Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tutkia puolisoni työsuhdepuhelimen

Vierailija
03.11.2018 |

Mitä mieltä palstalaiset ovat, saako puolison työsuhdepuhelimen tutkia? Salaa tai luvalla?

Haluan tutkia puolisoni työsuhdepuhelimen

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäpä näppisi erossa siitä luurista.

Vierailija
2/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan luvan niin sillon. Mutta miksi niin tekisin? Minun mieheni ei ikinä petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan luvan niin sillon. Mutta miksi niin tekisin? Minun mieheni ei ikinä petä.

Luvan keneltä, puolisosi työnantajalta, joka puhelimen todellisuudessa omistaa ja sen käytöstä päättää? Ymmärräthän, että työsuhdepuhelimen paljastaminen voi johtaa vähintäänkin puhutteluun tai varoitukseen ja pahimmillaan jopa irtisanomiseen?

Vierailija
4/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nyt hävisivät kaikki ne, joiden mielestä ihminen, jolla ei ole mitään salattavaa, voi kyllä näyttää puhelimensa koska tahansa? Joiden mielestä toisen puhelimen tutkiminen on oikeutettua, jos on epäilyksiä ja jos toinen ei näytä sitä pyynnöstä??

Vierailija
5/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla miehesi kanssa, luotat häneen.

Jos koet ettet voi luottaa häneen, älä ole hänen kanssaan.

Vierailija
6/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa työ- etkä yksityispuhelinta sen paremmin kuin kirjeitä tms. Ei normaalia käytöstä jos urkkii toisen asioita. Lapset tietenkin eri asia. 

Vierailija
7/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla miehesi kanssa, luotat häneen.

Jos koet ettet voi luottaa häneen, älä ole hänen kanssaan.

Mielenkiintoista, että oletit kysyjän olevan nainen. Osaatko selittää miksi niin teit?

Vierailija
8/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tietomurto ja saatat joutua telkien taa.

Vierailija
9/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Mutta tein sen kuitenkin. Vetoan perusluottamuksen hajoamisen aiheuttamaan tilapäiseen mielenhäiriöön. Mies oli jo tunnustanut, mutta vähätellen, joten etsin naisen viestit ja näin hänen lähettämänsä kuvatkin. En olisi voinut jatkaa tietämättä koko totuutta.

Vierailija
10/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhdepuhelimet ovat miesten salajuoni pettämisen piilottelemiseksi muka työnantajaan vetoamalla. Kieroimmat hankkiutuvat kokonaan eroon privaattipuhelimesta kun saavat tämän petturin perustyökalun. Itse en koskaan antaisi mieheni hankkia työsuhdepuhelinta enkä mitään muutakaan suhdepuhelinta.

Vierailija
11/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työsuhdepuhelimet ovat miesten salajuoni pettämisen piilottelemiseksi muka työnantajaan vetoamalla. Kieroimmat hankkiutuvat kokonaan eroon privaattipuhelimesta kun saavat tämän petturin perustyökalun. Itse en koskaan antaisi mieheni hankkia työsuhdepuhelinta enkä mitään muutakaan suhdepuhelinta.

Ihanko oikeesti menisit määräämään tuollaisesta asiasta? Olet hirveä pirttihirmu. 

Vierailija
12/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. No, ei niitä duunariasemassa yleensä annetakaan.

Vierailija
13/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen tekisit? Voitko määräillä miestäsi? Antaa lupia ja kieltää jotain?

Vierailija
14/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties yksi Virpi? Aivan vainoharhainen miehensä suhteen.

Vierailija
15/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Oletko kenties yksi Virpi? Aivan vainoharhainen miehensä suhteen.

En ole. Kysymykseni juontaa tämän päivän keskusteluun, jossa miehen puoliso mukamas juotti tämän känniin ja tutki sitten työpuhelimen. Meillä minä (n) olen se, jolla on työsuhdepuhelin, enkä usko että miehellä kävisi mielessäkään sitä tutkia. Ihan kuten minulle ei tulisi mieleenikään tutkia miehen puhelinta. Mutta uskomattoman usein olen tältä palstalta lukenut (myös em ketjussa), että epäilys pettämisestä oikeuttaisi viestintävälineiden tutkimiseen eikä vaakakupissa ilmeisesti joillekin paina yhtään edes se, että kyse voi olla työsuhdepuhelimesta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi