Tuttava joi n. 3dl punaviiniä ja rupesi vaikuttamaan känniseltä :D! Miten tämä voi olla mahdollista?
Kommentit (39)
Mulla esim lääkitys ja syömättömyys nostaa humalan helposti.
Vierailija kirjoitti:
3 desissä punaviiniä on aika runsaasti alkoholia tottumattomalle
Ja varsinkin jos se on tyhjään vatsaan.
Mulle riittää yksi lasillinen pienehköön hiprakkaan.
Mun anoppi alkaa sammaltaa yhden viinilasillisen jälkeen. Toisesta jo humppelissa. Käsittämättömän huono viinapää.
Mulla käy noin, kun olen melko pienikokoinen, ja jos vielä juon tyhjään vatsaan. En juo paljoa alkoholia muutenkaan.
Ha! Mulle riittäisi tuohon jo 12cl.
Yllättäen en juo juuri yhtään, ed mainitusta syystä.
Käytän alkoholia äärimmäisen harvoin. Mulle riittää nykyisin humaltumiseen jo muutama liköörikonvehti. On tietysti halpa känni, mutta ei pahemmin naurata kun joskus olis kiva kavereiden kanssa istua iltaa muutenkin kuin limsaa kiskoen.
Kyllä mulle tulee jo tosta määrästä huppeli.
Vierailija kirjoitti:
Käytän alkoholia äärimmäisen harvoin. Mulle riittää nykyisin humaltumiseen jo muutama liköörikonvehti.
No tuo on kyllä jo kuvittelua. Ei tuossa määrässä ole alkoholia sen vertaa että se oikeasti mitään vaikuttaisi.
Ei oo tottunu alkoholiin. Siten se on mahdollista.
Täh? Tuohan on melkein puoli pulloa viiniä! Pitäisi olla ennemmin huolissaan, jos tuo määrä ei tunnu missään...
Ihmisten sietokyky on erilainen. Onko tuttavasi pienikokoinen, hoikka? Onko syönyt mitään? Onko jokin lääkitys? Oletko varma ettei ole juonut / ottanut mitään ennen punaviiniä? Miksi asia askarruttaa tai huvittaa sinua? Koetko olevasi jotenkin parempi, kun itselläsi on korkeampi alkoholin sietokyky ja asia huvittaa sinua siksi?
Mä kävin laivalla tax-freen maistiaisissa 3 kertaa eli join 1/3 desistä ja sain krapulan. Olen 42 v ja olen ryypännyt 3 elämäni aikana aikaisemmin.
Miten voi olla mahdollista?
Ihanko tosissasi tuota kysyt?
Olisko vaikka siksi että kaikki eivät harrasta juopottelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin laivalla tax-freen maistiaisissa 3 kertaa eli join 1/3 desistä ja sain krapulan. Olen 42 v ja olen ryypännyt 3 elämäni aikana aikaisemmin.
Siis 3 kertaa aikaisemmin olen maistanut alkoholia.
Kyllä minäkin humallun tuosta määrästä. Itse asiassa humallun siideri tölkillisestä. En edes pysty juomaan enempää.
nimimerkki: halpa humala.
No mä olisin jo oksennuskunnossa tuosta määrästä punaviiniä. Viinaa voin juoda helposti litrankin illan aikana, mutta punaviini saa oksentamaan.
Tyhjään mahaan jos juon 16 cl niin olen ihan huppelissa, vaikka olen isokokoinen. En ole kovin tottunut juoja myöskään.
3 desissä punaviiniä on aika runsaasti alkoholia tottumattomalle