Seurasin eilen kahvilassa treffeillä olevaa nuorta pariskuntaa
Ne olivat niin noloja ja nainen haastatteli miestä hänen töistään ja opiskeluistaan :D Sitten yhdessä vaiheessa nainen kertoi aika vaikeasti olevansa kasvissyöjä, ja mies sanoi vain että eihän tuo nyt ole paha ja hyvä kun kerroit.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljo kiinni siitä treffikumppanista. Jos toinen vaan vastaa kysymyksiin, on todella raskasta keksiä kysymyksiä toisensa perään.
Eikö voi keskustella jostain ihnan yleisestä asiasta? Eikä järjestää kyselytenttiä?
ihnan=ihan, muista oikeinkirjoitussäännöt!
Pää kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljo kiinni siitä treffikumppanista. Jos toinen vaan vastaa kysymyksiin, on todella raskasta keksiä kysymyksiä toisensa perään.
Eikö voi keskustella jostain ihnan yleisestä asiasta? Eikä järjestää kyselytenttiä?
ihnan=ihan, muista oikeinkirjoitussäännöt!
Pää kiinni!
Useimmilla on ihan luonnostaan. Itselläsikö on irtopainos?
Olen lähinnä järkyttynyt siitä, että millainen ihminen seuraa näin intohimoisesti täysin ventovieraiden selkeästikin ensitreffejä. Ja vielä täysin normaaleja sellaisia. :D
Anna hei ap ihmisille vähän tilaa ja mene hönkimään peilin kautta omaa niskaasi vaihtelun vuoksi!
Kyllä on meilenkiintoista luettavaa nuo M29 kommentaariot, ihme tarve todistella jollain nettipalstoilla jotain. Nyt on kova tekijä tälle palstalle tullut, kumartakaa matolaiset! Vitsit sikseen ja aiheesta puhuen niin ei kai tuon pitäisi olla mitenkään outoa tai surkuhupaisaa? Ei se kaikille ole samalla tavalla luontevaa olla sosiaalinen ja itsevarma kuten se itselleni on. Sehän on vain merkki ihastumisesta jos kissa on vienyt kielen ja ollaan vähän epävarmoja kun oikeasti halutaan toisen hyväksyvän ja tykkäävän niin paljon, että ajatukset eivät edes pysy kasassa.
Myönnän joskus seuranneeni sivusta ohimennen yliopiston ja nyt sitten myös toisen tutkinnon AMK koulutöitä tehdessäni treffejä, minusta ne on yleensä vain herttaisia tilanteita kun kuitenkin ymmärtää, että pohjimmiltaan siinnä on kaksi ihmistä, jotka vain haluavat jonkun hyväksyntää ja rakkautta.
Nuorten miesten kanssa on joskus aika hankala ylläpitää keskustelua tutustuessa joten varmasti itselläkin joskus menneet ensitreffit haastatteluiden puolelle. Kun toinen vastaa hermostuneisuuttaan ja ujouttaan kaikkeen yhdellä sanalla mutta keskustelua ei synny on helpompi vaan heittää seuraava kysymys.
Huh huh varsinainen salapoliisi
Kuitenkin ihan juttelivat?
Etteivät twiittailleet toisilleen...
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Itse saan työttömänäkin (maisterin papereilla tosin) Tintsu-treffeillä pesää, ja aika herkullista sellaista. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Itse lopetin tylsistä työ/opiskelujutuista sössöttämisen varmaan viimeistään kaksfemmana, ei niistä jaksa jutella. Puheenaiheeni liikkuvat yleensä aistillisemmissa puheenaiheissa; taiteessa, politiikassa, historiassa tai seksissä. Seksinkin pystyy hyvin sitoa edellämainittuihin kategorioihin, jos on edes välttävästi sivistynyt ihminen.
Vetoaa ehkä joihinkin bimboihin. Minusta historia ja politiikka ovat todella epäseksikkäitä puheenaiheita. Toki arvostan miestä, joka osaa noista puhua, mutta pöksyjä ne eivät saa kostumaan.
Luulen että puoltaisit mielipiteesi, kun tietäisit päälle vielä että olen ulkoisesti aika komea ja perusolemukseltani karismaattinen. Paperilla ehkä "epäseksikästä" (aika yh-äippämäinen redusointi) - mutta kaltaiseni tumman ja raamikkaan korston käsissä sulaa vahaa.
Nimim. kokeiltu on ja useamman kerran. : )
Minä ainakin kierran kuvailemasi tyypin kaukaa. Aistilliset paskanjauhajat ei kiinnosta. Uskon kyllä , että sinullekin oma kohderyhmä löytyy eli ne, jotka ei ole muuta kuin seksiä hakemassa.
En halua näpäyttää tai olla ilkeä, mutta jostain syystä on pieni kutina että et taida edes kuulua ihan mun tasoisten naisten piiriin. Älä siis huoli. Kyllä sulle nöyrä narisevaääninen AMK-tutkinnon hankkinut jöröjukka tuolta löytyy, jonka kanssa on kiva taluttaa Prisman ostoskärryä.
Hehheh. Itseasiassa minulla on komea, korkeakoulutettu, varakas ja mukava puoliso, joten asia jää testaamatta. Luulenpa että itse lopulta kelpaat vain jollekkin yhlle niitä Prisma-kärryjä työntelemään. Panoille on eri kriteerit kuin kumppaniksi kelpaaville. Todennäköisesti koko paskanpuhumisesi on turhaa ajanhukkaa, lopputulos oli sama muutenkin.
"Korkeakoulutuettu" ja "komea" sun kriteereillä on varmasti jotain aivan muuta, kuin mitä se itselläni on. Ei millään pahalla. Eikä siinä mitään! Sehän on fantastista, että teidänkaltaisia kärryä taluttavia veronmaksajapariskuntia löytyy tästä maasta. Jotkut sattuu pitämään _oikeasti_ elämisestä, reissaamisesta, eri kulttuurien kokemisesta ja vaarantunteesta. Jotkut taas tyytyvät sohvan pohjalla tylsän AMK-miehekkeen kanssa spoonaamiseen LG-telkkarin valon alla.
Vaarantunteella tarkoitit nyt ilmeisesti mammapalstalla trollaamista ja reissaamisella ja eri kulttuurien kohtaamisella sitä pakollista pikavisiittia Kontulan Alepaan että saa itsemurhayksiönsä jääkaappiin lisää Pirkka-olutta?
En ihan, enolta peritty 115 neliöinen omistuskämppä Töölössä ja sivutulona AirBnB, kun itse olen suurimman osan vuodesta reissun päällä. Tänne on myös ihan mukava taluttaa viehkeitä naisoletettuja : ). Taitaa noin yksityiskohtainen ja surullinen kuvaus olla oman projisoinnin tuotetta? Aika pahalta kuulostaa, toivon mukaan edes nuo oluttölkit auttavat vähän tuskaasi.
Etpä taida häävi pelimies olla jos tuo oli parasta mitä sinulla on nokkelan sanailun saralla tarjota, mutta jatka vain haaveilua yksiössäsi, kyllä Kela sinustakin huolen pitää :-)
Ei tässä tarvitse mitään "keksiä", tai värittää, kun totuus on mitä se on. Työttömän statuksella toki tällä hetkellä mennään, mutta sehän ei nokkelaa kaveria rahasta pidä erossa - ei lähimainkaan. ; ) Toki ymmärrän katkeruutesi, kun itse olet jumittunut tänne talveksi tylsän ja juron AMK-miehekkeesi kanssa ostelemaan Tokmannista joulukoristeita. Ei siinä paljoa kyllä itseäkään naurattaisi. ; )
Taidan tietää tän tyypin. Koko suku ja nuorimies myös alkoholisteja. Rahalla brassataan mutta lapsen tasolla eletään. Ei mitään tulevaisuuden toiveita, paitsi katkot ja rehäpit. Ja uskomaton mielikuvitus ja tarinankerronta...
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Nyt luinkin keskustelua eteenpäin. Vastasin tuossa äsken siis M29:lle, joka tuolla tokalla sivulla vastasi minun kommenttiini. Nytkö tässä oikeasti nyrpistetään nenää taviksille, jotka käyvät ihan kaupassa. Olisipa kiva tietää, millaisia ovat nämä "oikeasti tasokkaat" leidit, joita tämä mies noin vain tinderistä löytää ja kellistää. :D Maisterikaan ei vielä ole tämän mielestä korkeakoulutettu, joten tohtoripiireissä ilmeisesti liikutaan.
Minä olen vain ihan tavismaisteri ja löysin tinderistä ihan hyvän miehen. On tosin "vain" AMK-tutkinnon suorittanut. Sujuvasti tosiaan asioimme ihan marketissa, keskustelemme monenlaisista aiheista ja molemmat aidosti välittävät toisistaan. Ja ensitreffeillä emme todellakaan puhuneet historiasta ja politiikasta, vaan ihan normaaleista arkiasioista. Siitä huolimatta nykyään keskustelemme näistä aiheista ihan mutkattomasti. Ehkä siellä älyjetset-piireissä sitten voi olla vielä onnellisempaa, mutta minulle tämä on unelmien täyttymys.
Ei siinä tietysti mitään, jos "ihan hyvä mies" riittää. Itselle ei vain "iha hyvä nainen" riittäisi, vaan pitää olla geneettisten lahjojen lisäksi vähän korkeampia ambitioita, kuin pieruverkkareissa ostoskärryn laahaaminen kirkkaan markettivalaistuksen alla ja Netflixistä sarjojen putkittaminen sunnuntaina ennen duuniviikon alkua. Nää AMK-jupit varmasti kokee tällaisen arjen monotonian ja turvallisuuden IG-stooripäivitystensä siivittämänä suorastaan ekstaattisena. Itse näen tuollaisen elämäntyylin henkisenä kuolemana ja täysin irvokkaana tyhjyyden multihuipentumana.
Juttuhan on niin, että olen vain henk.koht suunnitellut elämääni opiskelujen ja gradun valmistumisen jälkeen aivan eri raameihin. Hyviä naisia tässä maassa kyllä riittää, sen kyllä sanon. Joka kerta kun tänne palaa, niin muistaa kuinka autuasta on niittää Suomalaista naista. Tasovaatimukset kun vain muistaa pitää oikealla korkeudella.
Kuten jo joku toinenkin tuolla aiemmin kysyi, niin millaisia nämä sinun kelpuuttamasi naiset ovat? Laita ihan kunnon esimerkkejä. Yleensä naisia syytetään tästä liian kovat kriteerit ilmiöstä, mutta millaisia vaatimuksia laittaa mies, jolla on kovat vaatimukset naiselle?
Puhut suunnittelusta, joten oletan ettet ole siis vielä valmistunut? Eikö sinulla ala kohta olla kiire? Gradu kesken ja puolison hankkiminenkin vielä vaiheessa, kun kerran vielä deittailemaan. Vai etsitkö vaan tilapäistä seuraa? Mutta mitenkäs tämä helposti mukaan lähtevät ja tasokas nainen sopii samaan lauseeseen?
Itseäni yllättää aina tässä tason määrittelemisessä kuinka suurin kriteeri on tuo koulutus. Todellisuudessa yliopistomaailmassa on vaikka millaista hiihtäjää, jotka ei sitten misäään muussa jutussa omasta mielestäni tahdo yltää oikein edes tasotaulokolle asti. Luonne, ulkonäkö, käytöstavat, rahankäyttö, sosiaalisuus, seksikkyys, perhetausta, puhtaus, entiset suhteet, päihteiden käyttö, ruokatottumukset, maailmankatsomus, tyyli, mielenterveys jne. Mutta ehkä tämä koskee vain miehiä? En oikeastaan ole kiinnittänyt huomiota naisiin.
Ei siksi, etteikö näissä vähemmän tai ei yhtään koulutetuissakin löytyisi paljon näitä joilla on vaikeuksia selvitä edes ihan alimmalle tasolle.
Ihanaa kuitenkin kuulla, että Suomesta löytyy paljon tasokkaita naisia, vaikka laitat siihen itse minimikriteeriksi vähintään yli maisterikoulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on koomisia, kun ne vasta harjottelee XD
Olen 36-vuotias ja ollut parisuhteessa 22 vuotta. Virallisilla treffeillä en ole ollut koskaan. Jos siihen joskus päätyisin niin olisipa opettelemista 😳
Treffit ovat nykyisin kuin työhaastatteluja joissa nainen käy läpi kierros kierroksella tarkentuvat kysymyslistansa. Onneksi ei sentään kyselykaavaketta täyttäen, vaan plussat ja miinukset kirjataan kai kuulustelun päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Treffit ovat nykyisin kuin työhaastatteluja joissa nainen käy läpi kierros kierroksella tarkentuvat kysymyslistansa. Onneksi ei sentään kyselykaavaketta täyttäen, vaan plussat ja miinukset kirjataan kai kuulustelun päätyttyä.
Miksi valitset deiteksesi tuollaisia naisia? Ulkonäkö ainoa kriteeri?
Itse olen ollut vallan hyvillä treffeillä kivojen naisten kanssa. Rentoa ja kiinnostavaa keskustelua on ollut, mutta toki olen itsekin sitä keskustelua ylläpitänyt ja ohjaillut. Jos istut tuppisuuna odottamassa että toinen hoitaa keskustelun yksinään, lopputulos voi olla kuvaamasi kaltainen, mutta älä siitä pelkästään naista syytä. Keskustelussa kun yleensä on kaksi osapuolta.
nykyään joka paikassa tulee näitä Tinder-treffiläisiä vastaan. Niin kiusallista katseltavaa ja kuunneltavaa, aina tulee hirveä helpotus siitä että olen yksin siellä kahvilassa enkä jonkun urpon kanssa jonka kanssa pitää väkisin keksiä puhuttavaa. Tästä syystä en käy treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne ovat kuin työhaastatteluja, jos sinä vain lyhyesti vasteilet kaavakkeen kysymyksiin, etkä tajua itse lähteä johtamaan sitä keskustelua tai kysy siltä naiselta mitään. Treffeille mennään tutustumaan, joten kysymyksiähän ne aluksi ovat.
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Itse saan työttömänäkin (maisterin papereilla tosin) Tintsu-treffeillä pesää, ja aika herkullista sellaista. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Itse lopetin tylsistä työ/opiskelujutuista sössöttämisen varmaan viimeistään kaksfemmana, ei niistä jaksa jutella. Puheenaiheeni liikkuvat yleensä aistillisemmissa puheenaiheissa; taiteessa, politiikassa, historiassa tai seksissä. Seksinkin pystyy hyvin sitoa edellämainittuihin kategorioihin, jos on edes välttävästi sivistynyt ihminen.
Saat pesää, mutta siihen se sitten jääkin, parisuhteeseen sinulla ei ole rahkeita. Säälittävää.
Vai että säälittävää. Kuulostat aika ilkeältä.
Kannattaa tottua ajatukseen että työttömät maisterit ja tohtoritkin ovat nykyään ihan arkipäivää Suomessa. Eihän Sipilän hallitus ole luonut lisää oikeita työpaikkoja, lähinnä puskenut ihmisiä palkattomiin työharjoitteluihin. Ja huomaa, ettei hän sanonut että on vapaaehtoisesti työtön tai ettei haluaisi tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Saat pesää, mutta siihen se sitten jääkin, parisuhteeseen sinulla ei ole rahkeita. Säälittävää.
Vai että säälittävää. Kuulostat aika ilkeältä.
Kannattaa tottua ajatukseen että työttömät maisterit ja tohtoritkin ovat nykyään ihan arkipäivää Suomessa. Eihän Sipilän hallitus ole luonut lisää oikeita työpaikkoja, lähinnä puskenut ihmisiä palkattomiin työharjoitteluihin. Ja huomaa, ettei hän sanonut että on vapaaehtoisesti työtön tai ettei haluaisi tehdä töitä.
Enon perinnöllä sanoi elelevänsä ja "pääsevänsä käsiksi rahoihin ;)" työttömänäkin. Semmoinen maisteri.
Hämmentävimmät näkemäni treffit tapahtuivat Liettuassa. Viereisessä pöydässä oli illallisella "joku paikallinen pariskunta". Eivät puhuneet, mies ahmi pizzaansa ja nainen pyöritteli tylsistyneenä drinkkilasia kädessään. Sellaista se kait on vanhoilla leipääntyneillä aviopareilla.
Kunnes yhtäkkiä mies avaa suunsa vahvalla rallienglannilla ja sanoo naiselle: Ai äm from Finland änd ai cän oorder juu a ruum if juu vant.
Että sellaset deitit.
Pitäiskö hankkia vaikka oma elämä niin ei tarvii kytätä muita ja heidän tekemisiään? :)
No tuskin nuo olivat parisuhteessa, jos tuollaisia juttelivat. Ehei, nuohan oli juuri niitä (deittailevien) sinkkujen puheita!