Onko sinulla ollut ei-suomalaisia seksikumppaneita?
Jos on, niin onko ollut mitään isoa eroa suomalaisiin nähden?
Itsellä vain kotimaisia, ellei karjalaisuutta tai pohjalaisuutta lasketa.
Kommentit (9)
Thaimaalainen, venäläinen ja virolainen. Ja joku tumma Afrikasta. Kaikilta sai parempaa mitä suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalainen, venäläinen ja virolainen. Ja joku tumma Afrikasta. Kaikilta sai parempaa mitä suomalaiselta.
Ei edes nimiä tiedossa?
Tankal. nainen. Yhtä hyvää seksiä kuin kotimaisen kanssa. Kulli upposi pilluun taskalaisten sanojen säestyksellä.
Virolainen nainen on ollut kotimaisten lisäksi. Kaikista kumppaneistani orgasmiherkin ja pillu parhaan makuinen.
"Seksikumppani" esiintyy on ainoastaan kirjallisuudessa ja elokuvissa sekä harhaisessa mielessä.
Ei minulla, mutta vaimollani ennen tapaamistamme on ollut suhde saksalaiseen ja ranskalaiseen mieheen. Se kutkuttaa mielikuvitusta. En ole mustasukkainen, en siitäkään, kuinka vaimo nytkin hehkuttaa espanjalaisia jalkapalloilijoita. Se virkistää. Vaimolla on salaisuuksia, muistoja, tuntemuksia ja varmaan eroottisia fantasioitakin, joihin minulla ei ole pääsyä. Se kiehtoo, sekin, että en voi olla hänestä lainkaan varma.
"Seksikumppani" on feministien agendan keskiössä, samoin käsite "seksin harrastaminen" (kun feministinainen voimaantuu, niin se alkaa harrastamaan seksiä seksikumppaneittensa kanssa). Feministien päämääränä on irrottaa miehen ajatuksissa seksuaalisuus (siis rakasteleminen, lemmiskely) erilliseksi tapahtumaksi jolla ei olisi mitään kytköksiä parisuhteeseen. Samasta syystä he ylläpitävät harhaa nimeltä polyandria (monimiehisyys) jossa rautaisen libidon omaava (vanha) nainen pitää miespuolista haaremia.
Vierailija kirjoitti:
Gambiasta?
On, samanlaista hikistä äheltämistä se on kansalaisuudesta riippumatta. Ainoa ero, minkä olen havainnut, niin tummahipiäisen iho tuntuu koskettaessa 'huokoisemmalta'. Tuo nyt ei varmaan ole oikea ilmaisu, mutts en nyt parempaakaan sanaa keksinyt kuvaamaan sitä tuntemusta.