Seurasin eilen kahvilassa treffeillä olevaa nuorta pariskuntaa
Ne olivat niin noloja ja nainen haastatteli miestä hänen töistään ja opiskeluistaan :D Sitten yhdessä vaiheessa nainen kertoi aika vaikeasti olevansa kasvissyöjä, ja mies sanoi vain että eihän tuo nyt ole paha ja hyvä kun kerroit.
Kommentit (165)
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Itse saan työttömänäkin (maisterin papereilla tosin) Tintsu-treffeillä pesää, ja aika herkullista sellaista. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Itse lopetin tylsistä työ/opiskelujutuista sössöttämisen varmaan viimeistään kaksfemmana, ei niistä jaksa jutella. Puheenaiheeni liikkuvat yleensä aistillisemmissa puheenaiheissa; taiteessa, politiikassa, historiassa tai seksissä. Seksinkin pystyy hyvin sitoa edellämainittuihin kategorioihin, jos on edes välttävästi sivistynyt ihminen.
Vetoaa ehkä joihinkin bimboihin. Minusta historia ja politiikka ovat todella epäseksikkäitä puheenaiheita. Toki arvostan miestä, joka osaa noista puhua, mutta pöksyjä ne eivät saa kostumaan.
Luulen että puoltaisit mielipiteesi, kun tietäisit päälle vielä että olen ulkoisesti aika komea ja perusolemukseltani karismaattinen. Paperilla ehkä "epäseksikästä" (aika yh-äippämäinen redusointi) - mutta kaltaiseni tumman ja raamikkaan korston käsissä sulaa vahaa.
Nimim. kokeiltu on ja useamman kerran. : )
Minä ainakin kierran kuvailemasi tyypin kaukaa. Aistilliset paskanjauhajat ei kiinnosta. Uskon kyllä , että sinullekin oma kohderyhmä löytyy eli ne, jotka ei ole muuta kuin seksiä hakemassa.
En halua näpäyttää tai olla ilkeä, mutta jostain syystä on pieni kutina että et taida edes kuulua ihan mun tasoisten naisten piiriin. Älä siis huoli. Kyllä sulle nöyrä narisevaääninen AMK-tutkinnon hankkinut jöröjukka tuolta löytyy, jonka kanssa on kiva taluttaa Prisman ostoskärryä.
Hehheh. Itseasiassa minulla on komea, korkeakoulutettu, varakas ja mukava puoliso, joten asia jää testaamatta. Luulenpa että itse lopulta kelpaat vain jollekkin yhlle niitä Prisma-kärryjä työntelemään. Panoille on eri kriteerit kuin kumppaniksi kelpaaville. Todennäköisesti koko paskanpuhumisesi on turhaa ajanhukkaa, lopputulos oli sama muutenkin.
"Korkeakoulutuettu" ja "komea" sun kriteereillä on varmasti jotain aivan muuta, kuin mitä se itselläni on. Ei millään pahalla. Eikä siinä mitään! Sehän on fantastista, että teidänkaltaisia kärryä taluttavia veronmaksajapariskuntia löytyy tästä maasta. Jotkut sattuu pitämään _oikeasti_ elämisestä, reissaamisesta, eri kulttuurien kokemisesta ja vaarantunteesta. Jotkut taas tyytyvät sohvan pohjalla tylsän AMK-miehekkeen kanssa spoonaamiseen LG-telkkarin valon alla.
Kyllähän tietty jokainen yrittää päteä sillä mitä on eli sulla irtosuhteet ja hikinen maisterintutkinto. Onneksi sekä itsellä että miehelläni on parempi koulutus, hyväpalkkaiset työt ja oikeaa sisältöä elämässä.
"OIKEAA SISÄLTÖÄ ELÄMÄSSÄ"
Tässä lausahduksessa on kyllä sellainen lataus, et melkein hirvittää - ja samalla huvittaa. Ei jumalauta... : D
Jos se "oikea sisältö" on mitä luulen sen teidän elämässä olevan, niin mieluummin ottaisin lähituttavuutta eutanasiapiikkiin. Mut eipä siinä, pitäkää te Madeiralla kivat pakettilomat!
Tunnusta pois että olet pesunkestävä håmå.
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Itse saan työttömänäkin (maisterin papereilla tosin) Tintsu-treffeillä pesää, ja aika herkullista sellaista. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Itse lopetin tylsistä työ/opiskelujutuista sössöttämisen varmaan viimeistään kaksfemmana, ei niistä jaksa jutella. Puheenaiheeni liikkuvat yleensä aistillisemmissa puheenaiheissa; taiteessa, politiikassa, historiassa tai seksissä. Seksinkin pystyy hyvin sitoa edellämainittuihin kategorioihin, jos on edes välttävästi sivistynyt ihminen.
Vetoaa ehkä joihinkin bimboihin. Minusta historia ja politiikka ovat todella epäseksikkäitä puheenaiheita. Toki arvostan miestä, joka osaa noista puhua, mutta pöksyjä ne eivät saa kostumaan.
Luulen että puoltaisit mielipiteesi, kun tietäisit päälle vielä että olen ulkoisesti aika komea ja perusolemukseltani karismaattinen. Paperilla ehkä "epäseksikästä" (aika yh-äippämäinen redusointi) - mutta kaltaiseni tumman ja raamikkaan korston käsissä sulaa vahaa.
Kuten jo sanoin, vetoaa ehkä joihinkin bimboihin, jotka eivät ymmärrä politiikasta ja historiasta mitään. Minäkin kävin erään komean miehen kanssa pari kertaa treffeillä, mutta ei osannut puhua mistään muusta kuin työstään, uutisista ja politiikasta, joten kiinnostus hiipui todella äkkiä. Ei mitään henkilökohtaista yhteyttä eikä pilkettä silmäkulmassa. Joku golddigger olisi ehkä lähtenyt helpostikin hänen matkaansa, mutta vaikka olisi miten komea mies, puisevat jutut ovat puisevia. Siitä ei pääse mihinkään.
Ihanaa kun ei tarvitse enää treffailla. Parikymppisenä nettideittailin, ja se oli juuri tuollaista kiusallista, piti yrittää keksiä jutun juurta tuikituntemattoman kanssa. Pahimmat treffit olivat sellaiset, ettei yksinkertaisesti kumpikaan keksinyt mitään, tuijoteltiin vaan seinille ja kattoon koko kahvinjuonnin ajan.
Nykyisen kumppanin kanssa kävi tuuri, tutustuttiin työpaikalla ja kun sitten alettiin nähdä vapaa-ajalla, siirryttiin heti siihen "katsotaan kotona telkkaria verkkareissa"-vaiheeseen, joka yleensä tulee vasta kiusallisen kahvilassa käynnin jälkeen jos tulee ollenkaan.
Oho. Nyt luinkin keskustelua eteenpäin. Vastasin tuossa äsken siis M29:lle, joka tuolla tokalla sivulla vastasi minun kommenttiini. Nytkö tässä oikeasti nyrpistetään nenää taviksille, jotka käyvät ihan kaupassa. Olisipa kiva tietää, millaisia ovat nämä "oikeasti tasokkaat" leidit, joita tämä mies noin vain tinderistä löytää ja kellistää. :D Maisterikaan ei vielä ole tämän mielestä korkeakoulutettu, joten tohtoripiireissä ilmeisesti liikutaan.
Minä olen vain ihan tavismaisteri ja löysin tinderistä ihan hyvän miehen. On tosin "vain" AMK-tutkinnon suorittanut. Sujuvasti tosiaan asioimme ihan marketissa, keskustelemme monenlaisista aiheista ja molemmat aidosti välittävät toisistaan. Ja ensitreffeillä emme todellakaan puhuneet historiasta ja politiikasta, vaan ihan normaaleista arkiasioista. Siitä huolimatta nykyään keskustelemme näistä aiheista ihan mutkattomasti. Ehkä siellä älyjetset-piireissä sitten voi olla vielä onnellisempaa, mutta minulle tämä on unelmien täyttymys.
Mistä tiedät että tämä pari ei ollut esim.sisaria keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Oho. Nyt luinkin keskustelua eteenpäin. Vastasin tuossa äsken siis M29:lle, joka tuolla tokalla sivulla vastasi minun kommenttiini. Nytkö tässä oikeasti nyrpistetään nenää taviksille, jotka käyvät ihan kaupassa. Olisipa kiva tietää, millaisia ovat nämä "oikeasti tasokkaat" leidit, joita tämä mies noin vain tinderistä löytää ja kellistää. :D Maisterikaan ei vielä ole tämän mielestä korkeakoulutettu, joten tohtoripiireissä ilmeisesti liikutaan.
Minä olen vain ihan tavismaisteri ja löysin tinderistä ihan hyvän miehen. On tosin "vain" AMK-tutkinnon suorittanut. Sujuvasti tosiaan asioimme ihan marketissa, keskustelemme monenlaisista aiheista ja molemmat aidosti välittävät toisistaan. Ja ensitreffeillä emme todellakaan puhuneet historiasta ja politiikasta, vaan ihan normaaleista arkiasioista. Siitä huolimatta nykyään keskustelemme näistä aiheista ihan mutkattomasti. Ehkä siellä älyjetset-piireissä sitten voi olla vielä onnellisempaa, mutta minulle tämä on unelmien täyttymys.
Ei siinä tietysti mitään, jos "ihan hyvä mies" riittää. Itselle ei vain "iha hyvä nainen" riittäisi, vaan pitää olla geneettisten lahjojen lisäksi vähän korkeampia ambitioita, kuin pieruverkkareissa ostoskärryn laahaaminen kirkkaan markettivalaistuksen alla ja Netflixistä sarjojen putkittaminen sunnuntaina ennen duuniviikon alkua. Nää AMK-jupit varmasti kokee tällaisen arjen monotonian ja turvallisuuden IG-stooripäivitystensä siivittämänä suorastaan ekstaattisena. Itse näen tuollaisen elämäntyylin henkisenä kuolemana ja täysin irvokkaana tyhjyyden multihuipentumana.
Juttuhan on niin, että olen vain henk.koht suunnitellut elämääni opiskelujen ja gradun valmistumisen jälkeen aivan eri raameihin. Hyviä naisia tässä maassa kyllä riittää, sen kyllä sanon. Joka kerta kun tänne palaa, niin muistaa kuinka autuasta on niittää Suomalaista naista. Tasovaatimukset kun vain muistaa pitää oikealla korkeudella.
Ei teillä mitään kumppania tule koskaan olemaan. Inhottavia.
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tietysti mitään, jos "ihan hyvä mies" riittää. Itselle ei vain "iha hyvä nainen" riittäisi, vaan pitää olla geneettisten lahjojen lisäksi vähän korkeampia ambitioita, kuin pieruverkkareissa ostoskärryn laahaaminen kirkkaan markettivalaistuksen alla ja Netflixistä sarjojen putkittaminen sunnuntaina ennen duuniviikon alkua. Nää AMK-jupit varmasti kokee tällaisen arjen monotonian ja turvallisuuden IG-stooripäivitystensä siivittämänä suorastaan ekstaattisena. Itse näen tuollaisen elämäntyylin henkisenä kuolemana ja täysin irvokkaana tyhjyyden multihuipentumana.
Juttuhan on niin, että olen vain henk.koht suunnitellut elämääni opiskelujen ja gradun valmistumisen jälkeen aivan eri raameihin. Hyviä naisia tässä maassa kyllä riittää, sen kyllä sanon. Joka kerta kun tänne palaa, niin muistaa kuinka autuasta on niittää Suomalaista naista. Tasovaatimukset kun vain muistaa pitää oikealla korkeudella.
Et nyt kyllä millään tavalla avannut, mitä se sinun loistoelämäsi sitten pitää sisällään ja millainen sen naisen tulee sitten olla. Minä kerroin olevani maisteri, käyväni kaupassa ja että olen parisuhteessani lämmin ja välittävä. Nämä ominaisuudet ilmeisesti sinusta ovat halveksuttavia. Pieruverkkareista en puhunut yhtään mitään, mutta fakta se nyt vain on, että olen sen verran persaukinen, että ihan itse siellä kaupassa pitää käydä. Rahan perässä en ole juossut, joten siltä osin ainakin ilmeisesti eroamme näiden kumppanin vaatimusten suhteen.
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä aivan varmasti. Olet todella yksinkertainen jos luulet jonkun uskovan säälittävää tarinointiasi.
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat niin noloja ja nainen haastatteli miestä hänen töistään ja opiskeluistaan :D Sitten yhdessä vaiheessa nainen kertoi aika vaikeasti olevansa kasvissyöjä, ja mies sanoi vain että eihän tuo nyt ole paha ja hyvä kun kerroit.
Ap, nyt on jäänyt ihan auki, että miten sinä keskustelet ensitreffeillä? Minkälaiset aiheet ovat sinun aiheitasi ja miten viet keskustelua eteenpäin?
Kysymykseen on tietenkin todella vaikea vastata jos ei ole treffeillä ollut ja niin kuin nytkin, olit ypöyksin kuuntelemassa ja katselemassa muita ihmisiä... Mutta voithan aina leikkiä ajatusleikkiä, että olisit treffeillä! Mistä aiheista siis puhuisit?
Kerro mieluummin omista säkenöivistä ensitreffeistäsi. Ai niin, ei oo ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella monien ihmisten parisuhdejutut ovat kieltämättä aika surullista ja ohkaista kuultavaa... :/
t. onnellinen sinkkumies
Nimenomaan.
t. elämäänsä tyytyväinen sinkkunainen
Et ole sisimmässäsi tyytyväinen vaan katkera. Kukaan ei oikeasti yksin ole tyytyväinen. Olet vain luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella monien ihmisten parisuhdejutut ovat kieltämättä aika surullista ja ohkaista kuultavaa... :/
t. onnellinen sinkkumies
Nimenomaan.
Samaa mieltä.
T: onnellinen yksin jo 10 vuotta ja jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. onnellinen sinkkumies
Nimenomaan.
Et ole sisimmässäsi tyytyväinen vaan katkera. Kukaan ei oikeasti yksin ole tyytyväinen. Olet vain luovuttanut.
Vain jos olet lähesriippuvainen. Me itsenäiset emme ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. onnellinen sinkkumies
Nimenomaan.
Kukaan ei myönnä, mutta kaipaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitö helvettiä, kaksi normaalia treffeillä ja ujostuttaa. Ei mitään adhd typpejä julistamassa omaa mahtavuuttaan kovaan ääneen
KRP?
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vai tuollaista haaveilet.
Kuvailemaan kaltaiset alfat eivät AV- palstalla notku.Luulen että puoltaisit mielipiteesi, kun tietäisit päälle vielä että olen ulkoisesti aika komea ja perusolemukseltani karismaattinen. Paperilla ehkä "epäseksikästä" (aika yh-äippämäinen redusointi) - mutta kaltaiseni tumman ja raamikkaan korston käsissä sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.29 kirjoitti:
Vai tuollaista haaveilet.
Kuvailemaan kaltaiset alfat eivät AV- palstalla notku.Luulen että puoltaisit mielipiteesi, kun tietäisit päälle vielä että olen ulkoisesti aika komea ja perusolemukseltani karismaattinen. Paperilla ehkä "epäseksikästä" (aika yh-äippämäinen redusointi) - mutta kaltaiseni tumman ja raamikkaan korston käsissä sulaa vahaa.
Tiedätkö mitä tarkoittaa puoltaa? T. eri
No just, eimulla ollu tollasta. Mä annoin ekoilla treffeillä.