Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Case Aku Hirviniemestä saa puhua täällä?

Vierailija
13.11.2018 |

Hirviniemeä syytetään seksuaalisesta häirinnästä. Miksi aiheeseen liittyvät keskustelut poistetaan täältä?

Kommentit (682)

Vierailija
181/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jösses sentään.

Itse menivät, takuuvarmasti mielellään julkkiksen kämpille. Toinen tytöistä oikein istui syliin. Siinä sitten miehen käsi osui pyllylle.

Normaalit tytöt olisivat pitäneet tuota huvittavana seikkailuna, josta kertoilla kavereille. Niin he varmasti tekevätkin.

Epänormaalia on nostaa rikossyyte. Paljonkohan on korvausvaatimukset kivusta ja särystä?

Jos kyseessä olisi minun tyttäreni ja yöllinen seikkailu tulisi korviini, ripittäisin tyttöä ajattelemattomuudesta, ja olisin hyvilläni kun mitään ei sattunut.

Terkuin kukkahattutäti 50 v., kahden tyttären äiti.

XD et voi olla tosissasi ethän?! Siis normaali tyttö tykkää reilusti vanhemman miehen koskettelusta :::DD Toivottavasti et sitten suutu kun random Pena 60+ kadulta vähän taputtelee ja puristelee tyttöäs pyllystä. Hymyilet vain :)

Jos ei tykkää,

- ei lähde yöllä kadulta jatkoille

- ei istu syliin

- jos silti puristelee pyllystä, lähtee kotiin

Tämä ei tapahtunut random-Penan toimesta kadulla, vaan julkkiksen kotona, jonne tytöt menivät vapaaehtoisesti kadulta.

Ehkä on tosiaan ajat ja tavat muuttuneet minun nuoruudestani. Kun olin 17-vuotias, minulle (ja kavereilleni) oli aika selvää, mitä humalainen mies toivoo tapahtuvan pikkutunneilla, jos tyttö lähtee matkaan. Nykyään kai on oletusarvona, että jatkoilla keskustellaan sivistynyneesti päivän politiikasta ja tulevaisuuden haaveista.

Jahans eli sun mielestä nainen, joka lähtee miehen kämpille ja ra iskataan, on itse vastuussa ja ihan oma syy. Oksettavaa 🙊

Vierailija
182/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku hirvaskankaalla on pieni tytär..

Se varmaan antaa setien hieroa pakaroitaan ala ikäisenä

ja miesten lipoa huuliaan

Se on isille Ok..tytöt haluu sitä!

Jos tuomio tulee alaikäisten seksuaalisesta ahdistelusta, niin tulisiko omista lapsista tehdä lastensuojeluilmoitus, sillä seksuaalirikollinen ei tarjoa turvallista kasvuympäristöä. Vähintään voisi olla huoli siitä, että nämä eivät ole täydellä varmuudella turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jösses sentään.

Itse menivät, takuuvarmasti mielellään julkkiksen kämpille. Toinen tytöistä oikein istui syliin. Siinä sitten miehen käsi osui pyllylle.

Normaalit tytöt olisivat pitäneet tuota huvittavana seikkailuna, josta kertoilla kavereille. Niin he varmasti tekevätkin.

Epänormaalia on nostaa rikossyyte. Paljonkohan on korvausvaatimukset kivusta ja särystä?

Jos kyseessä olisi minun tyttäreni ja yöllinen seikkailu tulisi korviini, ripittäisin tyttöä ajattelemattomuudesta, ja olisin hyvilläni kun mitään ei sattunut.

XD et voi olla tosissasi ethän?! Siis normaali tyttö tykkää reilusti vanhemman miehen koskettelusta :::DD Toivottavasti et sitten suutu kun random Pena 60+ kadulta vähän taputtelee ja puristelee tyttöäs pyllystä. Hymyilet vain :)

Jos ei tykkää,

- ei istu syliin

Tämä ei tapahtunut random-Penan toimesta kadulla, vaan julkkiksen kotona, jonne tytöt menivät vapaaehtoisesti kadulta.

Ehkä on tosiaan ajat ja tavat muuttuneet minun nuoruudestani. Kun olin 17-vuotias, minulle (ja kavereilleni) oli aika selvää, mitä humalainen mies toivoo tapahtuvan pikkutunneilla, jos tyttö lähtee matkaan. Nykyään kai on oletusarvona, että jatkoilla keskustellaan sivistynyneesti päivän politiikasta ja tulevaisuuden haaveista.

Nimenomaan. Jos humalainen mies vaikuttaa seksuaalisesti kiinnostuneelta, ollaan vilpittömän yllättyneitä ja sydänjuuria myöten järkyttyneitä.

Vierailija
184/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jösses sentään.

Jos ei tykkää,

- ei istu syliin

Jahans eli sun mielestä nainen, joka lähtee miehen kämpille ja ra iskataan, on itse vastuussa ja ihan oma syy. Oksettavaa 🙊

Jaa, minä olin lukevinani että tässä tapauksessa ei ollut väkivaltaa tapahtunut.

Vierailija
185/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen ilmon teki? Vanhemmatko?

Tytöt olivat oikeudessa huput päässä, ettei heitä tunnistettaisi, eikä heillä ole vaatimuksia. Tuntuu, että tämä kohu ei ole heidänkään mielestään hyvä juttu.

Selvästi syyllisyydentunto omasta käytöksestään. Jos neidit on alaikäisiä vielä niin vanhempien pitäisi opettaa niille käytöstapoja.

Ööh, syyllistätkö aina seksuaalisen väkivallan uhria? Vai ainoastaan kun tekijä on suomalainen?

Vierailija
186/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tämä maailma on mennyt vain hullummaksi näiden metoo. ym. kampanjoiden myötä. Olen todellakin sitä mieltä ettei vääryyttä tule hyväksyä ja seksuaalinen ahdistelu on yksi vääryyden muodoista. Nyt on kuitenkin alkanut tuntua että ollaan menty liian pitkälle. Enkä viittaa tällä Hirviniemen tapaukseen koska siitä en mitään tiedä.

Tuntuu ettei kukaan uskalla tehdä/sanoa enää mitään. Kaikki tilaisuudet tuomita ja syyttää jostain käytetään kyllä aivan saakelin varmasti hyväksi. Ihan hulluutta. Samaa hulluutta kuin nämä sukupuolittuneiden termien käytön oikeutuksien pohdiskelu. Niin turhaa että voisi

senkin ajan huomattavan paljon hyödyllisemmin käyttää. Miten meillä voi olla aikaa pohtia tuollaisiakin asioita kuten että voidaanko lakimiestä sanoa enää lakimieheksi tai puhemiestä puhemieheksi. Huh, että menee hermot tähän nykyaikaan.

Minusta taas tämä on loistava asia ja esimerkki siitä miten asiat on muuttuneet paremmiksi.

Muistan kun itse olin teini, niin kyllähän niitä inhottavia +30 kähmijöitä oli. No sitä vaan poistuttiin tilanteesta ja siinä se. Ei tullut mieleenkään että miehen voisi saada vastuuseen käytöksestään .

Loistavaa että nykyään niin on. Mut Hirviniemeä ei tarvii lytätä ennen kuin tuomitaan. Eikä sittenkään liian pahasti, vain suhteessa tekoonsa. Eiköhän niitä julkkisporsastelijoita ole pahempiakin.... Selviytyjissäkin yksi joka varmaan aikanaan toiminut tavoilla jota ei nykyään hyväksyttäisi.

Vierailija
187/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Aku toisin noiden tyttöjen nimet julkisuuteen. Tai ehkä tilaankin ko keissin paperit itse käriksestä ja laitan ne nettiin.

Mitä väärää tytöt ovat mielestäsi tehneet? He eivät edes tehneet rikosilmoitusta. Mikä saa sinut vihaamaan naissukupuolta niin paljon, ettet kykene edes loogiseen ajatteluun? Ja paperit on muuten luokiteltu salaisiksi tyttöjen tietojen osalta, eli se siitä voimafantasiastasi.

Vaikka paperit oliskin salaisia niin meinaatko että tytöt olivat menneet oikeustalolta kotiinsa saakka pussit päässä? Pitääpä tiedustella tutuilta lakimiehiltä oikeustalolla onko heillä kuvia noista tytöistä.

Sulla mitään tuttuja ole, saati sitten lakimiestuttuja. Psykiatrituttuja kyllä tarvitsisit.

Vierailija
188/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on muitakin ihmisiä kuin Hirvinaama, joille yksiavioisuus ja ydinperhe eivät oikein sovi, ja että täydellisen monogamian ja moniavioisuuden välissä on olemassa paljonkin vaihtoehtoja, joita voi toteuttaa ilman valehtelua ja pettämistä.

Sekä sen ymmärtäminen, mistä moraalinen närkästys ja järkytys kumpuaa, ja mikä merkitys sillä on ollut evoluutiossa.

Vierailija
189/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jösses sentään.

Jos ei tykkää,

- ei istu syliin

Nimenomaan. Jos humalainen mies vaikuttaa seksuaalisesti kiinnostuneelta, ollaan vilpittömän yllättyneitä ja sydänjuuria myöten järkyttyneitä.

Kannattaa muistaa että ikä vaikuttaa kykyyn arvioida. Teini voi vaan ajatella, että kiva nähdä julkkiksen koti.

Vierailija
190/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku hirvasniemi TEmppareihin..saa puristella ..hieroa ja panna VAPAAEHTOISIA TÄYSIKÄISIÄ!!!!

Aku täällä hei vaan moi!

Varmistelen tällä tempauksella paikkaa itselleni ja uudelle tyttöystävälleni TEMPPAREISSA.

Oisko vapaa ehtoisia tyttöystäväksi ? Ikä sais olla 18-19vee luokkaa...

Vierailija
191/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistetaan? Koska jokaisessa ketjussa ihmiset syyttävät näitä teini-ikäisiä lapsia siitä, että joku aikuinen heitä 20v vanhempi mies käyttää heitä hyväksi.

Vierailija
192/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin käänne: Aku oli imenyt isovarvasta ja pannut takapuoleen - kätensä olkapäätä myöten!

Vierailija
193/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aku hirvasniemi TEmppareihin..saa puristella ..hieroa ja panna VAPAAEHTOISIA TÄYSIKÄISIÄ!!!!

Aku täällä hei vaan moi!

Varmistelen tällä tempauksella paikkaa itselleni ja uudelle tyttöystävälleni TEMPPAREISSA.

Oisko vapaa ehtoisia tyttöystäväksi ? Ikä sais olla 18-19vee luokkaa...

Eikös ton syyttäjän kannattaisi nyt alkaa poliisin kera kelailemaan Temppareiden jaksoja, sillä siellä on tapahtunut lukuisia rikoksia - tai pikemminkin rikosvyyhti.

Lukuisat tapahtumat siellä voitaisiin katsoa seksuaalisiksi teoiksi, jotka ovat omiaan loukkaamaan seksuaalista itsemääräämisoikeutta.

Vierailija
194/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi teki toki väärin mutta kovassa humalassa harkintakyky voi pettää helposti ja olettaa että naisetkin haluavat tutustua lähemmin kun kerran lähtivät jatkoille hänen kämpilleen. Ikävä tilanne mutta ei tämän takia tarvitse Hirviniemen uraa tuhota mikäli sieltä ei paljastu jotain isompaa lähentelyä.

Vierailija
195/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika kaikkien myöntää,kysynyt tytöt ITSE kotiin, oikeen houkutellut sillä kun kun julkkis ja käynyt käsiksi, ei vaan ne ulkomaalaiset tee tätä! Sairasta että perussuomalaiset ovat näillä asioilla ratsastaneet.

Vierailija
196/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella, miten monella ääni muuttuisi kellossa, jos kyseessä ei olisi koko kansan huumoriveikko vaan joku ulkomaalaistaustainen mies. Nyt toki monen mielestä tytöt ovat itse syypäitä ja Aku veikkonen se vaan piti hauskaa. Voi reppanaa.

Vierailija
197/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku teki väärin, mutta eivät nuo tytötkään ihan pulmusia ole.

Lähtivät kolmelta yöllä julkkiksen mukaan. Ja miten se Aku pääsi niin lähietäisyydelle, että ylettyi hivelemään? Vielä molempia. Kai tuolta olisi voinut lähteä pois saman tien.

17-vuotias ei ole mikään lapsi. Aika harvinaista, jos on täysin kokematon. Tänä keväänä (jos ei jo viime syksynä) täysi-ikäinen eli saa ajaa ajokortin ja äänestää.

Miksi ihmeessä tämä juttu ei mennyt sovitteluun, vaikka sitä käytetään yhä enemmän. Oikeudenistunto maksaa yhteiskunnalle, syytetylle ja mahdollisesti myös asianomistajille, jos nämä häviävät.

Tästä ei oikein kukaan hyödy.

Vierailija
198/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella, miten monella ääni muuttuisi kellossa, jos kyseessä ei olisi koko kansan huumoriveikko vaan joku ulkomaalaistaustainen mies. Nyt toki monen mielestä tytöt ovat itse syypäitä ja Aku veikkonen se vaan piti hauskaa. Voi reppanaa.

Voin sanoa että jos ei olisi julkkis olisi tuomittu automaattisesti tyttöjen puheen perusteella. Itse en ole yhdenkään naisen koskaan kuullut sanovan minulle purista minua perseestä vaikka olen niin lukuisia kertoja tehnyt, olenko seksuaalirikollinen? 

Tässä keississä on nyt aku kuitenkin eikä kukaan ulkomaalaistaustainen tai tavallista kansaa edustava.

Vierailija
199/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että jos ei olisi julkkis olisi tuomittu automaattisesti tyttöjen puheen perusteella. Itse en ole yhdenkään naisen koskaan kuullut sanovan minulle purista minua perseestä vaikka olen niin lukuisia kertoja tehnyt, olenko seksuaalirikollinen? 

Tässä keississä on nyt aku kuitenkin eikä kukaan ulkomaalaistaustainen tai tavallista kansaa edustava.

Miksi Aku on eri tapaus? Eihän nuo tytöt mitään julkisuutta halaja, vaan haluavat pysyä nimettominä. Lisäksi syyttäjä päätti nostaa syytteen, vaikka tytöt eivät sitä vaatineet.

Vierailija
200/682 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aku on eri tapaus? Eihän nuo tytöt mitään julkisuutta halaja, vaan haluavat pysyä nimettominä. Lisäksi syyttäjä päätti nostaa syytteen, vaikka tytöt eivät sitä vaatineet.

Koska on julkisuuden henkilö, silloin on oltava pätevä tuomio kerralla ettei tule kohua heppoisin perustein tuomitsemisesta, siksi keissi on eri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi