Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät asia jotka tuntuvat osuvan aina juuri sinun kohdallesi?

Vierailija
07.11.2018 |

Aloitan:

Pullonpalautusautomaatti toimii sujuvasti kymmenen edelläsi jonottaneen kohdalla, mutta sinun vuorollasi menee jumiin

Peukku ylös jos samaistut asiaan, peukku alas jos et

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeittimen pesu, roskien vienti, pyykkien pesu, astianpesukoneen täyttö

Vierailija
2/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden ostamaan lapselle kenkiä, juuri siitä mallista mikä kävisi ei ole oikeaa kokoa vaikka kaikkia muita kokoja löytyy. On hämmentävää, että tää menee näin vaikka lapsi kasvaa, aina sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalleni osuu vähän väliä ihmisiä, jotka ovat saaneet tai saavuttaneet elämässään jotain, mitä minä en mutta mistä olen haaveillut tai mitä olisin tarvinnut.

Vierailija
4/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tulevat avautumaan omista, joskus hyvinkin henkilökohtaisista, ongelmistaan herkästi.

En ymmärrä miksi.

Vierailija
5/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta vastausvaihtoehdosta onnistun valitsemaan sen väärän.

Vierailija
6/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakko ja olisin mieluiten vain omissa oloissani, mutta jostain syystä julkisilla paikoilla ylisosiaaliset puheripuli-ihmiset tuntuvat aina lähestyvän juuri minua. Taloon muuttavat uudet naapuritkin yrittävät aina tehdä tuttavuutta juuri minun kanssani. Ääääh! Johtuu kai siitä, että olen kiltin ja harmittoman näköinen. Pitäisi opetella pitämään kasvoilla aina kiukkuista ilmettä, niin ehkä saisin olla rauhassa.

Vierailija
7/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa alkaa vaihtamaan kuittirullaa kohdallani todella usein. Mieheni ei ole koskaan tällaiseen törmännyt. Käymme vuorotellen kaupassa.

Vierailija
8/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tulevat avautumaan omista, joskus hyvinkin henkilökohtaisista, ongelmistaan herkästi.

En ymmärrä miksi.

Minulla on tuo alkoholismi ollut jo pitkään ongelmana eikä vaimoni ymmärrä minua. ;)

Pahoitteluni, oli ihan pakko. 

N

Vierailija
9/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitain kassajono. Aina.

Vierailija
10/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jonka koen itse hyvin puoleensa vetäväksi ja kiinnostavaksi, aina niin paljon, että pienessä mielessäni ehdin "jo" ajatella tai paremmin haaveksia hänestä elämänkumppania. Tämän jälkeen takuulla osoittaatakuu varmasti pian, ettei hän ole minusta kiinnostunut yhtä paljon. Tai kuten Hän tai he  ovat asian ilmaisseet; kuin kaverina tai ystävänä.  

Ei tässä mitään arvostan sekä kunnioitan kaveruutta että vielä enemmän ystävyyttä.  Ja joitain kertoja näin on myös oikeasti käynyt; meistä on tullut kaverit tai parhaimmillaan hyvät ystävät. Mutta aina, joskus toivoisi, jostain erityisellä tavalla suuremmasta ja merkittävämmsätä.    

Vierailija
11/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen teknisiin laitteisiin tulee aina joku erikoinen ja harvinainen vika tai häiriö. Korjaajatkin ihmettelee, että miten se nyt noin.

Vierailija
12/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seison aina väärässä jonossa. Siis siinä, mikä jumittaa, eikä liiku. :(

Vierailija
13/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kassajono mullakin. Vaikka miten yrittäisin vertailla ja valita sen parhaan, niin se on se hitain. Joka ikinen kerta. 

Vierailija
14/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä vessassa pyyherulla/käsipaperit loppuvat aina kohdallani ja joudun käyttämään sitä ällöä puhallinta joka ei edes kuivaa käsiä kunnolla :(

Vierailija
15/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aion kaataa kahviini maitoa, jääkaapissa on tyhjä tölkki tai pohjalla pari hikistä tippaa.

Vierailija
16/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntematon numero soittaa, niin kavereille se on aina jotain kivaa, tyyliin voitto jossain arvonnassa. Kun minä saan soiton tuntemattomasta, se on puhelinmyyjä.

Vierailija
17/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

See onn kunn eii pärjäää niin sillloin kun taarviitsisi tukea niiiin huomaaa aina etttä ympärilllä muutkiiin vähän alakuloiiisia.

Vierailija
18/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aion kaataa kahviini maitoa, jääkaapissa on tyhjä tölkki tai pohjalla pari hikistä tippaa.

Jääkaapissa tyhjä tölkki?

Asuuko kotonasi idiootteja vai oletko itse sellainen?

Vierailija
19/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipiliset miehet. Aina. Minulle.

Vierailija
20/59 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotat kassalla ja edessäsi on yksi asiakas ja jono pysähtyy sen edeltävä kohdalle, koska joko se kaivelee pennosiaan tai kortti ei toimi tai jotain muuta hässäkkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän