Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt 1200kcal päivässä kuukauden. Paino on noussut 2 kiloa. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
06.11.2018 |

Painoin lokakuun alussa 78,6 kiloa. Tänään aamupaino 80,5 kiloa. Olen syönyt käsi sydämellä aivan varmasti 1100-1300kcal joka päivä. Olen siis punninnut ja katsonut joka ikisen suupalan, jonka olen syönyt. En ole syönyt ylimääräistä, en napostellut, en maistanut tai muuten huijannut - huijaisin vain itseäni.

Olen toimistotyössä, mutta liikun työmatkat pyörällä (4km suuntaansa) ja harrastan hikiliikuntaa 3x1 tuntia joka viikko.

Mitä teen väärin? Ja älkää sanoko mitään mistään säästöliekistä, koska en takuulla syö toimistotyöläisenä liian vähän. Kulutan päivän aikana noin 1700-1800 kcal työmatkapyöräilyineen ja liikuntapäivinä enemmän. Olen siis pyrkinyt noin 500kcal kalorivajeeseen. Ei ole varaa nostaa kalorimääriä, koska sitten en nyt ainakaan laihtuisi.

Kommentit (301)

Vierailija
301/301 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilija kirjoitti:

Hei,

Mahdollisia syitä:

Lihakset kasvaneet, todella yleistä

Et kulutakkaan niin paljoa kuin kuvittelet tai syötkin enemmän kaloreita?

Joka tapauksessa paino vaihtuu 0-2 kilon välillä, aamulla se voi olla ihan eri kuin vaikka illalla.

Kannattaa vaan jatkaa koska on yleistä että laihuttamisen alussa paino ei laske koska lihakset kasvavat ja tällöin ihmiset hämmentyvät.

:D :D :D Laihduttaessa lihakset EI kasva, vaan päinvastoin, laihduttaessa lihaksia katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi