Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurasin eilen kahvilassa treffeillä olevaa nuorta pariskuntaa

Vierailija
17.11.2018 |

Ne olivat niin noloja ja nainen haastatteli miestä hänen töistään ja opiskeluistaan :D Sitten yhdessä vaiheessa nainen kertoi aika vaikeasti olevansa kasvissyöjä, ja mies sanoi vain että eihän tuo nyt ole paha ja hyvä kun kerroit.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi on niin vaivaannuttavia tilanteita. Itse murran jään kysymällä, että pitääkö treffikumppani siitä, että etu- ja keskisormella hierotaan emättimen etuseinää samalla, kun nuolee pitkin hitain vedoin klitorista. Toimii aina.

Vierailija
162/165 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, noi on niin vaivaannuttavia tilanteita. Itse murran jään kysymällä, että pitääkö treffikumppani siitä, että etu- ja keskisormella hierotaan emättimen etuseinää samalla, kun nuolee pitkin hitain vedoin klitorista. Toimii aina.

In your dirty dreams only.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Huono trolli. Eivät naiset nykyään halua olla miesten kanssa missään tekemisissä koska #MeToo.

Jos sinä aiheutatkin naisissa atavistista pelkoa ja välittömän pakoreaktion, se ei vielä tarkoita että muut miehet eivät pääsisi naisten kanssa tekemisiin.

Vierailija
164/165 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan yhdiltä treffeiltä joilla itse olin. Tämä oli Helsingissä, Cafe Lasipalatsissa. Aika hyvä ja varma reffipaikka keskustassa, jos haluaa vähän modernia tyylikkyyttä, mutta silti vanhanaikaista ajattomuutta.

Vierailija
165/165 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin kahvilassa töissä oli hauska seurata treffei-ihmisiä. Muitan etityisesti nuoren pariskunnan joka kai tuli ensitreffeille. Istuivat pöydän eripuolin ja keskustelivat vaimeasti. Pikkuhiljaa alkoivat molemmat nojata lähemmäs ja hymyilivät jutellessa.

Toisella kerralla istuivat vierekkäin ja kolmannella eivät enää edes jutelleet jatkuvasti vaan välillä vain istuivat tyttö pojan kainalossa hiljaa ja näyttivät onnelliselta. Itsekkin tuli iloiseksi vaikka en edes heidän nimiä tiennyt.

Sitten muutama päivä tämän jälkeen pariskuntaa rupesi seuraamaan tummiin pukeutunut mies. Hän istui päivä päivältä lähempänä heitä. Miehen kasvot peittyivät aina varjoihin. Hänellä oli keskellä kirkasta ostoskeskusta aurinkolasit joka oli perin kummallista. En kyennyt katsomaan hänen kasvojaan. Niissä oli jotain mystistä ja pelottavaa. Tänään pariskunta oli jättänyt pöytään rypistetyn paperikuitin jossa luki : APUA, TREFFISEURAAJA ON PERÄSSÄMME. LUKEMALLA TÄMÄN POISTAMME KIROUKSEN. LUOJA AUTTAKOON MEITÄ.

Mitä teen mammat?

-eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi