Mies päättänyt lopettaa avioelämän vuoteenpuolella. Miten tästä eteenpäin?
Huomenta!
Viimeyönä todella vihaisena ja turhautuneena tein päätöksen, että nyt riittää. En ole 30- vuotiaana valmis lopettamaan seksin harrastamista.
Takana mieheni kanssa on 8 yhteistä vuotta, lapsi ja tavallinen perhe-elämä. Hellyyttä mies antaa, sanoo rakastavansa ja on hyvä isä lapselle.
Seksiä hän ei kuitenkaan halua. Näin on ollut jo useamman vuoden! Kerran tai pari kuussa saan seksiä itselleni vongattua, mies ei tunnu nauttivan silloinkaan.
Itselläni seksihalut on valtavat, useamman kerran viikossa tekisi mieli. Tämä tilanne tappaa minut henkisesti :( minusta on tullut hyvin vihainen ja katkera ihminen, enkä tunnista enää itseäni.
Seksittömyys vaikuttaa niin moneen alueeseen elämässä, itsetuntoni on rapistunut. En koe itseäni hyväksytyksi.
Miehelle olen raivonnut ja puhut. Uhkaillut erolla. Erota hän ei halua ja kertoo muuttavansa asiat. Mikään ei ole kuitenkaan vuosiin muuttunut.
Tänään minulla on vapaapäivä ja aion miehen töissä ollessa muuttaa makuuhuoneeni vierashuoneeseen. Mitä muuta kivaa yllätystä keksisin?
Kommentit (408)
Kyllä, ulkonäkö vaikuttaa paljon. Lihoin kaksikymmentä kiloa eikä ole seksiä pahemmin ollut sen jälkeen. ja kyllä, vika on minussa, ja yritän korjata ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Lataa tinder, mene tyttöjen kanssa syömään ja riisu sormukset. Vaihda vaatekaapin paikkaa. Lakkaa passaamasta eli peset vain omat vaatteesi etkä hänen ja sama tiskit, ruuat yms.
Säähän varsinainen filosofi olet.. sulla on itellä varmaan ihan ok suhde? Kuhan arvaan vaan...
Leicht kirjoitti:
Jestas mitä kommentteja... Ja luin vain pari sivua alusta.
Itse olen ollut parisuhteessa 9 vuotta ja niistä naimisissa 7 vuotta. Mieheni on ollut aina meistä se haluttomampi osapuoli... Parhaimmillaan halut kohtasi viimeisen synnytyksen jälkeen, kun minä olin uupunut kahden lapsen äiti eikä seksi napannut. Siitä toivuttuani olin taas pari vuotta jatkuvassa puutteessa ja sain jatkuvasti pakkeja aloitteisiini. Lopulta muutin omaan huoneeseeni, ja aloitin sivusuhteet. Netistä löytyy yllättävän hyviä miehiä joille seikkailu kelpaa.
Seksielämä vaan vaikuttaa kuihtuvan jokaisessa parisuhteessa, ja lasten vuoksi pysytään kuitenkin yhdessä. Tuossa tilanteessa olen itse, ja harrastan ihanaa seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka myös ovat tuossa tilanteessa. Voin suositella... On ihanaa harrastaa seksiä, jossa ei ole aloitteen tekijä ja seksiin suostuja mukana, vaan kaksi aikuista ihmistä jotka käyvät toistensa kimppuun.
Miksi sitten roikut siinä seksittömässä liitossa? Vai eikö nuo sivusuhteiden miehet halua sinua vakituiseksi panoksi? Tai sellaiseksi naiseksi, joka olisi esittelykelpoinen naisystävä? Pitävätkö sinua vain panopuuna?
Itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen koska seksi on iso asia parisuhteessa vaikka monet väittää että ei ole. Olet kuitenkin sen verran nuori ja elämä edessä että olis vain tyhmää jäädä suhteeseen jossa et saa haluamaasi.
Kerro, että olet rinnallaan ja haluat, että hakee apua. Se lääkärissä käynti on häntä ja suhdettanne varten.
... et voi elämääsi kuitenkan vietyä odotellessa, vaikka tuo on miehille arka paikka. Rohkeutta vaaatii ...jokin vikahan selvästi on.
Onko miehesi valmis parittelemaan vuoteen sijasta esimerkiksi lattialla?
Auta tilaamaan se aika lääkäriin.
Miehellä näyttää olevan hirveä pelko ja häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ulkonäkö vaikuttaa paljon. Lihoin kaksikymmentä kiloa eikä ole seksiä pahemmin ollut sen jälkeen. ja kyllä, vika on minussa, ja yritän korjata ongelmaa.
Taitaa olla jo myöhäsitä korjata tilannetta. Rinnat roikkuvat laihdutuksen myötä. Roikkuva nahka olisi korjautettava plastiikkakirurgialla.
Yritin tapailla parikymmentä kiloa laihtunutta naista ja löllö iho oli kieltämättä luotaan työntävää. Rinnat hän oli sentään korjauttanut silikoneilla. Ei pitäisi päästää itseään lihomaan ettei käy noin.
Miten niin päättänyt? Eikö asiasta ole keskusteltu?
212, hienoa, että olet saanut noin ihanan naisen.
Mutta ihan realistiselta kannalta asiaa katsoen, kyllä se niin on, että suurin osa meistä on ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään missejä tai adoniksia. Ja kotona ollaan mukavissa olovaatteissa, ei monikaan kulje korkokenkigissä
Ja silti seksi toimii useissa liitoissa, ei se ole siitä aina kiinni.
Esimerkiksi olen katsonut noita hääohjelmia ja niissä monet nuoret naiset ovat aika pulskia. Eikä mitäån erikoisen kauniita, tavallisia naisia. Silti *saavat* miehen ja monesti miehet ovat kovinkin rakastuneen oloisia ja kertovat itsekin, että kuinka rakastavat kumppaniaan.
Ei se aina ole kauniista ulkomuodosta kiinni. Ja jos mieskin on tavallinen, niin miksi vaatisi jotain kaunotarta?
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että olet rinnallaan ja haluat, että hakee apua. Se lääkärissä käynti on häntä ja suhdettanne varten.
Mitä se lääkärissä käynti auttaa jos vaimo on päästänyt itsensä lihomaan ja on homssuisen näköinen?
Kyllä sitä avioelämää voi viettää muuallakin kuin vuoteenpuolella. Asumme pientalopellolla ja olen itse useasti seurannut kun naapurit viettää avioelämää takapihalla usein ihan keskellä päivää.
Liiteriin voi viedä vanhoja patjoja ja käydä siellä nussimassa.
Vierailija kirjoitti:
212, hienoa, että olet saanut noin ihanan naisen.
Mutta ihan realistiselta kannalta asiaa katsoen, kyllä se niin on, että suurin osa meistä on ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään missejä tai adoniksia. Ja kotona ollaan mukavissa olovaatteissa, ei monikaan kulje korkokenkigissä
Ja silti seksi toimii useissa liitoissa, ei se ole siitä aina kiinni.Esimerkiksi olen katsonut noita hääohjelmia ja niissä monet nuoret naiset ovat aika pulskia. Eikä mitäån erikoisen kauniita, tavallisia naisia. Silti *saavat* miehen ja monesti miehet ovat kovinkin rakastuneen oloisia ja kertovat itsekin, että kuinka rakastavat kumppaniaan.
Ei se aina ole kauniista ulkomuodosta kiinni. Ja jos mieskin on tavallinen, niin miksi vaatisi jotain kaunotarta?
Kyllä tietyissä kulttuureissa ulkonäköön panostetaan ja osoitetaan näin arvostusta kumppania kohtaan. Korkokengät ovat tavallisia, mutta niitä ei tietenkään käytetä kotona.
Suomessa varmaan vaatimustaso matalampi. Hyväksytään Reinoissa ruokakauppaan lähtevä vaimo tai mies. Täällä ulkonäön vaaliminen on muka pinnallista ja huono asia.
Kyllä minäkin ottaisin mieluummin hoikan ja tavallisen näköisen vaimon kuin lihavan ja hiukset rasvaisena kulkevan taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä avioelämää voi viettää muuallakin kuin vuoteenpuolella. Asumme pientalopellolla ja olen itse useasti seurannut kun naapurit viettää avioelämää takapihalla usein ihan keskellä päivää.
Ovatko äänekkäitä vai kuuluuko vain sellaista ”Oh-oh-oh” -uikutusta?
Tuulikaappiin vaan ukko selälleen. Se ei ole vuode niin ei pitäisi olla mitään valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten löydät luotettavia tyyppejä? Mistä tiedät, että he ovat hyviä sängyssä? Mistä tiedät, että olet heille mieleinen (riittävän kaunis ja hyvävartaloinen?)
Kiinnostaa, koska haluaisin seksiä mutta olen eronnut vähän päälle nelikymppinen, kaksi lastakin on. En ole arvannut kokeilla nettiä.
Uskon heidän olevan minun käyttööni luotettavia, kun heillä itselläänkin on syynsä pitää juttu salassa. Toki siis jos tarkoitit luotettavuudella sitä, ettei minun tarvitse pelätä minulle tapahtuvan jotain pahaa heidän kanssa, niin sitähän minä en tiedä, mutta minulla on kaveri joka odottaa aina viestiä sovittuun aikaan ja mainitsen asiasta ohimennen petikaverillekin.
Sänkytaidot selviää aikalailla sillon ekalla kerralla... Tunarit eivät saa toista mahdollisuutta, mut keskinkertaiset ja hyvät yleensä saavat. :D Minä en ole mikään kaunotar, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että miehet usein haluavat ennemmin himokkaan kuin hyvännäköisen naisen. Tai toki on miehiä jotka haluavat seksiä vain hyvännäköisten naisten kanssa, heidät minä ohitan mielelläni. Juttelen miesten kanssa alkuun ilman kuvien vaihtoa, ja mikäli mies vaikuttaa fiksulta enkä näe hänen tarinoissaan epäjohdonmukaisuuksia, lähetän pyydettäessä kuvan.
Mä en ole itse kovinkaan ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta suurimmaksi osaksi olen yllättynyt aina positiivisesti minua tapaamaan tulevien miesten ulkonäöstä. Ja myös siitä, kuinka fiksuja sieltä löytyy. Itse olen aiemmin halveksinut nettiä seuranhakupaikkana, mutta tälleen varattuna ei ole vaihtoehtoa, eikä toisaalta kännipanot ei edes kiinnosta.
Seksiseuraa netistä etsivälle naiselle antaisin neuvoksi, että kannattaa ihan rauhassa jutella miesten kanssa siellä - ja muistaa, ettei ”mies” välttämättä ole sitä mitä esittää olevansa, joten mieti valmiiksi mitä tietoja itsestäsi voit paljastaa olematta liian tunnistettava. Ja siellä netissä on myös niitä idiootteja, niitä ei kannata tavata, koska fiksujakin miehiä siellä on. Itse olenkin päättänyt valikoida vain parhaat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin mies ei suostu menemään, se ei ole hänelle kuulemma vaihtoehto.
Mielestäni olen ollut hyvinkin ymmärtäväinen ja kärsivällinen odottaessani miehen heräämistä jo ainakin 4vuotta.Miksi hän ei halua seksiä? Se olisi selvitettävä.
No mutta jos ei mies puhu? eikä kerro. On vaan päättänyt olla seksittä ap:n kanssa, mutta erota ei kuitenkaan voi. Miten selvität sen miksei hän halua seksiä jos hän ei kerro syytä? Itse ainakin ap:n tilanteessa lähtisin. Jo tuo, ettei mies ole valmis keskustelemaan selkeästi tärkeästä asiasta joka on ap:n jo saanut miettimään jopa eroa, on aika iso juttu. Ja tuo että nukkumatilat pitää siirtää erihuoneisiin on kanssa aika iso juttu. Oisin jo ajat sitten lähtenyt tommosessa tilanteessa. Minkätakia ap roikkuu tommoisessa suhteessa? Ymmärrän toki, että rakastaa varmaan vielä miestään mutta pelkkä rakkaus ei aina riitä jos se uhkaa omaa hyvinvointia. Niin ja se klisee että on se lapsillekkin parempi että vanhemmat eroavat ja ilmapiiri on iloisempi kun se että vanhemmat ovat väkisin yhdessä ja ilmapiiri kotona on ahdistunut ja väkinäinen. kyllä se vaan välittyy heille vaikka kuinka yrittäisi esittää että kaikki on hyvin.
Mies on itsepintaisesti pakotettava puhumaan. Ellei onnistu millään, niin sitten ero.
Miten löydät luotettavia tyyppejä? Mistä tiedät, että he ovat hyviä sängyssä? Mistä tiedät, että olet heille mieleinen (riittävän kaunis ja hyvävartaloinen?)
Kiinnostaa, koska haluaisin seksiä mutta olen eronnut vähän päälle nelikymppinen, kaksi lastakin on. En ole arvannut kokeilla nettiä.