Teetkö/osallistutko julkkistenhaukkumisketjuihin?
Onko se sinusta ok, ajatteletko että julkkikset ovat vapaata riistaa?
Kommentit (9)
En osallistu. Suurin syy on se, että minulla ei yleensä ole aavistustakaan siitä, ketä solvataan.
Olen se, joka poistattaa haukkumisketjuja, koska solvaaminen on iljettävää. :)
Joko en osallistu, tai puolustan heitä luonnehäiriöisten vihalta, jota olen itsekin kokenut.
En laadi haukkumisketjuja, ja harvoin edes avaan julkkisaiheisia ketjuja netissä. Minua ei oikein kiinnosta useimmat julkkikset.
Joskus mietin, miten paha mieli julkisuuden henkilölle tulisi, jos hän googlaisi itsensä ja päätyisi lukemaan jotain haukkumiskeskustelua. Varmasti he joskus tekevät sellaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En hauku julkkiksia, mutta heidän tekojaan saatan kyllä arvostella.
Aina kun teen julkkisaiheisen ketjun niin sinne kyllä tullaan haukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Aina kun teen julkkisaiheisen ketjun niin sinne kyllä tullaan haukkumaan
Niin? Luuletko että ne haukkujat tulevat tällaisiin keskusteluihin vastaamaan että "joo, nautin tosi paljon ihmisten haukkumisesta ja harrastan sitä jatkuvasti"? Ei, kyllä ne ihmiset ovat yleensä ihan hiljaa ja vain ne jotka eivät hauku tulevat vastaamaan.
En osallistu haukkumiseen, mutta saatan avata ketjun ja puolustaa. En oikein ymmärrä ihmisten pahantahtoista kiinnostusta toisten elämään ja muiden haukkumista ylipäänsäkään.
Oon pikkuisessa pikkukylässä kasvanut, ja saanut juoruajista tarpeekseni jo teininä.
Tajuaakohan keskustelupalstalla juoruajat ja haukkujat olevansa nykyajan juoruämmiä, ihan samanlaisia kuin ne pikkukylän kaikkien vihaamat tietotoimistot? Koska monihan varmaan on sitä mieltä, että sehän on ihan eri asia ja että verkossa on ihan hyväksyttyä haukkua ketä nyt sitten ikinä hampaisiin otetaankaan. Ei hitossa ole.
Voin ilmaista mielipiteen jostain teosta tai puheista, jotka kyseinen julkkis on itse eetteriin päästänyt. Sen sijaan hämmästelen suuresti täällä näitä lukuisia esimerkiksi ulkonäön haukkumiseen keskittyviä kirjoittajia. Tai niitä, jotka vain yksiselitteisesti vaikuttavat inhoavan jotakuta henkilöä, jota eivät koskaan ole tavanneetkaan. Jos joku tuntematon herättää niin valtavaa aggressioita, kyllä on omassa päänupissa silloin jotain pielessä.
Voin siis sanoa, että olen Soinin kanssa eri mieltä abortista, mutta en silti ryhtyisi kommentoimaan sen takia hänen kehoaan tai arvelemaan, että hän on ihmisenä nyt läpikotaisin epäonnistunut, koska on kanssani eri mieltä. Tai voin sanoa, ettän kummemmin välitä Cheekin musiikista, mutta en silti missään nimessä sen vuoksi lähde häntä nimittelemään tai pilkkaamaan.
Uskon täysin, että sydämen kyllyydestä suu puhuu ja näppis laulaa, Se, miten puhumme muista, kertoo kaikkein eniten meistä itsestämme. Vihaajat vihaa. Eri mieltä voi olla ihan asiallisestikin.
Poikaystävän kanssa ollaan joskus jostain julkkiksesta vitsailtu mutta netissä en ole osallistunut keskusteluihin. Hyvin harvoin edes kiinnostaa kukaan julkkis.