43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (264)
Työpaikallani IT-alalla on kaksi korkeakoulutettua fiksua ihan ok. näköistä nelikymppistä miestä, jotka ovat jo vuosia etsineet naista, jonka kanssa perustaa perhe. Treffeille tuntuvat pääsevän noin 2-4 kertaa vuodessa. Mistähän he löytäisivät oman lisääntymishaluisen naisystävän, kun ei millään tunnu löytyvän. Kerro ap!
Miksi naisen pitäisi valita pappa ja riesaksi miehen entiset lapset?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani IT-alalla on kaksi korkeakoulutettua fiksua ihan ok. näköistä nelikymppistä miestä, jotka ovat jo vuosia etsineet naista, jonka kanssa perustaa perhe. Treffeille tuntuvat pääsevän noin 2-4 kertaa vuodessa. Mistähän he löytäisivät oman lisääntymishaluisen naisystävän, kun ei millään tunnu löytyvän. Kerro ap!
No auttaisi jos meitä naisia viitsittäisiin palkata sinne IT-alan yrityksiin, mutta kun on nätti niin ei voi osata koodata, tätä mieltä ovat työnantajat.
Ikis kerrankin onnistui keksimään provon mihin langettiin.
Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28
Hyvä. Olen 30v ja haluaisin vielä yhden lapsen lisää. Pitääpä suunnata katseet vähän vanhempiin miehiin myös. On siinä varmasti etunsa jos mies on kypsempi. Ja onhan monet miehet tosi seksikkäitä vielä 40-50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28
Luulen että lapsesi haluaisi mieluimmin reippaan ja jaksavan isän kuin sellaisen joka lähestyy eläkeikää kun lapsi kaipaisi kaveria erilaiseen tekemiseen.
Minun mielestäni on hirveän surullista ja vastuutonta, että eronneet miehet alkavat vanhalla iällä väsäämään lapsia uusperheeseen nuoremman naisen kanssa. Ei siksi että se naisen ikä olisi se oleellinen juttu, mutta miksi on pakko tehdä lisää kun voisi keskittyä niihin olemassa oleviin. Itse olen eroperheen lapsi ja isälläni on uusperhe. Koko ikäni olen tuntenut, että minä en kuulu isäni perheeseen, minä olen hänelle vähemmän kuin ne muut lapset. Tätä tunnetta en soisi yhdellekään lapselle. Eri juttu ne parit joilla lapsi on molemmille ensimmäinen. Miksi ihmeessä niitä lapsia pitää vääntää joka parisuhteen koristeeksi? Miksei voi ajatella, että valitsee sen lastensa toisen vanhemman ja pitää siitä valinnasta kiinni. Jos joskus menee niin kurjasti että erotaan, niin silloin voisi etsiä uutta aikuista parisuhdetta, jossa voi keskittyä kaikkiin niihin asioihin joista ei pikkulapsiarjen keskellä ehdtinyt nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa tulla isäksi vielä toisen kerran. Olin melkein 46v kun poikani syntyi. Mun mielestä oli aivan upea asia ja pikkulapsiarki on ihan jees. Ja mitenkään en erityisesti hakenut nuorempaa naista. Sattui olemaan 14v nuorempi. Yhdessä me haluttiin lapsi. Täydellisen kaunis ja ihana vaimoni synnytti meille terveen pojan 1/2018.
Ihan mahtavaa! Onnea teille ja kaikille muillekin vastaavassa tilanteessa oleville.
Tärkeintä on, että lapsella on vanhemmat, jotka ovat oikeasti läsnä ja henkisesti valmiita siihen hommaan. Henkinen pääoma on tärkeintä, kyky vastata lapsen tunteisiin ja oikeasti laittaa itsensä peliin. Toki taloudellinen puoli tulee olla perustasolla reilassa, mut hyvään vanhemmuuteen ei ihmeitä vaadita. Perustaso tosiaan.
En jaksa ymmärtää, miksi kenenkään ikäero jonkun ulkopuolisen saa miettimään yhtään mitään, mikäli noi mainitsemani asiat ovat kunnossa.
N43, yksi ekaluokkalainen lapsi
n30v. kirjoitti:
Hyvä. Olen 30v ja haluaisin vielä yhden lapsen lisää. Pitääpä suunnata katseet vähän vanhempiin miehiin myös. On siinä varmasti etunsa jos mies on kypsempi. Ja onhan monet miehet tosi seksikkäitä vielä 40-50-vuotiaana.
Voi raukkaa, olet jo liian vanha näille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että lapsesi haluaisi mieluimmin reippaan ja jaksavan isän kuin sellaisen joka lähestyy eläkeikää kun lapsi kaipaisi kaveria erilaiseen tekemiseen.
Faijani oli vähän yli 30v, kun synnyin ja uraputkessa. Ei hänellä riittänyt aika mun kanssa touhuamiseen. Oikeastaan vasta nyt aikuisiällä ollaan tehty paljon enemmän yhdessä kuin silloin kun olin lapsi, koska faija irtisanottiin eikä ole saanut uutta duunia. Reipas ja jaksava nuorehko isä toi kiitettävästi leivän pöytään, mutta enemmän pidän tästä vanhemmasta, joka jaksaa lähteä mun kanssa salille ja sulkapalloa pelaamaan
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Itseasiassa nämä isukit ovat kaikki vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita, keskivertoa paremmin tienaavia ja keskivertoa enemmän omaisuutta omistavia. Löytyy seasta yksi maanviljelijä, mutta hän taitaa olla pikkukaupunkimme suurituloisimpia.
Sattumaa vai "sattumaa"?
Noin arvelinkin... Sun oma aikaikkuna on kiinni. Seinä vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faijani oli vähän yli 30v, kun synnyin ja uraputkessa. Ei hänellä riittänyt aika mun kanssa touhuamiseen. Oikeastaan vasta nyt aikuisiällä ollaan tehty paljon enemmän yhdessä kuin silloin kun olin lapsi, koska faija irtisanottiin eikä ole saanut uutta duunia. Reipas ja jaksava nuorehko isä toi kiitettävästi leivän pöytään, mutta enemmän pidän tästä vanhemmasta, joka jaksaa lähteä mun kanssa salille ja sulkapalloa pelaamaan
Eri
Vanhempasi ovat nyt eri elämäntilanteessa, luulempa ettei sulla olis kovin kivat lapsuusmuistot tilanteesta jossa isäsi joutuu työttömäksi kun olet syntynyt eikä saa ikänsä takia enää ollenkaan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n30v. kirjoitti:
Juu, ja sen jälkeen täysiä pappoja lapsesi isänä ja omaishoidettavia. Hyvä idea.
Jos 30 v nainen ottaa 50 v miehen, niin kun nainen on 40 v mies on 60 v. Kuka haluaa viettää parhaat vuotensa papan kanssa?. ???.
No ei kukaan. Tähän kuvioon kuuluu se, että nainen lähtee, kun lapset ovat siinä kymmenen korvilla. Nainen löytää ikäisensä tai nuoremnan rakkauden. Lasten isälle jää paljon lasten hoitovastuuta, kun sillä on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Aha? No.... entäs sitten?
Seuraava......
Vierailija kirjoitti:
n30v. kirjoitti:
Voi raukkaa, olet jo liian vanha näille miehille.
Ja sulla mahtaa olla tosi kurja elämä kun koet tarpeelliseksi kommentoida jotakin noin ikävää ventovieraalle 🙂 Josta me kaikki vielä tiedämme ettei tuo pidä paikkaansa 🙂 Minulla on aika hyvä itsetunto tässä iässä jo 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v tuore isä ja pakkohan se oli vaihtaa n. 20 vuotta nuorempaan naisen kun halusin lapsia.
Varmasti, jos noin iäkkäänä vauvakuume iskee.Onko aikusia lapsia rouva nro yhden kanssa?Miehenä voit odottaa vaikka tonne 70 v.Rouvat vaan nuortuu. Lähteekö ihan suomalainen nainen paljoakin vanhemman mukaan vai onko importti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auttaisi jos meitä naisia viitsittäisiin palkata sinne IT-alan yrityksiin, mutta kun on nätti niin ei voi osata koodata, tätä mieltä ovat työnantajat.
Meillä on ainakin jatkuva rekry päällä ja pulaa tekijöistä. Jos osaat homman, johon haet, saat takuuvarmasti paikan. Minäkin olen nainen ja työyhteusö on aivan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapsen. Olisi mahtavaa tulla isäksi. Haluaisin myös naisen, joka voisi olla 30-35v. Mutta millä hitolla sellaisen saan? Ei taida onnistua ilman bemareita ja hienoa virkaa. Tavalliselle duunarimiehelle ei nuorempia naisia löydy.
Terveisin mies1975
Onnistuu kun haet ulkomailta.Hyvin menee monelle, sitten on näitä kun täällä jättää lapset isälle ja lähtevät nuoremman mukaan.
Oman empiirisen tutkimuksen perusteella en tiedä kuin yhden tällaisen pappaisän, joka on tupakoiva ja kaljoitteleva perusduunari. Ensimmäinen avioliitto päättyi kun vaimo jätti. Sellainen luksussetä.