Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira vai minä - koira voitti

Vierailija
04.11.2018 |

Olen seurustellut vajaan vuoden ihanan miehen kanssa. Emme asu yhdessä. Hän on nuoresta asti halunnut oman koiran ja nyt on toteuttamassa haaveensa. Itse olen allerginen koirille, ihan lapsesta asti. Mies on siinä uskossa että siedätyn koiralle nopeasti enkä tarvitse allergialääkkeitä. Hän luulee että voi jatkossa koiraa kotiini ja voimme viettää aikaa kolmistaan. En todellakaan ota kotiini allergian aiheuttajaa. Pidän koirista mutta en voi esim. silittää niitä allergiani vuoksi. Ulkona kävely onnistuu.
Tämä vaikuttaa nyt tämän suhteen lopulta. Onko muita vaihtoehtoja? En näe meille yhteistä tulevaisuutta ja se surettaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran minäkin olisin valinnut.

Vierailija
2/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte eri asunnoissa edelleen ja tapaatte enimmäkseen luonasi ja ulkona ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran minäkin olisin valinnut.

Minä myös, enemmän koirasta on varmasti seuraa kuin vauvapalstalla ruikuttavasta emännästä.

Vierailija
4/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankkii koiran minkä ei pitäisi allergisoida?

Vierailija
5/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookko oulusta pelekääkkö polliisikoiria

Vierailija
6/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei kertonut aikeestaan ottaa koira jo silloin, kun suhteenne alkoi syvetä, vaan koiran ottamispäätös tuli vasta nyt?

Vierailija
7/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira >>> AV-mamma

Vierailija
8/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kertonut aikeestaan ottaa koira jo silloin, kun suhteenne alkoi syvetä, vaan koiran ottamispäätös tuli vasta nyt?

Ei ollut aiemmin varma asiasta.

Miksi sä väännät ja teet asiasta elämää suuremman keissin?

Vierailija
9/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, sellaista se voi olla eläinrakkaiden kanssa. Ikävää että suunnitelmanne elämän suhteen menivät ristiin, fiksuinta olisi vain erota. Mies on surullinen ja katkera jos ei saa toteuttaa haavettaan ja sinä olet surullinen ja katkera jos joudut kärsimään koirasta seuraavat 15 vuotta. Minä toivottaisin hyvät jatkot miehelle ja jatkaisin elämääni.

Vierailija
10/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki on aina helpompi kuin toinen ihminen. 

Vierailija
11/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut vajaan vuoden ihanan miehen kanssa. Emme asu yhdessä. Hän on nuoresta asti halunnut oman koiran ja nyt on toteuttamassa haaveensa. Itse olen allerginen koirille, ihan lapsesta asti. Mies on siinä uskossa että siedätyn koiralle nopeasti enkä tarvitse allergialääkkeitä. Hän luulee että voi jatkossa koiraa kotiini ja voimme viettää aikaa kolmistaan. En todellakaan ota kotiini allergian aiheuttajaa. Pidän koirista mutta en voi esim. silittää niitä allergiani vuoksi. Ulkona kävely onnistuu.

Tämä vaikuttaa nyt tämän suhteen lopulta. Onko muita vaihtoehtoja? En näe meille yhteistä tulevaisuutta ja se surettaa.

Miksi salaat häneltä sen olennaisen tiedon, että et tule huolimaan koiraa kotiisi? Epäreilu ap.

Vierailija
12/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki on todellakin aina ihanampi kuin ihminen, mutta olisit nyt iloinen kun selvisi, että mies ei välitä sinusta eikä terveydestäsi. Tuskin kukaan muukaan mies välittää naisten terveydestä. Siksihän he pakottavat s ek siin ja s yn nyttä mään.

Vierailija
13/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on miehen paras ystävä.

Vierailija
14/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaisi aikaa tuollaiseen ukkoon.

Vierailija
15/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee tyylikkäästi bänksit!

Vierailija
16/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut ap todella outoja vastauksia. Rakastan itsekin koiria, mutta mielestäni se että mies otti koiran siitä huolimatta että tietää että olet niille allerginen, kertoo siitä että hänelle koiran ottaminen lemmikiksi on tärkeämpää kuin että muuttaisitte jossain vaiheessa yhteen. Itse tekisin johtopäätökset ja lopettaisin suhteen. Ei kannata haaskata omaa elämäänsä henkilön kanssa jolle et ole riittävän tärkeä

Rakastan myös kissoja, mutta ei tulisi mieleenkään jättää siksi miestä ja yhtä lapsistani jotka ovat kissoille allergisia. Olen nähtävästi ainoa ap:lle tähän asti vastanneista joka tekisi tämän valinnan.

Jos sinulle ap aiheutuu selkeät hengitystieoireet koirasta eli on esim. hengenahdistusta, tuskin tulet siedättymään koiralle vaikka yrittäisit.

Vierailija
17/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne sulle, mutta jos mies on jo pitkään halunnut koiran ja puhuu koiran ottamisesta vaikka tietää että oot allerginen niin tuskin hylkää ajatuksen. Koira-allergiaan on saatavilla pistossiedätyshoitoa, ehkä voisit kokeilla sitä, etenkin kun sanoit pitäväsi itsekin koirista?

Vierailija
18/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne sulle, mutta jos mies on jo pitkään halunnut koiran ja puhuu koiran ottamisesta vaikka tietää että oot allerginen niin tuskin hylkää ajatuksen. Koira-allergiaan on saatavilla pistossiedätyshoitoa, ehkä voisit kokeilla sitä, etenkin kun sanoit pitäväsi itsekin koirista?

Tietääkseni hoitoa on saatavilla vain niille jotka joutuisivat esim. luopumaan työpaikasta tms. allergian vuoksi. Tuskin on tarjolla tällaisessa tapauksessa. Ja tuskin auttaa sellaista jolla on voimakkaat oireet.

Vierailija
19/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
20/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut ap todella outoja vastauksia. Rakastan itsekin koiria, mutta mielestäni se että mies otti koiran siitä huolimatta että tietää että olet niille allerginen, kertoo siitä että hänelle koiran ottaminen lemmikiksi on tärkeämpää kuin että muuttaisitte jossain vaiheessa yhteen. Itse tekisin johtopäätökset ja lopettaisin suhteen. Ei kannata haaskata omaa elämäänsä henkilön kanssa jolle et ole riittävän tärkeä

Rakastan myös kissoja, mutta ei tulisi mieleenkään jättää siksi miestä ja yhtä lapsistani jotka ovat kissoille allergisia. Olen nähtävästi ainoa ap:lle tähän asti vastanneista joka tekisi tämän valinnan.

Jos sinulle ap aiheutuu selkeät hengitystieoireet koirasta eli on esim. hengenahdistusta, tuskin tulet siedättymään koiralle vaikka yrittäisit.

Koiraihmiset ovat hieman... "erikoista" porukkaa mikä selittänee nuo vastaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme