Ostaisitko kosmetiikkakalenterin?
Upeita kalentereita, mutta en raaski itselle ostaa. Ovatko hintansa arvoisia?
Kommentit (24)
Dermosilin kalenteri oli ainakin viime vuonna ihan hyvä hintaansa nähden. 40€
Olen jo ostanut. Tykkaan kokeilla erilaisia tuotteita. Nykyisia lemppareita on loytynyt edellisvuosien kalentereista.
Olis varmaan mulle kätevä. En yleensä käytä meikkejä sun muita ryppyvoiteita, niin harmittaa hankkia kokonaisia pakkauksia vaan pölyttymään kaapin perälle silloin kun tulee tilanne että haluaa/tarvitsee ehostaa itteensä.
Katselin Essencen joulukalenteria. Niin tekisi mieli joku ostaa..
Olen ostanut joskus Kicksin kalenterin ja siitä löytyi tuotteita, joihin oli ilo tutustua, enkä niihin olisi muuten tutustunut, kun en ollut aiemmin ostanut Kicksistä juuri mitään.
Ostaisin, jos ne ei olisi niin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Älä kattele kauan, vaan osta!
Tämä oli viime vuonna teinin toive ja myytiin loppuun nopeasti. Tänä vuonna olin viisaampi ja ostin ajoissa.
En osta. Hankin kosmetiikkatuotteeni harkiten. Ihan turhaa ja ylihinnoiteltua roinaa.
En osta, koska noista tulee ihan hirveästi pakkausjätettä. Vältän tällaista ihan turhaa jätekuormitusta.
Mielellään ostaisin, mutta en ole löytänyt oikeen mieluista. Suurin osa tuntuu maksavan n.100e, jossa suurin osa luukuista sisältää pieniä näytepakkauksia, joita usein saa ostosten kylkiäisenä. Sillä rahalla sitten mielummin ostan muutaman luxus tuotteen, joista tiedän että varmasti tulee käyttöön. Eniten on kiinnostanut Narsin joulukalenteri, mutta koska en tiennyt sen julkaisuaikaa se ehti jo loppua. Estee Lauder companies kalenteri vaikuttaa hyvältä, mutta on kallis ja en ole ihan varma millä tempuilla sen saisi tilattua Suomeen.
Näiden kosmetiikka kalentereiden ongelmana tuntu olevan niiden tyyris hinta. Ja koska ne on niin kalliita, ainakin itse haluan tasan tietää mitä ne sisältää, että osaan arvioida onko kalenteri minulle hintansa veroinen. Siinä menee sitten se yllätysmomentti. Halvemmat kalenterit sisältää pelkkää tilpehööraa, joten nekään eivät ole oikeen vaihtoehto. Sillä halvankin hinnalla ostan mieluusti jonkun yhden hyvän tuotteen kuin, että saisin 24 roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kattele kauan, vaan osta!
Tämä oli viime vuonna teinin toive ja myytiin loppuun nopeasti. Tänä vuonna olin viisaampi ja ostin ajoissa.
Asiasta mitään tietämättä oisko tuo Essence hyvä tuolle mun teinille(15v.)
Siis onko noissa vaara että on liian "lapsellisia" jotkut kalenterit ettei teini tykkää?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vieläkö joku vuonna 2018 ostaa joululalentereita? Vaikka koko maapallo hukkuu muoviin?
Aika härskiä noilta kosmetiikkafirmoilta rahastaa TUOTENÄYTTEILLÄ! Nuo pienikokoiset näytteet pitäisi saada kosmetiikkaostosten kylkiäisenä eikä niistä pitäisi kenenkään maksaa mitään 60-300 euroa plus roskat.
Ostin viime vuonna Amazon UK:n kalenterin, hinta oli noin 50 € ja olin tosi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen, muutama uusi lempparituote löytyi sieltä.
Tänä vuonna ostin erittäin pidetyn Lookfantasticin kalenterin, hintaa noin 90 € ja sisällä reippaasti yli 300 euron arvosta tuotteita. En malta odottaa joulukuuta. :)
Pakkausjäte häiritsee, mutta vuoden ympäri valitsen kaikkein kevyimmin pakatut tuotteet, tuon omat hedelmäpussit kauppaan, kierrätän mahdollisimman hyvin jne. niin sallin itselleni tämän joulukalenteriluksuksen. Viime vuonna jäte Amazonin kalenterista oli pelkkää kartonkia, toivottavasti tässäkin paperituotetta eikä muovia.
Ostaisin heti jos olisi ylimääräistä käytössä "ihanaan turhuuteen". The Body Shopin kalenterit kiinnostaisivat, samoin Lumenen ja Dermosilin. Harmillisen kalliita vaan ovat meikäläiselle niukalla aikuisopiskelijan budjetilla elävälle. No, sitten kun valmistun ja pääsen (toivottavasti) töihin niin törsään ilman tunnontuskia kalenteriin tai pariin.
Vierailija kirjoitti:
Aika härskiä noilta kosmetiikkafirmoilta rahastaa TUOTENÄYTTEILLÄ! Nuo pienikokoiset näytteet pitäisi saada kosmetiikkaostosten kylkiäisenä eikä niistä pitäisi kenenkään maksaa mitään 60-300 euroa plus roskat.
Joo totta, esim Elevenin kalenteri sai viime vuonna paaaaaljon lokaa niskaan ja ilmeisesti ihan aiheesta. Valtavan kokoinen kalenteri täynnä kärpäsen kakkoja. Onneksi mulla ei ollut sitä.
Kannattaa tosiaan tehdä vertailua, kalentereissa on eroja. Tuo Amazonin 50 euron kalenteri piti sisällään esim. täysikokoisen Dr. Lipplin Original Nipple Balmin (hinta n. 15 €) ja 15 ml näytteen voiteesta, jonka täysikokoinen 50 ml purkki maksaa yli 100 euroa. Ja toisiaan 22 tai 23 muuta tuotetta. Yhtään muutaman millilitran mininäytettä ei ollut.
t. 16
Tyhmä kysymys, mutta miten tuon Amazon UK:n kalenterin saa tilattua Suomeen? Itse saan vain herjan This item does not ship to Finland. :(
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta miten tuon Amazon UK:n kalenterin saa tilattua Suomeen? Itse saan vain herjan This item does not ship to Finland. :(
Forward2me.com sivuston/palvelun kautta voi tilata niiltä brittiyrityksiltä, jotka eivät toimita Suomeen.
En. Ostan sellaista kosmetiikkaa mitä tarvitsen.