43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Ei nyt useimmat 31v eikä monet sitä nuoremmatkaan naiset niin erinomaisia ole, etteivätkö olisi suunnilleen samaa tasoa 45v miehen kanssa. Joten aivan hyvin voi siis sellaisia pareja olla.
Mallinaiset ja missinaiset ovat toki asia erikseen, mutta ne naiset ovat tunnetusti aina vähemmistöä. Suurin osa naisista ei täytä missin eikä mallin kriteereitä, moni itse asiassa on niistä kaukanakin.
Mulla on 43-vuotiaana jo aikuinen lapsi, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse törmännyt.
Olen itse parikymppinen tuleva äiti, mutta mieheni on kolmekymppinen. Tuntemani nuoremmat parikymppiset taas seurustelevat ikäistensä nuorten kanssa. Nelikymppiset (tai siltä vaikuttavat) saavat lapsia ikäistensä kanssa.
Mielenkiintoista olisi nähdä näitä ap:n kuvaamia prinsessa-daddy-rooliheittäytyjiä.
Daddy se sullakin on, jos on vuosikymmenen vanhempi, sori.
Minulle se on se ja sama, jos joku näin käsittää suhteemme. Ikäeromme ei kuitenkaan ole dramaattinen, vaan todella normaali etenkin sitten kun olen itse kolmenkympin puolella.
On totta, että kaltaisiani pariskuntia on paljon: mies on +30 ja nainen +20. Jotkut toimivat, jotkut ei. Mutta en siltikään vertaisi samanlaiseksi kuin nelikymppisten miesten kalastelut. Yksilötapauksia joka tapauksessa ne parisuhteetkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Itseasiassa nämä isukit ovat kaikki vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita, keskivertoa paremmin tienaavia ja keskivertoa enemmän omaisuutta omistavia. Löytyy seasta yksi maanviljelijä, mutta hän taitaa olla pikkukaupunkimme suurituloisimpia.
Sattumaa vai "sattumaa"?
No haloo, kai on järkevämpää hankkia lapsi rikkaan kuin köyhän miehen kanssa? Ihan lasta ajatellen?
Tiedän myös tälläisen tapauksen lähipiiristä. Mies 43 ja nainen tasan 30. Saivat juuri lapsen ja tälle naiselle eka. Miehellä aikasemmasta suhteesta jo pian teini-ikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva alle kolmevitonen ottaa yli nelikymppisen, ellei miehellä tosiaan ole statusta. Tottakai sillä 45veellä on saumat saada itelleen se 31v muija, jos on hyvä liksa ja hieno auto. Mutta etsikää mulle se söpö 31vee, joka ottaa sen 2000€ kuussa tienaavan nelivitosen. Olen maatunut, ennen ku sellasen löydätte.
Ei nyt useimmat 31v eikä monet sitä nuoremmatkaan naiset niin erinomaisia ole, etteivätkö olisi suunnilleen samaa tasoa 45v miehen kanssa. Joten aivan hyvin voi siis sellaisia pareja olla.
Mallinaiset ja missinaiset ovat toki asia erikseen, mutta ne naiset ovat tunnetusti aina vähemmistöä. Suurin osa naisista ei täytä missin eikä mallin kriteereitä, moni itse asiassa on niistä kaukanakin.
No kyllä siinä on naisessa iso ero, onko 30v vai 45v. Ja jos se nainen ei ole kauhean laiha tai vastaavasti oikeasti lihava, pitkät hiukset ja naiselle pukeutumistyyli, niin kyllä se kolmenkymppinen on todella kaunis ja seksikäs.
Ja toisaalta se on vaan ulkonäkö. On nuo itseäni yli 10v nuoremmat naiset ihan eri maailmasta. Siksi en halua parisuhdetta ale nelikymppisen kanssa.
Kai se on miehillä eri juttu...mä ennemmin järsisin käteni poikki kun aloittaisin enää alusta.
Itse olin 28v kun tapasin nykyisen mieheni, joka oli tuolloin 37v. Ensi keväänä syntyy meidän molempien esikoinen, minä olen 32 ja mies 41. Mies tienaa vähemmän kuin minä ja ajaa huonommalla autolla, statustakin on perusduunarin verran kun itse olen toimihenkilö. Tämmöstä tää on kun löytyy joku kiva :)
Mun pojan kummisetä sai juuri lapsen ja on iältään 45v. Hänellä on kyllä hyvä työ ja iso palkka. Mä en muista minkä ikäinen nainen hänellä, mutta on mua vähän nuorempi ja olen vm84.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä syntyy kuvitelma, että rapistuminen olisi joku valtti miehille? Kyllä se keskiverto 31v ja nuorempi nainen on samaa tasoa vastaavan 31v ja nuoremman miehen kanssa eikä minkään 45v papparaisen. Lisäksi 45v miehet luokitellaan jo "advanced paternal age" jos päättävät lisääntyä ja ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on miehillä eri juttu...mä ennemmin järsisin käteni poikki kun aloittaisin enää alusta.
Varmaankin noin se on, tenavaa tai kahta en pitäisi mahdottomana ajatuksena, tosin se mielitietty pitäisi löytää ekana :) ...ja sellainen mieleinen mielitietty kun muuten järsisin käteni poikki...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ehkä ne yli nelikymppiset eivät pidä enää naisia pelkkinä "lompakkoloisina". Miehet kypsyvät aikuisiksi myöhäisellä iällä.
Lisääntyminen _kenenkään_ kanssa ei ole kovinkaan muodikasta - tai edes järkevää. Jopa nykyajan narsistinen ja loputon itsensä trimmaaminen ja esittely on valintana fiksumpi kuin sikiäminen. Jos on aivan pakko lisääntyä, nuori nainen valitsee parhaimmat geenit - ei pilaantunutta ja vanhentunutta siemennestettä lahoavista palleista.
No jos tuossa iässä lapsia haluaa, ni paljon fiksumpaahan se on ottaa paljon itteään nuorempi nainen.
Mulle kelpaisi nuori nainen oikein hyvin, mutta ei ikinä enään lapsia, en halua kokea sitä 4vuoden helvettiä ikinä minkä lapsi aiheuttaa ennen kuin on niin iso että alkaa pärjätä ilman jatkuvaa höösäämistä ja jos ei ollut kuset housussa niin sitten paskat.
Lapset oli ihan suunniteltuja, perusterveitä ym. Mutta on se nyt niin helppoa kun ovat isoja.
No näin 46v miehenä niin mitä mä hakisin? Jonkun 46v naisen, vai ehkä 51v naisen ja sanoisin, että perustetaanko perhe? Just saying.... jätän tämän vain tähän.
M42v kirjoitti:
Mulle kelpaisi nuori nainen oikein hyvin, mutta ei ikinä enään lapsia, en halua kokea sitä 4vuoden helvettiä ikinä minkä lapsi aiheuttaa ennen kuin on niin iso että alkaa pärjätä ilman jatkuvaa höösäämistä ja jos ei ollut kuset housussa niin sitten paskat.
Lapset oli ihan suunniteltuja, perusterveitä ym. Mutta on se nyt niin helppoa kun ovat isoja.
Helppojahan ne eivät ole kahdeksaantoista vuoteen - tai välttämättä senkään jälkeen. On tabu sanoa, että moni rakkaussuhde menee pilalle lisääntymisvietistä, mutta juuri näin se on.
Vierailija kirjoitti:
No näin 46v miehenä niin mitä mä hakisin? Jonkun 46v naisen, vai ehkä 51v naisen ja sanoisin, että perustetaanko perhe? Just saying.... jätän tämän vain tähän.
Olet muutenkin aivan liian vanha isäksi, joten voit lopettaa koko ajattelun. Jos et ole herännyt touhuun biologisen iän rajoissa, niin unohda.
Mahtavaa, saadaan lisää vauvoja Suomeen! Joskus "muodista" jotain hyötyäkin ;) Tosin en nyt oikein usko että tämä oikeasti on mikään muoti-ilmiö.
Voisi olla ihan hyvä idea, nyt kun on 42v ja rahaa se miljoona, voisi hyvinkin ajatella ottavansa nuoremman naisen ja tehdä lapsen kun taloudellinen epävarmuus on takana.