Myydäänkö Norjassa Fazerin suklaata?
Joululahjaa sinne lähettämässä.. en viitsi suoraan saajalta kysyä kun koko paketin saapuminen itsessään on yllätys! Pikaisella googlettelulla löytyi kyllä Fazerin sivut norjaksi mutta siellä ei merkkiäkään karkeista, vain ruuasta.. tietääkö kukaan? :)
Kommentit (12)
No kai sitä voi kierrellen kysyä..?
Kyproksella ainakin myytiin joskus ja oli muuten hitsin kallista.
Miksi haluat antaa poliittista sontaa lahjaksi?
Toblerone on parempi lahja, se suklaa on hyvää eikä pökkelöpolitiikalla kuorrutettua.
On kyllä muutama vuosi aikaa siitä kun olen asunut ja enemmän oleskellut Norjassa, mutta ei näy kauppojen hyllyissä.
Vierailija kirjoitti:
Toblerone on parempi lahja, se suklaa on hyvää eikä pökkelöpolitiikalla kuorrutettua.
Ymmärrän kyllä pointtisi.. mutta jotain suomalaista haluaisin lähettää, jotain mitä hän ei sieltä saa. AP
Vierailija kirjoitti:
On kyllä muutama vuosi aikaa siitä kun olen asunut ja enemmän oleskellut Norjassa, mutta ei näy kauppojen hyllyissä.
Kiitos! :) Autoit paljon. Tuskin ovat niin nopeasti sinne levinneet että nyt olisi.. AP
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ei ole näkynyt Freian tai Bergene Melkin suklaata Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vi-ha-pu-hu-ja!!!! Ilmiannan sinut Sorosille ja kaikille muille hyviksille!! Fazerin suklaissa käytetty palmuöljy on hyvänmakuista ja ekologista!!!
Nyt alkoi kiinnostaa miltä maistuu norjalainen herkkusuklaa.. 😍
Freian suklaa on ihan hirveetä sontaa, ostin yhden levyn lentokentän taxfreestä Oslosta. Makuelämys samaa luokkaa kuin takavuosien Pandan suklaalevyt.
Fazerin tuotteita, eikä juuri muitakaan suomalaisia elintarvikkeita ei myydä missään pikkukaupoissa toisin kuin ruotsissa jossa etenkin fazerin makeisia saa joka paikasta. Ihmettelen ettei Fazeri vie tuotteitaan Norjaan. Luulisi pienellä markkinoinnilla pääsevän alkuun ja makuelämys hoitaisi lopun markkinoinnin. Ehkäpä tulleilla on jotain tekemistä asian kanssa, kun Norjalla on erivapauksia maatalous ja elintarviketuotteiden suhteen muuhun eta alueeseen verrattuna.
Nosto!! :)