Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit mielummin, työtön vai osa-aikainen tiskaaja?

Vierailija
07.11.2018 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin kansalaispalkan ja sen päälle vielä osa-aikaisen työn tiskaajana ja siitä palkan, niin ottaisin mieluummin työn kuin työttömyyden. Kokoaikainen työ tiskaajana taas ei kiinnosta, mutta osa-aikaisen voisin ottaa liikunnan kannalta. Kai siinä yläkroppa saisi jotain liikettä.

Vierailija
2/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tiskarina vähintään 20e/tunti, niin voisin harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko työpaikka kaukana, kohdellaanko minua siellä hyvin, onko työpaikalla työterveyshuolto ja lomaoikeudet ja saisinko lapselle hoitopaikan.

Vierailija
4/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. Jaksaisin silloin paremmin etsiä muita hommia. Tuosta ei saisi riittävästi rahaa elämiseen.

Vierailija
5/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.

Vierailija
6/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.

Vierailija
7/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, koska mun ihoni ei kestä tiskaamista ja jatkuvaa vedellä läträämistä. Hanskat hiostavat ja aiheuttavat ihottumaa, vaikkeivat edes olisi lateksia. Lateksi puolestaan saa kädet tulipunaisiksi ja kutiaviksi välittömästi.

Vierailija
8/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuisi paljon muusta elämäntilanteesta ja omista uratavoitteista. Hieman kärjistäen esim. nuorelle, kouluttamattomalle ja lapsettomalle tai eläkeikää lähestyvälle jo muuten uransa tehneelle se voisi olla ihan kiva työpaikka, mutta perheelliselle maisterille, jolla opintolaina painaa päälle voisi olla järkevämpää etsiä kokopäivätyötä.

Vierailija
9/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaispalkalla tiskaaminenkin olisi ok. Muuten pysyisin lyllä mieluummin työttömänä.

Vierailija
10/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työajoista. Jos se sijottuisi lounaspaikkaan, niin voisin hyvin tiskata. Iltatyönä ennemmin työtön, johtuen yh-statuksestani. Olen ennemmin lapsen kanssa illat ja yöt kotona, kuin laittaisin lapsen vuoropäivähoitoon yöksi muutaman hassun työtunnin takia.

Vierailija
11/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tuurannut ison marketin iltatiskaajana ja on kyllä ihan vihoviimeistä hommaa. Kattiloita, uunivuokia, salaattipyttyjä, kala ja liha-astioita, lihamylly, lihasaha ym. rasvaista ja haisevaa ruuantähteitä täynnä olevaa kippoa ja kuppoa satapäin. Karmeeta ja raskasta paskahommaa ja palkka joku reilu kymppi/tunti. Ei kiitos ikinä enää. Mieluummin työtön vaikka loppuelämän.

Vierailija
12/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaiseni on lähes kolmetonnia, jos tiskaushommista se maksettaisi niin mikä ettei.

Vierailija
13/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi perustulo, tiskaisin osa-aikaisesti mielelläni. Tässä järjestelmässä olen ehdottomasti ennemmin työtön.

Vierailija
14/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tiskaajan hommista. Saa seisoa ja liikkua vähän, ei tarvitse juurikaan puhua kenellekään, saa tehdä töitä ihan oman itsensä kanssa. Kaikki varastohommat yms. on kivoja kun on vastuussa vain juuri siitä mitä siinä edessä on ja päivän päätteeksi voi mennä kotiin eikä tarvitse murehtia jotain projekteja tai olla väsynyt kaikista kahvipöytäkeskusteluista.

Mä tekisin täysiåäiväisesti mielelläni, jos siitä vain maksettaisiin vähän paremmin.

Vierailija
15/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi perustulo, tiskaisin osa-aikaisesti mielelläni. Tässä järjestelmässä olen ehdottomasti ennemmin työtön.

Juuri näin. Perustulon kanssa siitä osa-aikaisesta ja raskaasta matalapalkkatyöstä saisi oikeasti vähän jotain käteenkin, eli työstä olisi hyötyä kuten kuuluukin.

Jotain oikeasti kiinnostavaa ja hyödyllistä, koulutusta vastaavaa työtä toki tekisin mielelläni osa-aikaisesti.

Vierailija
16/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut henkilöstövuokrausfirmassa tiskaamaan noin vuoden eri kohteissa. Tein siis salaatin ja tiskasin. Itse asiassa tykkäsin itsenäisestä työstä.

Vierailija
17/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse selitellä mulle valintojaan.

Vierailija
18/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en voi tietää, mitä kaikkea toinen tekee, eikä hän ole mulle millään tavalla tilivelvollinen, jos en ole itse hänelle.

Vierailija
19/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen vähän millaista tiskattavaa olisi, niin voisin harkita. Osa-aikaisen työn kanssa saisi kuitenkin soviteltua päivärahaa, eli tienaisi enemmän kuin ilman työtä. Useimmiten kuitenkin parempiakin paikkoja on haettavaksi yllin kyllin, huomioiden osaamiseni ja taustani. Jos ei olisi, voisin hakea tiskaajaksikin.

Vierailija
20/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen vähän millaista tiskattavaa olisi, niin voisin harkita. Osa-aikaisen työn kanssa saisi kuitenkin soviteltua päivärahaa, eli tienaisi enemmän kuin ilman työtä. Useimmiten kuitenkin parempiakin paikkoja on haettavaksi yllin kyllin, huomioiden osaamiseni ja taustani. Jos ei olisi, voisin hakea tiskaajaksikin.

Ja kun osaamista ja taustaa ei ole niin sitähän se on tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi