Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain töitä!

Vierailija
06.11.2018 |

Sain reilu kuukausi sitten koko aika töitä. Taustalla on ero ja masennus, jolloin laskuja jäi maksamatta. yli 1000 euroa on perinnässä, mutta nyt saan maksettua ekasta tilistä puolet veloista ja lopusta on sitten maksu suunnitelma. Ja rahaa siis jää käteen yhtäpaljon kuin työttömänä, niin ei tunnu missään. Tuntuu, että nyt elämä voittaa!
Onko muita jotka päässeet tai pääsemässä rahavaikeuksien jälkeen jaloilleen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! :)

Toivoisin, että olisin, mutta olen pitkien syöpähoitojen jälkeen naurettavan köyhä.

Vierailija
2/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onnea! Kiva saada hyviäkin uutisia työrintamalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Tsemppiä elämän tasapainottumiseen ja uudelleen rakentamiseen.  :)

Vierailija
4/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Onneksi olkoon!

Vierailija
5/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Etsin myös töitä ja toivon että kohta onnistaa. 

Vierailija
6/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. No minulla oli sama tarina, tai masennuksen (ihan vaan perus loppuunpalaminen jatkuvasta työnteosta ja koulunkäynnistä..pystähtymättä ja saamatta inhimillistä lämpöä juuri keltään siinä tahdissa) jälkeen pääsin aloilleni, mutta olin työtön ja en hakenut töitä. Sitten hain yhteen paikkaan oma valmentajan avustuksella ja pääsin ja pomo haluaa mut täällä pitää ehdottomasti jakson jälkeenkin. Maksoin verorästit pois ja niskaan painavaan opintolainaan maksusuunnitelma..kyllä yleensä velkojat sopivat maksujärjestelyn, sillä haluavathan he rahansa takaisin. Toinen vaihtoehto olisi että eivät saisi tai ulosmittaus palkasta.

Kyllä on mahdollista jatkaa elämää ja älä vaan soimaa itseäsi jostain masennus-kaudesta, kunhan tunnistat omat tarpeesi ja yrität pitää elämäsi niin ettei se toistuisi, eikä se mitään sitten, jos toistuu..vaikka kuinka moni masentuu joskus elämässään, jonkun tapahtuman myötä esimerkiksi. En ole enää masentunut, elän tavallista arkea ja urheilen -  elämä tuntuu aivan erilaiselta kuin vuosi takaisin. Olen onnellinen tai ainakin tosi tyytyväinen arkeeni ja elämääni nyt. Tienaan hyvin ja säästöönkin jää. Alan säästämään omaan asuntoon ja tulevaisuuden varalle. :) Paljon tsemppiä muille samaassa tilanteessa oleville..kyllä siitä mustasta kuopasta voi päästä jaloilleen ja jatkaa elämää uusin tuulin. Tuo tilanne  mitä oli saattaa opettaa sinulle jotain tulevaisuuden varalle itsestäsi ja rajoistasi.

Vierailija
7/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin töihin ja saan käteen palkkaa nettona 1600€ (työkkärin korvaus nettona 670€) kuitenkin käteen jää elämiseen vain 300€ enemmän nyt kun saan palkkaa. Osaatko ratkaista yhtälön?

Vierailija
8/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, paljon onnea!!

Itse olen päässyt/jaksanut ruveta opiskelemaan uutta alaa, useamman vuoden kuntoutustuen jälkeen. Rahatilanne ei siis moneen vuoteen tule vielä paranemaan, mut tämä on askel kohti tulevaisuutta jota en enää uskonut edes olevan olemassa.

Vierailija
9/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuottavaa työtä?

Vierailija
10/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lämmin kiitos Sipilälle. Hänen hallituksensa työllisyyspolitiikka on mahdollistanut työllistymisesi.

Vierailija
11/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin töihin ja saan käteen palkkaa nettona 1600€ (työkkärin korvaus nettona 670€) kuitenkin käteen jää elämiseen vain 300€ enemmän nyt kun saan palkkaa. Osaatko ratkaista yhtälön?

Se on jo 300 enemmän kuin aikasemmin. Pistä puolet tuosta säästöön, elä vähän aikaa tiukemmin ja kappas sulla on enemmän rahaa joku kuukausi käytettävänä.

Vierailija
12/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa enää asumistukea? Ja aiemmin siis sait.

Vierailija
13/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin hyväpalkkaisen työn, otin siis loparit.

Mun tilalle palkattu toi mulle kukkapuskan. Oli niin mahdottoman onnellinen työpaikasta, ollut jonkun aikaa työtön, ihan ammatti-ihminen kuitenkin.

Mulla ei ole mitään hätää, saan ansiosidonnaista n.700 ja otin osittaisen varhaiseläkkeen n.1100, ja muutaman vuoden päästä oikea eläke.

Vierailija
14/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin hyväpalkkaisen työn, otin siis loparit.

Mun tilalle palkattu toi mulle kukkapuskan. Oli niin mahdottoman onnellinen työpaikasta, ollut jonkun aikaa työtön, ihan ammatti-ihminen kuitenkin.

Mulla ei ole mitään hätää, saan ansiosidonnaista n.700 ja otin osittaisen varhaiseläkkeen n.1100, ja muutaman vuoden päästä oikea eläke.

Nostan hattua Sulle!🤗