Voivatko mies ja nainen olla vain ystäviä?
Olen tutustunut hiljattain mieheen joka on ihan varkain alkanut tulla ajatuksiini vähän liikaakin. En ensin ajatellut häntä yhtään sillä silmällä, mutta mitä paremmin tutustumme, sitä enemmän tulen kiinnostuneeksi muutenkin kuin kaverillisessa mielessä. Hän ei ole tehnyt mitään aloitteen tapaistakaan, paitsi kutsui kyllä tapaamiseen (treffit?) kun eka kerran nähtiin. Onkohan mies ihan ystäväpohjalta liikenteessä? Jos on, miksi haluaa olla tosi tiiviisti tekemisissä? Jos ei ole, miksei tee aloitetta johonkin muuhun? Itse koen että tässä oikeasti olisi aineksia johonkin suureenkin, koska olemme yllättävänkin samanhenkisiä ja -arvoisia. Kukaan existäni ei ole yltänyt samaan.
Kommentit (38)
Lisää ajatuksia? Miksi mies käyttäytyy noin kuin käyttäytyy?
Mulla ei ole yhtään naispuolista ystävää vaan kaikki kiinnostus on aina jollain tavalla seksuaalista joka joko johtaa tai ei johda, makuu huoneeseen.
M46
ei voi!!!! nainen hyväksikäyttää miestä vain :(
Voi olla, mutta tuo kuulostaa siltä, että melko todennäköisesti muutakin kuin platonista kiinnostusta ollut ainakin alunperin mukana.
Voi olla ystäviä. AP:n tilanteessa ehkä antaisin vain ajan kulua ja katsoa tuleeko selkeämpää aloitetta tai mitään. Yleensä kannustan kysymään, mutta ehkä tässä tilanteessa en. Ystävyys voi mennä pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tietysti vain ystäviä, mutta voihan siitä kehittyä muutakin, jos molemmat ovat heteroita.
Ollaan ihan vaan ystäviä, kunnes ei enää ollakaan? Ikäviä tällaiset, jos toinen tai molemmat ystävykset ovat varattuja.
Yleensä vain naiset pystyvät siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ja moni mies. Kaikki eivät ole sukuelimensä orjia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Platoninen ystävyys onnistuu vain jos ei ole minkäänlaista mahdollisuutta seksuaaliselle halulle toista kohtaan - yleensä tarkoittaen toisen olevan fyysisesti epämiellyttävä omalle silmälle.
Hänhän käyttäytyy ihan kuin normaali kaveri. Kaverithan ovat paljon tekemisissä. Haluaa tavata jne. Miksi luulet tapaamisia treffeiksi?
Taidat kuvitella liikoja.
En ole koskaan uskonut että mies ja nainen voisivat oikeasti olla vain kavereita. Jos mies on homo niin silloin voivat, muutoin ei. Hyvänpäiväntuttuja tmv toki voivat, mutta oikein kavereita... Ei.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa sinä taidat tuntea aika erilaisia miehiä kuin minä.
Eivät. Siksi minulla, biseksuaalilla ei ole yhtään ystävää kun seksuaalinen haluni kohdistuu kaikkiin.
(sarkasmi)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan uskonut että mies ja nainen voisivat oikeasti olla vain kavereita. Jos mies on homo niin silloin voivat, muutoin ei. Hyvänpäiväntuttuja tmv toki voivat, mutta oikein kavereita... Ei.
Sinä et kykene uskomaan, että kukaan tämän planeetan miljardeista miehistä voisi olla erilainen kuin sinä? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Lisää ajatuksia? Miksi mies käyttäytyy noin kuin käyttäytyy?
No mitä poikkeavaa hänen käytöksessään on? Normaali kaveri.
Olette vain kavereita, kunnes toisin todistetaan. Jos mies on kiinnostunut, niin todennäköisesti tulet huomaamaan sen jossain vaiheessa.
Jos haluat olla terapeutti eli emotionaalisesti hyväksikäytetty, taksikuski ja remonttireiska niin voihan sitä olla naisen ystävä. Toinen vaihtoehto on sanoa naiselle no thänks ja ottaa omat kivekset nyrkkiin samalla puristaen. I'm a fúcking man!!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat olla terapeutti eli emotionaalisesti hyväksikäytetty, taksikuski ja remonttireiska niin voihan sitä olla naisen ystävä. Toinen vaihtoehto on sanoa naiselle no thänks ja ottaa omat kivekset nyrkkiin samalla puristaen. I'm a fúcking man!!
Tämä!!
Voi tietenkin olla. Itse tapasin tinderissä miehen, joka oli vähän liian hyvä. Hän ajatteli minusta samoin.. Päätettiin olla ystäviä. Ollaan matkusteltu ja vietetty aikaa yhdessä syden ja elokuvien parissa. Mei llä oli niin paljon samaa, että olisi voitu seurustella itsemme kanssa, joten päätettiin näin.. Emmekä ole katuneet päivääkään. Mies on minun paras ystäväni aidosti ja kerron hänelle kaikki mikä painaa ja hän osaa neuvoa minua.
Voi olla tietysti vain ystäviä, mutta voihan siitä kehittyä muutakin, jos molemmat ovat heteroita.