Miksei Case Aku Hirviniemestä saa puhua täällä?
Hirviniemeä syytetään seksuaalisesta häirinnästä. Miksi aiheeseen liittyvät keskustelut poistetaan täältä?
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses sentään.
Itse menivät, takuuvarmasti mielellään julkkiksen kämpille. Toinen tytöistä oikein istui syliin. Siinä sitten miehen käsi osui pyllylle.
Normaalit tytöt olisivat pitäneet tuota huvittavana seikkailuna, josta kertoilla kavereille. Niin he varmasti tekevätkin.
Epänormaalia on nostaa rikossyyte. Paljonkohan on korvausvaatimukset kivusta ja särystä?
Jos kyseessä olisi minun tyttäreni ja yöllinen seikkailu tulisi korviini, ripittäisin tyttöä ajattelemattomuudesta, ja olisin hyvilläni kun mitään ei sattunut.
Terkuin kukkahattutäti 50 v., kahden tyttären äiti.
XD et voi olla tosissasi ethän?! Siis normaali tyttö tykkää reilusti vanhemman miehen koskettelusta :::DD Toivottavasti et sitten suutu kun random Pena 60+ kadulta vähän taputtelee ja puristelee tyttöäs pyllystä. Hymyilet vain :)
Jos ei tykkää,
- ei lähde yöllä kadulta jatkoille
- ei istu syliin
- jos silti puristelee pyllystä, lähtee kotiinTämä ei tapahtunut random-Penan toimesta kadulla, vaan julkkiksen kotona, jonne tytöt menivät vapaaehtoisesti kadulta.
Ehkä on tosiaan ajat ja tavat muuttuneet minun nuoruudestani. Kun olin 17-vuotias, minulle (ja kavereilleni) oli aika selvää, mitä humalainen mies toivoo tapahtuvan pikkutunneilla, jos tyttö lähtee matkaan. Nykyään kai on oletusarvona, että jatkoilla keskustellaan sivistynyneesti päivän politiikasta ja tulevaisuuden haaveista.
Hyvä, että sinäkin opit sitten tämän myötä jotain uutta. Kenenkään luokse lähteminen mihinkään kellonaikaan ei velvoita ketään yhtään mihinkään. Ja pelin saa viheltää poikki koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses sentään.
Itse menivät, takuuvarmasti mielellään julkkiksen kämpille. Toinen tytöistä oikein istui syliin. Siinä sitten miehen käsi osui pyllylle.
Normaalit tytöt olisivat pitäneet tuota huvittavana seikkailuna, josta kertoilla kavereille. Niin he varmasti tekevätkin.
Epänormaalia on nostaa rikossyyte. Paljonkohan on korvausvaatimukset kivusta ja särystä?
Jos kyseessä olisi minun tyttäreni ja yöllinen seikkailu tulisi korviini, ripittäisin tyttöä ajattelemattomuudesta, ja olisin hyvilläni kun mitään ei sattunut.
XD et voi olla tosissasi ethän?! Siis normaali tyttö tykkää reilusti vanhemman miehen koskettelusta :::DD Toivottavasti et sitten suutu kun random Pena 60+ kadulta vähän taputtelee ja puristelee tyttöäs pyllystä. Hymyilet vain :)
Jos ei tykkää,
- ei istu syliin
- jos silti puristelee pyllystä, lähtee kotiinTämä ei tapahtunut random-Penan toimesta kadulla, vaan julkkiksen kotona, jonne tytöt menivät vapaaehtoisesti kadulta.
Ehkä on tosiaan ajat ja tavat muuttuneet minun nuoruudestani. Kun olin 17-vuotias, minulle (ja kavereilleni) oli aika selvää, mitä humalainen mies toivoo tapahtuvan pikkutunneilla, jos tyttö lähtee matkaan. Nykyään kai on oletusarvona, että jatkoilla keskustellaan sivistynyneesti päivän politiikasta ja tulevaisuuden haaveista.
Hyvä, että sinäkin opit sitten tämän myötä jotain uutta. Kenenkään luokse lähteminen mihinkään kellonaikaan ei velvoita ketään yhtään mihinkään. Ja pelin saa viheltää poikki koska vain.
Niinhän he olivatkin viheltäneet. Mitään ei ollut tapahtunut.
Edelleen äitinä olisin huojentunut lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen ilmon teki? Vanhemmatko?
Tytöt olivat oikeudessa huput päässä, ettei heitä tunnistettaisi, eikä heillä ole vaatimuksia. Tuntuu, että tämä kohu ei ole heidänkään mielestään hyvä juttu.
Selvästi syyllisyydentunto omasta käytöksestään. Jos neidit on alaikäisiä vielä niin vanhempien pitäisi opettaa niille käytöstapoja.
Lähdetkö keskellä päivää matkaan mukaan, jos känniläinen pyytää?
Aku hirvasniemi TEmppareihin..saa puristella ..hieroa ja panna VAPAAEHTOISIA TÄYSIKÄISIÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses sentään.
TAAS nähdään että alaikäinen tyttökin on suuremmassa vastuussa kuin aikuinen mies. Sairas ihminen olet. Ihan varmasti aviomiehen sukunimi siellä. Ellei miehesi jättänyt sinua, kun synnytit kaksi kaksi arvotonta tyttökakaraa.
Häpeä kaakka. Kukaan ei KOSKAAN moiti miehiä, aina kaikki vastuu jopa lapsilla. Tämän takia miehet ottavat väkisin kun heille ei aseteta mitään rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses sentään.
Jos ei tykkää,
- ei istu syliin
Miksei samanien isketä tytöille kaapu päälle ja huivi päähän
Nyt kiihoittivat Hirvasniskan tulemaan juttelemaan heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen ilmon teki? Vanhemmatko?
Tytöt olivat oikeudessa huput päässä, ettei heitä tunnistettaisi, eikä heillä ole vaatimuksia. Tuntuu, että tämä kohu ei ole heidänkään mielestään hyvä juttu.
Selvästi syyllisyydentunto omasta käytöksestään. Jos neidit on alaikäisiä vielä niin vanhempien pitäisi opettaa niille käytöstapoja.
Sinusta Hirviniemi ei kaipaa käytösopastusta?
Tää palsta on kyllä oksettava. Joo Hirviniemi ei ole mikään pedorai-skaaja, mutta jos joku tuossa sikailussa on se syyllinen, niin hän. Aivan turha syyttää tyttöjä tai heidän vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten ovatko halaus, ranskalainen poskimuiskautus tai vaikka kättely myöskin ns. seksuaalisia tekoja? Entä omien huulten lipominen tai katseen viipyminen?
Aika epämääräiseksi on Suomen rikoslaki mennyt. Syyttäjän mukaan hiuksiiin, selkään tai jalkaan/vyötäröön koskeminen olisivat ainakin tälläisia seksuaalisia tekoja.
Miten muuten eikö myös esim. kaksimielinen vitsi olisi myös luokiteltavissa seksuaaliseksi teoksi?
Meneppä nuolemaan huuliasi kadulla 17 vuotiaalle tytölle
Edellyttäen että tytön isä seisoo vieressä...
Mitä ..eikö?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy mitenkään ylläolevaan viestiin? Jos lähden/kuka tahansa muu lähtee känniläisen/kenen tahansa matkaan keskellä päivää/milloin tahansa, ei se anna kenellekään mitään oikeutta loukata kenenkään itsemääräämisoikeutta tai -koskemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten ovatko halaus, ranskalainen poskimuiskautus tai vaikka kättely myöskin ns. seksuaalisia tekoja? Entä omien huulten lipominen tai katseen viipyminen?
Aika epämääräiseksi on Suomen rikoslaki mennyt. Syyttäjän mukaan hiuksiiin, selkään tai jalkaan/vyötäröön koskeminen olisivat ainakin tälläisia seksuaalisia tekoja.
Miten muuten eikö myös esim. kaksimielinen vitsi olisi myös luokiteltavissa seksuaaliseksi teoksi?
Mitä ..eikö?
Niin mitä se tytön isä sitten tekisi? Sehän on väistämättä vanha gubbe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs, jos kyseessä olisi oma puolisonne.
Olette esimerkiksi lomalla ja kesäleski vetää kunnon lärvit, kutsuu yöllä pari nuorta naista mukaansa ja yrittää lähennellä näitä. Tyttöjä ei kiinnosta ja homma jää kännisen kähminnäksi.
Noloa tietysti ja kunnon riidan paikka, mutta olisihan se nyt helvetillistä, jos mies haastettaisiin oikeuteen.
Vieläkö kynsin hampain puolustelisitte noita 17-vuotiaita, jotka ovat vapaaehtoisesti tulleet kotiinne ja aamulla kimpassa tehneet rikisilmoituksen, vaikka mitään törkeää ei ole tapahtunut.
Minä jättäisin puolisoni. Hänellä ei olisi mitään syytä viedä vieraita ihmisiä kotiimme, varsinkaan jos yrittäisi iskeä ko. lapsia (tai vaikka olisi aikuisia). En kestäisi niin tyhmää puolisoa.
Totta kai jättäisit. Se "myötä ja vastoinkäymisissä"-kohta sanotaan vihkivalassa ihan huvikseen.
Sinä et jättäisi vaimoasi, joka hän raahaisi kotiinne alaikäisiä pojuja ja lähentelisi ja puristelisi niitä pyllyistä, kun olet itse lomamatkalla?
Sairaaloinen mustasukkaisuus on väärin toista ja itseä kohtaan - toisaalta sille ei voi mitään, jos on sellainen.
Pieni mustankipeys ei haittaa, mutta sairaaloinen, toista kyttäävä mustasukkaisuus ja luulosairaus ilman syytä EI ole tervettä, eikä sitä tarvitse sietää yhtään, vaan nostaa kytkintä mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ..eikö?
40-50 vuotias ei ole vanha gubbe..minkäs ikäinen tämä hirvaskangas on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ..eikö?
40-50 vuotias ei ole vanha gubbe..minkäs ikäinen tämä hirvaskangas on?
35 vuotioas vanha gubbeli ..roikkupalli
Aku hirvaskankaalla on pieni tytär..
Se varmaan antaa setien hieroa pakaroitaan ala ikäisenä
ja miesten lipoa huuliaan
Se on isille Ok..tytöt haluu sitä!
mitä Akun VAIMO ajattelisi?
mitä Akun TYTÄR ajattelisi?( se ei ajattelisi mitään, kun on vielä lapsi)
Entäs se mies joka taluttaa sitä mopsia ?
Entäs mitä se mopsi tykkäisi?
Vierailija kirjoitti:
mitä Akun VAIMO ajattelisi?
mitä Akun TYTÄR ajattelisi?( se ei ajattelisi mitään, kun on vielä lapsi)
Entäs se mies joka taluttaa sitä mopsia ?
Entäs mitä se mopsi tykkäisi?
OISPA KALJAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy mitenkään ylläolevaan viestiin? Jos lähden/kuka tahansa muu lähtee känniläisen/kenen tahansa matkaan keskellä päivää/milloin tahansa, ei se anna kenellekään mitään oikeutta loukata kenenkään itsemääräämisoikeutta tai -koskemattomuutta.
Jos yhtään osaisit sisäistää lukemaasi ja tajuaisit elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hirviniemi on saanut KAKSI syytettä. Kyse ei siis ole mistään puskahuutelusta. Syyte on vakava asia ja sen taakse on tarvittu todistusaineistoa.
Enempää tapauksesta tietämättä, tuli mieleen tuntevatko tytöt toisiaan? vai onko molemmat vieraista kaveriporukoista. Tuo, että määrätään 60v. salaisiksi asiakirjat siitäkään enempää tietämättä yksityiskohtia laittaa miettimään miksi. Vai tietenkin sen takia, ettei heidän henkilöllisyyttään voi koskaan tulla esille. Kuvauksen selän sivelystä ja hiuksien tukistamisesta tuntuu tässä vaiheessa kovin bileillan menon meiningiltä, mutta alaikäisistä kun on kyse niin siksi tässä tilanteessa ollaan.
Sinä et jättäisi vaimoasi, joka hän raahaisi kotiinne alaikäisiä pojuja ja lähentelisi ja puristelisi niitä pyllyistä, kun olet itse lomamatkalla?