Aijaijai ja nam. Se olisi taas yksi työttömällä uusi nautinnollinen lomapäivä edessä. Viikon neljäs lauantai.
Taidan juoda vielä toisen kierroksen kahvia, ehkä kolmannenkin. Palstailuun voisi uhrata mahtavista aikavarannoista jokusen tunnin ja lähteä sitten heräilemään kunnolla urheilun parissa. On erittäin miellyttävää, kun saa elää unelmaelämää ja aina hetkessä.
Kommentit (61)
Ei sovi mulle. Vaikkei kyllä normaali duunikaan. En kestä tympäisevää toistoa, joten onkin hyvä, että on kolmaskin vaihtoehto. Olen yrittäjä ja todella onnellinen siitä, että olen ainakin saanut kokeilla elää unelmaani ja toteuttaa itseäni ja olla luova. Ei olisi mahdollista ilman Suomen tukia. Toisaalta tukien jälkeen pitää selvitä omillaan ja kaikista yrityksen tuloista voi nostaa ehkä max. 25% palkkaa, joten töitä saa tehdä ihan tosissaan. En kyllä osaisi jouten ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aktiivimallin toimet osuneet kohdalle?
Meikäpoikaa ei velvoitteet tavoita ja sanktiot kierrän kaukaa.
Vedätkö kuitenkin työttömyyskorvausta, jonka työssäkäyvät maksavat sulle?
Onpa tosi ihanaa elämää kun palstailuun menee tunteja...👎
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sä muuta kuin palstailet? Ai niin, ei ole varaa.
Jo aloituksessa mainitsin kahvista nautiskelemisesta ja heräilystä urheilun parissa. Mistään muusta en juuri maininnutkaan ja silti kysyt teenkö mitään muuta kuin palstailen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeestipä sitä muutamaa satasta venytät pakollisten kulujen jälkeen.
Muutama satanen ylimääräistä ilmestyy taskuun, kun käyn parina päivänä kuukaudessa kaveria auttamassa. Ei ole millään lailla tiukkaa ja aikaa työrukkasien pitoon ei mene paljon ja sekin aika on erittäin miellyttävää kaveriaikaa ja auttaisin kaveriani myös ilmaiseksi, mutta tunnemme toisemme arvon ja siksi money.
Ethän sä sitten ole työtön, vaan pimeästi töissä. Osa-aikaisena vaan, mutta kuitenkin. Eli sinä huijaat tukia ja kaverisi kiertää veroja.
Ylpeä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aktiivimallin toimet osuneet kohdalle?
Vedätkö kuitenkin työttömyyskorvausta, jonka työssäkäyvät maksavat sulle?
Onpa tosi ihanaa elämää kun palstailuun menee tunteja...👎
No mitä nyt taas? Onhan tämä palstailu mukavaa ja h*lvetin koukuttavaa. Ihan mielelläni palstailen muutaman tunnin aamukahvittelun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo aloituksessa mainitsin kahvista nautiskelemisesta ja heräilystä urheilun parissa. Mistään muusta en juuri maininnutkaan ja silti kysyt teenkö mitään muuta kuin palstailen?
Jep, katsos kun maneerisi ovat hyvin tunnistettavia. Mä lojun palstalla koska olen lomalla, ja näitä täysin samansisältöisiä avauksiakin on jo useita viikossa. Muut sitteb lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama satanen ylimääräistä ilmestyy taskuun, kun käyn parina päivänä kuukaudessa kaveria auttamassa. Ei ole millään lailla tiukkaa ja aikaa työrukkasien pitoon ei mene paljon ja sekin aika on erittäin miellyttävää kaveriaikaa ja auttaisin kaveriani myös ilmaiseksi, mutta tunnemme toisemme arvon ja siksi money.
Ethän sä sitten ole työtön, vaan pimeästi töissä. Osa-aikaisena vaan, mutta kuitenkin. Eli sinä huijaat tukia ja kaverisi kiertää veroja.
Ylpeä tästä?
Ei pidä paikkaansa. Talkootoimintaa. Kaveri antaa vain hyvää hyvyyttään ruokarahaa palkkioksi talkooavusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, katsos kun maneerisi ovat hyvin tunnistettavia. Mä lojun palstalla koska olen lomalla, ja näitä täysin samansisältöisiä avauksiakin on jo useita viikossa. Muut sitteb lisäksi.
No entä sitten? En yritäkään piilotella maneereitani. Ja jos kerran olet enemmänkin lukenut kommenttejani, niin silloinhan sinun pitäisi tietää, että teen muutakin kuin palstailen. Tälläkin kertaa mainitsin urheilemisesta ja silti sinä kysyt teenkö mitään muuta kuin palstailen. Onko urheileminen palstailua? Väännänkö vielä ratakiskosta? Ja saan käsittääkseni jakaa ilosanomaa lomaelämästäni juuri niin paljon kuin minua huvittaa, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeä tästä?Ei pidä paikkaansa. Talkootoimintaa. Kaveri antaa vain hyvää hyvyyttään ruokarahaa palkkioksi talkooavusta.
Sekään työmaa ei ole ikuinen, raksat valmistuvat. Mitä sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun netti ei kuulu toimttntulotukeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä osaan nauttia loppuelämän mittaisesta lomailusta. Nyt muutama vuosi takana ja ajatukset lomaelämän vietosta ovat vain vankistuneet.
Olet ollut jo muutaman vuoden työttömänä, ja silti yhä ansiosidonnaisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä osaan nauttia loppuelämän mittaisesta lomailusta. Nyt muutama vuosi takana ja ajatukset lomaelämän vietosta ovat vain vankistuneet.
Olet ollut jo muutaman vuoden työttömänä, ja silti yhä ansiosidonnaisella?
En ole ansiosidonnaisella. En ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten? En yritäkään piilotella maneereitani. Ja jos kerran olet enemmänkin lukenut kommenttejani, niin silloinhan sinun pitäisi tietää, että teen muutakin kuin palstailen. Tälläkin kertaa mainitsin urheilemisesta ja silti sinä kysyt teenkö mitään muuta kuin palstailen. Onko urheileminen palstailua? Väännänkö vielä ratakiskosta? Ja saan käsittääkseni jakaa ilosanomaa lomaelämästäni juuri niin paljon kuin minua huvittaa, joten...
Evankelista :D Anna mennä, nuo lomaelämäkuvaukset vaan jäävät kovin ontoiksi, kun mainitset aina vaan ohimennen kymmenet harrastukset, ihan kuin niitä ei olisikaan... lukemalla löytää kovin vähäistä innostusta mitään muuta kuin kahvinjuontia kohtaan. Mut ei siinä mitään, päivänjatkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeä tästä?Ei pidä paikkaansa. Talkootoimintaa. Kaveri antaa vain hyvää hyvyyttään ruokarahaa palkkioksi talkooavusta.
Sekään työmaa ei ole ikuinen, raksat valmistuvat. Mitä sen jälkeen?
Talkootöitä olisi vaikka joka päivälle. Pääsisin palkkatöihinkin halutessani, mutta lomailu vie voiton.
Miten sä olit työelämässä etkä onnistunut keräämään yhtään varallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veroja kiertävä huijari sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse työttömänä huomasin etteivät viikonloput tuntuneet enää miltään kun joka päivä oli viikonloppu. Kun on töissä osaa nauttia vapaista ihan eritavalla.
No onhan se ihan selvä asia, että jos uhraa paljon aikaa epämiellyttävien asioiden parissa, niin se vapaa-aika siitä p*skasta tuntuu taivaalliselta. Olihan armeijasta lomille pääseminenkin aivan taivaallista. Minä kyllä osaan nauttia loppuelämän mittaisesta lomailusta. Nyt muutama vuosi takana ja ajatukset lomaelämän vietosta ovat vain vankistuneet.
Niin no tietenkään sellaisessa työssä ei kannata olla mikä on hirveää p*skaa jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evankelista :D Anna mennä, nuo lomaelämäkuvaukset vaan jäävät kovin ontoiksi, kun mainitset aina vaan ohimennen kymmenet harrastukset, ihan kuin niitä ei olisikaan... lukemalla löytää kovin vähäistä innostusta mitään muuta kuin kahvinjuontia kohtaan. Mut ei siinä mitään, päivänjatkoja!
En vain halua kertoa yksityiskohtaisesti kaikkea elämästäni. Ei minulla ole mitään syytä valehdella anonyyminä netissä anonyymille jostain harrastusteni määrästä. En yritä muutenkaan innostaa sinua lol.
Vielä kaksi viikkoa orjatöitä ja yksi viikko diipadaapaa kurssilla. Sitten pääsee takaisin työttömän normaaliin päiväjärjestykseen. Ihan ensiksi unohdan herätyskellon.