Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini (vm 1973) ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi blondi. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (264)

Vierailija
241/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei uskalla enää onnitella vanhempaa tuttavamiestä vaariksi tulemisesta, kun se vaunuissa oleva lapsi voikin olla sen oma.

Vierailija
242/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei ne oman ikäset enää ehkä hirveen hedelmällisiä oo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihmeellistä keskustelua mun mielestä.. Itse olen naimisissa itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa (minä 28, mies 41). Ikäero ei vaan tuntunut missään, tai sitä ei oikeastaan tullut edes ajatelleeksi, kun ensin muuten tutustuttiin ja rakastuttiin. Meillä kummallakaan ei ole aikaisempia avioliittoja eikä lapsia. Tienaamme suunnilleen saman verran molemmat.

Jotenkin ällöttää ihmiset, jotka jaksaa jauhaa näitä iänikuisia stereotypioita ja daddy-juttujansa. Eivät tietenkään minun ratkaisuihini ja mielipiteisiini vaikuta, mutta pakko myöntää, että hieman paha mieli tulee tällaista keskutelua lukiessa.. Ihan kuin meidän rakkaus olisi jotenkin vähemmän arvokasta, kuin jonkun tismalleen samanikäisen pariskunnan. Minulle tämä on elämäni paras parisuhde ja liitto enkä voisi kuvitellakaan lopettavani sitä yhden vuosikymmenen ikäeron takia. 

Vierailija
244/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ihmeellistä keskustelua mun mielestä.. Itse olen naimisissa itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa (minä 28, mies 41). Ikäero ei vaan tuntunut missään, tai sitä ei oikeastaan tullut edes ajatelleeksi, kun ensin muuten tutustuttiin ja rakastuttiin. Meillä kummallakaan ei ole aikaisempia avioliittoja eikä lapsia. Tienaamme suunnilleen saman verran molemmat.

Jotenkin ällöttää ihmiset, jotka jaksaa jauhaa näitä iänikuisia stereotypioita ja daddy-juttujansa. Eivät tietenkään minun ratkaisuihini ja mielipiteisiini vaikuta, mutta pakko myöntää, että hieman paha mieli tulee tällaista keskutelua lukiessa.. Ihan kuin meidän rakkaus olisi jotenkin vähemmän arvokasta, kuin jonkun tismalleen samanikäisen pariskunnan. Minulle tämä on elämäni paras parisuhde ja liitto enkä voisi kuvitellakaan lopettavani sitä yhden vuosikymmenen ikäeron takia. 

Ainahan siitä keskiverrosta poikkeavia ratkaisuja joutuu puolustamaan, jos niistä haluaa ylipäänsä kertoa. Stereotypiat jylläävät ja kaikki muu on väärin. Kohauta olkapäitä ja jatka matkaa. 

Vierailija
245/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies teki aikoinaan noin. 

Vanhin lapsi on sairaallosen ujo, keskimmäinen kuppaa mt-ongelmaista sukulaista ja nuorimmalla on psyykkisiä oireita. 

Vierailija
246/264 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei ne oman ikäset enää ehkä hirveen hedelmällisiä oo? 

Totta. Miesten pitäisi ymmärtää mainitsemasi eli vanhan miehen lapsella on riski erilaisiin psyykkisiin ongelmiin 

Vierailija
247/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kaks tai kolmikymppisestä tulee myös äiti ja miehelle sama tarina jatkuu yhä uudestaan. Yhtäkkiä se nuori nainen ei olekaan se kiva tyttö, vaan äiti velvollisuuksineen.

Tämä. Täälläkin miehet hehkuttaa jatkuvasti nuorempaan vaihtamista eikä yksikään tunnu tajuavan että se kolmekymppinen pamahtaa paksuksi alta aikayksikön ja sitten sekin on kohta 10 kg painavampi ja raskausarpinen ja miehen lapsiperhe-elämä loppuu kun hän on lähemmäs 70 v. Mahtava diili.

No tämä on taas yksi tulokulma uskotella naisillle, että heidän tulee ottaa vanhempi mies. Älkää uskoko! Todellisuudessa naisen on helpompi saada parisuhde kuin miehen. Lisäksi parisuhde usein heikentää naisen elämänlaatua mutta parantaa miehen.

Feministi paskaa sanon minä...

Vierailija
248/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kertoisiko tämä ennen kaikkea siitä, että 25-35-vuotiaiden naisten on vaikea löytää sellaista ikäistään miesseuraa, joka haluaisi perheellistyä? Olen 33 ja usealla ystävälläni on pitkät suhteet kaatuneet siihen, ettei mies ole lopulta ollut vieläkään valmis isäksi. Ehkä tuo 10-20 vuotta vanhempi miespolvi tosiaan on valmiimpi perheellistymään, toisellakin kierroksella. Ja tämän ajan 30v-miehet ehtii ensimmäiselle kierrokselle vaikka 20 vuoden päästä. Naiset ei.

Useimmat tuntemani 25-35 ikäiset miehet haluavat nyt lapsia. Itsekin sain juuri lapsen sen ikäisen puolisoni kanssa, hänellä oli vauvakuume ollut jo pidempään.

Vierailija
249/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka on reilusti yli 50 ja joka sai lapsen alle kolmekymppisen naisen kanssa. Miehen äiti naureskeli vähän vinosti asiasta, vaikka toki on iloinen lapsenlapsesta. 

Vierailija
250/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kertoisiko tämä ennen kaikkea siitä, että 25-35-vuotiaiden naisten on vaikea löytää sellaista ikäistään miesseuraa, joka haluaisi perheellistyä? Olen 33 ja usealla ystävälläni on pitkät suhteet kaatuneet siihen, ettei mies ole lopulta ollut vieläkään valmis isäksi. Ehkä tuo 10-20 vuotta vanhempi miespolvi tosiaan on valmiimpi perheellistymään, toisellakin kierroksella. Ja tämän ajan 30v-miehet ehtii ensimmäiselle kierrokselle vaikka 20 vuoden päästä. Naiset ei.

Useimmat tuntemani 25-35 ikäiset miehet haluavat nyt lapsia. Itsekin sain juuri lapsen sen ikäisen puolisoni kanssa, hänellä oli vauvakuume ollut jo pidempään.

Mulla on päinvastainen kokemus. He keskittyvät uraan ja eivät tunne olevansa vielä tarpeeksi aikuisia vanhemmaksi. 

Vierailija
251/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28

Täällä olisi 45v varakas mies mille ei lapsia ole siunaantunut.

missä asut, naama, pituus, paino, minkälainen vartalo, rinnat, beba?

Joutuisit edustamaan välillä ja ulkonäön on oltava riittävä, ei näkyviä tatuointeja ym.

Monien ulkomaisten yhteistyökumppaneiden mielestä tatuointeja on vain huo*illa ja vastaavilla.

Tuon ikäisillä statusmiehillä on yleensä poikkeuksetta perhe, jos ovat heteroita ja pää pelaa. Mutta jos on riittävän ääliö, ei onnistu, ei vaikka sitä rahaa olisi kuinka. Peba, rinnat, naama? Kertoo kaiken:).

Vierailija
252/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

normipäivä kuka nyt 45-47 vuotias mies haluaisi elää samanikäisen rupsahtaneen naisen kanssa joka ei voi enää tehdä lapsiakaan? kyllä 15-20 vuoden ikäero on huippujuttu!

Ja me naisethan saamme palstan miesaktiiveilta neuvoja sitoutua nuorina, olla harrastamatta yhdenyönjuttuja ja ottamaan sen ensimmäisen köyhän, ruman miehen koska tällä on varmaan sydän kultaa. Suomalaiset eivät tee lapsiakaan. Kun tätä Andyn kommenttia lukee tulee mieleen että kannattaako? Miksi uhrata nuoruutensa jonkun tolvanan kanssa, jos tämä kuitenkin vaihtaa uuteen jos vain saa (kuka saa, kuka ei ja vauvansaanti voi olla se ykköstoive naiselle, ei mies) ja itse joudut siksi halveksituksi yyhooksi? Ei kiitos sanon minä! Vähän yli kolmekymppisille vauvakuumeisille naisille sanoisin että katsokaa vähän kenen kanssa lyötte mahat pystyyn. 

Vierailija
253/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AndyMcCoys kirjoitti:

normipäivä kuka nyt 45-47 vuotias mies haluaisi elää samanikäisen rupsahtaneen naisen kanssa joka ei voi enää tehdä lapsiakaan? kyllä 15-20 vuoden ikäero on huippujuttu!

Ja me naisethan saamme palstan miesaktiiveilta neuvoja sitoutua nuorina, olla harrastamatta yhdenyönjuttuja ja ottamaan sen ensimmäisen köyhän, ruman miehen koska tällä on varmaan sydän kultaa. Suomalaiset eivät tee lapsiakaan. Kun tätä Andyn kommenttia lukee tulee mieleen että kannattaako? Miksi uhrata nuoruutensa jonkun tolvanan kanssa, jos tämä kuitenkin vaihtaa uuteen jos vain saa (kuka saa, kuka ei ja vauvansaanti voi olla se ykköstoive naiselle, ei mies) ja itse joudut siksi halveksituksi yyhooksi? Ei kiitos sanon minä! Vähän yli kolmekymppisille vauvakuumeisille naisille sanoisin että katsokaa vähän kenen kanssa lyötte mahat pystyyn. 

Eikä Andymikälie ole elämäntapatyötön, joka hakee uskovaisilta ruokaa? Onko hänen mielipiteillään oikeasti yhtään mitään väliä? 

Vierailija
254/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä kerro vain siitä, että yhä kapeampi joukko miehistä kelpuutetaan parisuhteeseen ja perhe-elämään. Parhaimmat (l. varakkaimmat, korkean statuksen omaavat) miehet sitten vaihtavat nuorempaan ja tekevät lapsia useamman eri naisen kanssa. Nykyajan haaremit.

Vierailija
255/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä kerro vain siitä, että yhä kapeampi joukko miehistä kelpuutetaan parisuhteeseen ja perhe-elämään. Parhaimmat (l. varakkaimmat, korkean statuksen omaavat) miehet sitten vaihtavat nuorempaan ja tekevät lapsia useamman eri naisen kanssa. Nykyajan haaremit.

Miehet eivät kelpuuta tavallisia naisia enää. Pitää olla animetytön näköinen ja kuitenkin hoivata miestä kuin äiti. Etsikääs ylilaudalta Upin striimi niin tiedätte millaista elämää miehet haluavat.

Vierailija
256/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät kelpuuta tavallisia naisia enää. Pitää olla animetytön näköinen ja kuitenkin hoivata miestä kuin äiti. Etsikääs ylilaudalta Upin striimi niin tiedätte millaista elämää miehet haluavat.

Kehtaan väittää, että ylilauta ei edusta kovinkaan kattavaa otosta suomalaisista miehistä. Miehistä suurempi osa jää kokonaan perheettä kuin naisista. Ja tulemme huomaamaan kuinka ero tulee vain kasvamaan tulevaisuudessa. Eikä asialle oikein voi edes tehdä mitään :/ Naiset tietenkin valitsevat ne omasta mielestä parhaimmat miehet - siihen he ovat luonnollisesti oikeutettuja.

257/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faijalla on kolme lasta syntyneet vuosina - 78, - 87, - 95, eli hän on kolme kertaa aloittanut pikkulapsihulabaloon. Kuopuksen syntyessä hän oli 45 vuotias

Sitä vain tulee sellainen fiilis, että vauvat ovat ihania ja että mä haluan vielä yhden vauvan

Vierailija
258/264 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläänhän sitä ottaisi +40-vuotiaan miehen jos sopiva ja järkevä vain osuisi kohdalle!

Vierailija
259/264 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä hölmöt, mistä tämä johtuu. 20-30-vuotiaissa miehissä on nykyään paljon syrjäytyneitä, työttömiä tai niitä joiden urakehitys on jumittunut tai pysähtynyt. 40-vuotiaat ovat päässeet sinne uraputkeen hyvin ja naiset, jotka haluavat lapselleen keskiluokkaiset elinolot hakevat siksi näitä vanhempia miehiä. Itse tällä hetkellä etsin vanhempaa miestä, en halua lastani köyhyysloukkuun. N28

Luulen että lapsesi haluaisi mieluimmin reippaan ja jaksavan isän kuin sellaisen joka lähestyy eläkeikää kun lapsi kaipaisi kaveria erilaiseen tekemiseen.

Anteeksi mutta tästä ajatuksesta heräsi uteliaisuus. Omat vanhempani ovat olleet kummatkin aika vanhoja minut saadessani, isä 54 ja äiti 42, vanhin isoveljeni oli jo aikuinen tuolloin. Vanhempieni suuresta iästä huolimatta lapsuudessani ei koskaan reippaus ja jaksavuus tullut ongelmaksi johtuen vanhempieni ja eritoten isäni hyvästä kunnosta (biologi, maantieteilijä, retkeilee vieläkin ulkona paljon). Toki nyt kun olen nuori parikymppinen nuori mies niin minun on kohdattava asioita, joita onneksi yleensä minunikäiseni ei tarvitse kohdata. Onneksi on sisarukseni auttamassa sentään.

En kyllä yleisesti ottaen tätä trendiä suosittele ihan muista syistä ykleisesti ottaen taikka poissulje ajatustasi joissakin tapauksissa, mutta on toki huomattava, että virkeyskin on niin yksilökohtaista. Omasta mielestäni isoimmat ongelma on ne, että suuressa iässä on riski ja vastoin yleisymmärrystä niin miehilläkin on itseasiassa parasta-ennen päiväys olemassa. Niin se minunkin kohdallani, ei aiheuttanut, mutta edesauttoi parantumattoman sairauteni puhkeamiseen. Toinen ongelma on tuo edellämainittu ajoitus siitä, että kannattaisi miettiä mihin ajankohtiin elämäntapahtumat sijoittuvat. Minä vain toivon, että minulla ja isälläni olisi vielä muutama vuosi aikaa, että hän näkisi valmistumiseni korkeakoulusta eikä hänen tarvitsisi lähteä täältä huolissaan miten nuorimmaisen tulevaisuus näyttää.

Vierailija
260/264 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkunainen 28 kirjoitti:

mielelläänhän sitä ottaisi +40-vuotiaan miehen jos sopiva ja järkevä vain osuisi kohdalle!

Mieti vielä. Nuoret ei ymmärrä vanhenemista koska heillä ei ole siitä omakohtaista kokemusta. Ikä ei valitettavattasti ole vain numero, eikä me vanhemmat naiset varoiteta teitä nuorempia siksi että olisimme kateellisia, vaan siksi että meillä on omaa kokemusta ikääntymisestä ja kokemusta ikäisistämme miehistä. Ja ihan oikeasti toivomme teille nuoremmille naisille hyvää. Yli nelikymppinen mies voi olla hyvässä terässä mutta parasta ennen päiväys on tulossa ja PIAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi