Kuuluuko alkoholi teidän jouluun/uuteen vuoteen?
Meillä on tapana vetää kunnon kännit koko perheen voimin..;) Olen joulu fiiliksissä siksi kyselen :D
Kommentit (97)
Alkoholi kuuluu, mutta känni ei. Tiedän etten viihdy humalassa, enkä varsinkaan krapulassa. Siis kohtuus.
Kuuluu päivään jokaiseen, kuuluu aamuun ja iltaan. On ensimmäinen aatoksissain ja tietenkin myös viimeinen.
Ei, emme tarvitse viinaa kestääksemme toisiamme.
Ei kuulu mihinkään juhlaan alkoholi meillä. En ole kuitenkaan mikään raivoraitis mutta en ole tottunut juomaan kotona koskaan. Ja nuo juhlat vietetään kotona.
En käytä jouluna alkoholia ollenkaan, en ole koskaan käyttänytkään jouluisin. Uudesta vuodesta en tiedä vielä, katson sitten fiiliken mukaan.
Aamu alkaa A:lla ja ilta päättyy A:han
Ei kuulu alkoholi mihinkään päivään, ei juhlaan eikä arkeen, ei ole mitään tarvetta ja alkoholi on pahaa.
Kun pääsee sukulaisten joulupönötysrutiineista lähtemään kotiin niin kyllähän sitä korkki aukeaa. Olisi mahtava löytää joku jonka kanssa saisi luotua sellaisen oman joulun ettei tarvitsisi mennä jäykistelemään muiden nurkkiin. Uudenvuoden juhlistamiseen ei ole seuraa ollut varmaan pariinkymmeneen vuoteen.
Pari joulua olen viettäny aikuisten kesken ja silloin olen juonut lasin tai pari viiniä. Kun on ollut lapsia paikalla, ei kukaan ole juonut mitään. Uuteen vuoteen kuuluu vähintään joku kuohuva. Viime vuosina olen kyllä ollut niin laiska, että uuden vuoden olen istunut yksin himassa. Se ei ole meillä ollut perhejuhla.
Kyllä kuuluu koska se tunnelma on paras pienessä sievässä
Lasillinen (12cl) viiniä menee jouluaterialla ja uutena vuotena lasillinen kuohuvaa. Lasten edessä ei enempää. :)
Totta kai alkoholi kuuluu juhlaan.
Sä kuulut päivään jokaiseen, sä kuulut aamuun ja iltaan ...
Kuinka moni myöntää olevansa räkäkännissä jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu alkoholi mihinkään päivään, ei juhlaan eikä arkeen, ei ole mitään tarvetta ja alkoholi on pahaa.
Eikö olekin säälittävää, toisilla alkoholi on koko elämä, hereillä ei voi olla ellei joku kljanlitkutölkki ole kädessä.
Jouluna viiniä tai jouluolutta ruuan kanssa. Uutena vuotena juhlitaan ja juodaan skumppaa ihan humalatilaan asti. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni myöntää olevansa räkäkännissä jouluna?
Räkäkännissä en oo koskaan mut juon kyl itseni humalaan jouluna. En kestä yksinäisyyttä selvinpäin.
Kyllä kuuluu, kuten itsenäisyyspäivään, jugannukseen, vappuun ja mikä parasta pääsiäisee (4pv)