Ostaisitko kosmetiikkakalenterin?
Upeita kalentereita, mutta en raaski itselle ostaa. Ovatko hintansa arvoisia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta miten tuon Amazon UK:n kalenterin saa tilattua Suomeen? Itse saan vain herjan This item does not ship to Finland. :(
Forward2me.com sivuston/palvelun kautta voi tilata niiltä brittiyrityksiltä, jotka eivät toimita Suomeen.
Hieno juttu jos tällainen palvelu on olemassa! Toivottavasti ei tule hirveästi lisähintaa.
En asu itse Suomessa vaan toisessa Euroopan maassa, jonne kalenterin sai tilattua suoraan Amazonista. Kai niillä on kosmetiikan tai aerosolien kanssa joku juttu että eivät toimita kaikkiin maihin. :/
- se Amazonin kalenterista puhunut
Muoviroskaa vaan lisää! En siis osta.
Kiitos kommenteista, kukin taaplaa tyylillään. Ehkä jätän kalenterit varakkaammille. On se hinta melkoinen ja aina kalenterissa myös sellaista, josta ei itse niin välitä - jää vain kierrättämisen vaiva.
Ostin Elevenin kalenterin, tuli just postissa. Ei ole pieni, ei! Kunnon pahvilaatikko, jolla on painoakin.
Aikaisempina vuosina on ollut mm. Bodyshop, Lookfantastic, L'Occitan, onkohan vielä joku muukin. Osa on roinaa, mutta suurin osa ihan käytettävää. Ne, mitä en itse käytä olen laittanut kiertoon, aina löytyy kavereista sellaisia, joille tuotteet sopii.