En tiedä yhtään ihmisryhmää joka haukkuisi toisiaan yhtä paljon kun ÄIDIT
Niin se vaan on. Äidiksi tulo on sen paljastanut. Äidit eivät ole koskaan toistensa puolella, vaan aina etsitään huonompaa. Kaikki ei toki hauku suoraan, mutta silmien pyörittelijöitä ja tuhahtelijoita sitten toinen puoli.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vai semmoista sinne WT-mammalaan tänään kuuluu. T. Parempi äiti
Määrittele edes white trash? Asun omassa asunnossa, maksan veroja ja yksi korkeakoulututkintokin löytyy.. Eronnut olen kyllä. Tupakkaa en vedä. Mikä sinusta tekee ihmisestä WT:n noin tarkalleen? Ap
Olen huomannut. Esimerkiksi imetyksen epäonnistuttua olen kohdannut nykyisen imetyshysterian toisen puolen. En tiedä miten julkisella paikalla imettäviä katsotaan, mutta julkisesti pullolla ruokkivia todella katsotaan kuin halpaa makkaraa. Täysin peittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Esimerkiksi imetyksen epäonnistuttua olen kohdannut nykyisen imetyshysterian toisen puolen. En tiedä miten julkisella paikalla imettäviä katsotaan, mutta julkisesti pullolla ruokkivia todella katsotaan kuin halpaa makkaraa. Täysin peittelemättä.
Tämä onkin hauska juttu. Esikoista ruokin pullosta omalla maidolla (pumppasin 6kk) kun imetys ei onnistunut. Katsottiin kuin halpaa makkaraa. Sitten kun joissain keskusteluissa kävi ilmi että en annakaan korviketta, niin siitä vasta jupakka. Pumppaaminen on kuulemma turhaa, sairasta, ja kuluttavaa.
Toista lasta sitten imetin 6kk ainakin osittain. En kokenut että olisi paheksuttu, mutta hämmennyttiin ehkä. Oli myös niitä jotka tuli lähelle maiskuttamaan, vaikka koitin kuinka tissejä peitellä. Pullosta häntä ruokkiessa välillä sain pitkiä katseita. Terveydenhoitajakin koitti sanoa että josko siirtyisi suoraan nokkamukiin kun lopetin imetyksen ja katsoi pulloa pitkään merkitsevästi.. Ap
En kyllä ole törmännyt tähän äitien arvosteluun muualla kuin av:llä ja jossain fb:n Asperger-ryhmissä hyvin satunnaisesti. Ainakin omalla alueella jossa asun, ihan kaikenlaisille äideille on tilaa. Tai sitten en tosiaan Aspergerina osaa tulkita noita eleitä ja elän onnellisessa kuplassani jossa kaikki vain hyväksyvät toisensa.
Vai semmoista sinne WT-mammalaan tänään kuuluu. T. Parempi äiti