Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin sinkuksi kesällä- olen asunut 1 kk yksin - miehiä riittäisi joka päivälle

Vierailija
06.11.2018 |

Olen 50+ yhäiti. Olen kyllä ihmeissäni- seksiä saisi, vaikka joka päivä, jos haluaisin siihen peliin lähteä - mutta itse etsin uskollista kunnon miestä.
Olenko vanhanaikainen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
2/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti

Vierailija
4/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Mihin muuhun sinä miestä tarvit, kuin masturbaatioon?

Vierailija
5/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saisi seksiä sormia napsauttamalla.

Niin, mikä oli se aloittajan varsinainen pointti? 

Vierailija
6/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se naisilla on. Seksuaalisesti etuoikeutetuilla olennoilla. Sitten vielä lässytetään , että naisen seksuaalisuutta kontrolloidaan ja on joku tabu. Paskanmarjat. Media tuuttaa koko ajan naisille seksipositiivista sanomaa ja sitä on naisille tarjolla enemmän kuin tarve vaatii.

Vierailija
7/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että, miehet haluavat seksiä ei lienee yllätys. Olen itse ollut sinkkuna jo puolitoista vuotta ja toki miehiä riittää, en vain halua ketä tahansa. Suurin osa miehistä ei kiinnosta vähääkään, kaikista vähiten seksuaalisessa mielessä. Semmoista miestä jonka kanssa huvittaisi seksiä harrastaa, saatika suhteeseen ruveta ei tunnu löytyvän mistään. T. Tilanteeseen kyllästynyt (ja vanhanaikainen?) 32-vuotias äiti.

Vierailija
8/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te yh:t nuo miehet oikein löydätte pörräämään?

Vierailija
9/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ihmessäsi? Siitä, että aikuiset miehet haluaa aikuiselta naiselta seksiä? Eikä rakentele pilvilinnoja jostain ikuisesta rakkaudesta? Haaveet ei ole enää samat kuin teini-iän vinttikammarissa. Sukupuolet ei tarvitse toisiaa enää toisiaan tullakseen toimeen, joten parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi.

Vierailija
10/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se naisilla on. Seksuaalisesti etuoikeutetuilla olennoilla. Sitten vielä lässytetään , että naisen seksuaalisuutta kontrolloidaan ja on joku tabu. Paskanmarjat. Media tuuttaa koko ajan naisille seksipositiivista sanomaa ja sitä on naisille tarjolla enemmän kuin tarve vaatii.

Voimaantuneilla on kivaa ja kaikki haluaa siitä osalliseksi. 

Vierailija
11/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmeissänio, ettei kunnon miehiä löydy - seksi on kivaa yhden miehen kanssat. ap

Vierailija
12/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei oikein täsmää viestin kanssa, kirjoitat että kunnon miehiä ei löydy, vain seksin perässä olevia.

Vierailija
13/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissänio, ettei kunnon miehiä löydy - seksi on kivaa yhden miehen kanssat. ap

Ei sun niiden kaikkien kanssa ole pakko kerralla olla. 

Vierailija
14/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata elää omalla tyylillä erosta huolimatta. Jos ei tunnu hyvältä lähteä irtosuhteisiin niin miksi niihin lähteä. Kyllä niitä hyviä miehiä on jotka haluavat sitoutua viisikymppiselle. Monet parit eroavat kun lapset on saatu aikuisiksi enkä millään usko, että syy eroon aina olisi miehen huonoudessa, elämä vaan vie erilleen ja tulee erilaiset tarpeet ja toiveet arjelle ja yhdessäololle. Itse erosin 50+, vientiä olisi ollut mutta halusin parisuhteen ja sellaisen löysin kun eron käsitelleenä tajusin paremmin minkälainen mies minulle kumppaniksi sopisi. Nyt onnellisessa suhteessa jo viisi vuotta.

Vierailija
15/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on kunnon miehiä, jotka käy töissä, on yhden naisen kanssa, hoitaa kotitöitä ja lapsia ja viettää perheen kanssa aikaa yhdessä. Ei ne ole tuolla sinkkumarkkinoilla vaan kunnon naisen kanssa kotona.

Vierailija
16/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
17/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te yh:t nuo miehet oikein löydätte pörräämään?

Mene perjantai iltana paikalliseen kapakkaan. Siellä riittää noita 50+ kouvolatukkaisia hieman tuhteja yh-äitejä laulamassa Kaija Koota ja uhriutumassa missä kaikki kunnon miehet on ja Perat pörrää ympärillä.

Vierailija
18/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava mies, ei rupea toisten lapsia kasvattamaan. Kyllä toki, jos puoli-ilmaisen pillun sinulta saa niin joku kaljamahainen vanha ukko voi sen sinulta kaljatölkkiä vastaan lunastaa. "Miehiä riittäisi vaikka joka päivälle"  aika ylimielisesti sanottu. Etkö näe omassa tekstissäsi ristiriitaa - kukaan "kunnollinen" ei ikinä haluaisi tollasta kaikille jakavaa lorttoa.

Vierailija
19/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peesi, panettaa mutta en halua yhdenillanjuttuja. Se on nähty ja koettu.

48v.

Vierailija
20/20 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä löydät heidättä Töistä? Tuttavistasi?

Minkä ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?

Äitini erosi 36-vuotiaana ja jouluna kotimme oli täynnä tuttujen miesten lähettämiä suklaarasioita. Hieno vuosi lasten kannalta! :D

Äidillä oli jo uusi mies katsottuna, joten lahjoittajat menettivät rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä