75 m2 Heka-kolmio Helsingissä 840 e kk
Kommentit (22)
Ai tuolla hinnalla siellä Helsingissä asutaan. Nyt suu kiinni että on kallista.
Pitäisi myydä koko Heka yksityiselle asuntosijoittajalle.
joo, mutta hirveän turvattomia, huonossa kunnossa, homeessa ja kylmä sekä tupakan savua täynnä ja hirveitä naapureita.
Katsokaa tuota kuvaa jossa kahden muun huoneen tavarat on tuotu olohuoneeseen!!! Ovatko ne olleet varasto- vai asuinkäytössä? Valtava määrä!
Itse maksan melkein saman yksiöstä Kirkkonummella!
Ja tuosta vielä asumistukea 450 e kk. Eli akka maksaa kolmiosta 400 e.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta vielä asumistukea 450 e kk. Eli akka maksaa kolmiosta 400 e.
Eihän tuossa jutussa mainittu mitään asumistuesta.
Mikkelissä kaupungin asuntojen vuokrat samaa luokkaa, ellei jopa kalliimpiakin + törkykallis vesi.
Vaihtanut päittäin = ei ollut tutustunut asuntoon ollenkaan ennen muuttamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tuota kuvaa jossa kahden muun huoneen tavarat on tuotu olohuoneeseen!!! Ovatko ne olleet varasto- vai asuinkäytössä? Valtava määrä!
Luitko sä juttua ollenkaan?
"Senja Pulkkisen piti säilöä vaatteet laatikoihin ja varastoida ne olohuoneeseen, kun muita huoneita ei voinut käyttää."
On varaa korottaa ainakin 20% saman tien. Ja asumistuet pois, koko järjestelmä on aivan mätä.
Niin, siihen oikeaan ongelmaan sitten.
Muuton jälkeen hän kiinnitti huomiota voimakkaaseen virtsan hajuun asunnossa. Lisäksi kynnysten ja listojen alta löytyi karvoja ja hyönteisten jäänteitä. Asunnossa todettiin myös kosteusongelma, ja osa lattia- ja seinäpinnoista jouduttiin korjaamaan.
”Olohuoneesta löysimme eläviä toukkia mönkimässä.”
Mitä helv ettiä Heka?
Itsellä vastike ja lainanhoitokulut tuosta pari sataa lisää. Ei tuo asuminen nyt niin kallista ole.
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta hirveän turvattomia, huonossa kunnossa, homeessa ja kylmä sekä tupakan savua täynnä ja hirveitä naapureita.
Höpö höpö.
Hekan kämpät on halvempia kun muut Helsingissä.
Mun on yli puolet pienempi ja maksan melkeen saman verran vuokraa.
Olen ajatellut, että täytyy laitta hakemus uuteen vuokra-asuntoon myös Helsingin kaupungille, mutta mitä tässä enää uskaltaa mediajuttujen jälkeen.
Mä olen kanssa ihmetellyt aina puhetta Helsingin kalliista asumisesta. Onhan se kallista jos on pakko kantakaupungissa asua, siellä kun on rajallisesti asuntoja. Muualla asunnot seisoo tyhjillään. Itsellä reilu 50 neliötä ja vuokra hieman yli 600€.
On toi kallis siihen suhteen että minä maksan samasta 640e
Vierailija kirjoitti:
Niin, siihen oikeaan ongelmaan sitten.
Muuton jälkeen hän kiinnitti huomiota voimakkaaseen virtsan hajuun asunnossa. Lisäksi kynnysten ja listojen alta löytyi karvoja ja hyönteisten jäänteitä. Asunnossa todettiin myös kosteusongelma, ja osa lattia- ja seinäpinnoista jouduttiin korjaamaan.
”Olohuoneesta löysimme eläviä toukkia mönkimässä.”
Mitä helv ettiä Heka?
Tuskin heka oli käynyt kusemassa lattioille. Syyllinen lienee asunnossa aiemmin asunut epäakateeminen aines.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009807573.html