Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT Tiistaina 9.5***

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten hätähousuna jo testin kp28/28-39 mammksin, ei niin herkällä raskaustestillä ja... SIELTÄ TULI HAAMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*rutistaa testiä kädessään ja hymyilee idioottimaisesti*

Olen valvonut miltein koko yön, kun eilen ajelin töistä kotiin, alamahaa vihloi niiiin vietäväsi, ellottavaa oloa ollut koko eilisen ja rinnat on ihan mielettömän kipeät... sitten päätin että testaan aamulla.. ja siinä neljän aikaan oli sitten jo pakko nousta sängystä, kun ei enää malttanut.

Mutta, nyt laskeudun pilvilinnoistani ja otan järkikullan käyttöön.. testailen muutaman päivän päästä uudestaan... Sikäli kun maltan=)

Kaikille ihanille enskoille +++++++++++++++säteitä!

Siru

Vierailija
2/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopsasti onnittelemaan Sirua ennen töihin lähtöä! Hienoa! Koskas on la?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsivau!!!!! Mielettömästi onnea plussasta!!!!!!! Voi että tuli hyvä mieli tähän aamuun :)) Olen todella iloinen puolestasi!

Hilja

Vierailija
4/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SIRU!!! Vauvaliimaa matkaan!

Joko sut saa laittaa plussanneeksi esittelylistaan? La?

Sitten heti omaan napaan, kun on melkein yhtä hyviä uutisia kuin Sirulla: Tänä aamuna täysin yllättäen OVIStesti näytti selvää plussaa! Luulin jo, että tulee ovuloimaton kierto, kun ei viikkoon tikussa mitään merkkiä siitä että ovis olisi tuloillaan. Nyt vaan täytyy vielä saada mies toteuttamaan lupauksensa... :)

Palaillaan!

t. iloinen Killa kp 21/28-41 (lienee siis tässä kierrossa /34)

Vierailija
5/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mahtava uutinen heti aamusta! Onnea Sirulle mielettömän paljon!! Voi kun me muutkin pian pääsisimme plussajunan kyytiin =) Beibiliimaa teille!!!

Ikäkysymymykseen voisin vastata kans, eli niinkuin nimimerkistäkin näkee, olen 25. synttärit oli huhtikuun 22. Alkaa jo ikä painamaan =)

Lisbet: Hienoa että sait lääkkeet apuun! Onnea yritykseen =)

Killa: Onnea ovisplussasta. Toivottavasti saat miehen nyt tositoimiin!

Mielenkiinnolla kyselen, että miten tämä vauvaprojekti on vaikuttanut teidän haluihin? Itse olen ollut melko aktiivinen aina, mutta nyt tuntuu että pillereiden lopetuksen jälkeen aktiivisuus on vain kasvanut =) Liekö syynä kamala vauvakuume vai tuo pillereiden lopetus.

Omaa napaa vielä sen verran, että eilen alotin oviksen metsästyksen tikuilla. Haalea haamu tuli, joten ovis varmaan tulossa niinkuin laskujen mukaan pitäisikin.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!

T. Nea kp 11

Vierailija
6/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru, en vielä uskaltanut sua päivittää, kun en ollut varma haluatko... Jos sopii, päivitän sut seuraavaan listaan?

[color=CD0000]Ja hei uudet: joitakin muistamiani nikkejä jo lisäsin esittelylistaan, mutta jos saan pyytää, että vastaisitte siihen esittelylistan viestiin kertomalla lyhyesti itsestänne (esim. ikä, yrityksen aloittamisaika, missä päin asutte tms) niin lisään ne seuraavan päivityksen yhteydessä.

Vierailija
7/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukavia uutisia ihan näin aamutuimaan!!!

Onnea Sirulle plussasta, toivon paljon vauvaliimaa että masuasukki pysyymukana loppuun asti!

ja Killa, hieno! ovisplussasta pitää myös iloita! no onneksi jaksoit jatkaa tikuttelua kärsivällisesti. Eiköhän sun mies toimi kun on kerran luvannutkin... :)

jeps jeps, ei muuta kun auringon ja plussan säteitä teille kaikille!

-iisa-

Vierailija
8/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava uutinen heti aamusta :) Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!!

Ja Killalle onnittelut ovisplussasta, ihana uutinen myös tuo!! Nyt vaan miestä viettelemään ;)

Miehen haluttomuudesta oli puhetta eilen.. Myös mulla on ollut samoista asioista pahaa mieltä, kun mun mies ei oo läheskään niin innokas kuin minä. Tämä oli jo siis ennenkuin puhuttiinkaan vauvan tekemisestä mitään. Tiedän että se ottaa itsetuntoon kovaa, kun toinen ei halua ja sitten sitä alkaa miettimään että mitä mussa on vikana, oonko mä ruma, oliko ex parempi jne.. se on kamalaa.. mä nyt oon onneksi jo päässyt suht sinuiksi sen asian kanssa, kun mies on vakuuttanut että minussa ei ole vikaa vaan hänellä kun on niin monta rautaa tulessa koko ajan ja harrastaa paljon niin tahtoo olla niin väsynyt sitten eikä seksittelyt niin huvita.. Saas nähdä miten meillä käy sitten kun täti on pakannut laukkunsa.. Mies on kyllä luvannut että yritetään tosissaan ja on selvästi itsekin innostunut. Eilenkin sanoi kun korjasi autoa myöhään illalle että " pitää hoitaa nyt nämä kaikki projektit loppuun niin jaksaa hoitaa sitten sitä yhteistä projektia" :) Noh.. edelleen mietityttää että miten käy just silloin ovisviikolla, mutta sinne on vielä aikaa..

Ikä galluppiin voisin vastata että minä olen 23, niinkuin nickistä näkyy.. loppuvuodestä täytän 24.. Mies on 28..

Paljon oli uusia tulokkaitakin, nickejä en muista, mutta tervetuloa kaikille tasapuolisesti!!

T. Juliaana kp 3

Vierailija
9/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sirulle plussasta!!! Eikö joku sanonut, että mielummin ne testit negaa näyttää ku plussaa eli onhan se nyt varma =)

Killalle kans tsemppiä ovisplussan ja miehen kanssa =)

Kp21..väsyttää ja ei jaksa innostua mistään. pläh.

Mukavaa päivää kaikille!

t. poppis

Vierailija
10/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Siru!! Olikos tämä nyt eka yrityskierto teillä vai miten se olikaan?

Aamupissasta tein taas ovistestin vaikka eilen luin ettei sitä sais. Mun mielestä tuli yhtä vahva viiva mut mies katto ja sano et ei se oo aivan yhtä vahva. Onhan sillä kuiten merkitystä et aikasemmin on tullut ihan hentoa viivaa ja nyt jo paaaljon vahvempi?? Mua alko jo pelottaan etten ovuloikkaan. Huomenna jos ois ovulaatio niin tulis yhtä pitkä kierto kuin viimeksi.

Killalle onnittelut ovisplussasta!! Nyt kyllä on niin peukut kattoa kohti sun osalta (ja tietty kaikkien muittenkin) et on se jo kumma jos ei tärppää ;)

Ikägalluppiin: Olen kuten Han, vuosimallia 85 ja syksyllä on synttärit. Mies on vuoden vanhempi.

Mukavaa tiistaita kaikille enskoille!

Vierailija
11/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana päivän aloitus eli oikein paljon onnea [color=red]SIRU[/color].

[color=red]Killa[/color]: Onnea ovisplussasta ja onnea miehen kaatoon. =)

[color=red]Ikä-galluppiin[/color]: Oon 26v. (vm.-79) ja mies vuoden vanhempi (vm.-78).

[color=red]Nea81[/color] kyseli, miten vauvaprojekti on vaikuttanut haluihin. Meillä on halut pysynyt aikalailla samanlaisina, välillä ollaan tosi aktiivisia ja välillä työkiireiden ja väsymyksen takia ei niin aktiivisia. Mutta yleensä on halut osunut yksiin ja miestä ei oo vielä kauheen paljon tarvinnut houkutella makuuhuoneeseen vasten tahtoaan. Tosin meillä mies taitaa olla vähän aktiivisempi näissä makuuhuonehommissa. =)

[color=red]ON[/color]: Tänään kp15 ja aloitin taas Terolut-kuurin. Samoin alkoi laihdutuskuuri (10-15kg pitäs ainakin pudottaa), sillä sen pitäisi auttaa normalisoimaan kiertoa. Saa nähdä miten tän akan käy, sillä pco vaikeuttaa painonpudotusta.

Lopuks iso kasa plussasäteitä kaikille +++++++++

Vierailija
12/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru paljon onnea plussasta!! Onnellista odotusaikaa =)!

Killa, hieno juttu että sait ovisplussan =).

Juliaana, taitaa miesten haluttomuus olla kohtuullisen yleistä. Välillä vaan tuntuu, ettei sellaista voi olla kenelläkään muulla, mutta onhan meitä täällä kohtalotovereita. Toivottavasti sinun mies on innokas oviksen aikaan =).

Ikävää omaa napaa: meillä meni ovis täysin sivu suun. Harmittaa niin paljon! Ollaan miehen kanssa juteltu tästä asiasta varmaan vähän liiankin kanssa. Sovimme, että seuraavassa kierrossa en puhu ovistuntemuksista enkä vauvanyrityksestä mitään ja että mennään tjotilla. Jospa tämä auttaisi miehen haluttomuuteen, kun en ole häntä painostamassa. Mies totesi, että välillä tuntuu kuin pupuilu olisi pelkkä urheilusuoritus. Nyt täytyy koittaa ottaa itseään niskasta kiinni ja ajatella asiaa enemmän miehen kannalta.

Emma

Vierailija
13/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin plussasin kp28/29-34 mammaksin ei-niin-herkällä testillä :)

Emmalle tsemppiä miehen innostamiseen, kuulostaa niin tutulta tuo miehesi touhu.. Me ollaan pupuiltu KERRAN plussaamisen jälkeen, ja siitä plussasta on kohta kolme viikkoa! Joko mies ei uskalla koskea muhun, tai sitten se on vaan niin helpottunut, kun ei enää tarvita pakkoseksiä, että pitää nyt selibaattiaan onnellisena.. Mä en kyllä ymmärrä, että miten voi valita aina sen unen seksin sijaan..

Toivottavasti teillä tjottailu toimii sekä henkisesti että fyysisesti, ja rentoutuminen tuo pikaisen plussan :)

Kandi 6+3

Vierailija
14/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea haamusta!!! Voi että, toivotaan parasta!

Mä soitin tossa mun parhaalle kaverille ja sain vihdoin suuni avattua näistä mun oireista joista ei ota erkkikään selvää... ja mun kaveri taas sai ihan ihme kohtauksen kun oli aivan sata varma että nyt on tärpännyt... itse olen vielä aika skeptinen tämän asian suhteen. Nyt tarvitaan vaan paljon onnea ja vaikka rukouksiakin että kaikki menis hyvin!

Onko teillä muuten tullut sellasta ruskeata vuotoa? Tai siis kun ei se ole vuotoa, en tarvitse edes pikkuhousunsuojaa. Se on semmosta tuhrua jota tulee aina kun käy vessassa, pyyhkiessä. Olin eilen jo ihan varma että meni kesken...

Noh, ei muuta kun odottelua taas.

Niin mun tietoihin voi tosiaan lisätä että olen 25, Vantaalta ja me aloitettiin ihan nyt vasta huhtikuussa -06 yrittämään. En ole syönyt pillereitä 6 vuoteen kun ne ei oikein mulle sopineet. Sormet ja varpaat ristissä, vauva mielessä! :)

Kivaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
15/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä pinossa joku muisti mun miehen sairastelun ja kyseli vointia

-> kiitos kysymästä, antibioottikuuri tehoaa ja kuume on poissa, mutta on sillä vielä kurkku kipeä. Ei oo onneksi estäny peittojen pöllyyttämistä kuin yhtenä päivänä tuo tauti ;)

Vauvanteko vaikutti viime kierrossa haluihin, oisin voinu olla koko ajan peuhaamassa. Tai luulen että siihen vaikutti limakalvojen kostuminen, kun pillereiden aikaan piti ottaa kosteus purkista. Tässä kierrossa oon ollu taas aika kuiva, eikä haluja oo ollu kauheesti, mut pupuiltu silti on jtp tai jp.

Töissä ei oo enää mitään tekemistä, mut neljään asti pitäs olla. Sit viel viidestä kaheksaan avoimen yo:n luennolle.

Vierailija
16/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]ONNEA SIRU!!! Vauvaliimaa masukille![/color]

Kävin jo aamulla kattomassa kuulumisia ja tuli kyllä oikeasti hyvä mieli tuosta Sirun suuresta uutisesta! En vain silloin ehtinyt kommentoida, kun olin lähdössä luennolle. Mutta nyt ehdin, joten onnea vielä kerran! :)

Toivottavasti tuo plussatuuli tarttuisi muihinkin, ainakin osa täällä ansaitsisi plussan pelkästään kovasta työstä ja odottamisesta :)

Oma napa: Kp13 menossa eikä vielä ovista. Aamulla mittasin lämmöt, oli normaalit, joten tässä vielä odotellaan.

Noista haluista kun ollaan puhuttu, niin meillä ollaan pyritty siihen, että pupuilu ei olisi pelkkää " vauvantekoa" . Aluksi kyllä itsekin tohotin niin kovasti, etten tajunnut, että vaikka nyt ollaankin annettu vauvalle lupa tulla, ei sen pitäisi estää meitä nauttimasta toisistamme myös ihan pelkän nautinnon vuoksi. Mies sitten taisi huomauttaa, että " melkein ku työtä tekis" ja tajusin, että eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä!

Nyt ollaan sitten pupuiltu halujen, ei pakon mukaan. Toki viime kierrossakin huomautin, kun oli ovis ja tässä kierrossa mies on jo kysellyt, että " koskas se ovis tulee" jotta voidaan oikeaan aikaan olla vällyjen välissä, mutta emme kumpikaan halua tästä mitään pakkopullaa! Nautitaan toisistamme niinkuin ennenkin, mutta ilman ehkäisyä. Ja on ollut kyllä kiitettävää ;)

Vierailija
17/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Sirulle, ihanaa!! :)

Kuten jo (muistaakseni) eiliseen ketjuun kirjoitin, laskujen mukaan ovis sattuisi viikonlopulle. Tänään kuitenkin on koko päivän nipistellyt mahaa ja selässä tuntuu menkkamaisia kipuja. Koska tämä on eka pilleritön kierto, niin mistä sen tietää vaikka ovis ois jo nyt!! Pistinkin miehelle heti viestiä, että alahan tulla hommiin!! ;)

Tenttiin pitäisi alkaa lukemaan, mutta miten ihmeessä tässä voi keskittyä, kun hieman muut asiat mielessä?

Serenity, joka ei meinaa pysyä nahoissaan!!

Vierailija
18/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea hyviä uutisia.

EmmaAnna: tiedän oikein hyvin ton tunteen, kun mies ei halua. Meillä aiheesta on käyty vuosien saatossa monet keskustelut ja monet itkut oon itkenyt. Vaikka kuinka tiedän, ettei syy ole minussa ja ettenkö olisi haluttava, niin silti...pelko hiipii välillä mieleen... Tässä kierrossa mies on kyllä ollut huiman aktiivinen, aloite on jopa kerran tullut se suunnalta. Yleensä se olen minä joka tekee aloitteen. Eikä se ole mukavaa, koska joskus nainen haluaisi tulla vietellyksi...

Huh, tulipa vuodatusta...

Millaisia ovistuntemuksia teillä on?

Minä koitan oppia tuntemaan kehoani, lämpöjä en ole mittaillut, enkä tikuttanut vielä tässä kuussa. Nyt kp19 menossa ja mahassa outo paineen tunne, pissahätä usein, mutta ei välttämättä kuitenkaan tule mitään. Samalla sellainen " kylmä" tunne mahassa, en osaa selittää. Samat tuntemukset viime kierrossa kp48/70. Nyt siis ekaTerot-kierto menossa. Voisiko olla merkki oviksesta?

Mikä on pco? (menikö kirjainyhdistelmä oikein...)

(Tonni)Keiju, turvotuksesta johtuen

Vierailija
19/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]Onnea Sirulle![/color]

Ja paljon [size=3]plussasäteitä[/size] kaikille!

Jokohan osasin,

Keiju

Vierailija
20/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin KIITOS kaikille onnitteluista. Olin aamulla niin sekaisin.. ja niin muuten taidan olla vieläkin=)

On niin epätodellinen olo, en todellakaan usko että olisin raskaana.

Voitte uskoa että töissä meni kaikki ihan päin mäntyä, en kertakaikkiaan osannut/jaksanut tehdä mitään.

Avokkikin yritti pysyä tyynenä ja sanoi, että pidetään jalat maassa niin kauan, kuin testi näyttää selvästi kunnon viivaa, ehkä niin on viisaampi.

Sabam taisi kysellä tuosta yrityskierrosta. Pilerit hyllytettiin jo 11/05 mutta tämä oli ihan ensimmäinen " todellinen" yrityskierto. Tikuttelin ovista.. niin ja palstauduin tänne=)

Killa: Huh, en ole osannut edes ajatella LA:ta, kun pelottaa niin kovasti, että pian rymistään maan pinnalle. Eli jos vain teille kaikille sopii, niin palstailisin vielä hetken täälä, ettei tarvitse luikkia häntä koipien välissä takaisin:) Ilmoittelen kyllä, kun saan hieman varmemman tuloksen.. sitten voit minut sinne päivittää plussanneisiin.

Noh, nyt pyörii mielessä niin miljoona asiaa, että tästä tulisi romaani jos kirjoittaisin kaikki mielessä olevat jutu. Yritän teitä vähän säästää:)

Ajattelin huomen aamulla testata uudestaan (olen ihan varma että tämän aamuinen oli viallinen testi=) ) Tulen sitten kertoilemaan lisää, jos kertoilemista on.

Siru-joka yrittää pitää jalat maassa, mutta pää on pilvissä:)