28 vuotias nuori ja raikas nainen haluaa että panet raskaaksi, niin aika vaikea se on taistella vastaa .
Hauskaa ulosotto-laskutusta sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Täälläkin miehet hehkuttaa jatkuvasti nuorempaan vaihtamista eikä yksikään tunnu tajuavan että se kolmekymppinen pamahtaa paksuksi alta aikayksikön ja sitten sekin on kohta 10 kg painavampi ja raskausarpinen ja miehen lapsiperhe-elämä loppuu kun hän on lähemmäs 70 v. Mahtava diili.
Onpa sulla synkkä elämänkuva 😁
Tokikaan kenenkään ei kannata lapsia tehdä YLIPÄÄTÄÄN, jos se lapsiperhe-elämä ei kiinnosta vaab odottaa vain sen loppumista. Lapsiperhe-elämä on ihanaa jos on oikea tyyppi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ala suhteeseen näiden nuorten kanssa. Yhdenillanjutut ovat mahtavia ja jää aikaa harrastaa ja nauttia elämästä. Nuoret naiset ymmärtää tämän ja ehkä osin elämäntapani viehättää heitä.
Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla miesten versiot näistä tapauksista. Tiedän itsekin useita tapauksia joissa aloitetaan miehen toimesta toinen kierros lapsineen, ja tietysti nuoremman kanssa, vaikka ikä nyt tässä ei viittaa kuin siihen että 30v lisääntyy mieluummin kuin 40v nainen.
Sen mitä itse olen näitä tuttavamiehiä jututtanut(siis näistä tunnen vain miehet, koska itse olen heidän kanssaan samanikäinen, enkä siis tunne näitä uusia äitejä) niin sama on tarina kaikissa ollut. Ensimmäisestä perheestä lapset on jo teinejä tai poismuutaneita, erotaan, ja löydetään ihanat tunteet jotain kaunista virkeää naista kohtaan, jonka eteen ollaan valmiita tekemään kaikki. Huuma on kovaa.
Sitten muutama kk-puoli vuotta seukkailua takana, ja nainen ilmoittaa että haluaa sitten myös lapsen, ettei aio jäädä lapsettomaksi vain siksi että mies on jo hankkinu lapset edelliseen suhteeseen. Noh, ei auta kuin luopua rakkaasta, ja jäädä odottamaan seuraavaa(vaikka tuntuu että sitä ei ikinä tule, että tämä on viimeinen mahdollisuus onneen!) tai sitten pitää taipua vielä yhteen(ja myöhemmin toiseen, mutta sitä ei vielä tässä vaiheessa mies tiedä) lapseen.
Mun nähdäkseni nämä pariskunnat ovat ihan onnellisen oloisia, (heillä on nyt 0-4v lapset) vaikka miestä väsymys ja unenpuute painavatkin. Toisaalta aika sen vasta sitten näyttää, miten onnen jatkossa käy, että onko vain toistettu se sama kaava sittenkin, vai onko sitten 20 v päästä ihanaa päästä kakkosäidin kanssa viettämään kahdenkesistä elämää.
Mikä ikäloppu nelikymppinen on?! Siis eihän 45v ole mikään papparainen? Hyvänen aika. Ihan nuorihana ne vielä on. Viisikymppinen alkaa olla vähän vanha iskä ja kuuskymppinen sitten papparainen.
Vaimonvaihtaminen on kallista. Parempi on hakea rusinat pullasta muilla keinoin.
n30v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla synkkä elämänkuva 😁
Tokikaan kenenkään ei kannata lapsia tehdä YLIPÄÄTÄÄN, jos se lapsiperhe-elämä ei kiinnosta vaab odottaa vain sen loppumista. Lapsiperhe-elämä on ihanaa jos on oikea tyyppi vieressä.
Moni ihana asia on sellainen että kerta riittää ja sitten halutaan vaihtelua. Varsinkin sellainen ihana asia joka vaatii vähintään 15 vuotta lähes kaiken ajan ja panostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on hirveän surullista ja vastuutonta, että eronneet miehet alkavat vanhalla iällä väsäämään lapsia uusperheeseen nuoremman naisen kanssa. Ei siksi että se naisen ikä olisi se oleellinen juttu, mutta miksi on pakko tehdä lisää kun voisi keskittyä niihin olemassa oleviin. Itse olen eroperheen lapsi ja isälläni on uusperhe. Koko ikäni olen tuntenut, että minä en kuulu isäni perheeseen, minä olen hänelle vähemmän kuin ne muut lapset. Tätä tunnetta en soisi yhdellekään lapselle. Eri juttu ne parit joilla lapsi on molemmille ensimmäinen. Miksi ihmeessä niitä lapsia pitää vääntää joka parisuhteen koristeeksi? Miksei voi ajatella, että valitsee sen lastensa toisen vanhemman ja pitää siitä valinnasta kiinni. Jos joskus menee niin kurjasti että erotaan, niin silloin voisi etsiä uutta aikuista parisuhdetta, jossa voi keskittyä kaikkiin niihin asioihin joista ei pikkulapsiarjen keskellä ehdtinyt nauttimaan.
Kyllä lapsia tulee ihan suunnittelematta eikä väsäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on taas yksi tulokulma uskotella naisillle, että heidän tulee ottaa vanhempi mies. Älkää uskoko! Todellisuudessa naisen on helpompi saada parisuhde kuin miehen. Lisäksi parisuhde usein heikentää naisen elämänlaatua mutta parantaa miehen.
Mun mies on mun kanssa ns uudella kierroksella. Olin 31v, kun esikoinen syntyi ja 33v kuopuksen kohdalla. Mies oli 45v ja 47v. Terveitä, rauhallisia ja kaikinpuolin ihania lapsia meillä on. Miehelläni on edellisestä suhteesta lapsi, joka oli meidän esikoisen syntyessä 10v. Hyvä ja läsnäoleva isä mies on ollut myös esikoiselleen.
Meillä on ollut aina onnellinen liitto. Jopa jotenkin poikkeuksellinen, mitä nyt on kuunnellut kavereiden juttuja omista liitoistaan. Eiköhän vauva-arki väsytä aina ketä tahansa. Itseasiassa mies oli virkeäpi kuin minä.
Meidän kuopus on nyt 9v ja hyvin menee edelleen parisuhteessa ja lasten kanssa.
Raskausarvethan ovat vain kauniita.
Terveisin m38
Ei 10 vuoden ikäero ole kovin merkittävä. Jos nyt tekisin lapsen 40-vuotiaan kanssa, ei hän olisi vielä edes eläkeiässä kun lapsi jo lentäisi pesästä.
Maailma muuttuu, ei ihmiset nykyään ole pappoja 50-vuotiaana monikaan. Toki riippuu yksilöstä ja monella ihan esim. elintapavalinnoista. 20 vuoden ikäero olisi jo merkittävämpi, mutta harvempi mies nyt enää 50-vuotiaana isäksi haluaa.
Tokikaan en kenen tahansa kanssa enää lapsia tee ja voin olla kokonaan tekemättäkin. Ikä ei ole ratkaiseva tekijä. Miehen tulee olla kypsä, aktiivinen, perhesuuntautunut ja omillaan toimeentuleva (niinkuin itsekkin olen). Miehillä nämä tuntuu korreloivan hieman korkeamman iän kanssa.
Ja toki minuun hullaantunut.. 😌