Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt 1200kcal päivässä kuukauden. Paino on noussut 2 kiloa. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
06.11.2018 |

Painoin lokakuun alussa 78,6 kiloa. Tänään aamupaino 80,5 kiloa. Olen syönyt käsi sydämellä aivan varmasti 1100-1300kcal joka päivä. Olen siis punninnut ja katsonut joka ikisen suupalan, jonka olen syönyt. En ole syönyt ylimääräistä, en napostellut, en maistanut tai muuten huijannut - huijaisin vain itseäni.

Olen toimistotyössä, mutta liikun työmatkat pyörällä (4km suuntaansa) ja harrastan hikiliikuntaa 3x1 tuntia joka viikko.

Mitä teen väärin? Ja älkää sanoko mitään mistään säästöliekistä, koska en takuulla syö toimistotyöläisenä liian vähän. Kulutan päivän aikana noin 1700-1800 kcal työmatkapyöräilyineen ja liikuntapäivinä enemmän. Olen siis pyrkinyt noin 500kcal kalorivajeeseen. Ei ole varaa nostaa kalorimääriä, koska sitten en nyt ainakaan laihtuisi.

Kommentit (301)

Vierailija
1/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste turvotusta?

Vierailija
2/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kuiva alkutilanteessa ja nyt olit mittaustilanteessa nesteinen. Ei tuollaisia yksittäisiä mittaustuloksia voi verrata. Punnitse vaikka viikon päästä uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kulutustasi pysty tietämään.

Vierailija
4/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisemmin syöt enemmän kun kulutat. Muu ei ole mahdollista ja säästöliekki on ihan huuhaata.

Jostain saat enemmän energiaa.

Vierailija
5/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala mittaamaan paino päivittäin. Tulet varmasti näkemään paljonkin vaihtelua. Se mikä ratkaisee on että trendi on pitkällä aikavälillä oikeaan suuntaan.

Vierailija
6/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaa'an sijaan käyttäisit mittanauhaa. Itsekin välillä ihmettelen painolukemia, kun on aivan varma että on laihtunut (kasvoista näkee, housut ei kiristä) ja silti vaaka näyttää ettei ole kiloja lähtenyt. Lihakset painaa kuitenkin enemmän kuin rasva, joten se voisi olla selitys.

Vierailija
7/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän. Fakta.

Vierailija
8/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kasvaneet?

Vierailija
9/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neste turvotusta?

Ai että oikeasti olisin laihtunut, mutta jostain on ilmestynyt esim. 5 kiloa turvotusta?

ap

Vierailija
10/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt liian vähän. Fakta.

Niin. Onhan se nähty, miten keskitysleireillä ja vaikka Afrikassa porukka vaan lihoo ja lihoo, kun syö liian vähän.

Vierailija
11/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä syömisiä, vaikka kuinka punnitsisi. Niistä kun ei tiedä erkkikään, että kuinka paljon imeytyy ja mikä on juuri sen syömäsi ruuan oikea kalorimäärä. 

Vierailija
12/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kasvaneet?

Kuntosalilla tehty kehonkoostumus näyttää toista. Päinvastoin. Lihaksia lähtenyt, mutta paino noussut.

ap

Vierailija
13/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ syöt?

Vierailija
14/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt liian vähän. Fakta.

Niin. Onhan se nähty, miten keskitysleireillä ja vaikka Afrikassa porukka vaan lihoo ja lihoo, kun syö liian vähän.

Älä nyt enää jaksa näitä keskitysleirijuttuja.

Vierailija
15/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kasvaneet?

Naisella ei kasva lihakset kuin max pari kiloa/VUOSI ja sekin erittäin ahkeralla punttaamisella.

Vierailija
16/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suurinpiirtein pystyn kyllä. Minulla on 24h sykemittaus päällä ja älykellot merkistä riippumatta näyttävät suurin piirtein samaa, 1700-1800kcal päivässä, kun liikun vain töihin ja takaisin.

ap

Vierailija
17/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutusta on vaikea arvioida itse, korkeintaan arvailla ja sinä olet vaan arvannut väärin. Suurin osa laihduttajista aliarvioi syömisensä, harva kertoo rehellisesti. Näitä lääkärit kutsuvat " syön kuin lintu mutta paino ei vaan laske ". Ja ei, heitä ei voi auttaa kukaan.

Vierailija
18/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala mittaamaan paino päivittäin. Tulet varmasti näkemään paljonkin vaihtelua. Se mikä ratkaisee on että trendi on pitkällä aikavälillä oikeaan suuntaan.

Mittaan jo painoni päivittäin. Tässä kuukauden sisällä alimman ja ylimmän painon ero on 4,7 kiloa, mutta suunta on koko ajan ylöspäin.

ap

Vierailija
19/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juonut 3000 kca päivässä.

Vierailija
20/301 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti laskea smoothiet ja palautusjuomat, mitä menee pari litraa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan