Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailua kuukausikaupalla - ja siinä se

Vierailija
05.11.2018 |

Olen nelikymppinen nainen ja ihan aikuisia miehiä olen tapaillut, joskin netin kautta löydettyjä. Olen itse ollut ihastunut ja mitä kauemmin tapailu on jatkunut, sitä voimakkaammin olen kiintynyt ja alkanut ajatella, että tässä se mies nyt on. En edes ole ryhtynyt tapailemaan miehiä, joihin en ole ollut ihastunut, ja olen luullut, että näin muutkin normaalit ihmiset toimivat.

Miehet kuitenkin ovat jossain vaiheessa (4-9 kuukauden jälkeen) ilmoittaneet, ettei tunteita ole. En voi ymmärtää, miksi he ovat jatkaneet tapailua kanssani kuukausikaupalla ja tuhlanneet sekä minun aikaani että omaansa. Minä olen jäänyt torjuttuna paikkailemaan sydäntäni ja itsetuntoani, ja miehet kai sitten muina miehinä jatkaneet sinkkuelämää.

Voiko aikuisen ihmisen olla noin vaikea kertoa vaikka jo muutaman viikon päästä, ettei jutusta tule mitään? Ei kai miehelläkään voi kestää 9 kuukautta tulkita omia aivoituksiaan ja huomata, ettei sittenkään nappaa, vaikka kuinka tunneälyn puutteesta kärsisi? Kuulisin mielelläni muiltakin, onko nykyään ihan normaalia, että tapailu kestää ja kestää, mutta ei johda mihinkään.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko asuneet yhdessä? miehet voi vain pitää hupiseurana ja kadota kun alkaa tulla kyselyitä tulevaisuudesta.

Vierailija
2/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on vain alkanut tulla se eteen, etteivät halua muuttaa omaa arkielämäänsä? Ehkä olet tapaillut "tapojensa orjia" joiden on vaikea tehdä muutoksia elämässään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei nussittu.

Vierailija
4/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsivät hunajapurkille niin miksi pilata hyvää?

Vierailija
5/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naisena huomannut tietyt vaiheet näissä tutustumisissa. Useimmat suhteenalut ovat kariutuneet viimeistään kahden kuukauden kohdalla. Jos siitä on päästy yli, niin seuraava "kriisi" on tullut 8-9 kk kohdalla. Sitä seuraava 1,5 vuoden kohdalla. Jos siitäkin on päästy yli, niin sitten suhde onkin kehittynyt vakavaksi. Avioliittoon saakka johtanut suhde kesti yhteensä kahdeksan vuotta, sen jälkeen oli 3.5 vuoden suhde (ei yhdessä asumista) ja tämä nykyinen, jossa on muutettu avoliittoon, on nyt meneillään viidettä vuotta.

Vierailija
6/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä miehillä ollut millainen parisuhdehistoria?

Vierailija
7/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeastaan mahdoton toivomus koska tunteet voi ehtyä parisuhteessa ihan minkä ajan kuluttua vaan, jopa vuosikymmenten jälkeen. Ja ihan sulla ittelläskin, eikä vain kumppaneillasi.

Vierailija
8/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin romuna, etten enää helpolla uskalla luottaa keneenkään. Joka kerran kun alkaa uskaltaa tuntea jotakin, mies vetäytyy. Tiedän tunteen, se kun pitää Taas kerran keräillä itsetunnon rippeet ja yrittää unohtaa...

Vierailija
9/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa jos sinä et ikinä ja kertaakaan ole ollut lopettava osapuoli. Minullakin on ollut vain lyhyitä parisuhteita mutta melko tasapuolisesti on mennyt kumpi on halunnut lopettaa. Tai jopa molemmat yksimielisesti.

Vierailija
10/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei nussittu.

Jos tärkeintä on se ettei yksikään osapuoli saa seksiä, niin ei varmaan kannata etsiä parisuhdetta kuin korkeintaan toisesta aseksuaalista.

-eri

Vierailija
11/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ne miehet ole jatkaneet mitään sinkkuelämää, vaan vaihtaneet toiseen naiseen.

Vierailija
12/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Niitä on jännittäviä miehiä joiden mieli muuttuu usein ja sitten kilttejä taviksia. Netistä naiset yleensä valitsevat ensiksi mainittuja.

Vierailija
13/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko kannattaa olla ilman seksiä niin sillä karsiutuu pois osa.

Vierailija
14/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia seksi kannattaa jättää aviolittoon. Näkee kuka on tosissaan ja kuka ei.

Vierailija
15/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kuin ysillä, tässä kun olen sinkkuna aikuisiällä ollut. Muutama muutaman kuukauden tapailusuhde on ollut, osasta olen huomannut itse että tunteet eivät kehity, osassa toinen osapuoli. En ole yleensäkään mikään salamarakastuja enkä ole kenellekään rakkautta vakuutellutkaan, vaan olen halunnut tutustua rauhassa ja antaa suhteelle mahdollisuuden. Nämä on asioita jotka pitää vain hyväksyä, jos deittailee. Ajattepa jos asia olisikin niin että sinut olisi jätetty viikon päästä joka kerta. Harmittelisitko nyt sitä, että ei edes annettu mahdollisuutta? Ymmärrän turhautumisen, samoja fiiliksiä itsellä.

Vierailija
16/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa jos sinä et ikinä ja kertaakaan ole ollut lopettava osapuoli. Minullakin on ollut vain lyhyitä parisuhteita mutta melko tasapuolisesti on mennyt kumpi on halunnut lopettaa. Tai jopa molemmat yksimielisesti.

Tämä!

nro 5

Vierailija
17/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, mutta vaikka ihastunkin, menee aika pitkään ennenkuin ihastus joko muuttuu rakkaudeksi tai loppuu kokonaan. Keski-iässä ei oikein viitsi tehdä suuria elämänmuutoksia (esim yhteen muutto ) ennenkuin on varma.

Vierailija
18/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme näitä "tapailusuhteita" on ollut kaikkiaan, ja omat tunteeni vain voimistuivat, kun aika kului. Miehiltä ne katosivat tai niitä ei koskaan ollutkaan, luultavasti jälkimmäinen. Itse tosiaan ryhdyn suhteeseen vain, jos olen ihastunut, mutta näillä miehillä näin ei ollutkaan.

On tietysti mahdollista, että olenkin niin tylsä ja tasainen, ettei minuun vain ihastuta. Mutta miksi sitten edes haaskata kanssani kuukausia? Torjunta ei sattuisi läheskään niin paljon, ellei itse olisi ehtinyt jo kiintyä syvemmin.

Vierailija
19/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkäävät pitää toista ihmistä ihan hyvänä vaihtoehtona, kun ei parempaakaan ole näkyvissä, ja elää kuten pariskunnat. Mutta se, onko tunteita, merkitsee heille vasta sitten, kun toinen vaatii saada tietää, jatketaanko virallisesti pariskuntana vai ei. Jos tätä vaatimusta ei tule, niin hän vain olettaa, että olet edelleen tarjolla sitoumuksetta ja mielelläänhän hän sinun palveluksiasi käyttää. Mutta hän voi milloin vain siirtyä toiselle palveluntarjoajalle, koska mitään ei ole sovittu.

Vierailija
20/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, joka on nyt miltei vuoden seurustellut nykyisen miehen. Mutta, vaikka kuinka pinnistelen, suhteessa ei ole minulle tarpeeksi intohimoa. Seksi siis liian laimeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi